Genderové stereotypy

Autor
Štítky

Dnes se dost bojuje proti těmhle genderovým stereotypům, jelikož prý jde o většinou machistický nátlak mužů na křehké ženy a že mají všichni právo být tím, co chtějí být. 

Ale to, co chtějí být se jim musí řádně vysvětlit, páč ti blbečci a blbečkyně to vlastně ještě neví. Tak je dobré jim do těch mozečků narvat trochu chaosu, ať si svobodně vyberou.

Tak se v mateřské školce prdne chlapečkům do ruky panenka a dívenkám autíčko. 

No, nevim. Já tehdá kamarádil s Jirkou, Jardou a Milanem a asi bychom si neudělali soutěž, kdo z nás tu panenku dřív přebalí, ale spíš, kdo s ní dál dohodí.

Základka.

Tady se musím pozastavit nad tím, že v přípravě na život jsme tehdá měli luxus. My, chlapci, jsme měli 3 dílny. Na základce!

Truhlářskou, s těmi ponky. Ta mě bavila, s tím dřevem pracovat.

Zámečnickou. Ta mě srala. Von po nás furt chtěl, ať kousek nějaké kraviny pilujeme do pravého úhlu, my to vypilovali, on vzal úhelník, mrknul na to proti světlu a „vidíš, tady to prosvítá, znovu“!

Kovářskou. Fakt nekecám, ale normálně jsme měli na základce dílnu s výhní. To jste to železo rozžhavili a pak do toho bušili na kovadlině, to byla paráda. 

Holky měly, když bylo teplo, práce na zahradě a v zimě se učily vařit  a domácí práce.

Dnešnímu odpůrci genderových stereotypů by toto přivodilo kopřivku, zvýšený krevní tlak a následný 7infarkt.

Střední. Tak tam jsem byl genderových stereotypů ušetřen, jelikož nás bylo ve třídě 36 chlapců, kteří se chtěli stát námořníky, takže celkem logicky se naše komunikace zabývala tím, jak se které holce dostat pod kalhotky, kdo vyhraje ve fotbale a jak při brigádě na chmelnici propašujeme nějakej chlast na pokoj.

Vojna. Tak to snad ohledně genderových stereotypů můžeme přeskočit. 

Po vojně jsem měl pár let poněkud bujarý rozkrok, stihnul jsem toho fakt dost, ale furt jsem věděl, že příjde doba, kdy potkám dívku, která bude ta pravá. Nejenom na to, aby roztáhla nohy, nebo otevřela pusu, ale na furt.

A potkal jsem jí a jsem s ní už 30 let.

A fungujeme krásně genderově stereotypně.

Jestli jste sledovali zpravodajství, tak zde, nad Děčínem, 17.7. fakt dost chcalo. Soused měl na zahradě půl metru vody. Voda se nevalila pouze Jílovským potokem, ale frčela po hlavní a kanály nestíhaly. Nám moc nestíhal odtok od baráku. Je fakt, že jsem ty dvě jímky už dlouho nečistil. A taky bydlíme ve stráni pod listnatým lesem, člověk tak nějak počítá s tím, že na podzim padá listí a musí okapy vybrat, ale na konci července? Njn, přetékaly. A taky, jak jsem zde psal, že plánuji novou střechu, tak proč asi? Protože ta stará je v hajzlu. Mám nad půl barákem rovnou a to je vždy průser. Naštěstí jsem dřív podnikal ve zverimexech, tak mám strategicky umístěná stará akvária na půdě, že to do podzimu, než nám na to vlítnou řemeslníci, vydrží. 

Manželka mi včera oznámila, že to nevydrží, že prý je špatně, když jí kape do kuchyně. Na mou námitku, že takovýto plavák, aby do podzimu přišel, je z hlediska pravděpodobnosti dost nereálný, reagovala slovy: (a teď si schvlálně všimněte té formulace) musíme vyčistit ty jímky, vyčistit okap a prozatímně zatáhnout ty největší díry na střeše.

Nejlepší je na tom ta formulace: musíme to udělat.

Ještě by mohla zvolit druhou variantu, ta je: musí se to udělat.

Patrně jste všichni správně pochopili, že věty „musí se to udělat“ a „musíme to udělat“, znamenají, že to budu dělat já. Já vyšplhám na střechu a vyčistím okapy, já otevřu jímky a s fankou na dlouhé násadě je vyčistím a já se pokusím najít a ucpat provizorně ty největší díry na střeše, než bude nová. 

Pak ještě ženy někdy nerozumí logickým argumentům. Třeba, že když prší a okap přetéká, tak je střecha mokrá a tudíž, když tam polezu, mohl bych uklouznout a spadnout dolů.  Takže, když prší, čistit ho nemohu. A když neprší, tak to sice neklouže, ale okap vlastně nepřetéká, tak co bych tam dělal? No, pochopitelně jsem to takhle neukecal.

Ale já s tím nemám nejmenší problém.

Protože když mi upadne knoflík, nebo prdnou kalhoty, tak to přehodím přes opěradlo a očekávám, že to zase ona spraví. 

Já rád vařím. No jo, ale vařím rád pouze, když se mi chce. To se pak vyblbnu a experimentuju. Jenomže, když se mi nechce, tak jaksi rodina potřebuje jíst. Tudíž, potom je to na ní. Postarat se o to. Každý den, když mě to zrovna nechytne.

Je fakt, že občas se mě pokouší trýznit bezmasým jídlem. Např. nedávno jsem viděl, jak domů přinesla květák, takže mi bylo jasné, co bude druhý den následovat. Ale nejsem dnešní, jsem s ní už hafo let, tak na tyto krizové situace jsem připraven a dole v dílně mám mrazák, tak jsem vytáhnul kachničku, nechal rozmrazit, nasolil, okmínoval a druhý den, když se cpala květákem, tak jsem půlku sežral jen tak s kouskem chleba. Já ti dám květák.

Když si po odpolednách něco v dílně svařuji, prostě kutím, tak její starostí je zase to, aby nahoře v našem bytě bylo čisto, vyluxováno a nevysely nám pavučiny ze stropu.

Náš život je genderově těžce stereotypní. Jenomže nám to takhle vyhovuje. 

A ať se někdo pokusí dát mojí ženě do ruky svářečku a mě vysavač, tak první bomba, kterou dostane, bude od ní.

Teda, ne, že bych měl něco proti ženám se svářečskou kuklou a rozžhavenou elektrodou. Můj nejlepší kámoš má manželku, ona nikdy moc nehákovala, roky studovala, dnes dělá na poloviční úvazek někde sekretářku a jak se nudí, tak přišla na to, že má umělecké sklony. Takže když vyčerpala svůj potenciál na výtvarném umění, tak se teď vrhla na avantgardní tvorbu. To takhle vezmete krumpáč, pár dalších železných kravin, svaříte to k sobě, když vám to ukáže s rozzářeným úsměvem, tak nevíte, co na to říct, ale ona vám pak vysvětlí, že to je labuť, tak jí pochválíte, jakou krásnou labuť vysvářela, abyste od ní měli klid, kámoš, její manžel si vydělat prachy umí, tak ať se holka vyblbne. Má jí rád, tak prostě, jelikož je to kominík, tak lítá po střechách a sem tam jí pár krumpáčů a elektrod koupí, ať je doma pokoj.

My máme své role těžce genderově rozdělené. Protože ona je ženská a já jsem chlap.

Při výchově dětí ženská spíš odpustí průšvihy potěru. Má k nim blíž. Pochopitelně. To děcko nosila ¾ roku v sobě. Mateřský pud. V jistém věku mají děcka tátu radši. S ním je víc legrace, nebere všechno tak vážně, ale zase, když přijde do tuhého, umí víc zařvat. A dle mého, tento genderový stereotyp je pro dítě prospěšný. Oba úhly pohledu. 

Podle mého, ženská je ženská a chlap je chlap a jednak do sebe pasují a hlavně, když se dají dokupy oba jejich pohledy na svět a zároveň se respektují, tak to příroda zařídila dobře, protože to funguje a pokud se někdo pokouší o nějaký sociální experiment, spláče civilizace nad výdělkem. 

Včera manželka dotáhla domů nějakou fialovou kytku.

Co to je? 

Levandule.

K čemu to je?

Hezky to vypadá a krásně to voní.

Dá se to sežrat?

Ne!

Tak je to k hovnu.

Dva různé úhly pohledu. Jenomže jí se to líbí, jí já mám rád, tak i když mi ta kytka přijde zbytečná, pokud by ta moje někam odjela, tak jí ji zaliju.

Já jsem chlap a budu se vždy chovat jako chlap a předpokládám, že ženská, která ještě nemá vymytý mozek od neziskovek, bude vždy hledat chlapa. A zároveň každý hetero chlap bude hledat ženskou. 

Takže shrnutí. S genderovými stereotypy mi vyližte prdel!

Jaký je na toto váš názor?

A toto není politikum. Prosím, ať mi ho sem nikdo nevnáší. Petrpavel by nejradši rehabilitoval socialismus, Čmoud by ho nejradši zakázal, ale oba jsou to chlapi. Mě by zajímalo, jak tuto věc vidíte vy. 

Jaká je vlastně úloha ženy a muže v životě?

A dají se zaměnit? 

Hodnocení
Průměrný počet slepic: 4.5 (115 hlasů)

Komentáře

Trvalý odkaz

Člověk je binární tvor, byl vývojem donucen k dělbě práce mezi oběma pohlavími, což mu umožnilo v tvrdých podmínkách přežít. Dělba práce a i částečná "specializace" byla evoluční nutnost.

Dobře si pamatuji, už jsem to tu psal, jak můj děda s babi žijící na samotě 3km od vesnice bez elektriky, s vodou ze studánky 50m od baráku na kraji Brdského hvozdu měli přesně rozdělené úlohy, věděli, hned když ráno vstali, co kdo má udělat, s čím si musí navzájem pomoct a do čeho se nemá tomu druhému plést.
Díky tomu žili spokojeně a bez velkého dohadování byli schopni toho hodně zvládnout a přestát. A to je asi v podstatě cíl, ke kterému by měla směřovat dohoda (nepsaná) mezi oběma pohlavími, když se rozhodnou žít společně. Celkem mi ale není jasné, jak k tomu může napomoci boj proti genderovým stereotypům.

Průměrný počet slepic: 4.1 (22 hlasů)

Nějaký druh obzvláště primitivního a vulgárního manicheismu ?
Binárními (vý)tvory nemusí být dokonce ani roboti, natož člověk.

Vždyť to povídám - hokynářští infantilové (kupodivu jsou mezi nimi i " praktikující křesťané").
A tihle si osobují určovat co je správné a žádoucí pro ostatní.

Ani dědovi a bábi do postele nevlezeš, nevíš tedy co bylo popudem, co vábením, co jen přizpůsobením se...víš možná trochu jen to, co bylo zjevným výstupem (který je samozřejmě důležitý, produkčním konáním je živ člověk...tedy pokud ho neživí jiný člověk).

Slet amaterských psychoanalytiků, teď už jen zvolit přecedu, já su pro bernarrda. Jiné návrhy ? (jdu teď robit vpravdě ženskou práci, uštrykuju z webových pavučin kapucu, nebo aspoň malou čepičku....nepotřebuju ale jehlic, stačí klávesy....takže mezitím ať je ustanoven aspoň revoluční výbor !!!)
---------------
Všude kolem tolik trápení, nuzoty, nebezpečí války, kůrovec žere dřevo jinak to správným chlapíkům - odlesňovačům - a pak není vody , anebo naopak je jí moc.....máme se fakt přepychově, když je tolik času na naprosté kraviny.

Průměrný počet slepic: 2.2 (20 hlasů)

dřevo nežere, on se jmenuje kůrovec, lépeji "lýkožrout smrkový", právě proto, že sežere to, co ten smrk vyživuje. Do dřeva nekouše, borče.

Průměrný počet slepic: 3.6 (7 hlasů)

tak se těmi stereotypy rozuměly pověry jako "ženám je od boha dáno, že jsou nevzdělavatelné, a proto nemají chodit do škol", "ženám je od boha dáno, že nejsou schopny se samostatně rozhodovat; a pokud už tak přesto činí, jsou jejich rozhodnutí chybná, a proto jen mužům přísluší, aby to posoudili" a podobně.
To byl všeobecný společenský úzus, tradovaný napříč všemi náboženstvími po tisíce let.
Pak "se náhle cosi zvrtlo" (většinou epidemie, katastrofy a války) a společnosti nezbylo než vzít na vědomí, že ženy zvládají mnohem víc než těhotenství, porod a kojení. Nicméně i nadále byly nesvéprávné a i plody své práce směly obchodovat jen skrze poručníky, ustanovenými jim cechy.

Až poslední dvě světové války definitivně zbořily tisícileté pověry.
Najednou ženy bojovaly, studovaly, léčily, létaly, řídily auta i podniky, dělaly všechny dříve "typicky mužské" práce i činnosti. Zprvu proto, že mužů se jaksi nedostávalo, a později proto, že už si nenechaly vzít MOŽNOST tak činit. Dokonce i volit už v některých zemích směly (ne ve všech "vyspělých" zemích).

Tak to byly "džendry" dobách, kdy ještě bylo normální, že existují jen muži, ženy a nic dalšího.
To, co je nám vnucováno dnes, však nemá s přirozeným srovnáváním se možností a schopností vůbec nic společného.
Ač jsem velkým příznivcem emancipace, jsem zároveň odpůrcem pomužšťování žen, poženšťování mužů a dalších feministických nesmyslů. Ženská prostě nemá co vzpírat a boxovat a chlap třeba tancovat Labuť.

Průměrný počet slepic: 4.3 (17 hlasů)

a boxovat by neměli ani chlapi,je to nezdravé a box i nechutný

Průměrný počet slepic: 3.3 (10 hlasů)

In reply to by Sibyla (neověřeno)

Trvalý odkaz

Nejen že je zde tolerována korupce systémová (sázkovky de facto vlastní " soutěž" klubů, ba i kluby) , je zde tolerována i přímá a na veřejnosti zcela otevřeně produkována zločinnost , ba i celebrována (všude jinde by vás za rány do hlavy či jinam stíhali a možná i potrestali, stejně tak za podražení či kopnutí do lýtka). Zřejmě pozůstatek po dobách gladiátorských.
Totéž se odehrává i ve válkách (pro několik rodin zřejmě také jistý druh sportovní podívané, včetně těch sázek), ale mnohem masověji.

Zábava je to ale prý chlapská, no a dobrovolně do toho jdou. Protože se jim to vyplatí. Bohatě. Možná i sebezmrzačení se jim vyplatí, možná že i tak uvažují, ono je to těžké - takový Cassius Clay zřejmě na sklonku svého života už by ani nebyl schopen uspořádat myšlenky do nějakého hodnotného hodnotícího soudu. Můžeme jen usuzovat.
Ženy - tvrdých pěstí nemaje, používají jiných chmatů. :-D Pravda, někdy pod tlakem hrozných okolností.....však Lennon to dobře vyhmátl - žena je negrem tohoto světa.
Občan pak sublimoval v čmuchání a udávání a do zvrácených hodnocení. Takyřešení, než by měl někoho bít v tmavém zákoutí nebo se prodávat na nádraží, v zimě, za hustého deště či mlhy...to je asi ten jeho koníček mnohem pohodlnější. Byť zřejmě toto sebezmrzačování se tolik nesype - jak to mlácení.

Průměrný počet slepic: 2.1 (11 hlasů)

zřejmě na sklonku svého života už by ani nebyl schopen uspořádat myšlenky do nějakého hodnotného hodnotícího soudu. " ?
On hodně věděl a proto byl dehonestován redaktůrky i politiky :
https://www.youtube.com/watch?v=YA7Ji5ATu9o

Průměrný počet slepic: 5 (4 hlasů)

je něco jiného,než negr.

Zatím bez slepic

Ale pro mě za mě, ať si žebnská boxuje, vzpírá a chlap tančí labuť. Problém je, když si ta žemnská začne vynucovat box s chlapama a aby měla šanci, musí se hodit chlapům nějaký handicap. A když mě někdo bude nutit se na toho Labuťáka koukat a dělat "Óch a ách". Faktem ale je, že když vidím, co dokáží se svým tělem někteří tanečníci, tak "óch a ách" vlastně v skrytu duše dělám.

Průměrný počet slepic: 4.5 (6 hlasů)

když ve svý sportovní disciplíně průměrnej chlap prohlásí, že je ženská (to stačí na to aby byl
posuzovanej jako žena) a pak se můžem koukat na nový neporazitelný světový šampionky.
Sice postrádaj ženskýho vzezření, ale zato sbíraj zlatý placky. No neber to.

Průměrný počet slepic: 5 (4 hlasů)

vystupovat na "olympiádě" v Japonsku ve vzpírání.
V USA si to vysoudilo, že je "ženou", protože to bralo asi půl roku pilule na snížení testosteronu. Fyzicky je to samozřejmě obyčejnej chlap.
Což je pro mne dalším důvodem (prvním byla jejich politizace a druhým komercializace), proč už mě "olympiády" vůbec nezajímají.

Průměrný počet slepic: 4.8 (5 hlasů)

No a pak potkáte ženskou, která ty handycapy nepotřebuje - a chlapům jakoby upadly koule.

Madam Thatcher taky nepotřebovala feminismus, aby se prosadila.

Průměrný počet slepic: 2.7 (3 hlasů)

potkáváme, nikdy bych si nevsadil, na to, že vám pošlu pět slepic, ale pokud mám být objektivní, tak teď prostě musím. Se nedá svítit.

Průměrný počet slepic: 3.7 (3 hlasů)
Trvalý odkaz

jaký je rozdíl mezi vrtulníkem a helikoptérou?
Vrtulník je sameček.

Průměrný počet slepic: 4.7 (12 hlasů)
Trvalý odkaz

Není z textu v mediích zcela jasné zda českým nebo lichtenštejnským, ale má sídlit v Brně (odsud není až tak daleko např. do lednicko-valtického areálu).
Kdo ho tam asi dosadil, co myslíte, pod kterým premierem k tomu došlo ?
Bude spolehlivým a přičinlivým konzulem ?

Průměrný počet slepic: 3.4 (12 hlasů)

http://www.cesko-lichtenstejnska.cz/daniel-herman/
Což NENÍ diplomat a nemá žádné pravomoci.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Honor%C3%A1rn%C3%AD_konzul
Za normálních okolností zajišťuje hlavně informační servis pro turisty a max. jim pomáhá při vyřizování administrativních záležitostí v místě pobytu.
Jenže v případě Liechtensteinska NEJDE o normální okolnosti.
A tady máme vlastizrádce hezky pohromadě: http://www.cesko-lichtenstejnska.cz/vybor-spolecnosti/

Premiér NEMÁ honorárními konzuly nic společného. Ve věci je aktivní pouze MZV hostitelského státu, a to až tehdy, když mu na stůl přistaně oficiální nóta žádající o souhlas se zřízením HK.
Místo honorárního konzula zřizuje pověřující země a HK NEMUSÍ být ani občanem pověřující země.

Průměrný počet slepic: 4.9 (8 hlasů)
Trvalý odkaz

Malý obrázek, co nás čeká, až nás zcela obejme elektromobilita.
https://www.autoforum.cz/zajimavosti/osmileta-tesla-se-156-tisici-najet…

Mmj. - je zajímavé, že se objevilo na Seznamu. Ten zrovna "rozvracečům evropských pořádků" moc hlasu nedává. Znamená to, že se něco pohnulo i někde jinde než u vidláků?

Průměrný počet slepic: 3.7 (10 hlasů)

Jiří Ovčáček
@PREZIDENTmluvci
·
44 m
Samozřejmě jde jen o kšeft. Donutit lidi opakovaně kupovat věci, které nechtějí, a tím zvýšit zisky nadnárodních korporací. Vůbec nejde o ochranu klimatu!
Politický tlak na extrémně rychlý rozmach elektrických aut nemá žádnou oporu ve vědě ani technice:

Průměrný počet slepic: 4.1 (17 hlasů)

Ovčáček.

Průměrný počet slepic: 4.6 (18 hlasů)

za to, že jste to sem nakopíroval. Zase má ten Ovčáček pravdu.
Jen tak dál.

Průměrný počet slepic: 4.6 (10 hlasů)

kdákala slípka.

Průměrný počet slepic: 1.7 (6 hlasů)

Presne tak, to je muj dalsi nick! A pisu tady jeste pod dalsimi desitkami nicku ze stovek IP adres!

Pisu ted jak Vas prezident Zeman - taky nableje presne to, cemu chcete verit :-)

Zatím bez slepic

treba
------
Jenže teď máme v ruce podrobně dozdrojovaný případ zkorumpovaných akademiků kteří lhali, lobbovali, cenzurovali, dehonestovali konkurenty a ovlivňovali politiky — jen aby se ukázalo, že jim šlo o granty ve výši stovek milionů dolarů.

-----------
Řada virologů a epidemiologů věří, že abychom se lépe bránili proti epidemiím, musíme hromadně sbírat, ukládat v laboratořích a experimentovat s vysoce nebezpečnými viry. Viry které způsobily minulé pandemie či epidemie. Viry, které již byly vymýceny a jediným zdrojem jejich nákazy jsou laboratoře samotné.
----
Oproti tomu řada jiných vědců považuje takový výzkum za nezodpovědný a nebezpečný, protože jeho rizika podle nich vysoce převyšují jakékoli přínosy a nikdy se empiricky neprokázala jakákoli užitečnost. V čele s experty na biologickou bezpečnost, bioterorismus, bezpečnostní inženýrství a mikrobiologii v nekončící řadě studií, vědeckých prací, analýz a doporučení takové hromadné výzkumy PPP a gain-of-function experimenty na PPP odsuzují, prohlašují za hraničící s vývojem biologických zbraní či přinejmenším „nebezpečí přicházející z laboratoří nechutně ambiciózních lidí“, a označují doslova za „sebenaplňující se proroctví“ vzhledem k tomu, že známe tucty nehod kdy z virologické laboratoře došlo k úniku a nákaze lidí právě tím virem, jehož infekci měl daný výzkum původně zabránit. Jen namátkou:

V roce 1995 zasáhla Jižní Ameriku epidemie venezelské encefalitidy, jejíž genom byl ale identifikován jako „zmražený“ od roku 1963 a tedy laboratorního původu. Narozdíl od celé řady epidemií v letech 1938-1972, které byly vyvolány nedostatečně deaktivovaným virem ve vakcíně, byl tento kmen neznámý a nejspíše tedy unikl z vojenské laboratoře.
V Británii unikl v roce 2007 virus slintavky a kulhavky z odpadu laboratoře úrovně BSL-4 v Pirbrightu, odkud jej stavební technika roznesla na farmu.
V roce 2003 unikl virus SARS-1 z laboratoře v Taipei a nakažený vědec vše tutlal z obavy, že „zneuctí svůj národ a laboratoř“. Teprve když mu jeho otec pohrozil, že spáchá sebevraždu, se vědec přiznal a nechal hospitalizovat.
V roce 2003 unikl virus SARS-1 z laboratoře v Singapuru.
V roce 2004 unikl SARS-1 z laboratoří Čínské Národní Virologické Laboratoře v Pekingu – a to hned dvakrát za sebou.
V letech 2004-15 došlo v USA k osmi únikům Antraxu z laboratoří BSL-4, když měl býl patogen umrtven aby mohl být zkoumán v laboratořích BSL-2, jenže umrtvení se nepovedlo.
V roce 1967 došlo v NSR k úniku hemoragické horečky s úmrtností 23% z laboratoří, kde byli pracovníci infikováni při přejímce nevědomky nakažených exotických zvířat, na kterých chtěli posléze experimentovat s úplně jinými nemocemi.
V roce 1977 došlo k celosvětové pandemii chřipky H1N1, která unikla z laboratoře po 27 letech a šířil se od hranic SSSR a Číny – genetická analýza totiž prokázala, že se jednalo o kmen postrádající všechny evoluční změny od roku 1950, tzn. zmražený v sovětské nebo čínské laboratoři.
V roce 1979 zemřelo ve Sverdlovsku 66 lidí na antrax. Americká rozvědka DIA řekla, že to byl únik z biolaboratoře. Sověti ústy svých vědců řekli, že to je lež a šlo o přirozený přenos ze zvířat. Američtí vědci podpořili své sovětské vědecké kolegy o přirozeném původu a únik z laboratoře prohlašovali za „paranoiu“… Až do roku 1992, kdy byly analyzovány uložené vzorky tkání, vyzpovídáni aktéři a ukázalo se, že virus skutečně unikl ze sovětské laboratoře, kde prostě údržba nevyměnila filtr.

Jak velké je statistické riziko takového úniku z laboratoře? Americký National Institute for Allergy and Infectious Diseases se to pokusil vyčíslit. Vyšlo mu, že na každých 100,000 člověkohodin práce s virem v laboratořích úrovně BSL-3 a BSL-4 dojde ke 2 vystavením laboratorního technika nebezpečným patogenům – a 1 ze 12 takových vystavením vyústi ve skutečnou infekci dotyčného člověka. To se nemusí zdát jako moc, ale nebezpečí pochopitelně roste s počtem laboratoří BSL-3/4 a s délkou výzkumu – a to radikálně.

Podle analýzy Konvence pro zákaz biologických zbraní je pravděpodobnost, že „vysoce nakažlivý virus ptačí chřipky“ unikne z laboratoře a způsobí komunitní šíření alias epidemii, neskutečných 20 % za každých 10 laboratoří a 10 let zkoumajících daný virus!
-------------

Průměrný počet slepic: 4.6 (14 hlasů)
Trvalý odkaz

Kdo nechce cist scroluje dolu

Citace z clanku
------
podíval jsem se na to, jaké jsou základní principy bioetiky, pokud jde o použití experimentálního přípravku.

Takže bod číslo jedna, jen pro shrnutí; najdete ho v Kodexu federálních předpisů. Je označován jako Společné pravidlo. Jedná se tedy vlastně o federální zákon. Nejsou to jen slova, se kterými souhlasí akademici. První věc je, že výrobek s povolením k mimořádnému použití, což jsou všechny tyto vakcíny, stejně jako mnoho léků, je experimentální výrobek. Ještě není licencován. To je tedy bod číslo jedna. Všechno jsou to experimentální produkty.

Bod číslo dvě; pokud budete pacientům podávat experimentální přípravky, spadá to pod klinický výzkum a lékařský výzkum. A tak se musíte řídit pokyny pro lékařský výzkum. Zmínil jsem se, že společné pravidlo je kodifikováno ve Sbírce federálních předpisů.

Důležité je, že první klauzule ve společném pravidle říká, že musí být úplně zveřejněno riziko. Intuitivně to znamená, že když si koupíte lahvičku aspirinu, vytáhnete malý papírek. Podíváte se na něj a řeknete si: „Svatá prostoto, ten aspirin mě zabije.” A pak si řeknete: „Tohle je aspirin, který mě zabije.” A pak se na něj podíváte. Když si ho přečtete celý, zjistíte, že může způsobit infarkt nebo žaludeční erozi. Podíváte se na to a řeknete si: „Tak nevím, jestli si ten aspirin chci vzít.”

Ale pravda je, že ty, které jsou běžné, jsou nahoře. Všichni bereme aspirin nebo Tylenol nebo nějakou jejich verzi. To je úroveň informovanosti o riziku nežádoucích účinků, která musí být pacientům účastnícím se klinického výzkumu poskytnuta. Tato úroveň informací, jak jsme právě probírali, je cenzurována. Nejsou k dispozici. Nesplňujeme tedy kritéria pro úplné zveřejnění rizik.

Druhou klíčovou zásadou je, že toto úplné zveřejnění musí být srozumitelné a pochopitelné. Dříve jsem se zmínil o trombocytopenii a vy jste se zeptal: „Co to sakra bylo?”. A já jsem řekl: „Nízká hladina krevních destiček.” To je skvělý příklad. V prvním případě šlo o vědecký žargon, který pro vás byl nesrozumitelný. Druhému jste rozuměl. Takže tato rizika je třeba sdělovat jazykem, který je lidem srozumitelný.

Třetí klíčová zásada; nemůžete nutit. Nemůžete lákat. Pacient nebo subjekt musí experimentální lék přijmout dobrovolně z vlastní vůle. Všechna ta sdělení typu: „Musíte si vzít vakcínu. Musíte si vzít vakcínu, protože jinak by se mohla nakazit teta Mary.” Všechna tato sdělení, že vakcína je bezpečná, a veškerý tlak vrstevníků, který se kolem vakcíny děje, je nátlak.

Nyní se to ještě více rozhojňuje u jiných národů. Nemyslím si, že bychom to dělali tady ve Státech, ale Kanada ano. „Budeme rozdávat kornouty se zmrzlinou, abychom přiměli děti, aby se přišly nechat očkovat.” To už se dělá. To je nátlak a lákadlo.

A pak je tu poslední malý dodatek. Říkáme tomu věk souhlasu. My tady ve Státech se obecně shodujeme na tom, že věk souhlasu je 18 let. Pokud jste ve věku souhlasu nebo mladší, musíte mít souhlas nebo svolení rodičů nebo opatrovníků, abyste mohli užívat experimentální lék. Ti jednají jako váš zástupce, protože vy z definice nejste schopni souhlas poskytnout.

Podle zákona nemůžeme nechat kojence, děti a mladistvé přijímat experimentální přípravky bez souhlasu jejich rodičů.

Když to teď posloucháte, [někdo] by mohl říct: „No, máme tu zvláštní případ epidemie a všichni musíme dostat vakcínu.” Proč musíme všichni dostat vakcínu? Jaká je za tím logika? Říká se nám: „Všichni se musíme nechat očkovat, abychom dosáhli stádové imunity.” Taková je logika.

Problém je v tom, že jde o omyl. Ani jsme neshromáždili údaje, abychom mohli v těchto klinických studiích vypočítat, co by nám zajistilo stádovou imunitu. Co by to znamenalo stádovou imunitu? Znamenalo by to, že máme tzv. sterilizační imunitu, neboli že když se nakazíme, nějakým způsobem ji (nákazu) nešíříme na někoho dalšího. To znamená, že neprodukujeme virus a nevylučujeme virus.

Právě dnes Světová zdravotnická organizace vydala jasné a jednoznačné prohlášení. Musíte začít používat roušky, protože žádná z těchto vakcín nezabrání nákaze. Zabraňují onemocnění. Nezabraňují přenosu. Možná snižují přenos, ale nevíme, o kolik. Nemůžeme tedy vypočítat, kolik procent užívání je potřeba k dosažení stádové imunity, pokud bychom mohli s těmito vakcínami dosáhnout stádové imunity…
https://outsidermedia.cz/dr-robert-malone-vynalezce-mrna-vakciny-o-bioe…

Průměrný počet slepic: 4.2 (12 hlasů)
Trvalý odkaz

Prý jsem si, jako velmi malí hošík, o jedněch z mých prvních Vánoc vybral ke hraní nádobíčko, co dostala má starší sestra. A tak jí nezbylo než si hrát s mými autíčky.
No, naštěstí z toho tehdy nikdo nedělal genderový závěr... Byl by věru unáhlený...

Myslím, že je zdravé, jsou-li obě pohlaví seznámena se všemi druhy prací - a ještě zdravější, když si je mezi sebou rozdělí tak, aby to mělo smysl a pomohlo i tomu druhému.

Průměrný počet slepic: 3.5 (8 hlasů)

"malý hošík", samozřejmě...

Průměrný počet slepic: 4.5 (8 hlasů)

In reply to by standa.e (neověřeno)

Trvalý odkaz

Snad se tady nebudeme chytat za slovíčka. Standa e pochopitelně měl na mysly "malý hošík", akorát se uklepl.
Já, když vlýtnu na text a pak sy ho po sobě nepřečtu a neopravým, to biste čubrněl, co dokážy virobyt za zázraki

Průměrný počet slepic: 2.1 (7 hlasů)

In reply to by berrnard (neověřeno)

Trvalý odkaz

U "když" mi to ujelo a napsal jsem to správně. Člověk se prostě někdy uklepne, tak nebuďte hned takový šťoural.

Průměrný počet slepic: 1.8 (5 hlasů)

standa.e 13.44 vlastnoručně opravil standu.e 13.42
No tak nebuďte hned tak zbrklý.

Průměrný počet slepic: 5 (3 hlasů)

Ocenuji, ze na mne neustale myslite. Pan Geordyn je holt mentalne zamilovana holcicka, jejiz lasku ten uzasny protejsek neopetuje ... emoce se biji k krehke dusicce ... je fakt k vzteku, ze svet neni takovy, jaky ho Geordyn chce ... vsechno je to zrada a kampaaaaan ... Doporucil bych mu treni frote rucniky a kdyz to nepomuze, poradny panak ferneta. Vzdyt emocionalni vykriky dycinky patrily zenam, pan Geordyn nam boura prizorene role muze a zeny!

Jinak udelat vrcholneho vlastnece z politika, ktery bez mrknuti oka rozdava uzemi vlastni zeme za nic, vyzaduje hodne velkou davku endorfinu. Rusini byli Benesovi dobri akorat k tomu, aby za Ceskoslovensko chcipali u Sokolova. Jinak pro neho byli pritez, kterou s lehkosti internetoveho vlastence proste obetoval aniz by za to cokoliv dostal.

Průměrný počet slepic: 3.1 (15 hlasů)

Ta neměla s RČS nic společného. Byla republice přidělena v rámci saintgermainské smlouvy, protože ji Polsko ani Rusko nechtěly a Maďarsko bylo potřeba územně oslabit.
Další z Masarykových "majstrštyků"...

Průměrný počet slepic: 4 (9 hlasů)

Ale Rusini umirajici u Sokolova za Ceskoslovensko se Benesovi naramne hodili, i kdyz s Ceskoslovenskem nemeli nic spolecneho.

Průměrný počet slepic: 4.2 (5 hlasů)
Trvalý odkaz

USA považují nejnovější vývoj hypersonických zbraní v Rusku za potenciálně destabilizující faktor, uvedl na briefingu mluvčí Pentagonu John Kirby.
„Jsme si vědomi prohlášení prezidenta Putina. Nebudu zacházet do podrobností ani analyzovat jeho prohlášení. Je však důležité si uvědomit, že nové ruské hypersonické systémy jsou potenciálně destabilizujícím faktorem a představují znatelnou hrozbu, protože tyto systémy jsou kompatibilní s jadernými,“ vysvětlil mluvčí Ministerstva obrany USA.
Podle slov Kirbyho USA vyvíjejí hypersonické úderné systémy výhradně v nejaderných zařízeních.
Mluvčí Pentagonu učinil prohlášení poté, co ruská fregata Admirál Gorškov úspěšně vystřelila hypersonický Cirkon na pozemní cíl.
No není to fór, prý vyvíjí hypersonické úderné systémy výhradně v nejaderných zařízeních. Ještě by měli dodat, že navíc jsou místo výbušnin napněné holubicemi míru.
Já si myslím, že deset let zpoždění se takhle okecat ani nedá.

Průměrný počet slepic: 4.2 (11 hlasů)
Trvalý odkaz

za 5 minut!

Průměrný počet slepic: 3 (2 hlasů)

In reply to by Pozorovatel (neověřeno)

Trvalý odkaz

jste to stihl.

Průměrný počet slepic: 5 (5 hlasů)
Trvalý odkaz

Naprosto sexuální zvrácenost i mezi nejvyššími politiky,tak to chtějí z legalizovat,prosazují různé pohlaví,znevažují rodinu,muž a žena,tím ohrožují výchovu dětí.

Průměrný počet slepic: 5 (13 hlasů)

In reply to by zemedelec (neověřeno)

Trvalý odkaz

Ale co mě strašně rozčiluje, to jsou všechny ty dnešní nesmysly, které slýchám o genderovém bezpráví, o rasismu, xenofobii, šovinismu, které končí bořením pomníků a ani tam zdaleka ne. A to vše k nám postupně přichází z Ameriky, ta exportuje do světa všechny tyhle pitomosti.“
Zdroj: https://josefhavranek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=773353

Průměrný počet slepic: 5 (5 hlasů)
Trvalý odkaz

Já jsem trávila své pozdní dětství u tatínka v kovárně. Vždycky mi tam našel nějakou jednoduchou práci - něco pilovat, ohýbat, třídit...

Kovárna byla velká, měl tam několik mohutných dřevěných ponků, které musely být staré, byly ztmavlé časem a od různých olejů a mazadel. Na nich ležely desítky nejrůznějších krabiček a plechovek se šrouby, matičkami, nýty, sponami a co já vím, jak se to všechno jmenovalo. I ty plechovky musely být staré, snad z první republiky, byly od kafe, cigórky, pendreků... byly na nich krásné dada obrázky z exotických dálek, dodnes tu prvorepublikovou reklamu miluju.

Nejvíc mě ale bavilo pozorovat tatínka, jak pracuje, a samozřejmě hledět do výhně. Často na kovadlině vyklepával babkám a dědkům srpy a kosy. Úžasné bylo, že tempo kladívka bylo pořád stejné jako kdyby to byl bubeník a udržoval rytmus na buben. Když levá ruka potřebovala o kousek posunout srp, tak pravá ruka udržovala stejné tempo vedle na kovadlině.

Tatínek také dělal péra do aut. Jednotlivé listy se musely nažhavit a pod bucharem ohnout, čím kratší byl list, tím byl ohnutější. Pak se ty listy poskládaly na sebe, spojily u krajů takovými sponami a bylo z to péro, které pružilo.
V kovárně byl i vrták, u toho mě nejvíc bavilo to, že z toho lezly špóny.

I když jsem trávila takto velkou část svého dětství, tak mi žádný vnitřní hlas nenašeptával, že bych měla být vlastně kluk.

V pubertě jsem se zase naopak naučila od maminky šít na šlapacím stroji a vařit a později na střední a vysoké škole mě skoro uráželo, pokud mě nějaký zajímavý borec nebalil. Jeden z těch baličů mi tehdy řekl, že jsem typická ženská se vším všudy, ale s mozkem chlapa. Prostě mi ten gender vlezl na mozek... no co už.

Průměrný počet slepic: 4.3 (15 hlasů)

Krásná ženská s kouskem chlapského mozku, to je ta nejlepší kombinace. Přemýšlím, jestli by to platilo i naopak..

Průměrný počet slepic: 4.6 (11 hlasů)

Naopak?
- škaredej chlap s mozkem Miruny Němcové?
Takový exempláře bohužel existujou.
Tchajwanec, Pospíšil(ová), extra kousek je Milej krajan Hermann, nebo tunajší elf. Nemusím snad pokračovat.

Průměrný počet slepic: 4.4 (11 hlasů)

TOP 5 nejhloupějších VÝROKŮ NAŠICH POLITIKŮ
Rádio G6

Průměrný počet slepic: 4 (4 hlasů)

Maneca.
Kovárna,táta byl kovářem,podkovářem,buchar neměl,když bylo potřeba něco většího vykovat na určitou míru a nebyl nikdo jiný v kovárně,tak většinou pomáhala máma,když už jsem byl větší,tak já.Také se někdy stalo,že bylo potřeba více vykovat,tak třeba dva bouchali těžkými kladivy,táta otáčel železo a menším kladivem srovnával,to byla muzika,že se sousedí posadili a poslouchali.

Průměrný počet slepic: 5 (8 hlasů)
Trvalý odkaz

Mám dcery. Koupil jsem jim jednou autíčko na radio, mělo i díferenciál, aby pěkně zatáčelo. Říkal jsem si, že si pohraju a naučím holky jezdit, bude se jim to hodit. Čuměly na autíčko zmateně, nemělo otevírací dveře, jen takovou skořepinu z plastu sundávací, pod tím byly baterky a elektronika. Říkám.. budeme s tím spolu jezdit, bude to super, udělám z kostek dráhu .. nojo.. pak.. měly něco jiného.
Ale za pár dní k tomu došlo. Byly zvědavé, nachystal jsem jednoduchý okruh, objel kolečko, předal řízení. Chvilku trvalo, než chytila ten cit do prstu co ovládal plyn a kolečka, kterým se zatáčelo (proporcionálně oboje...).. objela kolo, předala druhé, tak objela kolo, předala mně.. já jsem se rozjel.. jenže už na mě řvou.. "stůj, nemůžeš" .. ony tam udělaly díru a přes cestu mi přecházely panenky... je vám asi jasné, že nedošlo ani k měření času ani k jakémukoliv závodění nebo optimalizaci jízdy po okruju .. prostě holky si vymyslely celý kontext, zabudovaly tu cestu do něj a už tam byla plyšová zvířátka, panenky, každá postavička měla svoji roli, povahu, brebentila jiným tónem a já nemohl ujet půl metru bez toho, abych nezpůsobil dopravní nehodu a začaly tam nosit i autíčka pro panenky...
Tohle byl pro mě nejlepší důkaz toho, jak jsou ty copaté makovice jiné než ty rozcuchané. A to jsem do projektu šel fakt s představou, že je bude bavit technika jízdy a budou závodit.

Průměrný počet slepic: 5 (12 hlasů)
Trvalý odkaz

jaka je "ekonomika afghanistanu ? stejne jako usa zaporna

vyvazeji ale spoustu opia a uprchliku, ktere nejsou v oficialnich tabulkach
------------
Roční vývoz zboží v roce 2020 - 777 milionů USD, vývoz služeb (???) - 700 milionů USD. Dovoz zboží a služeb - 7,641 miliardy USD. Dovážejí asi 5 (!!!) krát více než exportují. 
Vývoz zboží - 400 milionů Indie, dalších 200 - Pákistán. Zbytek je nepodstatný. Dovoz - přes miliardu z Íránu, miliardu z Číny, 700 milionů - z Pákistánu, podíl ostatních je také vysoký.

Co země vyváží? Ovoce. Sušené ovoce. Léčivé rostliny

Výroba a dovoz elektřiny - 6 182 milionů kWh v roce 2020. Pro srovnání, Ukrajina vyprodukovala až 148 miliard 809,8 milionů kWh. To znamená, že na Ukrajině, v nejchudší zemi Evropy, vyrobili 24krát více.
Ale to není vše. Řekl jsem 6 miliard kWh? Takže - z tohoto počtu byla 1 (jedna) miliarda vyrobena vlastními silami. A dalších 5 je dovoz. 

Narazil na další indikátor - úroveň závislosti země na dovozu potravinářských výrobků. Méně než 40%. Zhruba řečeno, jedí téměř dvakrát tolik, kolik vyprodukují. 

HDP země je v roce 2020 o něco méně než 20 miliard USD. Pro srovnání, HDP Ukrajiny na rok 2019 je 153 miliard. 
----------
https://aftershock-news.translate.goog/?q=node/997405&_x_tr_sl=ru&_x_tr…

Průměrný počet slepic: 4.4 (7 hlasů)

Kdo to asi tak financuje? 6 mld USD ročně je docela balík.
Ta elektřina z Íránu by se dala vysvětlit nějakou dohodou o nevměšování Talibanu do severního Íránu.
Ale to ostatní?
https://tradingeconomics.com/afghanistan/indicators

Průměrný počet slepic: 4.8 (6 hlasů)
Trvalý odkaz

uz to zacina

----------
Lidem ve Francii, kteří vstoupí do baru nebo restaurace bez průkazu COVID, hrozí 6 měsíců vězení, zatímco majitelům firem, kteří nezkontrolují status, hrozí 1 rok vězení a pokuta 45 000 EUR.
----------
Prezident Emmanuel Macron na začátku tohoto týdne oznámil, že osobám, které nebudou schopny prokázat očkování nebo negativní test COVID (na vlastní náklady), bude zakázáno používat veřejnou dopravu, vstupovat do kina, nákupního centra, baru, kavárny, restaurace a dalších míst. od 1. srpna.
------

„Podle návrhu zákona hrozí lidem, kteří nemohou předložit platný zdravotní průkaz, až šest měsíců vězení a pokuta až 10 000 EUR (8 500 GBP), zatímco vlastníci„ zařízení vítajících veřejnost “, kteří kontroly průkazů patronů by mohly jít na rok do vězení a zasáhnout pokutu 45 000 EUR, “uvádí Guardian .
https://summit-news.translate.goog/2021/07/16/french-face-6-months-in-j…

UF, zmena jen ve vetsich centrech (mozna, pozdeji pritlacime, kdyz se podari zakon schvalit)
------
Macron byl po celonárodních protestech nucen ustoupit od povinných pasů s vakcínami pro nákupní centra
Demonstrace přiměly Macrona k tomu, aby se vrátil alespoň k části opatření, přičemž průkazy COVID jsou nyní vyžadovány pouze pro nákupní střediska o ploše větší než 20 000 metrů čtverečních.

https://summit-news.translate.goog/2021/07/19/macron-forced-to-back-dow…

Průměrný počet slepic: 4.3 (12 hlasů)