Aby vás to nepřišlo příliš draho!

Autor
Štítky

Nejprve jeden dezinformační úvodník:

Tak nám vláda vypnula dezinfromační weby. A s nimi pro jistotou i nějaké další.  Myslím, že nebudu daleko od pravdy, když řeknu, že se moc neřešila nebezpečnost myšlenek, ale spíš množství čtenářů. Aeronet je v tomto totiž takový Blesk alternativy. A už je vypnut, protože my nejsme jako Putin a máme tu svobodu slova.

S Aeronetem se svezl i Petr Hájek a další. Akce zřejmě není ukončená, protože přibývají další nefunkční weby alternativy. 

S takovou zanedlouho dojde na Kydy, protože čtenáři Aeronetu a ostatních vypnutých webů se nasunou i sem a bude jen otázka času, kdy na to naši čučkaři přijdou. V posledních dnech se čtenost Kydů každý den skoro zdvojnásobuje... Takže si držte klobouky, jedeme z kopce a moje dilema, zda Kydy udržet, za mě vyřeší Vítek Čistič.

Až jednoho dne přijdete a Kydy nebudou fungovat, tak zkuste adresu s jinou než českou doménou.  Třeba www.vidlakovykydy.net. Vítkovo odhodlání vypínat samozřejmě poroste s přibližující se ruskou armádou, takže i když se budu snažit, je dost možné, že se mi to nepovede. Mám pět dětí, nebudu si dlouho hrát na hrdinu. 

Dovolte mi proto,  abych se s vámi pro jistotu rozloučil už předem. Protože nevíme dne ani hodiny, kdy Kydy začnou překážet.  Mrzelo by mě, kdybych vám nemohl dát sbohem. 

Udělám to jako Werich s Voskovcem:  "Na shledanou v lepších časech". 

 

A teď krátký bojový úvodník: 

Ukazuje se, že ruské jednotky postupují do nitra Ukrajiny rychlostí cca 40 km denně. Nedokážu posoudit, jestli je to v intencích současného válčení hodně nebo málo. Každopádně od včerejška má Rusko už nepopiratelnou vzdušnou nadvládu a ohrožené jsou už jen nízko letící vrtulníky. Pokud si Rusko může hlídat postup své armády ze vzduchu, tak může Ukrajina jejich postup trochu zdržovat, ale těžko to může vydržet dlouho. 
Ukazuje se, že se Rusové vyhýbají boji ve městech, spíš je obkličují. Ukrajinské město je něco úplně jiného než třeba naše Praha. Oni tam ve stepích mají dost prostoru, takže z jedné strany města na druhou jsou to desítky a desítky kilometrů. Proto moc nevěnuju pozornost hlášením o vzdálenosti od Kyjeva a podobně, protože to moc neznamená. Ruský voják stojící u cedule "Kyjev" může být od prezidentského paláce ještě šedesát kilometrů daleko. Stejně tak sto platí třeba pro obklíčení Charkova trvá to dlouho a skoro to nejde, protože se musí urazit 200 km, aby se obklíčení uzavřelo. 

Úderné síly z Donbasu mají zřejmě za úkol na sebe navázat hlavní ukrajinské síly, takže teď nijak nepostupují, ale také neustupují, zatímco se za ukrajinskými zády uzavírá obklíčení. Včera večer se objevily zprávy, že Rusové jsou u Dněpropetrovsku. To je tak na půlce cesty mezi severem a jihem země. 

 Ukrajinská armáda se nezhroutila.  Minimálně na západní Ukrajině i v Kyjevě dokáže udržet pořádek, pořád má ještě přehled o svých jednotkách a je schopná alespoň improvizovaného velení. Je schopná směřovat posily víceméně na správná místa. Opět - nedokážu posoudit, jestli tato její schopnost byla Ruskem očekávána nebo podceňována. 

Obě strany samozřejmě pokračují v optimistických prohlášeních, ale ukrajinské pobídky, aby šli bojovat civilisté, aby dělali molotovovy koktejly, aby přišli bojovat i bojovníci ze zahraničí, tak nějak signalizují, že si uvědomují svoje limity a blíží se k nim. Ale na západě země je v podstatě klid a ukrajinští vojáci tam  ovládají situaci. Panika se nekoná. 

Přemýšlím, jak interpretovat Putinovo prohlášení k ukrajinské armádě ať svrhne vedení Ukrajiny, že se pak spolu domluví. Je to jen způsob jak vnést paranoiu do vrchních pater ukrajinské moci?  Nebo je v tom něco jiného? Setkali se Rusové s mnohem silnějším odporem než čekali? 

Ztráty jsou zřejmě na obou stranách zatím ve řádu stovek životů. Což spíš ukazuje na velmi opatrné bojování a snahu toho víc obklíčit než pozabíjet. Samozřejmě, čím déle bude válka trvat, tím méně zůstane ohledů.  

Jo, ještě jedna nepotvrzená zpráva od příbuzenstva - Rusové mají prý speciálně spadeno na Olexadra Turčinova, prý existuje přímý rozkaz nenechat ho utéct. 

 

A teď už dnešní text: 

My Češi (a Slováci) máme jednu moderní dějinnou nevýhodu. Před třiceti lety jsme si prožili naprosto pohodičkový rozpad východního bloku. Architektura evropského uspořádání se rozpadla, bylo pár demonstrací, pár nakládaček od Lidových milicí a pak komuistický parlament zvolil oblíbeného disidenta za prezidenta, tomu zatleskali v Kongresu a bylo to.  Pak jsme chvíli měli inflaci, ale také kupu příležitostí, kradlo se, ale jak vidno, pořád je co krást, my se naučili žít v novém světě a dneska nám to už ani nepřijde. 

My jsme měli prostě štěstí. Svět se otřásl, rozpadl se Sovětský svaz a u nás kvůli tomu nevyhořel jediný barák. Armáda nevyjela, nestavěli jediný pomník padlým hrdinům, neproběhly žádné masové popravy, z bývalých aparátčíků se hladce stali podnikatelé a nadšení podporovatelé demokracie, i nového protektora jsme si brzy našli, se Slováky se poklidně rozdělili,  do NATO jsme vstoupili, začali jsme vyrábět pro Německo... prostě to dobře dopadlo. 

A tak máme dneska tendenci se na dějinné otřesy těšit, protože to přece znamená, že přestanou ty děsné vládní kecy, které se nedají poslouchat. Změna dějin přece znamená jen to, že jedni zalezou a vylezou nějací jiní. 

V Bosně by to asi lidi viděli jinak... Tam vědí dobře, co to znamená, když se zatřese svět a vylézají ze skříní dlouho hromadění kostlivci, když se z bývalých přátel stávají nepřátelé, co na sebe střílejí, když umírají především nevinní lidé a můžete na to jen tak koukat. 

Podobné to mají Rusové. Ti také zažili, jaké to je přijít skoro o všechno, mít horší ekonomickou zkázu než byla Druhá světová válka, stát před rozpadem všeho a ještě do toho vést nesmyslné boje kdesi na Kavkaze... 

O dějinných otřesech by mohli vyprávět lidi v Sýrii, Lybii, Afghanistánu... ale zajímavý pokec by byl také třeba s Katalánci, Žlutými vestami, s Američany, kterým Tálibán ustřelil nohu a oni teď z lásky k vlasti doma chcípají na ulici... 

Chci tím říci, že dějinné otřesy vypadají spíš jako současná válka na Ukrajině než jako český plyšák a já moc nevěřím, že budeme mít podobné štěstí na poklidnou změnu dvakrát. 

Před pár týdny jsme ještě řešili Zelený úděl a počítali jsme ty zvýšené náklady. Nu, Zelený úděl je pasé, ale přichází Putinův úděl a ten bude ještě dražší.... To hážu jen tak do diskuse... že grýndýl byl vlastně ještě dobrej. 

Včera jsem poslouchal naší ministryni obrany Černochovou, která horlila, že nejsme jako Putin a že právo je nám svaté. Ona si také asi myslí, že se nám nemůže nic stát, že právo je snad ještě lepší než zbraň. Ona si nepředstavuje, že bychom mohli být stejně opuštěni a prodáni jako zůstala opuštěná Ukrajina. Kterou všichni poplácávali po ramenou, zaklínali se jejími svatými právy... a teď... teď tam přicházejí o všechno. Zatřeste světem a běžte se podívat koho to zavalilo. Vždycky ty chudé.  Naši papaláši si ještě troufají - spoléhají na papíry, které nakonec při otřesu nic neznamenají, stejně jako nic neznamenaly všechny ty Bidenovy návštěvy u Zelenského. 

Při otřesu dějin rozhoduje síla. Ta síla, kterou Rusko obezřetně a dlouhodobě budovalo. Síla zbraní, síla spojenectví.  Nedělám si iluze, že kdyby Rusko bylo slabé, tak teď jiné vrtulníky a jiné drony létaly klidně nad Moskvou a nejmenovalo by se to zákeřná agrese, ale operace Svoboda pro Rusko a nikdo by neřešil ani válečné zločiny ani kolaterální škody. 

Mimochodem - moji příbuzní už z Ukrajiny nemohou - je stanné právo a všichni muži od 18ti do 60ti musejí zůstat. Případné neuposlechnutí je dezerce a víte jak se dezerce za války trestá. Právě tento rozkaz tak nějak dost změnil jejich smýšlení. Najednou zjistili, že jsou v jatečném věku a mají bojovat proti velmoci, která je osm let upozorňovala, že to tak nenechá. Nevěřili tomu. Věřili ve spojence, věřili v Západ... věřili stejnými slovy, jako ministryně Černochová. A pak můžete ruské válečné lodi odpovědět jedině fakáčem. Ale nic jiného nemáte.

Včera v diskusi zaznělo, že jediná naše síla je síla zbožných přání. 

Hele, kde se vzala, tu se vzala, najednou tu stojí nová mocnost. Ne Rusko. Ale Rusko s Čínou dohromady. Euroasijský blok. Silný tak, že se o tom Brežněvovi nezdálo v nejdivočejších snech. A začali pěkně zhurta. Starý svět se rozpadá, na Ukrajině už to všichni vědí, tady už si to leckdo začíná uvědomovat. 

Chce se mi zvolat: Běžte rychle jednat s Putinem. Protože tohle není jeho sóloakce. Tohle je první vystoupení nové rusko čínské velmoci. Běžte jednat, přestaňte machrovat, ustupte mu a kupte nám tím čas. Abychom mohli tady u nás v Evropě změnit všechno. Abychom měli čas zesílit, abychom měli čas využít náš potenciál. Protože jestli budete dál pokračovat v tom, co jste dělali doteď, dál budete machrovat, dál povedete řečičky, tak vám pak nezbyde se dívat, jak tu lítají bojové vrtulníky a ozývají se výbuchy. Nikde není řečeno, že tomu unikneme. Nevěřte smlouvám, jak věřili Ukrajinci. Nevěřte garancím. Pravdu má ta strana, která má větší kanóny.

Uspěju u vás politiků alespoň s primitivní úvahou, že když padne Ukrajina, tak se naše slavné demokratické síly zmenší o 200 tisíc mužů, které Putin už nemusí brát do úvahy? 

Běžte s Putinem jednat, než padne Kyjev. Protože pokud Putin na Ukrajině zvítězí, tak bude nesnesitelný. Bude mnohem méně ochotný se s vámi bavit než teď. Ne, fakt není místo na silácké řečičky.  Není na místě hrát si na hrdiny. Až válka na Ukrajině skončí, tak bude mít Putin větší požadavky, ne menší. Jste si fakt spolu s Lipavským jistí, že Putin tuhle válku prohraje? I když už klepe na Kyjev? Abyste za pár týdnů nezjistili, že Ukrajina na vás nově plive, protože půlka tamních lidí má Rusko ráda a ta druhá vám bude mít za zlé, že jste jim nepomohli, jen jste je poštívali proti Rusku. Běžte s Putinem jednat teď. Teď se dá ještě ledacos domluvit. Ale pokud ruský generální štáb za týden zjistí, že obsazení Ukrajiny s její  dvousettisícovou armádou bylo snadné, co si asi pomyslí o vás?

Když strýček Joe  nepomohl Ukrajině, můžete se spolehnout, že pomůže nám? Ukrajině nepomohl, i když měla dvousettisícovou armádu...

Běžte jednat, dokud je ještě o čem. Abyste brzy nezjistili, že proti vám nestojí věčně ožralí mužici ze zemljanek, ale největší současná průmyslová velmoc v zastoupení. Běžte jednat, aby vás pak dnešní silná slova nepřišla draho. Když se otřásá svět, tak to zpravidla není sametové. 

Jestli se v příštích dnech dozvíme, že se Čína vyloďuje na Taiwanu, tak už budete jednat jen o kapitulaci. 

 

 

Hodnocení
Průměrný počet slepic: 4.7 (247 hlasů)

Komentáře

viki - ale sankce tu nejsou proto aby ublížily Rusku.
Západ si sakra dobře hlídá, aby schválil jen věci, které Rusko příliš nezabolí a pokud něco přijmou, vždy na to rusy s předstihem ještě upozorní.
Sankce je způsob jak VLASTNÍM LIDEM ukázat, že "s tím něco děláme".
Je to jen nástroj vnitřní propagandy západu zacílený na vlastní mravenečky.

Průměrný počet slepic: 4.9 (16 hlasů)

In reply to by Zapadlo (neověřeno)

Trvalý odkaz

sankcí na Rusa všem hospodářsky významnějším zemím vzrostl z obchodu s Rusem obrat.

Proč asi?

Průměrný počet slepic: 4.5 (15 hlasů)

In reply to by Zapadlo (neověřeno)

Trvalý odkaz

Je to tak!

Průměrný počet slepic: 4 (5 hlasů)

kdyby Američané preventivně rozbombardovali ruské základy v Sýrii
to by nebyl útok na jejich území, ba nejde ani o Ukrajinu, jen výchovný pohlavek

Průměrný počet slepic: 2.6 (20 hlasů)

To jsou zas dnes perly 😂 Jako kdyby jim ruské protiletadlové systémy vůbec dovolily se k nim jen přiblížit, Už to fakt nehulte, elfové.

Průměrný počet slepic: 4.8 (23 hlasů)

Takže protože se nám nelíbí Rusi, pobijeme Syřany? Vy musíte být hajzl!!!

Průměrný počet slepic: 5 (28 hlasů)

In reply to by ani jistě (neověřeno)

Trvalý odkaz

Stavitsja vopros, proč to tedy Američané neudělali :-)

Průměrný počet slepic: 5 (6 hlasů)

Že by tam měli takovou PVO, že by se letecký útok nepovedl?

Průměrný počet slepic: 4.8 (6 hlasů)
Trvalý odkaz

Ja to vidim skor tak, ze Ukrajina je od roku 2014 okupovana americanmi a fasistami a Putin ju prave oslobodzuje. Na nastavajuce casy sa kazdy pripravuje inak. Vidlak skreckuje zasoby, niekto si lesti pusku, ja mam pripravenu rusku vlajku a az uvidim Ivana ako ide na tanku okolo mojho domu, tak ju vyvesim.

Průměrný počet slepic: 4.6 (31 hlas)

To vůbec není špatný popis situace!

Průměrný počet slepic: 4.8 (10 hlasů)

Ja kdysi mluvil s dedeckem, ktery zil na zapadni Ukrajine v 1920. Z okna si obyvatele sdelovali, ze nevite jaka je prave tento den vlada ve meste, zda cerveni nebo bily. To byla totiz vazna vec.  On se jednou zmylil a povesil si na stenu obraz cara, kdyz zrovna vladli rudi. Zbili ho skoro na smrt :)

Průměrný počet slepic: 4.8 (12 hlasů)

Jasne, ucim sa rozoznavat ruske tanky od americkych :)

Průměrný počet slepic: 4.2 (13 hlasů)

To jsou ty pokusy splynout s davem. Jakýmkoli. Pokud to nevyjde... . Nicméně důležité je hlavně to slovo "skoro". Nechali ho žít, nebyl pro ně nebezpečím a potřebovali ho (cenili si ho) jeho pracovní sílu. Dnes se (na Ukrajině) nejprve střílí a až pak se zkoumá, na které straně barikády dotyčný bojoval.

Průměrný počet slepic: 3.5 (6 hlasů)

To mi připomíná Planchetovo vyprávění ze Tří mušketýrů. Otec Plancheta vychoval v katolické víře a jeho bratra jako protestanta.
Problémy se sousedy vždy řešil bratr opačné víry než měl protivný soused, a exekuce byla maskována pod pláštíkem svatého rozhořčení za jedinou pravou víru.

Průměrný počet slepic: 3.9 (12 hlasů)
Trvalý odkaz

všechno dohromady. Slušný maglajz. Včera byl Putin bodrý chlapík, který je konzervativní alternativou totálně degenerovaného Západu, dnes fašista, který chce spolknout celý svět.  Bože Vidláku vzpamatujte se.

Průměrný počet slepic: 4.3 (26 hlasů)

Naprostý souhlas!!!

Průměrný počet slepic: 4.3 (11 hlasů)

Naprostý souhlas!!!

Průměrný počet slepic: 5 (9 hlasů)

Pardón, duplikát :(

Průměrný počet slepic: 5 (10 hlasů)

A copak ono se to vzájemně vylučuje? To, že se mi třeba zamlouvá Kraft durch Freude, ještě neznamená, že schvaluju i Drang nach Osten.

Průměrný počet slepic: 5 (1 hlas)
Trvalý odkaz

Když jsem viděl video ze třetího odkazu (je kraťoučké), vzpomněl jsem si na informace z odkazů 1 a 2.
Zhruba můj dojem, o čem to dnes je:
- V 90tých letech dostalo Rusko příslib nerozšiřování NATO, viz první odkaz. Rozšiřování dopadlo, jak vidíme dnes.
- Majdan organizovaný západem, destabilizace Ukrajiny, vývoj v DLR a LLR jak ho známe doteď.
- Rusko už musí jednat (zmínky Ukrajiny o obnovení jaderných zbraní, příprava útoku na ruské obyvatele v DLR/LLR...), požaduje návrat do stavu před 1997 (tj. ČR není v NATO), viz odkaz 1,2.

To by vysvětlovalo, co se teď děje u nás, včetně té cenzury webů.
Politici vidí, že Ukrajině nikdo ze západu nepomůže, že "fronta" se blíží k našim hranicím a Rusko bude požadovat naše vystoupení z NATO. Oni naši politici teď výjimečně říkají pravdu, že jsme další na řadě. Nemyslím, že by na nás jako člena NATO Rusko zaútočilo, spíš nám bude znepříjemňovat fungování (viz "opatření vojensko-technického charakteru" v odkazu 2 a 3, možná nás s NATEM za něco vyhandluje, ...) a že s ním začneme sami jednat. Jesli se Čína pustí do Taiwanu, bude mít NATO, co dělat tam.

13.1.2022
https://cz.sputniknews.com/20220113/nikdy-neslibovali-nerozsirovani-nat…
...mezi požadavky ruské strany patří nerozšiřování NATO dál na Východ a návrat ke konfiguraci z roku 1997...
(příslib z 90tých let): ...že když si v rámci NATO Spojené státy zachovají svoji přítomnost v Německu, tak se jurisdikce nebo vojenská přítomnost NATO nerozšíří směrem na Východ ani o jeden coul.“...

25.2.2022
https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/nato-rusko-svedsko-finsko-summit…
...Putin de facto požadoval návrat ke stavu z roku 1997, kdy součástí NATO ještě nebyla ani Česká republika a další středoevropské státy....
...„Rusko bude nuceno reagovat, a to i uskutečněním opatření vojensko-technického charakteru,“...

25.2.2022
Rusko je připraveno použít nesmrtelné zbraně k potlačení NATO v Evropě...
https://rumble.com/vvtxxu-prv-te-rusk-systmy-murmansk-bn-a-krasucha-jso…

Průměrný počet slepic: 5 (24 hlasů)
Trvalý odkaz

Ti naši kašpaři ukazují virtuální svaly, pořád hrozí jakousi silou... Ale absolutně jim nedochází, že by museli poslat tisíce kluků na smrt, ale sami by se schovávali někde v závětří za bukem a dál hrozili pěstičkami. A v téhle malé zemi by mezi nimi zcela jistě byl sem tam příbuzný některého z nich. A pokud by byla mobilizace, kluci kolem osmnácti let jsou dnes prostě děti. Hlavně mentálně. A protože na nějaký výcvik by nebylo moc času a oni v životě nedrželi zbraň v ruce, nepochodovali v útvaru atd., byli jen tou notoricky známou "potravou pro děla". A ti naši hlupáci dělají machry.

A vůbec, pořád se vracím ke stejné otázce, bojovat vlastně za co? Národní ideu, která byla jedinou jednotící myšlenkou v této zemi, systematicky s pomocí západu, zejména Němců, v téhle zemi, oni či generace jejich předchůdců, systematicky znevažují a rozkládají. Následky jsou vidět všude kolem. Masaryk nebyl žádný hlupák, dobře věděl, že pokud to není třeba náboženská víra, musí to být něco jiného. To něco jiného pro nás, to úplně zničili a rozložili. Zbylo z toho jen trapné, kdo neskáče, není Čech. A co dál? Pošlou je umírat za dluhy? Hypotéky? Cizí majetky? Nácky na Ukrajině? Americké zájmy, přičemž hlavním je likvidace Ruska? A dál tam mají co jako?

Průměrný počet slepic: 5 (28 hlasů)

Za co bojovat pořád je. Ostatní je ale naprostá pravda. Chybí nám vojáci. Zálohy jsou 50+, mladí nemají tucha, co a jak (potrava pro děla). A navíc by nejraději zdrhli.

Průměrný počet slepic: 4.4 (9 hlasů)

To pořád ještě je, třeba rodina. Ale v dalekých ruských stepích?

Průměrný počet slepic: 5 (6 hlasů)

Znám spoustu třicátníků, co jsou v zálohách, další spoustu, co střílejí, soortujiba jsou v kondici. Rozhodně neříkejte, že všechno dělají táhnou jen lidi 50 plus.

Průměrný počet slepic: 3.9 (7 hlasů)

viki - lžete, ZVS absolvovaly i ročníky, kterým ještě 50 není.

Průměrný počet slepic: 2.5 (11 hlasů)

In reply to by Zapadlo (neověřeno)

Trvalý odkaz

Ano? A kde prosím!

Průměrný počet slepic: 3.7 (6 hlasů)

viki - naši (zatím) poslední branci nastoupili ZVS v březnu 2004.
Pokud ovládáte poměrně jdnoduchou technologii sčítání a odečítání kladných čísel,
dojdete (stejně jako moje maličkost) k závěru, že se narodili plus minus v roce 1985 a dnes jim je 37 let.
Ergo kladívko : Váš blábol, že naše zálohy jsou starší 50-ti let, je lživý.

Průměrný počet slepic: 2 (4 hlasů)

In reply to by Zapadlo (neověřeno)

Trvalý odkaz

A ted bez a spocitej pocty odvedenych vuci cele populaci toho rocniku ;) Neodvedl se cely rocnik, modre, vyhrada svedomi a kolik dostanes skutecne odvedenych.
U nich pak dej dotaz jak skutecne probihal vycvik a to porovnej jaky byl do roku 89, nasledne bez lhani si napis, jak ten material co by cvicen po roce 89 je schopen skutecneho boje.

Průměrný počet slepic: 4 (8 hlasů)
Trvalý odkaz

Tak Německo prý uznalo, že odpojit Rusko od swiftu je správné. A vida, ještě tu máme Itálii, která má námitky. Myslím, že je zřejmé, odkud vítr fouká. Mafie prostě na dluh nedává a vyžaduje spolehlivé platební kanály. A na čínské triády jako prostředníka rozhodně spolehnutí není. Jak prosté, milý Watsone.

Ale to jsou malé věci. Pojďme si říct, co je zásadní. Ruské banky budou hromadně zavírat v řádu dní a možná hodin, protože klienti nebudou ochotní akceptovat riziko.

Řečnické otázky:
Jak se bude vyvíjet důvěra v ostatní banky?
Co s tím udělá vypnutí ruského swiftování?
Vzpomínáte, jak zafungovalo vypnutí ekonomik s kovidem?
Odhadnete, jak zafunguje vypnutí bank?
Myslíte, že to Rotšild neví, co se chystá?

Mimochodem, už zapnul bankomaty v Afghanistánu?

A jen tak na okraj:
Včera se mi velmi líbil mladý Kolář (s Konečnou v CNN). Ten chlapík má koule. Kdyby byly všichni tak svědomití jako on, první jaderný pozdrav k nám přiletí ještě tento víkend.

Průměrný počet slepic: 4.4 (20 hlasů)

Kdyby byly všechny kobyly... .

Průměrný počet slepic: 4.4 (7 hlasů)
Trvalý odkaz

Podívejte se na včerejší  večerní pořad CNN Prima News - Divoká karta. .... Velmi výživné!

Obsazení: Andor Šándor, Martin Koller, Štěpán Kotrba.

Šándor k vypnutí webů: Vnitro nevykládá písmo svaté, dezinformace musíme vysvětlovat
https://cnn.iprima.cz/sandor-k-vypnuti-webu-vnitro-nevyklada-pismo-svate-dezinformace-mame-vysvetlovat-82006

Průměrný počet slepic: 4.8 (18 hlasů)

za tento odkaz. Vidlák fakt není v kondici a to je závan čerstvého vzduchu a zdravého rozumu.

Průměrný počet slepic: 3.9 (11 hlasů)
Trvalý odkaz

Ahoj Vidláku, Ty budeš moc psát dále alespoň třeba na emaily které od nás máš a my to zřetězíme, a až seznam s Bakalou a podobnejma začnou mazat maily, tak přejdem třebas na protonmail. Naděje umírá poslední. Takže plivu na tu totalitní vobludu i s jejími Bruselskými donátory tady u nás. Těmhle politickejm kriminálníkům co nás tady dozorujou přeji pořádnýho šerifa, který je dostane za katr. No a když budeme mít štěstí, tak tu pohnutou budoucnost přežijeme ve zdraví......

Průměrný počet slepic: 5 (18 hlasů)
Trvalý odkaz

V odkaze je vidět, co ukrajinští demokrati zapoměli na útěku před ruskou soldateskou.
No spíš to tam schválně nechali, já bych s tím být chycen nechtěl:
https://vk.com/video-104764077_456260815
P.S. Vidláku a vy přispívající, protože naše jedině správná demokracie možná odstraní podle ní nesprávné diskuzní platformy, tak bych vám chtěl takto kostrbatě poděkovat, dokud ještě můžu.
Při těch sračkách, co se nepřetržitě valí z mainstreamu, je zde taková oáza zdravého rozumu.

Průměrný počet slepic: 5 (21 hlas)
Trvalý odkaz

že znovu patří do sféry vlivu Ruska, jako to bylo vždycky. Ukrajina se vzpírá zbytečně, nic si na Rusku nevybojuje, jen ztratí a rozesere se zevnitř. 

Průměrný počet slepic: 5 (20 hlasů)

nebo to poznáme z činů pětikolky. 

Průměrný počet slepic: 4.2 (5 hlasů)
Trvalý odkaz

Bohužel si začínám myslet že tato stránka brzo zmizí. Jako mi intuice před týdnem říkala že Rusko na tu Ukrajinu fakt vlítne, tak mi teď říká že do cca týdne je tu konec kydů.

Průměrný počet slepic: 4.6 (9 hlasů)

autem, pokud bude benzin. Možná, že bude fungovat pošta a nebude se porušovat poštovní tajemství.  Třeba vstanou obrozenci2. 

Průměrný počet slepic: 4.7 (15 hlasů)

nafta u pumpy za 40

Zatím bez slepic

Daniel - Kydy do týdne nezmizí. Vsadíme se ? Vo stovku ?

Průměrný počet slepic: 4.4 (7 hlasů)

In reply to by Zapadlo (neověřeno)

Trvalý odkaz

Válka nebude...válka nebude...válka nebude...válka nebude...

Průměrný počet slepic: 4.2 (5 hlasů)

In reply to by Robertx (neověřeno)

Trvalý odkaz

ale bude takovy boj za mir a demokracii, ze nezustane kamen na kameni

Průměrný počet slepic: 4.8 (6 hlasů)

In reply to by Zapadlo (neověřeno)

Trvalý odkaz

Spíše bych se vsadil o litr nafty :)

Průměrný počet slepic: 5 (3 hlasů)

Daniel - beru. Pokud tu budou za týden Kydy, mám u Vás litr naftu nebo jeho ekvivalent v korunách. Cena platná za týden.
Pokud tu Kydy nebudou, máte ten litr nafty u mne. Jen nevím, jak ho pak bez Kydů budete nárokovat.

Průměrný počet slepic: 5 (3 hlasů)
Trvalý odkaz

a o tom se bude jednat. Toho se patřiční bojí, jako čert kříže nebo upír česneku. Stavba stojí na špatných základech. Zažil jsem majitele stavby, který  vydal příkaz “odezdít”, aby stavba vypadala tak, jak ji plánoval. Byl to miliardář už  počátkem devadesátek. Ta tlupa, která se dostala k moci, má čirý živočišný strach, že bude souzena za nepravosti. 

Průměrný počet slepic: 4.7 (23 hlasů)