Podezření

Autor

Již delší dobu mám neodkladný pocit, že s námi a to celosvětově někdo hraje velmi temnou hru. Je to podobné jako v roce 2001, kdy spadly mrakodrapy v NJ. Samozřejmě vlivem nárazu letadla nemohly se zřítit ani náhodou, zvláště i proto, že založení a ukotvení staveb bylo v jedné z nejtvrdších žul, které existují. To je odpověď na námitku, že byly špatně založené (námitka některých statiků, kteří uvěřili oficiálnímu tvrzení, ale nedokázali se vyrovnat se svým odborným cítěním).Stejné stanovisko zaujal i americký svaz inženýrů. Je to prostě proti fyzice, ale nejméně 80% lidí celosvětově tomu věří. Následně byla vyhlášena tzv. kampaň proti terorismu s přímým napadením Afganistánu, doražení Iráku a další menší konflikty. Kdo nesouhlasil, automaticky se zařazoval na stranu teroristů. V dnešní době jsme ve velmi podobné pozici. Coronavir je, ale mnoho průvodních informací nějak nesedí. Čísla úmrtnosti se začínají jevit jako silně upravená směrem nahoru. Správněji by mělo znít pacient umřel s coronavirem ne na coronavir. Tuším jenom český lékař se takto vyjádřil při exitu 1.postiženého a od té doby nikdo. Další zajímavé informace. Berlínské nemocnice jsou oficiálně  přetížené pacienty Covid-19. Ve skutečnosti jsou mnohem prázdnější než obvykle, protože standartní operace se nejméně z poloviny přestaly provádět. Zprávy z USA. Tam, kde je silný DEEP State (NJ), tam řádí Covid víc, než černý mor ve středověku. Pohřbívají se řady rakví, které dle manipulace neváží téměř nic, jsou přistavovány pojízdné márnice, aby TV štáby měly co natáčet. A v jiných státech, např. Texas, Kalifornie nic z toho se neděje. Ovšem i tam probíhají procesy, které směřují k cíli současné divné operety. Nemocnice nemají téměř žádné pacienty, viz video se sestrou z JIP z LA od Šobora, nesmí o ničem pod hrozbou vyhazovu mluvit. Oficiální stanovisko je, že intenzivně bojují z Coronáčem. Přitom mají nedostatek ochranných pomůcek, což řeší osobní (nepovolenou) sterilizací a celkem 2 Corona pacienty. Vedení nemocnice jim tento postup neoficiálně podpořilo. Vraťme se do Evropy . Procesy ve Francii nebo lépe v Británií jsou rovněž z hlediska selského rozumu velmi podivné. Celá anglická vláda onemocněla, resp. byla diagnostikována. Pro zvýšení věrohodnosti to odskákal Boris, kterého dokonce zavřeli na Jipce. Nějakou nemoc měl, ale na smrtelný Corona vir to rozhodně nevypadá, když to současně dostala manželka a 3 rozhodující členové vlády, odpovědní za řešení krize a zdravotnictví. Ti ovšem chodili do práce, jako by se nechumelilo. Ano možná pracovali home office, video konference, ale to se děje i naprosto normálně  v běžných časech. Další zajímavou stranou příběhu jsou testy, tam, kde příslušný hygienik poukázal na to, že císař je nahý, byl okamžitě profesně dehonestován. Co se vlastně testuje? Přítomnost RNA Coronaviru. Problém je ten, že nikdo neví, jak RNA coronaviru vypadá. Testuje se vlastně nepřímo výskyt RNA, která je společná pro všechny nakažené Coronou. Proto z toho vyplývají tak zjevné nepřesnosti testů, jednou to mám, po druhé ne a po třetí zase ano. Další velmi podivnou stránkou je reakce prakticky všech vlád na současnou situaci. Zastavení ekonomiky, uzavření hranic, zrušení leteckého a vlastně i běžného spojení mezi sousedními státy, kde to jde i nařízení karantény a hlavně soutěž v koeficientu úmrtnosti. Prostě všichni jednají jak na povel. U nás to můžeme vidět na chování Hamáčka, který má pravděpodobně ty jediné správné instrukce. Chtěl vyhlašovat současný stav již v polovině února a nyní intenzivně bojuje za co nejpozdější ukončení téhož. Že by zásadní školení v Aspen institutu? V současnosti se dokonce uchýlil k vyhrožování, že když nebudeme dodržovat současná nařízení, pak přitvrdí. Ostatní vlády se chovají stejně. Stejně tak je bezprecedentní celosvětové lití peněz resp. vrtulníkové shazování do ekonomiky. Všichni se předbíhají v soutěži, kdo vyťuká na národní bankovní účet větší číslo, přitom celosvětově ekonomika stojí. Pokud někde jede výroba, tak je to jen okrajový jev. Jak to může celé skončit pravděpodobně neví ani autoři popisovaného stavu. Ale nepochybně sledují nějaký cíl, který bohužel brzy uzříme. Byl bych opravdu rád, kdyby nastíněné bylo jenom hloupou konspirační teorií a vše nakonec dopadlo dobře.

Hodnocení
Průměrný počet slepic: 4.2 (108 hlasů)

Komentáře

počátkem února a nikdo nevěděl, že to je on.

Průměrný počet slepic: 3.5 (4 hlasů)

Muž mal na začiatku februára suchý kašeľ, zvýšené teploty, bolo mu dosť zle. Liečil sa klasicky - alkohol na vypálenie červa, zázvor, med, zvýšil príjem C a masť na hrudník.
Prešlo to asi po týždni. Ľahký kašeľ mal ešte tak dva-tri týždne.
Ja som v polovici februára zo dňa na deň stratila chuť a čuch. Nič iné mi nebolo. Trvalo to dva týždne.

Průměrný počet slepic: 5 (1 hlas)

Kamarád v únoru, nikdo ho nepoznal (vira ani kamaráda), pěkně se vzájemně vychutnali. Expost test byl: měl ho tam!

Průměrný počet slepic: 5 (1 hlas)

In reply to by Godot (neověřeno)

Trvalý odkaz

tedy po vašem "prý nemocných" znám osobně čtyři kusy.
Můj skoro-soused je v karanténě kvůli svým nemocným rodičům, kteřížto bydlí v jiné dědině, avšak virtuální rozhodně nejsou. A pak můj bráchanec se svou paní. Ta ležela s dosti vysokými horečkami, on je prý pořád pozitivní na protilátky, ale nic mu jinak není. Prý by mohl klidně chodit do práce.
Pokud jde o to, co jsem zaznamenal, dosti dramaticky poklesl provoz na silnicích a určo to není tím, že lidi nejezdí do práce. Prostě neoblejzají a sedí doma na prdeli.
Stran toho, co vám chybí, cvičit se dá i doma a bazén vyřešíte starou vanou s dešťovkou, případně koupelí v Boleváku, no ni?

Průměrný počet slepic: 4.3 (15 hlasů)

In reply to by Godot (neověřeno)

Trvalý odkaz

obvykle mřou v počtu ca 1 kus týdně na 100 kusů více či méně živých.
Pokud začnou mřít v počtu 1 kus na sto DENNĚ, je něco špatně. Buď nedobrá péče, nebo nemoc. Bo pro domov, zejména pro privátní, je zajímavý jen stařík přibližně živý. Protože platící.
Ale NIKDY není normální, pokud v jednom zařízení NARÁZ onemocní polovina obyvatel i personálu. Natožpak pokud se tak stane v průběhu JEDNOHO měsíce v desítkách zařízení napříč republikou. K tomu doposud nedošlo při žádné z chřipkových epidemií.

Průměrný počet slepic: 4.6 (14 hlasů)

Abyste nemyslel, že se s vámi hádám apriorně - pět slípek.

Průměrný počet slepic: 3.8 (5 hlasů)
Trvalý odkaz

...tak třeba Pjakin https://youtu.be/MZop4kpB87k stačí zhlédnout do poloviny, ale když nakousnu koláč sním ho celý
Jak byl ten terminus technikus - operace pod falešnou vlajkou, false flag? A pro mě z toho trochu čumí ten NWO.

Průměrný počet slepic: 4.6 (14 hlasů)
Trvalý odkaz

Takovýto článek musí být noční můra každého nezávislého blogera. Článek, který vede ke zjištění, že všichni ti elfové a bojovníci za cenzuru a tvůrci seznamů dezinformačních webů a Scallopové a jim podobní, mají vlastně smysl a pravdu. Že jejich existence má stejný důvod, jako proč existuje sdružení Sisyfos s jejich bludnými balvany, neboť poskládat na základě chybných předpokladů, které si laik nemá jak ověřit, logicky do sebe zapadající konstrukci a tu pak publikovat jako senzaci, není velké umění. Ve světě tzv. postmoderny, kde jakákoliv logicky vypadající pitomost je stavěna na roveň pravdě, je skutečně přílišná svoboda zhoubnou. Proto mají asijské diktatury navrch před Západem. Sice uznávám, že ve filosofii má každá myšlenka právo stát se předmětem zkoumání, ale v tomto případě bych autorovi doporučil jít pracovat jako dobrovolník do nějakého toho domova pro seniory, neboť není-li virus, není čeho se obávat. Kdyby to tak bylo, bylo by to vlastně super.

Průměrný počet slepic: 4.2 (20 hlasů)

Podepsal jsem pěti slepicemi.

Průměrný počet slepic: 3.6 (10 hlasů)

Původně jsem vůbec nechtěl nijak reagovat na komentáře k článku. Z prostého důvodu, že bych byl zaujatý.Ale implikace, že , když poskládám veřejně dostupné informace způsobem, že tzv. vytvořím fake news, to mě skutečně probudilo. Slovy Targuse, nemyslel jsem si, že jsem , tak mladý a mimořádně chytrý. Uveřejním informace, které nejsou z mé hlavy. Uveřejním jich víc a náhle zde je vznik fake news..Je to stejná logika, že 1+1=2,ale je to vlastně náhoda, protože společenský odsouhlašený výsledek je 3. Skutečně si myslíte, že tak se dá manipulovat s logikou? Jsme na hnojišti a zde je potřeba prokydat názory ze všech možných úhlů.Samozřejmě udělal jsme v příspěvku minimálně jednu chybu.Vypadlo mi slovo sekvence v části testování RNA. Může se zdát, že je to nepodstatná chyba, ale z technického hlediska je podstatná. Každý živý organismus má své DNA a RNA, s výjimkou virů, které mají buď DNA nabo RNA. Proto se berou za něco, co je přechodem mezi živou a neživou přírodou.Tady jsem se nechtěl dostat. Podstatné sdělení je to , že když se něco hledá v organismu,musí se najít marker, který nepřímo ukazuje, že se zde hledaný patogen vyskytuje.To je podstatou všech testů. Nemá smysl diskutovat, zdali ano nebo ne.

Průměrný počet slepic: 5 (1 hlas)
Trvalý odkaz

Právě jsem se probudil a na ČT24 mi sdělil Daniel Takáč, že jeden mrtvý v ČR se vymyká statistice - jako jediný zemřel pouze na koronavirus...

Akci koronavirus považuji za false flag už nějakou dobu. Jako nejpravděpodobnější důvod se mi jeví neudržitelný stav světa před koronavirem a rozhodnutí elit zahájit akci. Co přesně bylo neudržitelné, to zatím není vidět. Nabízejí se finance, konkrétně ničím nekryté tisknutí peněz nepřetržitě od krize 2009. Ale může to být také, možná, zvyšující se "neposlušnost" ovčanů s ohledem na informace, které postupně díky internetu získávají o světě, bez ohledu a navzdory propagandě mainstreamu. Nebo je koronavirus další spouštěč krize, která už dlouho nebyla, protože každá krize je příležitost k pohádkovámu zbohatnutí, když se ví jak na to. Jeden US fond vsadil na podzim 2019 na krizi v březnu 2020 asi 1,5 mld. USD, pokud se nepletu.

Pokud bychom měli věřit tomu, že opatření jsou v zájmu zdraví, pak mě napadá jediné vystvětlení - elity mají strach ze smrti, protože na nový druh viru nemají stádní imunitu a virus ohrožuje především jejich věkovou skupinu.

Synchronizovaná opatření vlád jsou natolik devastující pro státní rozpočty a budoucí přežití firem, že nedávají smysl. Jak tedy správně píše Pragmatik, jejich cíl brzy uzříme.

Mimochodem, akce dvojčata 2001 má mnoho zádrhelů, o kterých lze diskutovat, ale jeden 100% důkaz, který potvrzuje nepravdivost oficiální verze - WTC7 - barák, který spadl bez příčiny.

Průměrný počet slepic: 3.8 (17 hlasů)

Signály přicházející krize zde byly už od srpna 2019. Koronavirus jen zakryl krizi započatou dávno před ním. Ale jestliže se navzdory masivnímu tisku peněz od 2008 nepodařilo krizi zažehnat, jaké opatření navrhují MMF a Světová banka? Vůbec o nich není slyšet, a to ještě nedávno všem státům radily privatizovat, škrtat sociální výdaje a zvedat daně. Řekové všechny požadavky MMF, Světové banky a ECB splnili (neměli na výběr), ale přesto se jim lépe nedaří.
WTC7 z 2001 se vysvětlit nedá, tak se o třetím baráku zarytě mlčí. Asi se lekl, že bude stát sám, a spadl.

Průměrný počet slepic: 4.2 (17 hlasů)

In reply to by Gerd (neověřeno)

Trvalý odkaz

plné azbestu a současně nájemní smlouva na obecní pozemek, na němž ty chalupy stály.
Ta pojistka měla hodnotu cca 8 MILIARD dolarů. Což je HODNĚ; tak nějak až skoro moc.
Co honem dělat, v takové zapeklité situaci? Baráky neprodejný, protože nepojištěný a nepojistitelný (v USA tedy jako by ani neexistovaly), pozemek cizí - jeden by se rozplakal. Navíc je to samej hlinik, železo a beton, takže to ani hořet nebude, kujvafix...
Tak to prostě holt musím nějak donutit spadnout. I s těma pár sekretářkama a ulizečkama vevnitř. Stejně to byly převážně nějaké Asiatky, které opravdu, ale opravdu vůbec nikoho nezajímaly.

Průměrný počet slepic: 4.9 (7 hlasů)

A navíc to byl, jestli se nepletu, "mlaďoch".

Průměrný počet slepic: 4 (4 hlasů)
Trvalý odkaz

čísla podhodnocena? Vidláku na základě čeho? že to tvrdí politici, at "bojujici vladni" nebo mensi "bojujici opozicni"?

https://kechlibar.net/2020/03/29/pochybnosti-o-cislech-aneb-kolik-je-vl…

Tady jsou čísla co napsali starostove v italii ne podle keců "héšlů, zubařů", ale nani podle "prymulu apod.", ale dali do grafu:
1) minule roky
2) vladni cisla
3)cisla co maji z marnic

A nejak vychazi, že máš pravdu, že vladní čísla jsou lživá, ale jaksi ne jak Vidláku píšeš ty, jsou ještě horší...
Jasně, někdo napíše "na chřipku je smrtnost vyšší/stejná", ale nikdo neřekne, že je to demagogie, vždy se musí řící B. Jaký vliv má chřipka vs koroňák na kapacity a jak je ovlivňuje, což ukazují čísla sskutečná od starostů, on je zahltí kapacity, takže ano mají "pravdu" když říkají, pomalu stejná smrtnost jako chřipka, ale je to poloviční pravdu=JEDNA VELKÁ LEŽ, ono to zahltí systém, takže doslova chcípají lidi na blbej infarkt, jako by byli 50 léta, kdy z dnešního pohledu nebylo jak zachranovat lidi co ho mají, ale platí to i dalších nemocech nebo úrazech...

Je super, že v zemědělství Vidláku bereš vše jako celek, kdy píšeš, "někdo řekne A, ale musí B, C, D a další", zde to neděláš...
Bereš jako fakt čísla vlády s tím, že nejsou přesná (ano nejsou),a le měníš je směrem, ne kde to někdo skutečně spořčítal, ale podle řečí "opozice", která to nemá podloženo, ale protože lidi jako "zubař" říkají, že to tak je , protože odjakživa zubaři přece rozumí nejvíc virologii...
Co na tom, že starostové z marnic mají jiná a ještě hoší čísla, já zubař/kardiochirurg to vím lépe a to nemluvím o politicích jao Pekarová, ta tomu rozumí ještě víc jak zubař (Pirk mimochodem změnil názor, když blb přinesl koronaka z rakouska do ČR, měl tu sebereflexu si přiznat, mlel sem blbosti)

Takže dneska nejenom automat,a le i já dal 2 slepice, že základní sdělení super, ale obsahově docela dost nesmyslů, takže nemůžu víc :(

Průměrný počet slepic: 3.7 (11 hlasů)

P.S. A to video od Šopora jsem viděl a poslouchal jsem tu setřičku, když vezmu, že předtím jsem viděl rozhovor s genetičkou co má v Čr laboratoř a má x let praxe s virama a ta sestra mlela hovadiny co byli doslova v rozporu stím co říkala ona genetička, tak se nezlob Vidláku, ale věřím, že sestřička umí prácu JIP lépe o několik řádů jak ona genetička, ale o virech ví oproti ní doslova prd a ještě sis mohl všimnout docela dost často říkala "slyšela jsem"...

Takže ona sestřička, dávám ne 5 slepic, ale 1000 za to co dělá na JIP, ale dávám -1000slepic, za ty její kecy o genetice/virech, kdy ukázala, že o tom ví docela hovno...

Průměrný počet slepic: 4 (9 hlasů)

A neodpustím si Vidláku, píšeš "testuje se RNA", fakt si pamatuješ ze školy z přirodopisu nebo jak se předmět jmenoval, co je to vir, že píšeš "testuje se jenom uboha RNA"???
Kamoška co to vystudovala napsala:

ten virus se skládá z RNA, která je vevnitř a na povrchu je bílkovinný obal, který reaguje s angiotenzinovými receptory na povrchu buněk infikovaného, nicméně k tomu abych provedla test na chorobu a prokázala u konkrétního pacienta infekci, není zapotřebí z něj izolovat celý neporušený virus včetně capsidy, jak si ta paní představuje, její povědomost o metodice testování je chabá a neměla by šířit bludy. Pro ni specifická sekvence RNA není důkaz že tam někdy byl celý virus (kde to četla?), ale měla by vzít v potaz že se ty specifické RNA sekvence v neinfikovaném jedinci nemají odkud samy vzít. Aby o tom mohla kvalifikovaně hovořit, měla by absolvovat alespoň elementární základy metodologie kterou se takové testování provádí. D8le by si měla minimálně nastudovat pár úvodních kapitol virologie, aby věděla aspoň co je to virus, čím se liší od živého organismu. Základní povědomí z mikrobiologie nestačí, protože klasická mikrobiologie se oblastí virů, viroidů a prionů nezabývá.

Takže vidláku, "dvakrát měř a jednou řež", zde si zjistit CO JE TO VIRUS, než začneš psát, že testují jenom "RNA", otázka zníá a co jinýho testovat, když vir může mít jenom RNA? Jak pak zjiš-ťovat jeho přítomnost, když to z čeho se pouze skládá ty nechceš, protože to řekla sestřička z JIP co o virech ví mín jak školáci na základce...

Průměrný počet slepic: 3.7 (10 hlasů)

Vidláku omluva, kaju se že si dám 100očenášů, nějak jsem nečetl kdo to psal, že to psal pragmatik, omlouvám se ti, zaměnte prosím všude pragmratika za vidláka a já si du naliskat :(

Průměrný počet slepic: 4.5 (10 hlasů)

a vzdělaná - a její ještě vzdělanější a zkušenější manžel provozují mrňavou venkovskou veterinární laborčičku místo toho, aby bádali v některém ze zařízení některé ze světových farmakologických nebo diagnostických firem?
Sestra na JIP sice asi nebude znát detailní složení viru, ale zato ví co a kam zabodnout a zastrčit a jak to nastavit, aby udržela dusícího se pacienta naživu. Kromě toho jsou v USA zdravotní sestry tak trochu spotřebním materiálem. Hluboko pod rozlišovací schopností lékařů a jen o trochu výš než uklizečky (u nás to do poměrně nedávné doby bylo také tak). Tu její obavu považuji za oprávněnou poté, co jsem shlédl Mooreův dokument "Sicko".

Průměrný počet slepic: 5 (6 hlasů)

Sestra nezná nejenom složení, ale nechápe základní věc, vir se může skládat pouze RNA :D (plus nějaký obal), takže nejenom, že nezná složení viru, ale jaksi nezná ani co jsou to viry :D

Ta "vesničká husička " udělal test, který uznali pomazané hlavy na ademii věd a dnesk apodle něho testují, takže ona dělá v prdeli na venkově, ale narozdíl od toho co píšeš, JU UZNÁVAJÍ tebou uznávaní akademici, to je trochu schíza a logickej rozpor v tom co píšeš ;)

Tam jsou sestry totiž něco jiného než u nás, to, že je pod rozlišovací shchopnost doktora, pouze v USA, jak naznačuješ? Chlape, co si někdy zajít do nějaké fakultní nemocnice a zeptat se mezi čtyřma očima těch sester, jak se k nim doktoři chovají, jasně naši doktzoři na kameru řeknou, jak jsou sestry super, ale reálně...

Sem četl článek doktora, profesora, jak chválí své podřízené, doktory a sestry, jak mají velkou sounáležitost, jak se navzájem podporují, ALE už neřekl B, 14 předtím než toto napsal, na jeho odělení museli zamknout nově přivezenou várku roušek a obleků, protože předchozí zásoby oni jeho podřízení co podle něj jsou morální giganti rozkradli zásoby :D

Chlape, kdybych neměl info co se děje ve fakultní nemocnici z několika oddělení, přímo od lidí co tam dělají, bych si myslel, že máš pravdu, ale jaksi ty informace mám ;)

Průměrný počet slepic: 2.6 (7 hlasů)

jsem nepostřehl.
Jediné, co se stalo je, že v souvislosti s rostoucí potřebou testování byla vzata na milost ministerstvem s tím, že bude zpracovávat vzorky dodané kladenskou nemocnicí. NIC VÍC.
Od té doby se nad ní opět zavřela voda.
Co takhle zkusit dohledat si nějaké její odborné práce? Já to udělal - všechny se zabývají několika málo dědičnými poruchami u psů a koček a v jednom případě u koní. Toť vše.
A její manžel, ještě nedávno vojenská epidemiologická a vakcinologická šajba z nejvyšších, nevydal ŽÁDNOU DOHLEDATELNOU odbornou práci.

Hele, Assi, pletu se, když si myslím, že čeština není Vaším rodným jazykem?

Průměrný počet slepic: 5 (6 hlasů)

Tak když má akreditacu na kočky, četl o myslím norsku/dánsko? jedno souostroví co děkovalo doktorovi co má laborator na testování lososů, že díky němu to ty ostrovy/souostrovy pod kontrolu?
Co, podle tebe nemá papíry na lidi, takže odvedl podřadnou prácu, ne podřadnou, on ju nemohl odvést, protože narozdíl od pekarové nedělá ani na savcích :D

Za mě jsi to zabil tímto příspěvkem, protože jeslti mě nevysvětlíš, proč Pekarová na savcích je ubohost, ALE nějak nevysvětlíš, že chlap co testuje ryby odvedl prácu co nedali ani ti tví lidé co maj papíry na lidi, tak jaksi ukazuješ, že nemáš ani šajnu jak funguje systém...

Chápeš, že třeba proč nemůžouo testovat "i těma testama co nakooupili v číně" obvodáci? Protože nemají školení, jak zacházet se vzorky a NEMAJÍ ŠKOLENÍ JAK VÉST ZÁZNAMY, to velkým je hlavní důvod, proč nemohli ve velkém dělat na akedemii věd, protože NEMĚLI ŠKOLENÍ JAK PAPÍROVAT :D
Ano nemám informace, jakou udělala diplomku, ale slyšel jsem vyjádření úředníka na "kdo má atestaci=laboratoře", kde dělal na českým rozhlasu rozhovor a vysvětloval to, kde on řekl, že hlavní problmém je to papírování co neumí, ne že to nedokážou, dokonce přiznal, že mají přístroje co jsou 10xdražíš a umí 10xvíc, ale halvní problém,že nemají schválený program do počítače na vedení vzorků...

A čeština je mým rodným jazykem? To má naznačit co? Že když napíšu špatně i/y, že jmám IQ 80 a ty, že nto umíš lépe máš IQ 120? :D To myslíš vážně, nebo je to snaha ve mě vzbudit pocit, že scaloope není jediný co má v hlavě nas...?

Když chceš diskutovat Ok, já nemám pocit, že mě musíš odpovídat slušně, ale prosím, morální nadřazování a schazování amosemím neee, to bys mě akortá přesvěčil, že seš fakt větší debil jak scaloopu;) Takže teď to beru jako přestřelení, protože jsem šlápl na kuří oka, ale jeslti to zopakuješ, pak začnu k tobbě přistupovat jako scaloopovi;)

P.S. Pekorová co podle tebe nic neumí:
1992 -1998 Lékařská fakulta Univerzity Karlovy, Hradec Králové, obor Všeobecné lékařství
1998 - 2001 Ústav molekulární genetiky Akademie Věd ČR, Praha
2001- 2005 Ústav hematologie a krevní transfuze, Praha, Laboratoř PCR diagnostiky leukémií
2005 - 2009 Nemocnice na Homolce, Praha, Laboratoř klinické biochemie, hematologie a imunologie
2006 PhD v oboru Molekulární biologie, genetika a virologie, Ústav molekulární genetiky AV ČR, Praha a 1. Lékařská fakulta Univerzity Karlovy, Praha
2006 Atestace v oboru Molekulární genetika – vyšetřovací metody v molekulární genetice
2009 - 2014 Vedoucí Laboratoře molekulární diagnostiky Chambon / Synlab Genetics, Praha
2014 - 2019 Vedoucí Laboratoře veterinární molekulární diagnostiky Vemodia, Praha
2014 - 2019 Vedoucí Laboratoře molekulární diagnostiky KitGen, Praha
2017 Atestace v oboru Mikrobiologie
2017 Soudní znalec v oboru Molekulární biologie, Molekulární genetika a Molekulární mikrobiologie (pro humánní i veterinární otázky)

KRUCI SOUDNÍ ZNALEC, TO JE PRO TEBE NIC? Podle tebe je víc diplomovka? Chápeš, o čem je diplomovka na VŠ, že to je jenom přetlachání (až na výjimky) něčeho co dokázal už někdo jiný, tedy jenom aplikace známého na trošku jiném problému, žře nevyšel z VŠ uplný blb, že to nahrazuješ, že to má být důkaz něčeho co dokazuje schopnosti? Za mě bylo dokonce, že když jsi přišel na výuku pozděj, že ty lepší diplomky=témata vybrali už lidi před tebou...

Prosím vysvětli mi, že soudní znalec je něco co nedokazuje schoipnosti člověka, ALE zato diplomová práce je něco co dokzazuje 10x tolik :D

Průměrný počet slepic: 2.4 (9 hlasů)

A všimni si znalec na HUMÁNÍ=ČLOVĚČÍ ne na zvářata jak lživě píšeš ty, že nic jiného neumí ;)

Průměrný počet slepic: 2.3 (3 hlasů)

To NENÍ jeho laboratoř. Christiansen je vedoucím oddělení přes lososy ve státní laborce.
A měl prostě štěstí, že pracuje zrovna na Faerách, které mají necelých 49 000 obyvatel rozestrkaných po ostrovech a ostrůvcích, na které většinou nepřijde nikdo jiný než oni sami (a ovce, které si přivezli nebo tam už bydlí dávno).
To není Pekarová, ale Peková. Pekarová je taková užvaněná osoba z TOP09. Peková dělá veterinární diagnostiku, bo na humánní nemá papíry.

Ne, Assi, o i/y nejde. Jde o to, že některé Vaše příspěvky jsou skoro nesrozumitelné.
Proto jsem se zeptal; protože podobně píší cizinci, kteří se ještě nesžili s češtinou. Toť vše.

Ne, Assi, to si nemyslím.
Mně je naopak velkou záhadou, proč dva odborníci na epidemiologii, mikrobiologii a vakcinologii v nejproduktivnějších letech provozují mrňavou veterinární laborku ve vesnici poblíž Kladna místo toho, aby působili v Ústředním krizovém štábu, v akademické sféře nebo v nějaké významné firmě.

Průměrný počet slepic: 4.4 (7 hlasů)

Po takovým působení musí zůstat spousta prací, mimo jiného. Ještě zkontrolovat citační index, jak je na tom alespoň v českém žebříčku, když ne ve světovém.
Jinak k textu: Netřeba konspirační teorie, většinou se jedná o souhrn náhod a lidskou blbost aneb věci se dějí a občas najdou nějakýho postrkovatele.

Průměrný počet slepic: 4.3 (3 hlasů)

Samozřejmě ... k úředníkovi, jehož si k "intervjú" vybral Českej rozhlas, tak k tomu mám samozřejmě "plnou" důvěru !
(Bůhví jakýho blbce odchytil ten intervjúk někde na chodbě - nešel si náhodou ten "úředník" zrovna s kýblem v ruce vyfasovat do skladu novej hadr na vytírání podlahy?)

Zatím bez slepic

dívat se na dokumenty?
A máte to písemně?
A máte na tom razítko?
Nemáte nic a trousíte moudra.
Fčilek se podívejte do špíglu a mumlejte si pod nosem: fuj je to, fuj je to, fu je to, fuj je to...

Průměrný počet slepic: 4 (4 hlasů)

In reply to by Vrabčák (neověřeno)

Trvalý odkaz

To, co jste dnes vy, byli jsme i my. To, co jste dnes my, budete i vy...

Průměrný počet slepic: 4.1 (10 hlasů)
Trvalý odkaz

"Canadian Bacon" ("Kanadská šunka", 1995, Alan Alda+Michael Moore) - u nás snad ani nepřišel do kin, my ho viděli na kazetě z půjčovny, nebo "Wag the dog" ("Vrtěti psem", 1997, Levinson), případně "Hollywoodism" (1997, Jacobovici; v ČR uveden JEDNOU v nočních hodinách na ČT2)?
Komedie, drasák (thriller) a dokument. Zdánlivě nesouvisející a přitom všechny tři o jednom a tomtéž - o matrixu; o SYSTÉMU založeném na manipulaci s permanentně ožebračovaými masami, udržovanými v poslušnosti nevzdělaností a strachem z nepřítele.

No, a ten matrix se rozbil. Zhroutil se, pozřen sám sebou. Už nemá kde komu co vzít, došly mu chudé destinace vhodné pro vývoz výrobních kapacit i "nižší střední vrstva" vhodná pro další zadlužení. Není už komu půjčit na konzumaci nadvýroby zbytných výrobků a služeb. Dluhy jsou tak obrovské, že přestalo fungovat i obchodování s nimi, s úroky a s úroky z úroků z úroků z úroků...
Vedle toho došlo i k přemnožení lidstva; zejména jeho chudé části, která byla vypěstována za účelem levné práce a půjčování jí na holé přežití.
A navíc SI mocenské skupiny totálně rozesraly zrovna ty oblasti, z nichž jim plynuly nepostradatelné zdroje vč. energie nutné pro udržení SYSTÉMU v chodu.
Tvůrci-majitelé matrixu se proto začali ošívat a hledat řešení.

Jaké je, to řešení?
- Konvenční války se neosvědčily. Jen rozvrátily regiony poskytující rostné i nerostné zdroje a uvedly do NEžádoucího pohybu miliony lidí, kteří "správně" měli zůstat doma a do úmoru pracovat na majitele matrixu.
- Nekonvenční války ZATÍM nepřicházejí v úvahu, protože by mohly ohrozit i majitele matrixu, nebo jim na dlouhou dobu minimálně zkomplikovat život.
- Hybridní války se rovněž ukázaly být neúčinnými, protože se nedopatřením stalo, že se příliš velká část "lidu" určeného k ovládání dostala ke vzdělání a ke schopnosti používat moderní komunikační prostředky.
Věru prekérní situace. Majitelům matrixu došly VŠECHNY prostředky použitelné k ovládnutí mas, aniž by byli ohroženi sami. Nemohou použít ani globální black-out (ohrozí i je), ani vyhladovění 2/3 lidstva k smrti (rozutečou se a navíc mají zbraně, takže zase ohrozí i je).

Takže co?
Takže biologická válka.
Pokusy jsou od cca pol. 60. let 20. století, kdy Britové zkoušeli ve svých afrických koloniích různé jedy na řízené zabíjení či sterilizaci černochů. Jenže nic z toho jim nefungovalo JENOM na černochy.
Nevyšly ani ebola, ani AIDS.
Doba i technologie však pokročily; tak proč nevyzkoušet místo riskantního hromadného vyvraždění "jenom" hromadné zastrašení nějakou ne úplně smrtící, avšak dostatečně nepříjemnou breberou? Koronaviry se ukázaly být velmi nadějnými adepty - zabíjejí, ale ne tak moc, aby vyvolaly SKUTEČNOU paniku. Jsou protivné, ale neochromí celou komunitu, takže nevyvolají SKUTEČNOU paniku.
Tak tedy SARS a MERS; testíky.
No jupíííí!!!
Zatím to vypadá, že by to mohlo fungovat.
"Lid" je celosvětově dostatečně vyděšen a SÁM si řekl o nejrůznější opatření bránící mu v pohybu z místa na místo a ve shromažďování se. SKVJELE!!! Přesně to teď majitelé matrixu potřebují.
"Lid" SÁM souhlasil se zmrazením platů, s dalším masivním zadlužením, se zavedením socíku až komíku pro banky a zaměstnavatele. BREJVOU!!! Přesně to teď majitelé matrixu potřebují.
"Lid" SÁM volá po vydání masivních finančních prostředků (pochopitelně na dluh) na výrobu léků a eventuální vakciny a je ochoten to všechno zatáhnout. KŮŮŮL!!! Přesně to teď majitelé matrixu potřebují.

Pokud se brebera nevymkne kontrole, nezmutuje a nezačne doopravdy masově zabíjet, pak majitelé matrixu nejspíš ZATÍM zvítězili.
Získali totiž čas na modifikaci SYSTÉMU a zároveň DOČASNOU ochotu "lidu" nechat se skopnout až na dno.

Uvidíme, jestli to majitelé matrixu stihnou včas.
Když jo, tak pojedeme v dál jako dosud. "Jen" tak nějak "počínsku" - tedy bez většiny "kydů" (bezpečnost first, aby se nešířily dezinformace), se sledováním každého našeho pohybu (taky bezpečnost first, aby se brebera nešířila) a se "sociálním bodováním" (samozřejmě, že bezpečnost first - živlové musí být upozaděni nebo eliminováni).
A když to nestihnou včas, tak si dáme korunáčové repete. S větším počtem mrtvých.

Obávám se to "lid" OPĚT projel na celé čáře...

Průměrný počet slepic: 4.8 (14 hlasů)

Pane Občan.
Perfektní.
Kdybych chvíli čekal,nemusel jsem psát.

Průměrný počet slepic: 3.9 (7 hlasů)

jedna z mála obstojných variant, ne-li jediná, pro ty hlupáky, kteří nechtějí uvěřit ofiko vysvětlení, že "to my ne, to samo".

Chcete důkaz? Inteligentní karanténa. Kdo z normálních a zcela úplně nevypatlaných lidí by souhlasil s ofiko monitorem pohyu jeho mobilu a platební karty?

Průměrný počet slepic: 3.5 (6 hlasů)

od takového bezva dodavatele, že...

Průměrný počet slepic: 3.8 (4 hlasů)

a za boj proti stádnosti a ovladatelnosti.
Budete(me) to mít v v Česku těžší a těžší....
Konstatuji čím dál častěji že "lid je vůl".

Průměrný počet slepic: 3.8 (5 hlasů)
Trvalý odkaz

Já té konspiraci věřím.
Už jsem to předvídal také,že s něčím Rockefeller a spol přijdou.
Jedná se o světovládu Satana o další soustředění majetku do jejich rukou,čím lehce dosáhnou při mnoha bankrotech firem,bank a lidí.Jim stačí tisknou dolary a mají lukrativní majetek jistý.Také tímto zpomalením výroby,zavřením firem,snížením nákupu všeho zboží,silně poškodí Čínu a všechen mezistátní obchod.

Průměrný počet slepic: 4.2 (5 hlasů)

In reply to by zemedelec (neověřeno)

Trvalý odkaz

nevím jak ve světě, ale u nás to jistě řídí soc. dem. aby jim stoupli preference. Satan je Hamáček.

Průměrný počet slepic: 2.9 (8 hlasů)

to je smutné konstatování s vykřičníkem.
Jenomže když lidé poslouchají jen ČT 24 a čtou Deník N či na Seznamu.cz a podobných fake kanálech ...

Průměrný počet slepic: 5 (3 hlasů)

In reply to by rk (neověřeno)

Trvalý odkaz

(Do závorky předem chválím, že jste dnes přiřazeného referenta a.k.a. trolla-rozesírače "dočasně převedl na jinou práci".) A jinak - dobrotivý a moudrý Aspen Institute Central Europe přece nevloží všechna vejce do jednoho košíku. Hamáček, Charzanová, Farský, Pekar-Adam, Středula + řádně p(r)ověření "novináři" je dostatečná diverzifikace.
Jo a mimochodem - víte, co mě na boji proti "dezinformacím" nejvíc baví? Když jsou tyto poskládány z veřejně dostupných dat uložených na dobře prověřených místech, nejlépe financovaných nějakým tím "filantropem" :-))

Průměrný počet slepic: 5 (11 hlasů)

In reply to by rk (neověřeno)

Trvalý odkaz

rk
Kdo platí tomu hrají a Soros platí dobře.
Hamáček je jen ochotný čertík.

Průměrný počet slepic: 4.4 (8 hlasů)
Trvalý odkaz

Z 82 těžkých případů zemřelo 130 pacientů!!! To mi stačí. Maškaráda.

Průměrný počet slepic: 3 (6 hlasů)

Nebylo to 82 NOVÝCH případů? Nevím, jak vypadal přenos v ČT, faktem je, že záznam na Seznamu udržoval v jednu chvíli pohled na chlapíka s mikrofonem, jenž komentoval slajd, aniž by nám kamera ten slajd ukázala a tam SNAD to číslo být mohlo. Ale ať hledám jak hledám, číslo 82 bylo uváděno jen jako nové případy a 130 jsem neviděl nikde.

Průměrný počet slepic: 5 (2 hlasů)

a nebylo nic vidět, poto to přepli na červený s černými písmeny a tam mě to uhodilo mezi oči, tak jsem to okamžitě napsal sem.

Průměrný počet slepic: 3.5 (4 hlasů)

Nevím, nehádám se, zkusím během dne záznamna ČT-24 (ale nechce se mi moc u toho sedět znovu). Každopádně lze mít 82 v těžkém stavu a 130 mrtvých. Jednak - někdo může padnout rychleji, než ho mezi vážné stavy započítají, hlavně ale mi z toho nevychází, že jde o 130 mrtvých z 82 ve vážném stavu (pak bych volal Maškary také), ale vykládal bych si to, že vedle 82 ve vážném stavu, které udržujeme, 130 umřelo.

Zatím bez slepic
Trvalý odkaz

konspirace opatřená spousty odkazů na vědce:
http://dfens-cz.com/pravda-o-ncov-19-zfalsovane-statistiky-souboj-epide…

co prováděli vědci před pěti lety:
http://www.gate2biotech.cz/chimericky-netopyri-virus-rozviril-obavy-z-v…

a jedna naprostá konspirace:
http://www.zvedavec.org/komentare/2020/04/8261-strach-a-soucit-jako-nas…

a ještě jedna konspirace

Průměrný počet slepic: 3.8 (4 hlasů)

ta poslední větička tam být nemá...

Průměrný počet slepic: 4 (4 hlasů)
Trvalý odkaz

O 11.9. 2001 jsme psal vícekrát. Jako technicky vzdělaný člověk s dlouholetými zkušenostmi s práce s ocelí odmítám věřit oficiální verzi. Tak to prostě nemohlo být, přírodní zákony by to nedovolily.

- Ocel taje při cca 1600°C - v televizi mi ukázali ve zbořeništi kaluže taveniny a přepálené ocelové profily, konce nosníků jak od autogenu. to nemohlo hoření paliva a nábytku v budovách způsobit, max. teplota kterou je hořením takových uhlíkatých paliv dosáhnout je 900°C.

- Statisticky je to celé naprostá pitomost.
Jeden barák poškozený nárazem letadla a následným požárem se zřítí na půdorys. velmi málo pravděpodobné.
Že se dva baráky různě poškozené nárazy letadel a následnými požáry se zřítí na půdorys je pravděpodobné tak 1 ku miliardám.
Že se zřítí 3 baráky, dva baráky různě poškozené nárazy letadel a následnými požáry, jeden nepoškozený na půdorys je možno z hlediska statistiky naprosto vyloučené, scifi, hvězdné války.
Nemám ambici odhalit, jak to bylo a kdo to způsobil, ale té oficiální konspirativní teorii věřit nelze.

S koronavirem ale problém nemám. Jistě jsou ve statistikách a informacích velké chyby, podílí se na tom mraky lidí, podle různých metodik, dělají se chyby. Ale hrozba koronaviru je podle mne reálná, nebezpečné na koronaviru více než to, co o něm víme to, co o něm nevíme. Nedovedu si představit že by exekutivy států po celém světě daly zmanipulovat, aby podnikly bezprecedentní opatření připomínající střelbu do vlastní nohy.

Jiná věc je. že se vlády koronavirem pokusí zamést pod koberec ekonomickou krizi, která tu začínala už před koronavirem byla. Vezměme si automobilový průmysl. Už dlouho před koronavirem byly neprodaná auta všude, kam se člověk podíval. Pro automobilový průmysl jsou odstávky výroby svým způsobem dar z nebes. Zásoby se zmenší, oni můžou požadovat kompenzace.

Průměrný počet slepic: 4.6 (14 hlasů)