Čtu o tom Covidu

Autor
Štítky

Krátký koronavirový úvodník: 

Vy kdo pravidelně sledujete Masterovy grafy a naše koronavirové předpovědi, tak víte, že nám reprodukční číslo přelezlo o tři desetinky Masterovu hranici 1,15, kterou stanovil jako mez mezi špatným a dobrým průběhem. I když jsme už nad touto mezí, stále bych ještě chvíli chtěl zůstat optimistou. Mám k tomu následující důvody: 

1. Skutečná křivka se od predikce skoro neliší. Což znamená, že epidemie ztrácí na dynamice a přestává zrychlovat. Vzhledem k tomu, že opatření platí v podstatě teprve od včerejška a v posledních dvou týdnech už nedodržoval nikde nikdo skoro nic, tak je to velmi dobrá zpráva. Sice se teď přitvrzuje, ale v reálu vlastně jen přestanou hospodské a školní nákazy, ale zase vzrostou vánoční nákazy v rodinách. Takže šul nul. Epidemie ale nijak zvlášť neroste. 

2. Když se podíváte na reprodkuční číslo podle nových hospitalizací, tak to klesá a docela významně. Jako bychom se sice ještě nakazili, ale horších případů je z toho méně. Další důvod si myslet, že epidemii už může docházet dech. 

3. Celou statistikou zahýbaly antigenní testy zdarma. Leckdo se nechal otestovat, bylo podezření, že breberu chytil, udělali mu pak PCR test, který to potvrdil a už je zapsaný ve statistice. Prostě teď máme víc pozitivních případů, ale do nemocnice to dotáhne méně lidí. Zdá se, že bychom skutečně mohli být na přelomu promoření. 

Následující týden nám zřejmě všechny tyto otázky zodpoví. 

 

A teď už berrnard: 

Čtu o tom covidu, jak to támhle někde dělá problémy, jak tam maj ty boxy na mrtvoly vedle nemocnic, páč do márnic se jim už nevejdou.

Čtu různé názory odborníků, kteří vidí nebezpečí a hlásají co nejtvrdší restrikce, abychom zde všichni nezemřeli.

Čtu názory i odborníků, kteří tvrdí, že zde vypukla zbytečná hysterie. Naposled rozhovor se Zdeňkem Hostomským. Že lockdowny si akorát dokurvíme další život, díky ekonomickému propadu a že s tímto virem mají větší zdravotní problém 2-3% lidí. Ne, že by zemřeli, ale mají problém.

A já jsem lesní dělník, co si z toho mám jako vzít? Mám se začít bát, začít se zavírat a nikam moc svou rodinu nepouštět, aby mi nezemřeli? Nebo si mám říct, že ti první zbytečně kecaj, tak vyhlásit občanskou neposlušnost?

Já jsem lopata. Kurva, já nerozumím těm jejich odborným výrazům, tak co mám dělat?

Tak já se prostě podívám na to tak, jak to dělali moji předkové. Vím, že zde něco běhá, vím, že to občas někdo z mých známých chytnul, nikdo z nich nezemřel (mohli by, to nepopírám), ale nestalo se, vím, že jich to pár odsralo dost těžkými příznaky, ale dá se to přečkat většinou a vím, že tito lidé, moji známí (a mám jich fakt dost), fungují v pohodě ohledně viru. 

Ale zároveň vidím, že mnozí jsou dost dušení těmi restrikcemi, které jsou prováděné proti tomu, co já nevidím. Když si pustím televizi, nemohu minout covid, když internet, covid. Ale já, kurva, ten hrozný a nebezpečný covid furt nikde nevidím. 

Jasně, teď jsem nebyl 2 týdny v práci, furt jsem chrápal, cítil se slabý jak moucha, žena mě musela nutit, abych něco sežral, ale už jsem zase týden v práci a kácím tam stromy (mimochodem tam teď máme celkem dost velký vítr a 3 stupně celcia, nic moc,  prubněte to, schválně). Ale už to zase dávám.

Kámošovu ženu to sejmulo tak, že musela být hospitalizovaná. Ona je v rizikové skupině. U ní napsat, že je obezní, by nebyla pravda, tu by mohl Vidlák v sobotu s přehledem zpracovat na sádlo. Ale už je taky v práci.

Tak mi kurva už ten hrozný covid ukažte, ale konkrétně, mě, lopatě. Ukažte mi toho nepřítele, kvůli kterému se musím skrýt do zákopů.

Zatím mě ho nikdo neukázal. Ten sráč mě sice střelil, ale já jsem se oklepal a už zase funguji. A stejně tak fungujou moji známí, které též střelil. Ale oklepali jsme se z toho.

Akorát se obávám, kolik se z nás se oklepe z těch opatření proti tomu, co nás nesejmulo. Ta opatření už některé mé kámoše dostávají do kolen. Ta opatření jsou pro ně horší, než ten covid.

Chápu, že ta 2-3% procenta lidí s těžšími příznaky, pokud by to najednou profičelo republikou, že to zdravotnictví nezvládne a že jsou potřeba jistá opatření. Sám některá používám. Když jdu do krámu, vytáhnu z kapsy roušku, oklepu jí od pilin a nasadím. V autě mám desinfekci a mám od ženy příkaz, že si s ní musím napatlat ruce, než si roušku stáhnu a začnu se šťourat v nose. 

Ale to, co kolem sebe vidím, to nejsou opatření proti viru, to je totální chaos. Obzlášť hospodští musí být nadšeni. Zavři, otevři, zavři, otevři, zavři. To mi připomíná tu pohádku „Alibaba a čtyřicet loupežníků“, akorát před tím zapomněli na to slovo „sezame“. 

Už mi 2 důvěryhodní lidé vyprávěli a třetí případ znám z vlastní rodiny, takže to je reál, ne hoax, že někdo z jejich příbuzných měl pakec se dostat k lékaři na necovidové vyšetření, kvůli covidovým bezpečnostním opatřením. To už je riskování se zdravím lidí. 

Totální přestřelení. Mě to přijde, jako kdybych já vyrazil na prase a místo kulovnice použil kaťuše. Asi bych to prase dostal, ale sejmul bych u toho víc tvorů.

Tak víte co? Běžte už s tím covidem do prdele!

 

Vidlákův doslov: 

Berrnarde, kdyby všichni brali covid jako vy, bylo by mnohem méně problémů. Vy nepopíráte jeho existenci a nepopíráte jeho schopnost dělat psí kusy se zdravotnictvím. Kdybychom to takhle měli celospolečensky, mohli bychom se v klidu bavit o tom, jaké zbraně na něj použít  a zda nejdeme s kanónem na vrabce. Nebo mé oblíbené přirovnání - je to jako odstraňovat plevel při kterém pošlapeme mnohem více klasů než kolik odstraníme plevele. 

Takováto veřejná debata by byla velmi užitečná, ale zatím jsme se k ní vůbec nedostali. Zatím je covid pořád ještě hoax, nikdo na něj neumírá a pokud ano, tak jen chcípáci, a stejně za všechno můžou židi a Bill Gates a ilumináti a všechno je to jen na oblbování lidí a disciplína je opak svobody a podobně. Zde na Kydech je to trošku jinak, ale jakmile se tu někdo pokusí nastolit jakoukoliv smysluplnou  koronavirovou otázku, stejně jde každá debata k tomu, jeslti covid existuje nebo ne a jestli na něj někdo umírá nebo ne. 

O zhoubnosti takového postoje jsem psal už mnohokrát. Já bych se také rád zamýšlel nad tím, jak při maximální efektivitě dělat minimální opatření. Rád bych, aby se postupovalo regionálně či úplně místně. Rád bych, abychom se mohli seriózně bavit o očkování a případných rizicích vakcíny, ale jakmile Admirál řekne, že se nechá naočkovat, hned má spoustu reakcí o tom, jak bude očipovaný, jaká je ovce, jak je hloupý a podobně. Dostat se k tomu, že na Admirála dojde nejspíš ve chvíli, kdy to bude mít v sobě tak miliarda lidí, takže už budeme vědět, co to dělá, k takové debatě se v podstatě nedá vůbec dostat. 

Kdybychom se shodli alespoň na covidu, třeba bychom se shodli i na opatřeních. Pokud se křesťané shodnou na dogmatech o Bohu, shodnou se i na věrouce. Pokud se neshodnou na dogmatech, je zbytečné se pokoušet o další krok. 

 

 

Hodnocení
Průměrný počet slepic: 4 (68 hlasů)

Komentáře

Anebo

Průměrný počet slepic: 1.6 (7 hlasů)

In reply to by Lež. (neověřeno)

Trvalý odkaz

Tak aspoň teď máte čas na své vynálezy.

Průměrný počet slepic: 4.2 (5 hlasů)

No nic, já si s tím poradím. Nebudu sem vůbec chodit a číst.
Děkuji Vladislavovi a Ponkrácovi za dobré rady - já nerad už cokoli na pc činím, takže bohužel. Jen dodatek k Vladislavově replice : nic nového, přece všichni víme jak remcají, radí, poučují a kasají se ovčané, a jak pokaždé dopadnou volby. Stádní většina versus menšina.

Průměrný počet slepic: 4 (4 hlasů)

Mějte se dobře Petřepavle. Ať se Vám daří kamkoliv Vás internet dovede. Ale přesto... nechtěl byste nás opustit až po vánocích? Mám jedno vánoční překvapení, které si schovávám už čtyři měsíce a když už jste tu vířil vodu a přitom zůstal normálním člověkem, tak je vlastně také trochu pro Vás. Ale to až za týden. 

Průměrný počet slepic: 4.2 (5 hlasů)

co chce být desetkrát dokola přesvědčována, že je vítaná.
Ježiš, tak sem prostě nechoďte, to máte nějaké nutkání, či co?
Nebo jsou Vidlákovy kydy pro vás drogou? :-)

Průměrný počet slepic: 3 (5 hlasů)

Vypadá to, že na tom máte závislost.

V tom případě vám to nepomůže a za chvíli půjdete to samé dělat na jinej web.

Dejte si vedle PC/SF papír a tužku a až se vám bude chtít příště reagovat, tak si napište proč a proč radši nejdete udělat něco užitečného (z vašeho pohledu).

Průměrný počet slepic: 5 (2 hlasů)

In reply to by Čmoud (neověřeno)

Trvalý odkaz

nefunguje :-). Ale díky.

Průměrný počet slepic: 3.8 (4 hlasů)

In reply to by Petrpavel (neověřeno)

Trvalý odkaz

Jo, ale je to náročný a na dlouho, jako se vyhrabávat z alkoholismu.

Kubáč míval pěkný články o závislostech.

Průměrný počet slepic: 3.7 (3 hlasů)
Trvalý odkaz

že jsem zatím nereagoval na žádný komentář, ale právě jsem přijel z lesa. Ještě si musím připravit pár věcí na zítřek, pak si k tomu teprve mohu sednout.
Ale celkem mě překvapilo slušné hodnocený článku. Přiznám se, že jsem spíč očekával dost čočku.

Průměrný počet slepic: 2.8 (6 hlasů)

In reply to by berrnard (neověřeno)

Trvalý odkaz

Pojal jste to lidově, tak nějak po švejkovsku, berrnarde. A proto jste právem dostal 3 slepice a víc od každého čtenáře. Protože Švejka nikdo do prdele nepošle.

Průměrný počet slepic: 2.8 (4 hlasů)

In reply to by berrnard (neověřeno)

Trvalý odkaz

Článek byl skvělý. Upřímný a chytrý.

Průměrný počet slepic: 3 (4 hlasů)

Furt sekta vystrašenců vs sekta odmítačů. Jen pár normálních, z těch ale povětšinu přečteš si jen torza..
:-D))).
Plus nudní flašinetáři, pardon. A samozřejmě že plno dobrých křesťanů a křesťanek. Moc fajnových a předvídavých , i milice svoje si chtějí zřídit, vzorem jim má být Hizballah, tvrdí oni sami...

Průměrný počet slepic: 2.2 (13 hlasů)

In reply to by berrnard (neověřeno)

Trvalý odkaz

Jak bylo v lese v tuhle roční dobu? Tak nějak se mi připomněla ta vůně.

Průměrný počet slepic: 4.2 (5 hlasů)

In reply to by Čmoud (neověřeno)

Trvalý odkaz

takže když jsem dával o pauze cígo, tak bylo celkem rychlé a na helmě i u něj měl zaklaplá sluchátka, aby mi nezačaly cinkat uši.
Ale jinak tam bylo krásně.

Průměrný počet slepic: 4.3 (6 hlasů)
Trvalý odkaz

Pane berrnarde, opatření které vaše kámoše dostávají do kolen jsou:

Nedostatečné testování, trasování, a naše nekázeň.

Již dříve jsem psal, že nekázní neodrbáváme Vládu, Babiše, ale sami sebe.
Jinde se již připravují na očkování, ale my ještě nemáme zmocněnce 

Níže jsem uvedl data paní Zamrazilové, to nejsou jenom čísla, ale částky, které budou stoupat s omezováním ekonomiky.
Jednoho dne prostě nebude kde brát.

Dříve se mluvilo o dvourychlostní Evropě, kde kritériem byla vyspělost ekonomiky.
Nyní dalším kritériem může být i bezinfekčnost.

Nechci přemlouvat, ale všichni zvažte, zda se necháte očkovat.

Plošná vakcinace je jedinou realistickou cestou, jak se z pandemie dostat.

Můžeme jet rychlíkem I. třídou, nebo nějakým courákem, ale pak si nestěžujte, že vám důchodci rouškovným projedli budoucnost.

Německo už očkuje. Nanečisto
Dnes 13:16
vpl, Právo

Německé úřady, které označují kampaň očkování proti covidu-19 za mamutí úkol, přistupují k přípravě celé operace s příslovečnou důkladností.

https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/clanek/nemecko-uz-ockuje-nanec…

„Stát by měl zvážit každou další korunu,‘ říká Zamrazilová

…..Na boj s covidem šlo z českých veřejných rozpočtů už 241 miliard korun……
…… Největší sumu spolkly kompenzační bonusy, programy Antivirus a další příspěvky pro podnikatele, které si vyžádaly přes 100 miliard…..

……Nákupy ochranných pomůcek, oddlužení nemocnic, kompenzace pro podnikatele či odklad daní. To jsou jen některé z výdajů, se kterými se stát musí potýkat kvůli koronavirové krizi. Celkově je ministerstvo financí podle údajů platných k 30. listopadu zatím spočítalo na 241 miliard korun. Píše se to v aktuálním přehledu, který resort pravidelně zveřejňuje na webu……

…..Například na pořízení zdravotnického materiálu šlo podle dat resortu od začátku pandemie přes 10 miliard korun……
……Dalších 13 miliard se vložilo do zajištění zdravotnického personálu…..
…..Ministerstvo v přehledu rovněž uvádí, o kolik peněz přišlo kvůli odloženým daním. Tuto částku vyčíslilo na bezmála 40 miliard…..
…..A na úvěrech se vyplatilo přes 57 miliard……
….Přes 102 miliard se rozdělilo mezi živnostníky, drobné podnikatele či další obchodníky……
….Částka zahrnuje také náklady na programy Antivirus, na který šlo z veřejných peněz přes 33 miliard, či výdaje spojené s ošetřovným….
…Péče o školáky, kteří museli zůstat kvůli koronaviru doma, český stát vyšla na 11 miliard korun…..
…..Šéf Svazu obchodu a cestovního ruchu Tomáš Prouza na twitteru ovšem upozornil na to, že kabinet Andreje Babiše (ANO) původně sliboval, že dá na pomoc podnikatelům a živnostníkům – místo nynějších 102 miliard – až 1,2 bilionu. Vláda tak podle něj splnila sotva desetinu svých slibů……
…..Podle šéfky Národní rozpočtové rady Evy Zamrazilové by však vláda měla se zadlužováním země brzdit a vážit každou korunu, kterou na boj s covidem dá. …
…..Zamrazilová měla už dříve výhrady vůči takzvanému rouškovnému, tedy pětitisícovému příspěvku pro důchodce, který vyšel státní kasu na 15 miliard. „Pokud je někdo v těžkých problémech, tak máme funkční sociální síť. Není důvod zvyšovat výdaje plošně a na dluh,“ řekla pro Český rozhlas Plus……
…Schodek rozpočtu se současně podle aktuálních údajů propadl na 341 miliard korun. …..
https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/koronavirus-cesko-vydaje-ministers…

Seznam Zprávy přinášejí společnou výzvu vědců, kteří stáli na počátku úspěšného českého boje s první vlnou covidu-19. Očkování podle nich může napravit část chyb z druhé vlny. Očkovací ambice se ale musejí násobně zvýšit.

….V úterý 8. prosince v půl sedmé ráno dostala v nemocnici v Coventry první dávku vakcíny proti covidu-19 Margaret Keenanová. Britové plánují naočkovat většinu svých obyvatel, kteří jsou nejvíce ohroženi covidem-19, do Velikonoc.
Plošná vakcinace je jedinou realistickou cestou, jak se z pandemie dostat.

Neexistuje jiný účinný způsob, jak ukončit neustále se zpřísňující plošná omezení, která nám brání v tom nejdůležitějším: stýkat se volně se svými nejbližšími a posílat své děti do školy bez omezení.
A mimo jiné také sportovat, chodit do kina, do divadla, na výstavy, koncerty, do restaurací i hospod. Pro statisíce z nás znamená očkování záchranu živobytí, živnosti, záchranu před pádem do chudoby. Pro tisíce a tisíce z nás znamená očkování další desetiletí kvalitního života.
To znamená, že bleskové proočkování kritické části populace teď musí být absolutní prioritou pro nás všechny. Cíle musejí být ambiciózní. Každý týden, o který se opozdíme, nás stojí jednak lidské životy, jednak desítky miliard korun.

Německo může očkovat už několik dní po schválení vakcíny. A Česko?

…..V Bavorsku – se 14 miliony obyvatel jen o něco větším než Česko – jsou od úterý 15. prosince připravena všechna centra. Vyrostla v kongresových palácích, na sportovních stadionech, na letištích nebo třeba v tělocvičnách. V Bavorsku mají sto očkovacích center, čtyřicet speciálních lednic a připravených 3 100 lékařů. Každé centrum má svůj mobilní očkovací tým, který bude objíždět okolní sídla mimo pohodlný dosah…..
……V našich podmínkách by podobný postup znamenal zhruba 80 očkovacích center, 30 speciálních lednic a 2 500 lékařů v pohotovosti……

……Každý den, kdy se neočkuje, nás stojí miliardy, každý týden desítky miliard.

Proto také německý ministr zdravotnictví Spahn říká: „Budu radši, když budeme mít připravená vakcinační centra o několik dní dříve, než abychom měli schválené vakcíny, které nemůžeme okamžitě začít rozdávat.“……

….Podle tiskové konference ministerstva zdravotnictví z pátku 11. 12. máme v plánu do dubna naočkovat 1,2 milionu Čechů.
To je zhruba poloviční ambice proti našim sousedům a také je to množství, které nám zkrátka a dobře neumožní uvolňovat omezující opatření tak rychle a razantně jako v Německu, Rakousku, Francii, Británii, ve Švédsku. Proč neusilujeme o naočkování všech ohrožených a prioritních skupin do dubna jako oni?.....

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/vyzva-vedcu-v-priprave-ockovani-zaos…

Průměrný počet slepic: 3.4 (18 hlasů)

Nenecham sa ockovat pofidernou vakcinou len preto, ze ozralci nemozu chlastat doma, a musia chlastat v spolocnosti

Průměrný počet slepic: 4.5 (8 hlasů)
Trvalý odkaz

na dogmatech (navíc zkreslených v překladech) Hospodinovi vyvaleného národa. Protože o Něm NELZE nic soudit, to by si měl za svoje oslovská ušiska zapsat především klerus.
Mají uvěřit v Krista, respektive v Judejce(Galilejce ?) Jehošuu. Že je údajnou svou menežovanou sebevraždou spasí(il).
Některé dobré jazyky pak tvrdí, že by křesťané (křesťanky prominou) měli(y) také po křesťansku žít, konat křesťanské skutky (například aktivně pomáhat nepatrným na cestách či odpouštět svým viníkům, anebo nenechat se uvádět v pokušení - například v pokušení dělat poskoka podvodníkovi , byť za plat). Což zas některé manifestní křesťany uvádí v pohoršení, oni přeci ví, že stačí věřit....že skutky nic nemohou změnit. Uvěřil -li Eichmann v den popravy v Krista, bude spasen spolu s těmito dobými lidmi. Odsednout si od něj v Ráji nebude možné.

Načnu v této době předstírání vnějšího dobra a vnitřní duševní pohody svůj maličký seriálek (tak asi 1258 dílů) kratičkých (do 6 stránek strojopisu hustým a nízkým písmem/jednotlivý díleček seriálku) zpráv neomarxistických, od jednoho přímého zdroje - přisouzeného (ocejchovaného) člena " Frankfurtské školy", dnes různým stupněm zpitomělými davy přisouzeného (ocejchovaného) to neomarxisty :

"Lidé chodí do kostela a poslouchají kázání, v nichž je hlásána láska a dobročinnost, ale sami by se pokládali přinejmenším za blázny, kdyby se rozpakovali prodat zákazníkovi zboží, které si očividně nemůže dovolit. V nedělní škole se dětem vykládá, že jejich životními zásadami by se měly stát upřímnost, poctivost a zájem o duši, „život" nás ale poučuje, že takové zásady by z nás udělaly v nejlepším případě nerealistické snílky. Máme mimořádně kvalitní možnosti komunikace prostřednictvím tisku, rádia a televize a jsme denně zahlcováni nesmysly, které by měly na dětskou inteligenci zhoubný účinek, kdyby jimi děti nebyly odkojeny. Ze všech stran slyšíme, že nám současný způsob života přináší štěstí. Ale kolik lidí je dneska doopravdy šťastných? V časopise Life se nedávno objevila dokumentární fotografie: hlouček osob na rohu ulice čeká, až na semaforu naskočí zelená. Snímek je nesmírně pozoruhodný a šokující tím, že lidé, kteří se všichni tváří zaraženě a vyděšeně, nebyli svědky žádné strašlivé nehody, ale, jak vysvětluje popiska, jedná se prostě o běžné občany na cestě za svými všedními záležitostmi."
(E. Fromm)

Covid programy začínají už být tak komplikované, že bude zřejmě třeba (obdobně jako např. u eurodotací) zřídit nějakou nevládní neziskovku, vybavit ji daňovými defraudacemi (sponzorské) , granty , státními (vládními) dotacemi, budovou, a snad i nějakými stranickými trafikanty....aby se věc zdařila a nažrali se i osli (oslice prominou).

Že někomu docházejí nervy...tak to je ještě poměrně velký luxus.
Ono totiž mnohým (vyhladovělí majitelé provozoven ze Špindlu, leta účtující víc jak v Rakousku ?!) docházejí peníze.....
Já vím, do dolů nebo do pečovatelských ústavů, popřípadě do kurzarbajtr továren. Hospodu už někdo přikúpí, někdo , kdo má " rezervy", například z vývarů z dotací na řepku....
Hospoda se jen tak nevypaří, tu nelze strčit do kufříku. To je jisté.

Průměrný počet slepic: 4.3 (12 hlasů)
Trvalý odkaz

- Trasování nefunguje, protože "lický práva". V Asii, a to hlavně v jejích údajně nejdemokratičtějších částech, na "lický práva" hodili pro potřeby trasování totální bobek. S tím souvisí i nedostatečné testování.
- Nekázeň - souhlas.
- Očkování - Německo - https://www.bundesregierung.de/breg-de/themen/coronavirus/coronavirus-i… Vše teprve ve stádiu příprav. Nyní je připravováno 27 zemských center, která budou distribuovat vakciny dál. V tiskové zprávě německého MZd z 18. 12. 2020 přitom není ani jeden konkrétní údaj!!!
Taže by mě moc zajímalo, odkud si Seznam cucá ty "údaje".
- Paní Zamrazilová - částky - asi sedí.
- Dvourychlost EU je ovšem dána koloniálním charakterem současné EU. Poslední, co by si tvrdé jádro přálo, je socioekonomický růst východu EU, do něhož patříme i my. Lokálkou pojedeme i nadále a bude růst tlak na to, abychom mašírovali pěšky.
- Vakciny - Kdyby byly západní vakciny spolehlivé, nemusel by nikdo nikoho přemlouvat. Ale protože spolehlivé NEjsou, bude očkování vnuceno. Varováním nám budiž, že ony vakciny NESMĚJÍ dostat děti, mládež a alergici.
- Prouza - nevěřit ani písmeno. Babiš nikdy nikomu neslíbil 1,2 BILIONU Kč. O této částce hovořil v souvislosti s celkovými investicemi na zotavení se ekonomiky ze zdravotní a ekonomické krize a v souvislosti s Národním investičním plánem.
- Znovu Zamrazilová - Ohledně rouškovného lže. Žádnou funkční sociální síť nemáme.
- Lékaři - Praktici místo aby s očkováním pomohli, byli první, kdo jakoukoli pomoc SVÝM účetním položkám a státu ODMÍTLI.
- Británie - Ano, babča dostala dávku V NEMOCNICI. Jinak je britské očkování stále ve stadiu laxních úvah. Do 14. 12. 2020 obdrželo v UK experimentální dávku vakciny 137 000 osob z řad zdravotníků a pracovníků v socslužbách. Nikdo další. Více zde: https://www.statista.com/statistics/1193154/covid-19-vaccine-doses-orde…
- Očkování - To je sice hezká úvaha, ale ČR dosud neobdržela ani hlt EXPERIMENTÁLNÍ žblabuňky (ve všech západních státech je očkování povoleno v NOUZOVÉM režimu!!!!! NIKDE zatím nebyla vakcina schválena k běžnému podání). Jediný, kdo v Evropě obdržel pár dávek, je UK. Jinak NIKDO.
Pro východní kolonie budou až zbytky po uspokojení potřeb Německa, Francie a UK. Což je další pádný důvod k nedůvěře k vakcinám.
- Německo, stejně jako ostatní státy EU stále ještě neví kolik vakciny a od koho vlastně dostane. Sice má teoreticky objednáno, ale to je vše.
- Bavorsko – Jak to asi udělalo, to ultraliberální Bavorsko, že si mohlo dovolit zabrat 96 výstavišť, letišťat, tělocvičen a pod.? https://www.hallo-muenchen.de/muenchen/muenchen-corona-impfung-impfzent…
Kdyby něco takového nařídila česká vláda, tak by tu propukl hysterický vřískot o svévoli, totalitních metodách etc.
Zapomínáte, že jsme jednou z nejzprivatizovanějších zemí EU. A teď, zrovna když bychom tak moc potřebovali mít dostatek veřejnoprávních prostor a zařízení, nemá stát k dispozici prakticky nic. Dokonce i fakultní špitály se chovají jako soukromé subjekty! To samé doktoři, sestry - vesměs soukromníci nebo zaměstnanci soukromníků. A jsme v prdeli...
- "Každý den, kdy se neočkuje, nás stojí miliardy, každý týden desítky miliard."
No, poněkud to hrotíte. Pořád ještě nevíme, co se bude dít, až budou oočkovány první tisíce lidí. Což nebude dřív než koncem ledna; pokud ovšem do té doby vůbec dorazí nějaká vakcina. Nikdo netuší, jaká bude reakce organismu na různé typy vakcin, zda bude imunisace dostatečná atd. Právě proto, že vakciny jsou bastlírna. A jakmile nastane první průser a k soudu doskotačí první žaloba, může jít celá vakcinace fofrem do kytek. protože framfirmy si vymínily, že odpovědnost za průsery ponesou státy.

1,2 milionu Čechů do dubna je naopak VELMI ambiciosní plán.
Ani jeden stát EU nic neuvolňuje a ještě hodně dlouho uvolňovat nebude. Naopak už všechny vč. Švédska zahamtly brzdu a ještě zatáhly ručku. Jak čtu v posledních dnech o uzávěrách v EU, tak ČR je jednou z posledních zemí s NEvyhlášenou úplnou karanténou.
A ani jeden stát EU stále ještě nemá ani setinu ml očkovací látky. Všechno, co se týká HYPOTETICKÉHO očkování, jsou proto zatím stále jen kecy z oblasti vlhkých snů puberťáka se sotva ochmýřeným horním rtem.

Vědci ať jsou se svými žvásty do prdele (sorry, ale jemněji už nelze).
Nic jim nebránilo a nebrání, aby přiložili ruku k dílu a byli iniciativní. Mohli a mohou připravovat doaleluja.
Jo Hroboň, tak to jo :o)))))))) Furt ještě se mi vybavuje jeho brněnský podvod s "Mayo Clinic".
Podíval jsem se po tom obskurním "Centru pro...", které intervjůkoval Seznam. Jenž opět potvrdil svou nechytrost, protože si neověřil, co je ono "centrum" vlastně zač. Vzniklo totiž až v září 2020 a "sídlí" u Levínského v kuchyni v baráku, který patří BD Rokytka.
Ať už fakt táhnou do brusele, vykukové...

Průměrný počet slepic: 4 (12 hlasů)

"pfizer"+"vaccine"+"side effects" a v časovém vymezení "za poslední týden".
Beeezva počteníčko.
Bolesti, zduření lymfatických žláz, horečka, svalové křeče, únava, zimnice, nevolnost s nechutenstvím a zvracením, rýma, celková slabost. Všechno to jsou vlastně příznaky korunáče...
Britský NHS proto přidal do seznamu osob, pro něž nejsou západní vakciny vhodné, také těhotné.

A jupí na (ne)povinné očkování...

Průměrný počet slepic: 4.3 (13 hlasů)

tak jsem se taky nezmítal v křečích. A na řádné očkování jsem neměl reakci vůbec žádnou.
Od údajně BEZPEČNÉ vakciny věru NEočekávám, že prodělám to, proti čemu mě má chránit. Vy ano?

Průměrný počet slepic: 4.9 (13 hlasů)

Jednou jsme měl příznak lepry. Řezal jsem na cirkulárce latičky a skoro mi upadl poslední článek ukazováčku na levé ruce.

Naštěstí se vše vysvětlilo a nepáší vám své příspěvka z leprosária z delty Dunaje

Průměrný počet slepic: 4.3 (6 hlasů)

Takovej zážitek probudí.

Jednou jsem na brigádě pomáhal truhlářům.

Mistr byl parano a zbylé kousky dřeva odstrkoval vždy nějakou tyčkou. Měl všechny prsty. Pomocník byl frajer a občas to dal pryč rukou. Pár článků mu chybělo na každé ruce, viditelně od různých incidentů.

Je to docela ilustrující k dnešní debatě.

Průměrný počet slepic: 4.5 (8 hlasů)

Jenže pak se ukázalo, že za to může špachtle, kterou jsem si vrazil do dlaně, když jsem odervával přischlé víčko u piksly s lakem.
A tak jsem se nestal svatým.

Průměrný počet slepic: 3.7 (3 hlasů)

ne příznak lepry, ale přízrak lemry. Když si na to vzpomenu, dodnes mně mrazí mezi lopatkami. Ale nakonec jsem to s podporou přátel ustál, takže dnes šťastně píšu z domu a ne z Mírova.

Průměrný počet slepic: 4 (4 hlasů)

Vám na hlavě vyskákaly virtuální oslí uši ?
Nikdo vlastně nic neuvidí, nebolí to, nekouše, nesvědí (aspoň doufám !) , žádné zauzliny, teplota v normálu....
To by šlo, ne ?
Časem by dokonce mohly odehnít. Kdybyste je nepoužíval (nepoužívaný orgán chřadne).
A to se vyplatí.

Prostě lidi ztratili důvěru nejen v politiky, v kulturní mluvčí, v korporace...ale i v odborníky na vakciny.
Divíte se jim ?

Průměrný počet slepic: 3.8 (4 hlasů)

Dotazy na Sputnik V jste také hledal?

Průměrný počet slepic: 2.1 (7 hlasů)

In reply to by rk (neověřeno)

Trvalý odkaz

mít k dispozici.

Ale že jste to Vy, tak jsem se kouknul:
https://www.dw.com/en/taking-a-trial-shot-of-russias-sputnik-v-covid-19… (Suchá výpověď dobrovolníka - mladého novináře)
https://www.themoscowtimes.com/2020/12/03/5-questions-about-russias-spu…
U cca 15% dobrovolníků se objevilo krátkodobé (max. 24 hodin) zvýšení teploty a bolesti svalů a kloubů jako při chřipce.

Průměrný počet slepic: 4.4 (7 hlasů)

Co navrhujete pane Občane?

Průměrný počet slepic: 3.8 (8 hlasů)

mít zaznamenatelný efekt.

Minimálně dvě centra už máme v podobě polních nemocnic v Praze a Brně.
Stačí přešoupat postele a uvolněné buňky využít pro očkování a čekárnu.
Armáda BY MĚLA mít 6 VLASTNÍCH polních nemocnic. Stačí rozvézt, postavit a místo postelí do nich nastrkat židle, stolky, skříňky a mrazáky (ty by snad měly být i ve vybavení). Takže to je dalších 6 center; dohromady už osm. Pokrylo by to dohromady osm nejlidnatějších krajů alespoň pro začátek.

Dál moc nevím. Protože ČR NEMÁ dostatek velkokapacitních veřejnoprávních prostor.
Pronájem soukromých např. stadionů znamená další stamiliony nákladů; ale asi nic jiného nezbude.
PLUS pronájem náklaďáků s mrazáky na rozvoz a pro mobilní očkovny.
PLUS pronájem minibusů pro mobilní očkovací týmy.
Ovšem netuším, kde do nich vezme stát zdravotníky, když je jich už teď nedostatek.

Za komančů tu byly ODBORNÉ týmy civilní obrany, ČSČK a Svazarmu PLUS dobrovolní hasiči, které bylo možné zfleku nasadit do terénu. A armáda, která taky naklusala na písknutí a bez keců (z vyprávění vím, jak probíhaly karantény při epidemii kulhavky a slintavky v polovině 50. let).
Jenže CO a Svazarm už nemáme, ČSČK sotva přežívá a "dobráci" mají i bez epidemie docela plné ruce práce.
Takže se nám ten "malý stát" právě teď dost vymstí a erár se v souvislosti s plošnou vakcinací HODNĚ prohne.

Obávám se, že zajistit plošné očkování v situaci de facto banánové republiky bude docela paraořech.
Vláda nemá skoro žádné nástroje pro krátkodobé (řekněme v řádu měsíců) vyvlastnění potřebných prostor a techniky. To by musela vyhlásit stav ohrožení; jenže to jí příslušné dva zákony neumožňují.
Takže opravdu nevím.

Průměrný počet slepic: 4.5 (11 hlasů)

vyžaduje se BEZPEČNÁ vakcina.
Ale žádná taková není a nebude.
A/ NA STO procent ani bezpečná ani účinná není a nebude.
A kupodivu za to můžeme my, jako příjemci, protože náš vznik nemá co společného s klonováním
B/ Současně není ani bez doprovodných příznaků
Zde za to může vlastní princip funkce vakciny.
Tedy problém, co s tím?!

Průměrný počet slepic: 3.9 (10 hlasů)

Vyžadují se hlavně a) objektivní a seriózní informace o vakcíně; b) vakcína prošlá NEZÁVISLÝMI objektivními klinickými testy; c) vyřazení nebezpečných vakcín z očkování bez ohledu na miliardy farmaceutické firmy. Ani jedno z toho se lidem nedostává.

Vakcína, který zrakví cca desítku lidí a několik dalších zinvalidní už v předběžných klinických testech. Což se vyřeší prohlášením per huba farmaceutické firmy, že to nebylo způsobeno vakcínou. To byste neměl obhajovat, to svědčí spíše o nesoudnosti než o zdravém rozumu.

Já si spíše připadám jako Alenka v říši divů, když předchozí odstavec někdo chce obhajovat lapidárním "že bezpečná vakcína není a nebude".

Když si k tomu přidáte, že je nutné koupit USA vakcínu, a to důležitější parametr než vlastnosti té vakcíny (její účinnost, bezpečnost, cena, ...) - opět co chcete obhajovat? Je ideologicky nepřípustné očkovat třeba Sputnikem, protože prostě ne, i kdyby měli všichni pochcípat. Zisk musí dostat USA, jak z vakcín, tak z tanků pro armádu, tak z jaderné elektrárny, tak ze všeho. Protože prostě musí.

A pak přijde někdo, a obhajuje to tím, že "neexistuje bezpečná vakcína, tak co". Mám silné nutkání se zeptat: "Jak je na Marsu? Dnes poprvé v životě na zemi, že?"

Průměrný počet slepic: 5 (9 hlasů)
Trvalý odkaz

Dneska jsem pokračoval na chalupě na Šumavě. Celý den jsem pilně pracoval a teď si sednu, odměním se pár skleničkami bílého a taky napíšu sem tam nějaký blábol do diskuzí.

Vlastně jsem měli už touhle dobou sedět U Štampacha a hrát se zdejšími Voldřichy licitovaný mariášek, pil bych Dudáka, a probíral bych s ostatními návštěvníky hospůdky věci nedůležité, bizarnosti, kdo si kde zvrtl kotník, kdo má v lese kolik kůrovce a tak.
Škoda, zkurvená breberka!

Kamarád, co má penzion kiláček nade mnou, také vaří důchodcům a rozváží jídlo a my zvláště v době breberky od něj bereme obědy. Přivez nám oběd, ptali jsme se co a jak, měli jsme naplánováno u něj strávit Sylvestra.
Docela plakal, Ubytování zrušil, Sylvestr v prdeli. A ještě se ublížil autu, nalil do pasáta omylem ekonaftu. Škoda na motoru předběžně za 30 litrů...
Budeme od něj brát obědy, co to teď koncem roku budeme. Aspoň něco.

Breberka se nám rozběhla i v naší velké nástrojárně. Dílovedoucí, co sedí v kanclu vedle, zůstal doma a má jí. Tak jí má pár montérů, co jim jí našli při testování při návratu. I u nás ve čtvrti to jeden přitáhl z práce do rodiny, naštěstí mírné příznaky.

Podle mého místního šetření rozšíření brebery, souhlas Vidlákem, brebera už nemá ten draif jako před cca 6 nedělěma, kdy jsem breberoval i já. Je tu už hodně lidí, co to měli a ani o tom nevěděli, brebera tím pádem (Matematicky by se to dalo spočítat jak? Ubývá nakazitelných i nakažených).

Zprávy o výsledcích zkoumání získané imunity po prodělání breberky se různí. Od nejistých 3 měsíců, do 6 měsíců a více(dnes jsem četl - Británie).

Stále mi z toho vychází, že vakcinace je cesta. Zvlášť když se potvrdí že lze získá imunitu na delší dobu.

Ona cesta pro lidstvo jinak, než na vakcinaci na stále větší množství nemocí, není. Je nás hodně, jak se urputně bráníme přirozenému výběru (a asi to jinak nejde) jsme čím dál pro breberky lepší kořist. Už jsme začali pře caa 100 lety, vakcíny, co nám píchli, zardousily záškrt, černý kašel, tuberu, obrnu, atd., atd.

Že z vývoje vakcín bude KŠEFT KŠEFT a POLITIKA POLITIKA je naprosto přirozené a hlavně díky tomu jsou s tím spojená rizika.

Mohu ujistit všechny, že ta rizika při svém rozhodováním vnímám.

Průměrný počet slepic: 2.9 (7 hlasů)

Omlouvám se za interpunkci, přehozená písmenka, bohužel nedokážu to jinak.

Průměrný počet slepic: 5 (1 hlas)

Předpokládám, že jde o produkt strakonického chemického koncernu ?

Pozor ještě na několik dalších věcí. Jednak má jít o dvě kola vakcinace (přeji vám, aby po prvním kole ste byl O.K. a mohl se k 2. kolu dostavit zcela zdráv na těle i duchu) , a až po druhém následuje imunita. Vakcinace ovšem neznamená, že dotyčný, pokud je nakažen (a testy na covid - před vakcinací Česká vakcionologická společnost nedoporučuje...v té souvislosti bude na místě se zeptat, zda u dosud bezpříznakového nakaženého nemůže dojít ke zhoršení zdravotního stavu), nemůže přenést virus na někoho jiného. Může. Tedy je na místě, aby se na něj patřilo stejně jako na ty, kteří vakcinaci nepodstoupí. A stejně tak i přímo on - " člověk vakcinovaný" , neměl by podlehnout falešnému dojmu, že se má chovat jinak než dosud - co se týče dodržování hygienických, logistických, intersociálních a dal. opatření. V podstatě získáte (můžete získat) vyšší stupeň odolnosti, na jakou dobu ale.....to je asi předčasné soudit.
Tedy krátkovýhledově se zas až tak moc toho nezmění....doufejme že ne i středněvýhledově....

Osobně bych byl pro to, nevakcinovat plošně a co nejrychleji všechny pracovníky a pracovnice zdravotnického systému, rozuměj : raději dodržet určitý balanc mezi difuzí a diskrecí, zřejmě z geografického hlediska. Co kdyby totiž na čas , zrovna v době očekávaného nárůstu komplikovaných případů....klekly celé nemocnice, neřku-li celá spádová oblast ? Protože vedlejší účinky by takto na dotyčné osoby zapůsobily....

Ta obrna....zkuste si zjistit nějaká fakta. "Polio vaccine". Nebyl to jen samý úspěch.....zpočátku....
Prý i Rooseveltův špatný zdravotní stav zapříčinila obrna, ot jen tak na okraj.

Přeji Vám ať vše proběhne v pořádku , ať získáte co nejrychleji účinnou a co nejdelší imunitu a ať Vás třeba jen trochu občas tam či onde píchne, ale nebude to nic vážného. A každé a každému to takto vinšuji. Ať jsme zas jak buci, ať si to tady můžeme nadále rozdávat seč klábosnice ráčí....bukyně prominou.

Konspirace.
Věřme , že náhlá aktualní onemocnění některých špiček politiky Západu, nemají co dělat s vakcinací.....

Průměrný počet slepic: 3.7 (3 hlasů)
Trvalý odkaz

Došla na kydací mail druhá verze vánočního textu?
Posílal jsem to asi 14. 12.2020.

Průměrný počet slepic: 4.4 (5 hlasů)

Přišla. Promiň, že jsem se neozval. Ale už je to v zásobníku a vyjde to 24.12. 

 

díky

Průměrný počet slepic: 4 (3 hlasů)

:-)

Průměrný počet slepic: 2 (1 hlas)
Trvalý odkaz

já mám Kydy ráda a jsem na nich dost závislá, i když ten současný "kovidočas" diskuse vyostřil, až jsem se sama divila /pan Vidlák a "krev na rukách" pochybovačů/. Proto jsem se zařekla, že o kovidu už diskutovat nebudu. Sama vidím mezi mými přáteli, že někdo tomu bezmezně věří, uchýlí se na chalupu a tam setrvává od října a hodlá setrvat dokud PES nechcípne a tiše se tam bojí - rozhodně neodsuzuju, protože oba manželé - moji přátelé - jsou dost nemocní a možná by opravdu měli potíže. Část mých známých má názory jako já, tak s nimi pohovořím, ale rozhodně nezpřetrhávám s nikým kvůli kovidu vztahy. Čas ukáže, jak to bylo. Už jsem poznala, že "věřícího" člověka nelze nepřesvědčit . Já mám v rodině jednoho syna, který patří mezi velmi "věřící" a druhý je naprostý "chřipečkář". Tak se člověk musí naučit vyjít s oběma. Mnozí tady na Kydech opravdu ale nechtějí vést demokratickou diskusi a útočí a bojují za svou pravdu - co se týče kovida - no tak je nechávám, v jiných ohledech si s nimi velmi rozumím. / jak naši "demokraté" rádi citují Masaryka, že "demokracie je přece diskuse", tak bychom se tomu měli učit.
Jinak k nadnesené otázce - já jsem už přes sedmdesát let, letos mne /oproti jiným rokům/ ani nepostihnul dříve častý hrozný kašel, přecházející do zánětu průdušek /pravidelně léčeno antibio/, nevím proč. Kovida jsem asi určitě nepotkala, i když se neschovávám doma, naopak hodiny pochoduju, abych se udržovala "ve formě". Ale trpím vždycky strachem - po čtyřicetiletém kouření a současném vapování mám vždy po ránu trochu ten "kuřácký kašel" a děsím se, abych nebyla někde "lynčovaná", že lezu do obchodu s "kovidem", protože řada lidí díky strachu je dost agresivní. Z mých vrstevníků - známých - kovid nikoho nepotkal, kromě mojí paní dr. /stejná věková skupina/, která ale měla jen velmi lehký průběh.
Moc jsem se "rozkecala", jenom ještě - pane Petrpavle, nemusíte v diskusi "zvítězit", ale můžete si tady říci "své" a to je myslím velmi důležité.

Průměrný počet slepic: 4.1 (10 hlasů)

In reply to by insegnante (neověřeno)

Trvalý odkaz

Sama vidím mezi mými přáteli, že někdo tomu bezmezně věří, uchýlí se na chalupu a tam setrvává od října a hodlá setrvat dokud PES nechcípne a tiše se tam bojí.
-------------

To vám takhle popsali oni sami?

Doma se právě nemáte čeho bát.
Bojíte se když riskujete.

Průměrný počet slepic: 3.3 (4 hlasů)
Trvalý odkaz

Jan Cemper
2012: je zmiňován ve zprávě ministerstva vnitra jako aktivní levicový extrémista.
2020: školí pracovníky ministerstva vnitra

https://www.youtube.com/watch?v=wsBC8Sh8CG8

Kam to Sobotka s Hamáčkem tu stranu dostrkali?
Za tohle si zaslouží ČSSD nejhlubší peklo.

Průměrný počet slepic: 4.4 (7 hlasů)

In reply to by pithart (neověřeno)

Trvalý odkaz

2030: jmenován vrchním imámem pro Českou republiku

Video se mně bohužel dohledat nepodařilo, což bude asi tím, že islám zapovídá zobrazování živých tvorů.

Průměrný počet slepic: 3.9 (7 hlasů)

Znamená to, že v roce 2030 bude nejen imámem, ale i stále ještě živým tvorem !

Průměrný počet slepic: 4 (3 hlasů)

a vezme to po Halíkovi

Zatím bez slepic
Trvalý odkaz

Před sto lety už mělo stačit dělat v týdnu tři dny a byli by všichni bohatí. NE. NE ne ne. Bohatých je 2% a mají skoro všechny bankocetle světa. NE ne ne ne nevezmeme si je, sou to přece jejich zasloužené zlodějiny. Po sto letech se blboni babraj s chudobou, nemocemi a imbecilitou. Jak to rozumě vysvětlit.

Průměrný počet slepic: 3 (6 hlasů)

Vezmeme si je od nich násilím a pak se všichni budeme mít lépe?
Jako po Francouzké revoluci, nebo za Lenina? Bude nám pak líp. Tak bruš bodáky a nabíjej pušky Sasine.

Průměrný počet slepic: 2.7 (7 hlasů)

Blboni neudělají nic. Dneska sou lidi šmírovaný satelitem, mobilem, při placení, v nemocnici, na úřadech a eště určitě nějakou technologií, kerou jim zatajili. Nemůžou rozhodnout o ničem. Žijou už v šílené době a gdo se nebude chovat šíleně, teho šílenci zabijou svojí imbecilitou, třeba vachčinací násilím. Tak je to. Lpět na šíleném životě se šílenci je šílený.

Průměrný počet slepic: 5 (7 hlasů)

reaguju vlastně na tohle
https://www.vidlakovykydy.cz/comment/1944300#comment-1944300
Od doby, co se zdejší tatíkové začali výrazněji angažovat v chřipkovém komandu a s hadrem na xichtech svým příkladem učit vlastní synky, jak být už od mala lepším otrokem, a teď už dokonce netrpělivě čekají na včeličky ze zámoří, jde celá debata proletět za pár minut.
Tak pro případ, že by to s Tebou pan vrchní místní kolaborant neunes (jax Chlorem, a pro ten případ navrhuju in memoria přejmenovat Kydy bez Sasina na Kovidlákovy pomeje), díky Ti, nevím kolika zdejším, ale mi jednomu rozhodně jsi otevřel oči, teda ne že bych je měl zavřené, ale takové panorama sem fakt přehlíd.

Průměrný počet slepic: 3.4 (5 hlasů)
Trvalý odkaz

Jsem si zde přečetl pár názorů. Pro někoho je vakcína totální zlo, nevyzkoušené a zdraví nebezpečné. Pro některé je to ještě spiknutí kapitálu na nás co nejvíc vydělat.
Pro jiné jde o naší jedinou naději, bez ní přijde ta apokalypsa.
Já to vidím svým pohledem asi takto. Byla vyvinuta v rekordním čase, takže, pochopitelně, klinické testy nemohly být dokonale vychytané, její dlouhodobé účinky, případná negativa na lidský organismus jakbysmet. Celý svět na to čeká, tak se proces dost urychlil. Já dnes bych si to píchnout nedal, necítím potřebu. Být mi o 20 let víc a být třeba diabetik s nadváhou, případná rizika vakcinace bych posoudil jako nižší, než riziko onemocnět tím virem a píchnout bych si to dal.

Průměrný počet slepic: 4.2 (5 hlasů)

In reply to by berrnard (neověřeno)

Trvalý odkaz

Vážení lidé z vlastnických a manažerských struktur firmy Pfajsr, nechali jste se očkovat vámi v masovém měřítku prodávanou vakcínou ? Nechali jste očkovat i vaše robátka, dědulátka nebo tchýňatka či bratrančátka ? A svoji starou nebo svou milenku ? !??
Chtělo by to jmenovitě, odshora dolů, vrátného vynechat.
Na ja, neska vysekají právníci takřka každého, z nějaké lži, vydávané za pravdu. Kor nějakého bohatce (bohatkyně prominou).

Hlavně že kvartál bude modrý a dividěnd tučnyj.

Průměrný počet slepic: 4.4 (8 hlasů)