Cizinci mezi námi

Autor

Dnes se nám ta společnost tak nějak multikulturalizuje. Ale to se vlastně dělo v jisté míře vždy. Kdo jsou vlastně cizinci mezi námi?

No, abychom si odbyli ta negativa, tak co třeba cikáni? Já mám tady vedle celkem objemnou komunitu a dávám si na ně bacha. Nikdy jsem od nich nezažil nic dobrého. Což ovšem neznamená, že bych mezi cikány neměl kámoše. Ale tito moji kámoši normálně hákují na stavbách, či ve fabrikách a jak jsem zjistil, moc se jim nelíbí, když jsou s cikány spojovaní. Oni se tak necítí. Pochopitelně občas si je za to dobíráme, ale tak to prostě mezi chlapy chodí. Máme v lese jednoho normálně bělocha, a on moc nevyrostl, má cca 170 a ještě je plešatej. No tak si z něj sem tam děláme prdel. Ale on to bere. Prostě takové to škádlení mezi chlapama.

Jsme jednou v hospodě čučeli na finále hokeje a dorazil kámoš cikán se zpožděním, sedl si a ptá se: Jak to hrajem? A od stolu se ozvalo: Jak, jak hrajem? Cigoši ta maj taky tým? Tak jsme se všichni zasmáli tomuto nekorektnímu vtípku, ale ani ten, co přišel pozdě, se neurazil. Prostě věděl, že to je drsný vtip od kámoše a že není myšlen zle a spíš přemýšlel, jak by mu to vrátil.

Pak tady máme vietnamskou večerku. Občas tam chodím. Je mi jasné, že většinu koupí ráno v Tesku, připrdnou na to 30% a kup, nebo nech být. Nedávno jsem se rozhodl, že si uvařím zelňačku. Koupil jsem uzené, zelí, brambory jsem měl, veškeré koření a pak zjistím, že jsem zapomněl na smetanu. Mám snad letět do toho Teska, když jí mohu mít za pět minut u těch Vietnamců. Tak jdu tam, pozdravím a všiml jsem si, že jako jeden z mála místních, jim vykám. Většina jim tyká. Asi jim připadají maličcí a furt se usmívají.

Teď tam máme u kasy ženskou, on se u nich věk blbě odhaduje, ale tipnul bych jí tak na 25 let. A ona ten krámek ráno v 7 otevře a večer ve 20 zavře. Sedm dní v týdnu. A já dělal v kšeftu skoro 20 let a vím, že toto není žádná prdel. A to, co dělají, je pro mě a zdejší okolí prospěšné. S těmito cizinci já problém vůbec nemám.

Kousek od mého baráku kdysi koupil dům otec spolužačky mé dcery. Měl několik maloobchodů, různého sortimentu a nechal ho komplet zrekonstruovat. Ale časem zjistil, že to není to pravé ořechové, a měl prachy, tak si na Letné nechal postavit novou vilku a v tomto baráku od té doby bydlí Ukrajinci. Ráno je vidíte, jak naskáčí do dodávek a zmizí někam na stavbu a večer, jak si od těch Vietnamců nesou pár petek s tím nejlevnějším pivem, aby si to vypili a mohli zase ráno naskákat do dodávek a hákovat. S těmito cizinci též nemám žádný problém.

U nás v lese teď dělají Moldavci. Co vím, firma jim za kubík platí míň, než nám, hajný jim dává ty největší sračky, ten Rus, krz kterého se to fakturuje si taky strhne svůj podíl, takže dělají od nevidím do nevidím. Občas s nimi pokecám svou chabou ruštinou, když dělám poblíž. A vím, že tito chlapi mají někde v dáli svoje ženy, svoje děti, svoje rodiče a tady hákujou proto, aby se ti tam v dáli měli trochu líp.

Teď jsem dodělal porost a věděl, že po mě nastoupěj oni. Musí uklidit klest na hromady, aby se pak dal porost osázet. Jenomže, když vykácíte 120. leté stromy, tak to jsou větve jako kráva a když to ještě pak pojezdíte traktorem a pěkně to zamuchláte a natlačíte do toho bahna, jak je teď furt vlhko, prubněte to někdo. Fakt pakec. Tak jsem jim ty největší hromady krapet radlicí uklidil, aby to měli trošku lehčí. Mě to stálo krapet nafty a trochu času, ale jim to pomůže. Proč? Protože s těmito cizinci mezi námi problém taky nemám.

Pokud mi začne nějakej zmrd řvát před barákem Alláh Akbar a dožadovat se toho, co mu neziskovky poradily, na co vše má právo, tak na něj vezmu tu násadu od krumpáče, co mám opřenou o vchodové dveře a i s tím Akbarem ho poženu svinským krokem pryč.

Já žiju tady v té České kotlince a je mi tady dobře. Proto, že generace mých předků mi jí takto předaly. A mojí povinností, je jí zase ve slušném stavu předat generacím svojich potomků. 

Nemám nic proti cizincům mezi námi, kteří budou respektovat zdejší pravidla. Ale ať je někdo zkusí zkurvit, půjdu mu po krku!

 

Hodnocení
Průměrný počet slepic: 4.7 (118 hlasů)

Komentáře

Trvalý odkaz

krumpáče (štyl je násada) a opálený akbarista tě buď přejede autem - nejlépe nákladním, anebo do tebe napumpuje půl zásobníku z AK-47.
Neboli pokud se dožiješ, v tichosti si zabalíš a zadním východem hezky potichu s malým kufříkem podpaží vyfičíš, bo jestli z tebe nenadělá stejky Ahmed, tak tě sejme právník příslušné neziskovky. A soudruzi ti zajistí pobyt v báni právě s problémovými soudruhy. A v báni se naplní to staré známé - do roka a do dne.
Pokud nebude politická vůle (naprosto strašlivý pojem pro diktát údajně suverénní vládě), neuděláme se salámama vůbec nic. Ba naopak ještě je budem prosit, aby nám dali nějaký ten milodárek za naše chalupy, abychom měli aspoň na půl cesty do někam...

Průměrný počet slepic: 4.2 (32 hlasů)

A proto nemá až tak cenu bít Akbara, ale je lepší ničit neziskovkáře.

Průměrný počet slepic: 4.9 (32 hlasů)

každý ocas nestáhne, někdo se postaví.

Průměrný počet slepic: 4.5 (10 hlasů)

In reply to by Zapadlo (neověřeno)

Trvalý odkaz

na neonacisty. Račte si promrskat základy dojčerštiny a nahlédnout do místního tisku.
A samozřejmě že se jde i po poliších a vojácích.
Pokud vám by to nepostačovalo, budete muset promrskat fráninu a počíst si o několik let trvající naprosto bezprecedentní vlně sebevražd v policejním sboru ve Frankostánu. A spolu budeme upřímně věřit, že to jsou opravdu sebevraždy z důvodů nudy a přebytku peněz z měsíčního služného.

Průměrný počet slepic: 4.5 (19 hlasů)

I my máme pojmenování pro ty, kteří pod různými záminkami ustupují darebákům. Jsou to zbabělci, zrádci a kolaboranti.

Průměrný počet slepic: 4.5 (11 hlasů)

In reply to by Zapadlo (neověřeno)

Trvalý odkaz

srát maggi v kostkách docela velké spousty.
Třeba když se po nocích naváželo futro na makedonsko-kosovskou hranici a nad námi si to rozdávali ušatí soudruzi v helikoptérách s jugošskými Migy 21, které prý neexistovaly.
Stane se...

Průměrný počet slepic: 4.6 (7 hlasů)

is chloroquine a sulfa drug
[url=https://chloroquineorigin.com/#]chloroquine nz[/url]
when erectile dysfunction meds quite working
[url=https://erectiledysfunctionsxag.com/#]erectile therapy jordan[/url]
hydroxychloroquine wiki
[url=https://hydroxychloroquinex.com/#]bnf online nice[/url]
do erectile pills work
[url=https://plaquenilx.com/#]plaquenil headache[/url]
maxim peptide tadalafil citrate
[url=https://tadalisxs.com/#]generic tadalafil united states[/url]
zithromax coverage
[url=https://zithromaxes.com/#]zithromax online no prescription[/url]

Zatím bez slepic

community first credit union auto loan rates community acquired pneumonia new guidelines , venta de viagra online [url=https://bitly.com/comprar-Viagra-generico+#]viagra comprar[/url] positive reinforcement board and train. social on state yarn environments . social blade , social facilitation definition positive feedback loop ovulation community health center urgent care [url=http://www.lakecountyoffroad.org/LCOR_FORUM/viewtopic.php?f=32&t=80521&… bank na near me Aima[/url] 1f9963a , community bank bath ny Buy AutoCAD [url=http://buyautocad.design/#]Buy AutoCAD software[/url] , berkshire community action council north adams [url=https://www.kisskissbankbank.com/fr/users/acheter-ciprofloxacine-sur-in… ciprofloxacine[/url] positive daily quotes community action huntsville al .

Zatím bez slepic
Trvalý odkaz

Ano, berrnarde. S přibývajícím věkem a tedy se stále kratší perspektivou let budoucích se přidávám staročesky:
"Až do těch hrdel a statků".
Ostatně už tady o tom byla řeč dávno (a nejspíš bude zase) - jediné, co si třeba Babiš (ale ani ostatní) nemůže dovolit, je kývnout bruselským na přijímání kozomrdů. To by byl jeho/jejich (nejen) politický konec.
Ostatně mrkněte dnes k vlkovi:
https://vlkovobloguje.wordpress.com/2020/12/01/neco-musi-byt-hodne-a-ho…
Ostatně, pořád (nedočkavě) čekám (zatím marně), kdy se na vnějších hranicích EU začne střílet. Myslím, že jde jen o tu první ránu, pak už se to podá.
Ostatně myslím, že jednostranný humanismus je pííííčovina.

Průměrný počet slepic: 4.7 (46 hlasů)

Chech, jednostranný humanismus... Spíš snaha procpat kvádr kruhovým otvorem (a ktomu navíc ješte malým). Ono to samozřejmě jde... Holt tady začíná problém už od školky. Nás učili, že "kvádr se cpe do obdelníkového otvoru". V Bruseli to flákali a "silou kvádr nacpu kam se mi zlíbí". A muslima učili, že "alláh dokáže z kvádru udělat kuličku".

Kdysi na tohle téma měl krásný článek Berrezouga (nebo to byla série článků?). Kdybych věděl, že ten pablb své články smaže, tak bych si to zazálohoval.

Průměrný počet slepic: 4.3 (11 hlasů)

Když vlk začne o Ježibabišovi, obvykle to nečtu. Ale v tomto případě s ním souhlas. Než mít v Bruseli komisařku Jourovou, tak to je lepší nemít komisařku žádnou.
Jestliže Ježibabiš chystá nebo hodlá tolerovat od vypečených Soc. dem. nějaký úkrok směrem k toleranci nelegální migrace z Afriky a Asie, tak to nerozdýchá.

V souladu s tím, co píše bernard a jiní - pokud se k nám přijdeš živit, dobrá, živ se. Musíš začít od píky a ohnout hřbet. Nesmíš čekat, že ti dá někdo něco zadarmo.
Aby nás sem někdo přijel mistrovat, na základě své víry tu budovat na středověké hierarchií postavená ghetta, to je naprosto nepřijatelné.

Průměrný počet slepic: 4.6 (30 hlasů)

"[P]okud se k nám přijdeš živit, dobrá, živ se. Musíš začít od píky a ohnout hřbet. Nesmíš čekat, že ti dá někdo něco zadarmo"
Takhle to přece začalo v Německu.
Přišla první generace turků, kteří nedostali nic zadarmo, dřeli s ohnutými hřbety.
Druhá generace už tak ne a třetí je otevřeně nepřátelská, němce nenávidí a je loajální k Erdoganovi.

Ve francii je to podobné.

U nás už první generace je, problémy s nimi jsou zatím malé - pár sympatizantů s Islámským státem, obchodníci s drogami na václaváku, organizace prostituce, organizace migrace.
Občasné provokace (šátková aféra, Eman Ghaleb, Teplice)

Horší bude generace druhá a s tou třetí to začne.

Průměrný počet slepic: 5 (19 hlasů)

zatím předvolávaj Frontex - že pomáhali odhánět čluny s migranty

Průměrný počet slepic: 4.7 (3 hlasů)
Trvalý odkaz

Naše firma si občas na hrubý výkopový práce najímá partu cigánů. Nedávno jsme dělali nějakej průzkum na železnici a studovali puncový kódy kolejnic. Poslední dvojčíslí na nich znamená váhu v kg / metr kolejnice, tady na odstavné koleji z dob krále klacka to bylo 65. Začal jsem přes palec zhruba počítat, kolik má kolej stovek metrů a kolik to je tun železa. Houkl jsem na "naše" cigány: "Kluci, za kolik je teď železo ve sběrně ?" Odpovědí mi byly jenom kyselý xichty, načež jeden říká "héééj, to není vůbec vtipný, more !!!" a dodal něco cigánsky...

Průměrný počet slepic: 3.9 (13 hlasů)
Trvalý odkaz

JE TO Ládíku (níže jak píšete) skutečně hnusná PRASÁRNA, proto k tomuto mlčet nemohu!
(cejch i moralistky již mám, tak co)

Ládík se sotva vzpamatoval (v nemocnici, kam se dostal záchrankou) a už už měl jeden ze "dvorku" potřebu ho rádoby vtipně "sejmout".

Kdo jen maličko tuší, co je empatie, asi by neměl v Ládíkově situaci ani na "blbé vtipy" náladu.

O tom, že mu mohou takové kecy i skutečně přitížit, již vůbec nemluvě....

A ti výtečníci, co dali Lacovi 5 slepic, není vám ze sebe ani malinko stydno?

Ládík je sice osoba samostatně výdělečně činná, ale špitál i s felčarama si sakra na pojistném předplatil i kdyby cokoliv kdy řekl..."Léčit" by se měl jít asi spíše Laco a ti jeho pětislepičáři...(skóre zhoršil asi jen Ládík 1 slepicí sám).

To nemůžete s tím štvaním proti OSVČ přestat ani v takové situaci?!

KDO si musí zdravotní pojištění sám platit, tak má zákonný nárok na zdravotní péči jako vy, prý "přátelé" Ládíka (pokrytci jste!).

No snad nebudete mít také tak vtipné "přátele", až bude jednou opravdu zle vám......

Kopíruji ze včerejších komentářů a zajímalo by mne, který JEDEN další "statečný" dal pod Ládíkovu "prosbu" o omluvu se mnou pět slepic..

******************
"Napsal uživatel Laco G. Mlynář (neověřeno) dne Po, 30. 11. 2020, 10:58
Jako člověk múzický mám radost
z každého i částečně vyléčeného básníka. Ještě jestli Vás Ládíku ten pobyt v krankenhausu vyléčil z představ, že stát je nahovno a vystačíte si sám se svými schopnostmi.

Průměrný počet slepic: 4.7 (6 hlasů)
****************
Odpovědět
Napsal uživatel Ládik!!! (neověřeno) dne Po, 30. 11. 2020, 22:25
In reply to Jako člověk múzický mám radost by Laco G. Mlynář
To jste ujel!!! Nebo se taky posral nebo už jste posraný byl. Podsouváte mi myšlenky, které nejsou moje. Jako s tím Vaším exotickým křivákem burešem. Teď ležím vedle chlapa, který byl přímo řízen Beckem (OKD). Paralely naprosto jasné a popište mi, že to nemám z první ruky. Slyším i nahrávky (soukromé), které neslyšela PČR. A vím proč. Je to triviální. Prosím o omluvu za ty nemocnice, to je prasárna nejhrubšího zrna."

Průměrný počet slepic: 5 (2 hlasů)
****************

Průměrný počet slepic: 2.7 (27 hlasů)

Majko,
většina lidí přeje Ládikovi pevné zdraví a laco ve své drsné zábavě jen ujel. Neviděl bych za tím zlý úmysl. Tak pevné zdraví a pevné nervy všem zdejším diskutujícím!

Průměrný počet slepic: 4.8 (17 hlasů)

In reply to by Gerd (neověřeno)

Trvalý odkaz

dokáže pěkně a vlastně - přesně dle své profese se ?drsně splést?. V takových případech jej ani nedočtu. A vůbec si myslím, že jej něco trápí, protože dřív takovej moc často nebýval. Ládíku, kašlete na něj a zůstaňte......
prosím,přece Vás takovej ten oný neotráví. A taky: ono na každého dojde - někdy dřív, někdy později...říkávala bábi a ta měla vždycky pravdu....

Průměrný počet slepic: 3 (8 hlasů)

fakt to v kydech asi zatnu, jsou možnosti normálnější komunikace, než tady. Pro mě je to příliš akademické, já se držím spíš při zemi, teď i rukama. Chápu, proč mizí staří diskutéři.

Průměrný počet slepic: 3.3 (20 hlasů)

In reply to by Ládik!!! (neověřeno)

Trvalý odkaz

takového špecijálního oného.
V prehistorické počítací soustavě se tomu říkalo kolečko a bylo to na vršku bazmeku, kterému se nadává do hlodavců.
Jinak řečeno - idioty, kteří mne serou, nečtu.
Není nic jednoduššího a účinnějšího.
Považují-li to za důležité, nechť si melou svá hovna, avšak beze mne.

Průměrný počet slepic: 4.1 (13 hlasů)

In reply to by Ládik!!! (neověřeno)

Trvalý odkaz

Po Kelíšku?

Jdu do party.

Průměrný počet slepic: 5 (2 hlasů)

In reply to by Ládik!!! (neověřeno)

Trvalý odkaz

Rozbít prostředí, kde jsou lidé v pohodě. Vždyť proto zakázali kouřit v hospodách a tím narušili jejich přirozený chod, nyní už zakazují jakýkoliv kontakt mezi lidmi. Fyzicky se již nesmí setkávat více lidí, jediná šance je si pokecat ve frontě na košík. Ale s hadrem na hubě, kdy chybí miminka a kontakt tak není normální.
Hospody skončily. Po otevření jich bude míň a budou trochu jiného charakteru. Lidé si sednou ke stolům, tedy vytvoří si jakousi bublinu, občas narušenou obsluhou. Na západě už to tak je skoro všude, nikdo nejde na pivo mezi chlapy. A stejně jako v té hospodě, se vždycky vyskytnou jedinci, kteří tu poklidnou atmosféru naruší. Tam se to řeší ignorací, někdy fackou, když to dotyčný dožene do krajnosti. Je fakt, že i tam přestali někteří lidé chodit. Prostě jim prostředí, vytvořené ostatními, přestalo vyhovovat. Někdy je to škoda, někdy to ta společnost ani nezaregistruje. Někdy ale lidé vzpomínají. Ládiku je to na vás. Přiznám se, že mě osobně, dokud zde budu diskutovat, budete chybět.

Průměrný počet slepic: 4.4 (14 hlasů)

Já jsem víc v pohodě v hospodě kde vidím, s kým mluvím, s kým jsem si právě připil a kam můžu pozvat slečnu. To smradlavá, zahulená putyka neumožňuje.

Průměrný počet slepic: 3.3 (11 hlasů)

In reply to by Zapadlo (neověřeno)

Trvalý odkaz

Já bych taky skutečnou slečnu to zahulený putyky nevzal. Ale život není jenom o balení slečen. Ani o intelektuálních filozofických debatách. K tomu sloužily kavárny, kde se mj. kouřily doutníky. Keců se ale nenajdete, tedy pokud vám za ně někdo neplatí. Ale i jeho prvotní peníze jsou z normální práce. No a pravý život je o něčem jiném a k tomu je právě ta, vámi opovrhovaná, putyka.

Průměrný počet slepic: 3.9 (8 hlasů)

In reply to by Dan (neověřeno)

Trvalý odkaz

.

Průměrný počet slepic: 4.5 (2 hlasů)

In reply to by Dan (neověřeno)

Trvalý odkaz

někdo drží v ruce lopatu nebo krumáč, někdo volant, jiný pero či klávesnici. Kdo z nich dělá "normální práci" a kdo je lehkoživka ? Nevěřím, že jediní opravdoví pracanti jsou chlapi od lopaty co jdou po šichtě do té správné zahulené třetí cenové. To je dost soudružská představa. Naopak jsem znával hospody kde se chlastalo a hulilo už od začátku pracovní doby. A znám podnikatele nebo lékaře kteří dělají sakra víc a do obdobné putyky by dobrovolně nešli. Představa, že hodnoty vznikají výhradně poctivou ruční prací neplatí a neplatila nikdy.

Průměrný počet slepic: 3.1 (14 hlasů)

In reply to by Zapadlo (neověřeno)

Trvalý odkaz

Jsme chodili do jedné. Chodily tam jak lopaty, tak úředníci i jednoho chirurga jsme tam měli.
Barák patřil jednomu našemu známému, ten to ale neprovozoval, ale pronajal jí dalšímu a tam jsme jednou týdně chodili vypustit ventil.
Ale začali shora nám tuhle pařbu řídit. Majiteli nařídili EET, nám zatrhli vevnitř kouřit, měli jsme tam musik box, tak to zase dorazili chlapci z OSA, až jsme se jednoho dne nasrali, zamkli, a už to ofiko hospoda nebyla. Byl to soukromý prostor, kde se scházela partička kámošů si jednou týdně zařádit. EET vyškublé ze zásuvky, hulilo se tam (nejen cigára), za konzumaci se vždy zaplatilo, na tom provozovatel netratil, křepčili jsme večer u námi puštěné hudby. Prostě naše putyka.
Když shora začnou utahovat šrouby, musí počítat s tím, že tam dole si jednoho dne řeknou: DOST!
To já jen k těm putikám.

Průměrný počet slepic: 4.7 (15 hlasů)

In reply to by Zapadlo (neověřeno)

Trvalý odkaz

...a Vy nic.

Hezký den.

Douška.
Zasmradit se dá i tuze drahou voňavkou. A naopak - hnůj někdy voní. Všecko dobré je na něco zlé...a naopak.

Zatím bez slepic

Proto zřejmě jeho křiváctví, zastírá jen svou připosranost.
To nízké povahy dělají, poté se omlouvají.

Patří zřejmě k těm lidem, kteří neprve píšou...a až pak přemýšlejí.
Nemá ale snad žádný vliv na nic důležitého, tedy berte toto Lačo jen jako atrakci či důvod ke smíchu (třeba i hořkému).
-------------------------------
Ládíku, nerozčiluj se. Nestojí ti to za to.

Průměrný počet slepic: 3 (2 hlasů)
Trvalý odkaz

ve prospěch vakcinace, že?
A už ji zahájil:
https://www.aktualnikonflikty.cz/viewtopic.php?f=38&t=696&start=8300
Ale není sám, Velký Čamrák nijak za ním nezaostává
( Já nevím, váhám, bude záležet na doktorovi)
Prima start kampaně!!!
To se musí nechat. Asi jim nakládaný opičí uši nějak nešmakujou.. Nebo, že by se báli o vlastní prdel?

Průměrný počet slepic: 3.6 (13 hlasů)
Trvalý odkaz

S vaším pohledem a názorem na cizince mezi námi se plně ztotožňuji, mám podobné zkušenosti. Zatím máme "štěstí" na ty vyznavače pravých neměnných hodnot "Alláh Akbar", že se k nám nehrnou. Ty co tu již jsou, zatím ke své víře směrem ven vykazují chladný přístup. Nevím čím to je, snad že Československo ve spoustě zemí odkud pochází mělo dobré jméno, tím, že tam neškodilo, ale dost pomáhalo. Naši novodobí vládci toto jméno ještě nestačili vylepšit směrem k euroatlantickým výšinám.
Jinak pokud se situace okolo nás rapidně nezmění, Vaše použití násady na příznivce Mohamedovy víry, by byl asi poslední počin, který by jste zvládl. Pokud by jich bylo vícero, měl by jste to za sebou asi ve stylu halal. Nu a pokud by byl sám a Vy ho zpracoval k obrazu svému, tak "naši" vítači a ochránci, začleňovači atd. by Vám to přes silový aparát tohoto státu vysvětlily jinak. Mocí mediální a nakonec i nejspíš mocí soudní, kde se pravda nehledá, ale aplikuje se správný výklad zákonů, překroucených jak ten paragraf.
Bohužel svoji naivitou a následnou nečinností ve věci politické jsme si nechali svůj stát ukradnout a jeho náprava bez změn v okolním světě asi nebude možná. Proč? protože poměr lidí, kteří chápou státní a národnostní pospolitost v myšlenkách obrozenců a Masaryka, oproti křiklounům, kteří by jej nejraději rozpustily a pevně začlenily do "EU na věčné časy a nikdy jinak" se změnila v náš neprospěch. Třebaže ne počtem, ale možnostmi jak co ovlivnit. Prostě ovládají to státní soukolí a řídí je k obrazu svému, k zániku. Jak získali a získávají ten prostor, aby to uskutečnily.
Začlo to tím, že v ČSSR bylo vše špatně, celá doba byla zločinná, prosazování "čecháčkovství", neumíte si ani vládnout, vytažením vzhůru jedinců, kteří to dokazovali, že je to pravdivé, všude jinde to dělají lépe atd. atd. Nejdřív národ a stát haní, pak v krizové situaci se ho dovolávají. Né z důvodů, že by jim bylo zle, ale aby se mu následně vysmáli, že nic neumí udělat, když mu předtím "ruce" nejdřív svázali a pak pro jistotu amputovali. Nu a tím se snaží ostatním dokázat, že mají pravdu a jejich cesta je přece ta jediná správná...
Spoustu lidem je to již jedno a chtějí jen v poklidu dožít a mladým, krásným to přijde úplně samozřejmé, protože nic jiného už nezažily, vyrostli vtom.
Kdo se vzepře a nenechá se uplatit, toho nejdřív zesměšní. Když to nepomůže, tak na něm najdou chybu z minulosti, každý ji máme. A to by v tom byl čert, aby z něj neudělali bezvýznamnou existenci.
Všici cítíme, že ve státě Dánském je cosi shnilého", ale jak to napravit se neshodnem. Protože bez odříkání, dodržování pravidel, určité brutality na usměrnění "nechápavých" a "placených" to nepůjde.
Kdo z nás by chtěl mít na rukou krev takových nýmandů a zároveň uměl tu mlčící většinu přesvědčit, že vše byť i s chybami co se objeví, jako vždy, je to pořád lepší "pro světlé zítřky" našich potomků, než ten marazmus co tu je.
Kdo si troufne ten gordický uzel přeseknout?

Průměrný počet slepic: 4.6 (38 hlasů)

"Vlastimil Vondruška: Co je vlastně Evropská unie?"
* * *
(...) Je toho hodně, co si Evropská unie naložila na svá bedra a za to dostala Nobelovu cenu. Jak už to tak bývá, tahle cena se uděluje za proklamace, nikoli za reálné výsledky práce, protože nic z toho zatím Evropská unie fakticky nedosáhla a těžko s ohledem na její neprozíravou a arogantní zahraniční politiku dosáhne.

Navzdory krásným slovům a proklamacím se však přece nikde nehovoří o tom, že jednotlivé členské země by měly být povinné poslouchat a plnit direktivy z Bruselu, a to z jednoduchého důvodu. Evropská unie je organizace, není to vláda nadřízená vládám jednotlivých zemí. Právě naopak, vlády jednotlivých zemí mají určovat, co je z hlediska těchto zemí prospěšné, aby tato mezinárodní organizace dělala a plnila. A přesně to má dělat Evropská unie, ne naopak!

Právě na tomto poli se dnes odehrává zápas o charakter Evropy. Kdo jí bude vládnout - Evropský parlament a Evropská komise, nebo ve vzájemné dohodě jednotlivé suverénní státy. Logický princip by měl být, že tyto státy se buď dohodnou, nebo nedohodnou. Ale nedohodnutí se není zločin, je to legitimní právo každé suverénní země. V tom je podstata svobody a demokracie!

S ohledem na mediální představy o nadřazenosti Bruselu všem evropským národům se nesouhlas považuje za zradu a zločin na „evropských hodnotách“ (mimochodem, co to reálně je?). Naprosto se ignoruje princip demokratické většiny a stačí pár ukřičených aktivistů a fanatiků, a celá bruselská byrokracie se postaví do pozoru a denuncuje většinu, která s tímhle řevem nesouhlasí (nebo ze zoufalství už jen mlčí a kroutí hlavami).

Mé výtky nesměřují proti evropské spolupráci! Směřují proti evropskounijní totalitě. (...)

https://www.prvnizpravy.cz/zpravy/politika/vlastimil-vondruska-co-je-vl…

Průměrný počet slepic: 4.9 (32 hlasů)
Trvalý odkaz

Zatím nás před náporem muslimů chrání naše chudoba. Na co se trápit v zemi s divným jazykem, když o pár set kilometrů na západ jsou země bohatší, se štědřejším sociálním systémem, jednodušší řečí a už tam jsou dost velké komunity souvěrců. Tak nás zatím dobrodiní z pobřeží Libye míjí, a vůbec za tím není stav myšlenek obyvatel české kotlinky a moravských úvalů.
Cizinci, kteří mezi námi žijí, chtějí jen žít a nechat žít. Proto s nimi docela dobře vycházíme. ČR přijala nápor Vietnamců z bývalé NDR. A integrovala je úspěšně. Pak přijala nápor Ukrajinců. A taky se celkem úspěšně integrují.
Naše pidikontingenty mírotvorců jsou pod rozlišovací schopnost obyvatel, kam přinášíme mír a demokracii. O naší pidizemi vzniklé před \30 lety většina lidí ve světě ani neslyšela. A když už, tak si nás pletou s Čečnou, stejně jako Rakušany s Australci (Austria a Australia), Slováky se Slovinci, apod. Chrání nás kromě chudoby ještě to, že nás prakticky nikdo nezná, nic o nás neví a jsme pro většinu světa zcela nezajímavými. A ti, kdo se snaží zušlechtit obyvatelstvo ČR směrem k evropským hodnotám asi zklamu, ale dělají práci, kterou nikdo nechce a ani neocení. Vyjma pár lidí ze Sorosových nadací je každému naše čecháčkovství nebo evropanství ukradené. Teď se o nás rozhoduje v Berlíně, Bruselu a Washingtonu D.C. A my v těch podmínkách nějak přežíváme jako hobité reálného světa.

Průměrný počet slepic: 4.6 (29 hlasů)
Trvalý odkaz

Vietnamci mi taky nevadili, dokud jsem nebydlela v paneláku s polovinou vietnamských partají. V 3+1 se prostřídává 20 lidiček a vždycky, když jdou vařit svoje tradiční jídlo, tak donesou na tácu oškubanou slepici, ze které kape krev po chodbách a ve výtahu. To následně (obzvláště v létě) zasmrádne, protože se neobtěžují to uklidit (=neni to kšeft). Také tak časté deratizace a desinsekce paneláku jsem nikde nezažila. Takže ano, ve večerce je milá usmívající se dívčina, ale v ghetu, kde jich je nad 30% se s nimi žije už obtížně.

Průměrný počet slepic: 4.7 (18 hlasů)

In reply to by AB (neověřeno)

Trvalý odkaz

panelák - zatím.
Tudíž by neměl být problém udělat kravál s majitelem, družstvem, atd.
Moje dcera řeší velmi podobné problémy a žádní rákosníci v okolí se jaksi nenacházejí.
Tudíž pokud tam máte domovního důvěrníka, naprášit a tlačit a tlačit.
Anebo pokud máte úklidovou službu projednat zvýšení úklidového paušálu za účelem úklidu po vietnamských soudruzích.
Nicméně podle mých zkušeností by plně postačovalo slušně na partaj zazvonit a domluvit se s příslušníky trvale obývajícími tyto prostory, aby to po sobě vytřeli.

Průměrný počet slepic: 4.8 (9 hlasů)

Souhlas, v našem městě taky zpočátku vietnamci (a později kurdové kteří pracují pro turky v kebabu) začali zavádět asijský styl odpadového hospodářství. Velice rychle se díky kamerovému systému naučili že se to finančně nevyplatí. Na netu nejvíc pláčou anonymní zbabělci, kteří si v reálném životě s nikým nechtějí dělat zle.

Průměrný počet slepic: 4.4 (11 hlasů)

Jsme sdružení vlastníků, a vietnamců je 25%. Je těžké určit, kdo dělá konkrétně bordel v 7 patrovém paneláku. Při zvyšování jakéhokoli paušálu se zase ozvou důchodci, protože z důchodu nechtějí ukrajovat další díl.

Průměrný počet slepic: 5 (5 hlasů)

In reply to by AB (neověřeno)

Trvalý odkaz

bydlím v nadprůměrně "slušném" paneláku. Svého času slušný být přestával. Budu se opakovat, ale opět to vyřešily kamery. Tři kusy - pouze v přízemí : vstupy do domu a chodba kolem sklepů a kolárem. Nikdo nechce být popotahován u úřadů, nikdo nechce aby mu výbor prodloužil úklid o další týden a zejména nikdo nechce být za největší panelákové prase s nasbíraným borelem v poštovní schránce. Kouzlo je v tom, že tyto tresty (kromě té schránky) jsme si sami předtím odhlasovali. Kde vůle neschází, cesta se nachází.

Průměrný počet slepic: 4.7 (6 hlasů)
Trvalý odkaz

Obovám se berrnarde, že v nedaleké budoucnosti budete mít možnost toto Vaše předsevzetí vyzkoušet. A stejně tak se obávám, že nepůjde o situaci jednoznačnou  a morálně průzračnou. To je právě celý problém té salámové metody, kterou na nás používají. Zřejmě se nikdy nepotkáte se skutečným šmejdem, který bude vyřvávat Alláh Agbar a mlátit na ulici nějakou holku. Stejně tak asi nebudete nikdy čelit arabovi s nožem bodajícím kolem sebe. 

Mnohem spíš se budete muset postavit něčemu, co samo o sobě nebude tak hrozné. Do blízkosti se nastěhuje rodinka placená z německých dávek.... Pracovat nebudou, bude u nich bordel, začnou požadovat zvolna zvolňoučka nějaké úlevy a speciality ve škole pro děti, budou mít na své straně Šabatovou a další dobrosery, pak se nastěhují další, pak zjistíte, že váš dům trvale ztrácí na hodnotě a nikdo ho nechce koupit...

Takhle to proběhlo na západ od nás. Pomalu, plíživě, krůček po krůčku a nikdy nebyla příležitost vzít do ruky topor a bránit se. Vždycky šlo jen o maličkosti, které se nasčítaly až za desítky let. 

Kdyby se nastěhoval nějaký ten uprchlický syřan do vedlejšího domu, byl by to důvod ho praštit? Kdybyste zjistil, že nepracue, byl by důvod mu jednu fláknout? Kdybyste zjistil, že jeho manželka nakupuje zahalená, stálo by to za ránu toporem? Kdybyste zjistil, že si přes Śabatovou podal žádost do školy, aby vařila halal, už by to byl důvod? Byl by důvod ho majznout, kdyby se ukázalo, že za ním přijel jeho bratranec a jsou v baráku spolu? Změnilo by se něco, kdyby se ukázalo, že bratranec má už také barák? Že také nedělá? Byl by důvod k obraně, kdyby jejich dospívající synové (už dávno vyhození ze školy) postávali někde na rohu a očumovali blodýnky? A tak dále, a tak dále... 

Prostě salámová metoda... nikdy nebudete mít ani morální právo někoho praštit. Vždycky to bude vypadat jako útok proti bezbrannému, který je "jen trochu jinej". Vždycky bude strašně snadné vypadat jako agresor a xenofob. Pokud budete bránit svůj svět, budete pro své okolí mít blíž k Breiwickovi než k Masarykovi. 

Nepochybuji o osobní statečnosti lecjakého Francouze i Němce. Ale oni nikdy nedostali příležitost. Dokud podřezávači skutečně nezačnou vraždit a stínat hlavy, do té doby je obrana v podstatě nemožná i když by byla snadná. Praštit araba hned po nastěhování, to by v budoucnu mohlo ušetřit miliardy peněz a tisíce životů. Ale v podstatě to není možné.  Proto se bude čekat, až se začne lidskými životy plýtvat. Pak teprve bude možné vzít kvér či topor a jít se bránit. Ale... to už to nebude jednoznačná přesila deseti evropanů na jednoho araba. To už budou místa, kde to bude naopak a umřou při tom lidé, kteří nikdy nikomu nic neudělali ani to neměli v plánu. 

Průměrný počet slepic: 4.8 (34 hlasů)

porad tapetuji, ale je to jiz napsane, tak se z toho jen poucit

Kronika zániku Evropy Vlastimil Vondruška

https://www.mobaknihy.cz/kronika-zaniku-evropy.html

citace z knihy
---------------
Rok 2044, červen
Od jara přicházely do Čech menší i větší hloučky muslimských rodin. Většina neměla prakticky nic, jen trochu jídla na cestu a případně v ranci na zádech náhradní oblečení, pánev, trochu sušených datlí a korán. Tihle lidé neměli skoro nikdy peníze ani žádné cennosti a rozhodně nepřipomínali migranty, kteří zaplavili před pětadvaceti lety Evropu. Tehdy přicházeli s mobilními telefony a penězi pro začátek, ale také s adresami příbuzných, kteří je měli následovat, až si vyjednají v Německu, Francii nebo Švédsku právo na pobyt. Tihle migranti další generace byli chudáci, kteří v Evropě své štěstí nenašli, ale neměli se kam vrátit. Imámové jim nabízeli jménem jejich společné víry jediné východisko, aby se usadili v křesťanských zemích a tam zavedli stejné pořádky, jaké vládly v západní Evropě. Jen tak mohou zbohatnout a získat Alláhovu přízeň. Většina muslimských rodin přicházela vyděšená a zoufalá, protože jejich cesta za štěstím trvala už příliš dlouho a oni ztráceli naději. A někteří i svou víru.
--------
V současné době jsou muslimové v mezinárodní politice nejvlivnější silou, která hýbe světem, a ani velmoc si nemůže dovolit oficiálně proti nim vystoupit. Natož Praha. Střelba do bezbranných rodin, to by byla naše sebevražda. Jedinou naší nadějí je, že nás Německá islámská republika napadne co nejdříve vojensky. Teprve pak můžeme začít střílet.“

Rok 2044, září
K válce s Německou islámskou republikou zatím nedošlo, protože strategie pronikání stoupenců Mohammeda na východ byla vyzkoušená už při expanzi do západní Evropy. Mezi statisíci chudobných muslimů, kteří se valili na dosud neobsazená území, přicházeli i džihádisté a radikální imámové, jejichž cílem bylo zastrašit nevěřící a sjednotit věřící.
----
To je pravda. Jenže už teď se po Čechách pohybuje několik set tisíc muslimských migrantů. Vláda jim odmítla přiznat práva azylantů a nedostávají žádné sociální dávky. Ostatně, náš rozpočet nemá ani pro našince. Výplaty mezd státním zaměstnancům se pořád zpožďují. Migranti se začali sdružovat do houfců, s nimi je vždycky pár ozbrojenců. Usazují se tam, kde se jim nedokážou ubránit. Vyjedí je a pokračují dál. Jak říká Richard, sarančata.“
„A až přijdou k nám?“
„Nepustíme je sem. I za cenu, že do nich začneme střílet,“ opáčil tvrdě Jeník.

---
Ozbrojená střetnutí v Čechách pokračovala dál. Podle zveřejněného odhadu ministerstva vnitra se v zemi pohybovalo nejméně deset jednotek muslimů, každá v síle jedné roty, ozbrojených ručními zbraněmi. Většinou šlo o žoldnéře s rozsáhlými vojenskými zkušenostmi, mnozí se rekrutovali z kdysi legendárních bojovníků Islámského státu. Tyhle jednotky se chovaly krutě, drancovaly a zabíjely. Ve vojenských střetnutích zajatce nebraly, a pokud jim někdo padl do rukou, popravily ho v přímém přenosu.
„Tohle zažil můj otec už v Sýrii,“ povzdechl si rozmrzele Richard, když se u večeře dozvěděl o masakru nedaleko Nymburka. Skupina černě oděných a maskovaných islamistů přepadla na nádraží ve Velelibech osobní vlak, všechny cestující postřílela a pak ho vyhodila do povětří. Záhy poté se k útoku přihlásil Evropský džihád. Podle jeho mluvčího se jednalo o odvetu za zhanobení mešity v Plzni.
„Syřané tehdy prchali do Evropy,“ podotkla otráveně jeho sestra Gina, „ale kam máme prchnout my?“
---------------

tak premyslejte

Průměrný počet slepic: 4.6 (21 hlas)

test ktery se opet pripomina

https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Totalni-vymyvani-mozku-Po…

citace
------
Příliv migrantů není krize, je to výsledek neschopnosti bruselských vládnoucích elit plnit povinnosti, které jako správci Evropy mají. Nikdo dnes nechrání evropské hranice, vedou se jen nekonečné žvásty, že je to třeba udělat. Ať už německá kancléřka stoupence islámu pozvala, či nikoli, nemají tu legitimně co dělat a překročení našich hranic je trestný čin. Skutečná migrace je ve skutečnosti něco, co má jistý zákonný nebo alespoň hospodářský rámec. Přistěhovalec musí žádat o legalizaci pobytu, musí se v nové zemi přizpůsobit, musí v ní pracovat a uživit sebe a svou rodinu. Nic z toho přicházející hordy neplní, nerespektují a nejsou toho ani potenciálně schopny. V moderní historii nemáme k podobnému pohybu národů paralelu, proto je třeba použít nomenklaturu starších dějin. Nejde o migrační krizi, ale o nájezd muslimů.

------
Pokud chceme tuhle společnost napravit, je třeba říkat pravdu. A to znamená označovat věci správnými termíny, neskrývat nepříjemné skutečnosti za balast eufemismů. O tom, co sdělujeme, musí rozhodovat věcná správnost, a nikoli politická korektnost, jemnocit či osobní ambice. Na všechny děje a stavy společnosti máme prověřené pojmy, nevytvářejme nové. Český jazyk je mimořádně bohatý, používejme jen ty obraty, které jsou známé po staletí. Pak se rozhodně budeme na svět dívat reálněji a jednat pragmatičtěji. Protože naši předkové nemohli polemizovat o „migrační krizi“, museli se chopit zbraní a bránit svou svobodu a majetek. Mimochodem, obrat „bránit svou zemi, víru a majetek“ není urážkou!
-----

Průměrný počet slepic: 4.5 (11 hlasů)

cituji : "nemají tu legitimně co dělat a překročení našich hranic je trestný čin" - to je lež, ilegální-nedovolené překročení naší státní hranice není trestným činem.

Průměrný počet slepic: 3 (10 hlasů)

In reply to by Zapadlo (neověřeno)

Trvalý odkaz

Ano mate pravdu, zde doslo k tomu ze se vetsina lidi domniva ze prekroceni hranic bez dokladu je trestnym cinem, jenze vetsina lidi chce a chape to jako trestny cin

To jen zakony nevyjadruji toto prani vetsiny

Mame miliony oficialnich zakonu a vyhlasek, ale take nepsane zakony

Průměrný počet slepic: 4 (9 hlasů)

Je to úplně jednoduché. Budem utíkat na východ a tam velmi zdvořile prosit, aby nám zase pomohli.....

Průměrný počet slepic: 4.5 (12 hlasů)

Bohužel to je i v morálce jednotlivců a následně i společnosti. To, co popisujete je taktika vaření žáby. Dobře to popisuje v knihách pan Bill Warner. Knihy dneska čte již málokdo, takže jej zkuste na YouTube. Jsou tam i videa s českým překladem. No nejen on, ale existují i čeští autoři, třeba pan Hampl, kteří ukazují nejen současnou situaci, ale i cesty jak z toho. Stačí jen hledat a s lidmi okolo komunikovat. To je v současné době znemožněno a někdo se snaží aby to bylo ještě víc omezeno. Proto i díky za Kydy. I zde jsou snahy rozstřelit diskuze a pár jedinců totálně znechutit. Ládiku, vydrž, uzdrav se a neutíkej.

Průměrný počet slepic: 5 (8 hlasů)

Reaguji na zmínku o Hamplovi, tedy jednoznačně jako povinnou četbu na středních školách bych zavedl :

Petr Hampl :
Prolomení hradeb
Poctivost a kreativita
Cesta z nevolnictví

Průměrný počet slepic: 4.3 (6 hlasů)

Mohu potvrdit Vidlákem uvedený postup vytlačování původního obyvatelstva. Jedna perlička ze současné Belgie. Pokud se arab trochu povznese, již nechce bydlet se svými soukmenovci někde v ghetu, Molenbeku, ale chce mít bydlení jako normální belgičan ve vlastním baráku poblíž na vesnici.Nalezne si někde dům po starých lidech a zaplatí za něj realitce poměrně hodně. Následně se domorodci, pokud mohou z vesnice stěhují pryč. Tím se cena nemovitostí sníží a již další arabové na ně dosáhnou, což následně způsobí pád cen a z původně malebné belgické vesnice se stane typické marocké sídliště. Pointa je v tom, že ten arab, který mi to vyprávěl, si stěžoval, že se musí přestěhovat někde jinde, ale nikdo mu nechce dát tolik peněz, které on zaplatil. A on, jako libanonec přece nebude žít s nějakými špinavými marokánci.Pro našince nicméně není mezi nimi žádný rozdíl.

Průměrný počet slepic: 4.9 (13 hlasů)

Máte pravdu. Vidláku, že salámová metoda se bruselským projevila jako velmi účinná a rádi s ní pokračují a pokračovati budou, myslím si.
Asi se vám to nebude líbit, ale jedinou obranou se mi jeví nebát se někomu nevinnému ublížit. Já s tím problém nemám. Svět a život v něm byl vždycky plný nespravedlností, ostatně jako sapér Vodička:
"Vinnej, nevinnej, berte to po řadě."
(Ta dvě "n" jsou přesný opis z originálu)
Případně:
"Byli tam známí z Vršovic a ty mě pomohli. Ztřískali jsme asi pět rodin i s dětma."
Případně samotný hlavní hrdina:
"Kristus Pán byl taky nevinnej," řekl Švejk, "a taky ho ukřižovali. Nikde nikdy nikomu na nějakým nevinným člověku nezáleželo...."
Moje vlastní zkušenost se zahraničními studenty (ze samých civilizovaných zemí), kterým domácí před pár lety pronajali jeden z pěti bytů v našem domě. Uspořádali si mejdan, nic proti tomu, také jsem byl mladý. Ale dávno už uhodila 22. hodina (chval každý duch hospodina), tak jsem na ně vletěl s pistolí "za pasem". Jeden se kasal, tak jsem s ním prásknul o zem (pravda, byl již opravdu notně podroušen) a hle - byl klid. Policie se báli jako čert kříže, protože erasmus a tak. A taky tam byl takový nasládlý kouř.....
Vůbec si nejsem jist, že ten jediný fyzicky poškozený byl opravdu největším viníkem toho bordelu, ale naopak jsem si zcela jist, že se to už nikdy neopakovalo a dokonce se mě na schodech naučili zdravit česky.

Průměrný počet slepic: 4.5 (11 hlasů)

Přidat komentář

Prostý text

  • Nejsou povoleny HTML značky.
  • Řádky a odstavce se zalomí automaticky.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.