Mentalita Hitlerova bunkru

Autor

Dnes budeme pokračovat ve včerejším tématu a tím je "státní terorismus" běloruského režimu, který přinutil přistát letadlo Ryanairu v Minsku a promtně z něj sbalil příslušného protirežimního novináře.  Během včerejška vyskočila spousta zajímavých informací, například to, jak nám chlapec novinářská hajloval, jak pracoval pro ukronácky, ale to je určitě jen proruský narativ, že referenti?  

Také se vyšetřovatelé činili a už včera večer bylo k dispozici video, kde se poněkud otlučený Raman o překot přiznává k organizování nepokojů v Minsku. Ale v tomto případě bych si myslel, že kdyby po něm chtěli, aby se přiznal, že je orangutan, udělal by to taky. To víte watterboarding nezanechává stopy a je dost účinný... ale co to kecám, to je specialita jiného režimu a jiné věznice. Pratasevič nejspíš normálně dostal nakládačku a pak mu ukázali další mučidla... víc asi nebylo zapotřebí. Možná se ho ani nemuseli dotknout... vsadím se, že běloruská KGB je při výslechu velmi přesvědčivá a trpí pramalými ohledy. 

Tož pojďme si prokydat, co z toho všeho plyne.  

Hned na začátek bych se chtěl zeptat, která srágora to letadlo pilotovala? Vždyť náš novinář Pratasevič už v letadle věděl, kolik uhodilo. Věděla to i jeho také zatčená přítelkyně (ruského původu - nebyla to náhodou ta hlavní agentka? Nedivil bych se. Zkuste někdo zjistit, jak dlouho jsou s holčinou spolu. Pokud zjistíme, že s ním začala chodit právě v době protestů nebo těsně po nich, myslím, že jsme doma.)  V letadle zřejmě byli i agenti KGB, kteří tam rádoby vyvolali konflikt a hrozili bombou. Všem už bylo jasné, kvůli komu to je. 

Já vím, že civilní pilot měl velmi těžkou pozici. Těžko se mohl vzepřít. Ale jednou je to pilot. On rozhoduje o tom, jak bude reagovat.  Buď do poslední chvíle nevěděl, která bije, nebo je to zbabělec první kategorie. Kurňa, kdyby měl trochu koule, tak by mu muselo dojít, že všichni jen blafujou. Že Lukašenko těžko nechá sestřelit obsazené letadlo plné lidí jen kvůli jednomu pisálkovi... byť ho ten pisálek asi hodně zajímá. O kapitánovi letadla se zatím vůbec nemluví a přitom to byl on, kdo se mohl stát hrdinou. Stačilo ještě pár minut letět rovně. 

I když... jestli je také pravdoláskař a pevně věří tomu, že Malajsijské letadlo sestřelil nad Ukrajinou Putin osobně... to by pak vysvětlovalo jeho stažené půlky, když mu kolem kabiny proletěla migina. 

Včera jsem úplně zapomněl na jeden Lukašenkův motiv - příprava atentátu. Nejen protesty a pokus o převrat. Ale i pokus Lukašenka zabít. Diktátora není radno dráždit. Atentátníci, pokud vím, byli pochytáni. Jestli označili právě Prataseviče jako strůjce, tak mu buď nebe milostivo.

Včera se zde na Kydech diskutovalo, jestli to, co jsem napsal - totiž že právě takto postupují skutečné profesionální tajné služby, jestli to nebylo už trochu přes čáru. Bylo to přes čáru. Ale co jako jiného mám říct? Mám být zděšen a zhnusen jako Milka? Mám se zaklínat lidskými právy na které už docela dlouho sere pes?  Mám mluvit o diplomatických pravidlech od doby, kdy byl  jistý generál Kásim Sulejmání vaporizován i se svými iráckými hostiteli?  Mám mluvit o nutnosti tvrdé odpovědi, když ničeho takového nejsme schopni? Když už se umíme jen semknout, ale nemáme ani divize, ani letky, ani rakety? Když nemáme vlastní suroviny a vlastně už ani vlastní průmysl? 

Nebo snad někdo čekal, že to takhle nebude? Že se těch našich siláckých řečiček nepodpořených ničím tam na východě leknou?  Kolik let už píšu o tom, že jednoho dne někdo té prohnilé Evropě zhurta rozkopne dveře. Tak bychom se neměli divit, že s to právě děje. Že je úplně jedno, co si tu myslíme, protože v ruce žádný klacek nemáme. 

A všimněte si - jediná reakce které je ta naše pravda a láska schopná - obvinění ze zrady. Přesně tohle náš referent dělá. Vidlák se těší na to, až tu bude vládnout normalizace...   Obvinění z toho, že Lukašenkovi fandím.  Nic víc už Kartouzové nezvládnou. A za chvíli to budou dělat i soudci a policajti. Proruský narativ se dostane do paragrafů. Protože nic jiného nedokážou. 

Takhle vypadá konec každého režimu. Za všechno může spiknutí. (Mimochodem to platí nejen o spiknutí Lukašenka, ale i o spiknutí Iluminátů a spiknutí s covidem - prostě za všechno může někdo jiný. Když všechny racionální argumenty mluví proti nám, nasadíme nejasné domněnky a čarodějné sabaty. Na nic jiného už se tu nevzmůžeme.)

Já tady pojmenuju problém - nemáme armádu, nemáme průmysl, nemáme suroviny, nemáme odvážné lidi, nemáme vzdělané lidi, nemáme nic, co potřebujeme k úspěšné obraně, tím méně k úspěšnému útoku...  ale podle scallopů a kartouzů tím dokazuju, že se těším na to, až tu Putin bude vládnout. Mentalita Hitlera v berlínském bunkru. S podobným koncem... 

Malé Bělorusko s devíti miliony obyvatel si trouflo na pětisetmilionovou velmoc. Alexandr právě vyzval k boji Perskou říši.  A Lukašenkovi to projde, stejně jako tomu Makedonskému... Kromě řečí se totiž nestane nic. Dokonce si myslím, že Lukašenko potřebuje nějakou oběť a tenhle mladej a blbej novinář se na to bude ohromně hodit. Šel s pány na led a teď si za ně řádně zláme nohy... co nohy - vaz si zláme. Doslova.  

A protože to Lukašenkovi projde, příště si troufne víc. I Putin to jistě bedlivě sleduje a také si příště víc dupne.  Takový Pavka Novotný ho docela nasral a nejen ústně, ale psal jim na velvyslanectví i písemně. Nechtěl bych teď být v jeho kůži. Jednoho dne se může probudit v Moskvě přikurtovaný k posteli a s laskavým vyšetřovatelem vedle sebe. A nepřijede žádný Čepiga s Myškinem, aby si udělali selfíčko pro Belingcat. Nezjistí se nic. Jen Řeporyjec jednoho dne prostě zmizí... 

Ne, samozřejmě nic takového nebude, protože orel mouchy nelapá. Ale Pavlík, Kolář i ti další by si měli uvědomit, že teď už to nebudou lidská práva zadarmo. Teď už to bude nebezpečné. Teď dojde na skutečné agenty a ne ty televizní. A ti budou předvádět práci, jako  s tím letadlem. Rychlou, profesionálně efektivní a patřičně bezohlednou. 

Tož neměla by se celá ta slavná EU nějak probrat? Neměli by vyházet všechny ty budižkničemu v úřadech, neměli by se vykašlat na zděšení a semknutí a místo toho začít budovat opravdové armády? Neměli by otevírat nové doly, stavět ocelárny, vyrábět pancíře, munici, rakety, naváděcí systémy, radary. Neměli by začít vychovávat lidi k lásce k vlasti? Protože ti mladí "evropané" jim za Brusel bojovat nebudou. A tuplem ne, když budou v kasárnách neustále střeženi, jestli náhodou nevykazují nějakou tendenci k extrémismu. Jako by voják, co má zabíjet, mohl tíhnout k mírumilovnosti a sluníčkářství. 

Neměli bychom přestat mluvit o tom, jak jsme s Ruskem ve válce, ale začít se podle toho fakt chovat? Jako třeba začít obnovovat strategické provozy, stavět nové elektrárny i přehrady, otevírat doly, budovat krizovou infrastrukturu, zbrojit, dávat lidem práci a budoucnost, aby měli za co bojovat? Uvědomují si ti Kartouzové, že v současné situaci můžeme tak akorát znovu přijmout nějaké nové mnichovské podmínky? Že by jednou mohl Jens Stoltenberg někde mávat jakýmsi papírem, že zachránil mír, protože nějaká východní Evropa je mu ukradená? Že by nějaký zelený německý kancléř mohl po týdenním blackoutu rád souhlasit s puštěním ruského plynu za to, že Česká republika bude patřit znovu do ruské sféry vlivu? 

Uvědomuje si tady někdo v celé té líbodémo, že sice mohou jezdit na Taiwan, mohou si předvolávat běloruské velvyslance, ale jinak mohou snadno skončit jako Pratasevič? Protože tu není žádná síla, která by je ochránila? Že naše jediná hodnota je jako vhodné platidlo na uplacení ruského medvěda v naději, že ho to uspokojí? 

Teď se toho hodně ukáže. A já věštím, že to bude hodně ošklivé divadýlko. Že se ukáže neschopnost, malost, hloupost. Že se ukáže nepřipravenost, ba přímo zoufalost. Každým dalším krokem EU i naší vlády se více a více přibližujeme k tomu berlínskému bunkru se všemi důsledky z toho plynoucími. A je nám houby platné, že na každý blog dohlíží nějaký dosazený Goebels a bdí nad ideologickou čistotou. Propagandistů máme hodně. Ale kromě nich už nemáme nic. 

Je jen otázka času, než si toho všimne kromě Putina i někdo u nás. Že postačí málo a všichni ti EU nohsledi u lizu se rozutečou jako když střelíš do vrabců. Že za tím vším nic není. Že sice donášejí do Brusele, ale nic to neznamená. Že vztyčených prostředníčků směrem k ojrokomisi i ojrosoudům přibývá.  Že stačí trocha statečnosti a ostrých loktů a Praha se sama ráda poddá. Král je nahý... už je jen zapotřebí, aby přišel blíž. 

 

 

 

 

 

Hodnocení
Průměrný počet slepic: 4.8 (179 hlasů)

Komentáře

Sejde z očí sejde z mysli.
Také dobrá strategie, co se nám hodí do krámu do budeme opakovat do omezení. Co se nám nehodí, o tom budeme mlčet jajo zařezání.
Těch obětí žlutých vest je tuším 11.
Oni Frantíci i v květnu 68 roku zabili víc lidí než okupace Sověty a armádami Varšavské smlouvy. Za 20 let jich napočítali 200, většinou dopravní nehody, Frantíkům na to stačil měsíc.
A teď se tam bouří důstojníci, ještě se budeme bát západu.

Průměrný počet slepic: 4.9 (12 hlasů)

na videích prý neměl ani ň. Tož uvidíme, a taky jak se vypořádá s tím, že tajné plány z noťasu má k dispozici ten, proti komu jsou vypracovány. Ono to s ním bude jako s Navaleným.... spíš by se měl obávat od vlastní grupy, velitelů se zjeví vždycky a všude dost.

Průměrný počet slepic: 3.8 (4 hlasů)

In reply to by Godot (neověřeno)

Trvalý odkaz

S

Průměrný počet slepic: 2.6 (17 hlasů)

In reply to by Carlos V. (neověřeno)

Trvalý odkaz

Pokud to dělá ve spojení s zahraničními tajnými službami, pak do krimu patří zcela nepochybně.

Průměrný počet slepic: 4.7 (19 hlasů)

Naprosto souhlasím. A že je takových i u nás neúrekom.

Průměrný počet slepic: 4.5 (8 hlasů)

In reply to by Carlos V. (neověřeno)

Trvalý odkaz

tam se jedná i o vládu, která nesouhlasí s deep state.

Vlády jsou alespoň volené.

Průměrný počet slepic: 5 (4 hlasů)

"Novinář byl už dlouho napojený na barevné revoluce. Dokonce dostal i cenu Havla a rádia Svoodné Evropy."
Který novinář dostal cenu V.H. A RFE ? Raman Pratasevič?

Průměrný počet slepic: 4.1 (15 hlasů)

Zatím jsou tu lidé, kteří ho nazývají pouhým opozičníkem. Čímž mu upírají mnohé zásluhy. Například Carlos V zbytečně umenšuje velikost jeho činů.

Průměrný počet slepic: 4.7 (18 hlasů)

dle třech paragrafů trestního zákona (podněcování nepokojů, navádění k útokům na veřejné činitele...) s horní hranicí trestu 3 roky, 12 a 15 let. Naštěstí pro figuranta, na rozdíl od kolébky humanity a demokracie, v totalitě se tresty nesčítají.

Průměrný počet slepic: 4.9 (12 hlasů)

Napsal uživatel Miloslav Ponkrác (neověřeno) dne Út, 25. 05. 2021, 03:10

Promiňte, ale přece neuvedou, že je spolupracovníkem, agentem nějaké neziskovky.

Vždy se jedná o ženy(muže) v domácnosti, fotografy, novináře, zbloudilé cestovatele, atd..

Průměrný počet slepic: 5 (6 hlasů)
Trvalý odkaz

Tak jsem vlastně včera, si pustil ČT 24 po zprávách, co jako budou hlásat za moudra.
A byla tam Petruška Šustrojc a Jiřina Pospíšilojc.
A vypadalo to, že Petruška byla opravdu zděšená.
Protože prohlásila.
Ten Jantar novinářskej, věděl že je zle už ve vzduchu, tak předal patlafon a noťas své přítulkini. A tak se stalo, že KGB sebrala nejen milého Jantara, ale i jeho přítulkyni i elektronikou.
Petrušky slova:
I S DŮKAZY!!!
( patlafon +noťas)
Důkazy jaké? Čeho se týkají?
Nad čím je ta stará milá dáma tak zděšená, čeho se bojí?
Ono to vypadá, že vyděšenejch je povícero.

Průměrný počet slepic: 4.6 (33 hlasů)

In reply to by mirek58 (neověřeno)

Trvalý odkaz

Zděšená. Člověk v plísni je celý zděšený. Všichni jsou zděšení.

Vypadá to, že Lukymu lov docela vydařil a to, co uvázlo v síti, stojí zato.

Průměrný počet slepic: 4.8 (22 hlasů)

Napsal uživatel Admirál (neověřeno) dne Út, 25. 05. 2021, 08:04

Já jsem taky zděšený, bude uzavřený vzdušný prostor na Běloruskem, Ruskem, přes Ukrajinu raději taky nééé.

Kam poletíme?

Do Brusele?

Průměrný počet slepic: 5 (7 hlasů)
Trvalý odkaz

Jedna oprava: Bělorusko + Rusko si trouflo na Evropu.

Jak likvidace atentátu kolem Lukašenka, tak akce zadržení aktivisty - byla společná akce Ruska + Běloruska. Bez toho by do toho Bělorusko vůbec nešlo.

Další věc je, že Západ vehnal Lukašenka do stavu, kdy nemá co ztratit. Tím mu velmi ulehčil rozhodnutí.

Průměrný počet slepic: 4.5 (27 hlasů)

Z

Průměrný počet slepic: 2.2 (16 hlasů)

In reply to by scallop (neověřeno)

Trvalý odkaz

Věděl jste, že my všichni bychom milovali EU až do morku kostí? Prohlédli bychom, jak je EU skvělá, úžasná, flexibilní, ekonomicky rostoucí, pomáhající? Kdyby nás neponoukal satan a ďábel ve formě Putina, který nám rání tuto prostou pravdu vidět?

Průměrný počet slepic: 4.6 (18 hlasů)

R

Průměrný počet slepic: 2.1 (22 hlasů)

Já jsem agent eF eS Bé,
jsem nebezpečnej a jsem zlej.

Já jsem agent eF eS Bé,
jsem nebezpečnej a jsem zlej,
jsem zlej, jsem zlej, strašně mnogo zlej.

Pracuju pro temné síly,
maskují mě černé kníry.

Vodka mi v krku šplouchá,
jsem slizkej jako ropucha.

Ďáblu jsem duši zaprodal,
na rozkaz jsem mordoval.

Za vyznamenání všecičko
udělám, uf, matičko.

Mám vysílačku v nosní dírce
a kulomet skrytej v sirce.

A mě nikdo nedostane,
zmizím, kdy se mi zamane.
Neb su agent eF eS Bé, su nebezpečnej a jsem zlej,
jsem zlej, strašně mnogo zlej,
čím víc jsem zlej, tím líp jsem Putinem placenej,
zlej, zlej, strašně mnogo zlej,
čím víc jsem zlejší, tím líp jsem Putinem placenější,
chacha, chacha, na mě si dej bacha,
neboť já, neboť já jsem strašně mnogo, mnogo,
příšerňácky, strašlivácky, ukrutňácky, smrtelňácky
zlej, zlej, strašně mnogo zlej,
čím víc jsem zlej, tím líp jsem Putinem placenej,
zlej, zlej, strašně mnogo zlej,
čím víc jsem zlej, tím líp jsem Putinem pla-pla-pla-pla-pla-placenej.

Rec: Zlí celého světa, spojte se!

Průměrný počet slepic: 4.2 (20 hlasů)

J

Průměrný počet slepic: 1.8 (15 hlasů)

In reply to by scallop (neověřeno)

Trvalý odkaz

Ale ještě víc by ocenili původní song třeba v Jižní Americe, kde se to agenty CIA jen hemžilo. Protože přece komunismus nevstoupí na americký kontinent, že. V jednom dokumentu vysílaném tak patnáct dvacet let zpátky na ČT mluvili o tom, jak si někteří z nich třeba dělali náhrdelníky z uřezaných lidských uší. Takže jste mě fakt tou hluboce citově pohnutou storkou nedojal.

Průměrný počet slepic: 4.9 (14 hlasů)

In reply to by tdx (neověřeno)

Trvalý odkaz

A

Průměrný počet slepic: 1.9 (9 hlasů)

In reply to by Anonym (neověřeno)

Trvalý odkaz

A vy máte jednoznačný důkaz, že šlo ve Vrběticích o něco jiného než o zakrytí stop ilegálního obchodu se zbraněmi? Sem s ním. Tedy kromě toho věštění z křišťálové koule a bezmezné důvěry ve "spojence".

Průměrný počet slepic: 4.7 (14 hlasů)

A

Průměrný počet slepic: 2.7 (7 hlasů)

In reply to by tdx (neověřeno)

Trvalý odkaz

V jižní Americe se to nehemžilo jen agenty CIA, ale také se tam přemístila velká část esesáků, nacistů, a dobrodinců Třetí říše se všemi svými civilizačními a kulturními návyky. Drtivá většina z nich tam v klidu dožila. Občas samozřejmě zavzpomínala i na staré dobré časy, nejen slovně.

Průměrný počet slepic: 4.2 (11 hlasů)

"Dostaň své vojáky do pozic, odkud není úniku, a budou upřednostňovat smrt před útěkem. Pokud budou čelit smrti, není nic, čeho by nemohli dosáhnout."

2500 let, a lidi jsou furt stejní...

Průměrný počet slepic: 4.2 (13 hlasů)

In reply to by ☺ (neověřeno)

Trvalý odkaz

Právě čtu knihu polního maršála Ericha von Mansteina, Ztracená vítězství. Velmi výživnou část Stalingrad.

Průměrný počet slepic: 4.5 (4 hlasů)

také tam píše o zvěrstech kterých se vojáci pod jeho velením dopouštěli?

Průměrný počet slepic: 2.3 (3 hlasů)

In reply to by rk (neověřeno)

Trvalý odkaz

si to.

Průměrný počet slepic: 5 (4 hlasů)

In reply to by rk (neověřeno)

Trvalý odkaz

gentlemani a on osobně nařídil nerespektovat rozkaz Hitlera o střílení zajatých komisařů Rudé armády.
Zato Rudá armáda byla podle Mansteina klubko nevychovaných ničemů. Například stříleli zajaté raněné Němce. Ty co zajali u Leningradu například. Už ale tam nepíše, co tam ti wehrmachťáci dělali. Podle něj to byli profíci, kteří perfektně dělali svoji práci a tak se s nimi mělo s respektem zacházet (asi).
von Manstein byl prototyp pruského důstojníka staré školy, nebyl nacista, ale byl rozhodně antikomunista a takový mírně nafoukaný velkoněmec. Každopádně v Norimberku dostal štráfa, ale ne provaz.
S Hitlerem se rozešel v březnu 1944 celkem v dobrém, dostal od něj na rozloučenou meče k rytířskému kříži.
V pamětech vysvětluje, proč nebyl pro odstranění Hitlera během války, prý by to znamenalo občanskou válku a okamžitou prohru ve válce.
Několikrát zmiňuje, že ještě v roce 1943 mohlo dosáhnout Německo ve válce "remízu", tomu jsem jedinému nerozuměl.
Remíza, to bylo asi něco jako když uvažoval Himmler, jestli má při prvním setkání s Rooseveltem po zajetí mu podat ruku a říct How are you, nebo Heil Hitler?

Průměrný počet slepic: 4.8 (5 hlasů)

Přečíst si Mainsteina rozhodně stojí za to. Tomu chlapovi to pálilo, co se strategie týká. Jen byl tak nějak alternativně lhostejný k událostem.

To, že Německo nedostalo od Sovětů totální klepec dříve, byla do značné míry i jeho zásluha. Pokud ne jen jeho zásluha.

S tou remízou 1943 souhlasím. Kdyby se vhodně zakonzervovaly územní zisky. Dostáhlo de jure či de facto nějakého stavu - a vyjednaly se určité ústupky na obou stranách, mohla válka postupně skončit - a výsledkem by byl jakýsi velmocenský evropský stav několik mocenských seskupení.

S čím Maistein nepočítal, a možná ani nevěděl je, že Adolf Hitler ani Německo není to, kdo o tom může rozhodnout. Ono Německo bylo dost ve vleku různých zahraničních zájmům, mimo jiné bankéřských, britských, amerických - a ti chtěli dosáhnout svých zájmů stůj co stůj. USA chtěla dosáhnout světové hegemonie a ovládnutí ekonomiky Evropy - což později dokázala dekolonizací evropských států, ustanovením dolaru coby světové měny, Marshallovým plánem, a dalšími. Velká Británie chtěla..., Francie chtěla..., atd.

Průměrný počet slepic: 3.7 (6 hlasů)

Mainstein to nevěděl, Ponkrác to ví. Já se z Vás ......

Průměrný počet slepic: 1.4 (9 hlasů)

In reply to by rk (neověřeno)

Trvalý odkaz

Mám informace od tehdejší KGB, jsem přeci ruský agent! Už jste mě tu přeci odhalili!

Průměrný počet slepic: 4 (4 hlasů)
Trvalý odkaz

No já nevím pane Vidlák, ale asi to dotáhnete před Novou republiku. Tam socani píšou zásadně o cizích prazích a čuměj jim do talířů a přitom se močej po krk ve vlastních sračkách. Tam se vlstních potřeb taky nedotknou ani čtyřmetrovou tyčí, na to mají osvědčené chartisty a lumpen papaláše a archiváře a ták. Ale myslím si, že ste dobrej nadhazovač. Fakt. Že pak chybí nějakej úder nebo alespoň zahození pálky nebo rakety už je druhá věc, ale blboňům se to líbí.
Jim je taky totálfutrál jedno, že do jejich futer zasekli zmrdi půl bilionovou mačetu a nikoho to vůbec nevzrušuje. Možná se chvíli pár exotů divilo, co to, ale hned druhej den si oddechli, vyšly nové články a zas bylo hej. Pod nima se nablilo a pak to stejně sebrala harpagondechujcká voda do erchívů světového mordechujctva. No a tak aby nebyla každej den vokurková sezona, tak si promrskáme pro změnu bělorusy aby kua řeč nestála. Zazdí se to klasikou o neschopnosti uhnije a zas jedeme dál...:-))))

Průměrný počet slepic: 4 (24 hlasů)
Trvalý odkaz

Je to tak neuveritelne, tak prvoplanove ze my co jsme jinou podobu toho prozili, az neverime ze je to mozne. Ráj ve Španělsku za čtvrt století slibuje socialistický premiér Pedro Sánchez. Plán, který si nezadá s vizemi Sovětského svazu ve 20. minulého století, slavnostně představil minulý týden za potlesku místopředsedy EK Slováka Maroše Šefčoviče a šéfů velkých firem. Podle Sánchezova plánu „Španělsko 2050“ nebudou mnozí Španělé už vlastnit domy ani auta, pracovní smlouvy budou mít jen na dobu určitou, do penze ale půjdou až v 70. letech, razantně se omezí jejich konzumace masa, alkoholu a kouření, naopak se jim zvýší daně, každým rokem přijde do země na 200 tisíc nových migrantů, a to vše bude probíhat bez uhlíku.

https://echo24.cz/a/Sg4nD/mraz-prichazi-z-madridu-vlada-planuje-sdileni…

Průměrný počet slepic: 5 (24 hlasů)

Ale vždyť je to jen pouhá kopie programu našich Pirátů! Ivan Bartoš jak přes kopírák!

Průměrný počet slepic: 5 (33 hlasů)

dotáhnou naše 50-tá léta k dokonalosti. Postřehli jste jakým způsobem probírají, proklepávají a selektují své nově přijímané členy, uplatňují kandidátské lhůty, zadávají jim úkoly, řeší jejich výchovu a "vzdělávání" o přechodu k NWO, drží si své otce zakladatele=kádry v odstupu, využívají ke své propagandě mezi nejmladší i nejstarší generací trávu a lži?
Ocitneme se v ještě větší totalitě než za těch 30 let "vybudovala" naše havlistická a demoblogová politická scéna. Bez zřejmého viditelného (na první pohled, kdo chce ho ale vidí) násilí, jen vlastní hloupostí a nezájmem o věci veřejné. Jsme ve vytváření nového světového pořádku daleko dál než Bělorusko - tam mají rozum vůdci i lidé, naši protaščenkové už mají díky volbě našeho "lidu" své místo v bruseli i v práglu. A je nám to jedno ?!

Průměrný počet slepic: 5 (31 hlas)

On je to takový socialismus říznutý zájmy velkokapitálu. Pracovní smlouvy zásadně na dobu určitou, odchod do důchodu v 70 letech a když budete zlobit, nahradíme vás těmi imigranty...

Průměrný počet slepic: 4.3 (3 hlasů)
Trvalý odkaz

postupoval v souladu s mezinarodnimi umluvami. Po prekrizeni letove drahy vojenskym letadlem je na rade vystrazna davka a pak uz se jen pokrizovat.
Kdo neveri, necht vzpomene na KAL 007.
Ja jen pripomenu, ze Luky hraje doslova o vsechno.

Průměrný počet slepic: 4.7 (23 hlasů)

(a tím bomba na palubě je) vojenským byl zaveden po řízené demolici njůjorkských dvojčat plus přidružené budovy 7, od té doby je to pravidlo, které dodržují všechny státy.
Taky nechápu proč si měl pilot hrát na hrdinu (i kdybychom předpokládali, že věděl, koho vezl) - za neuposlechnutí příkazů řídící věže mu hrozí minimálně odnětí licence, jestli ne soud. Vy taky nepůjdete ve na taran, když staví Váš kamion policja drogowa, jenom proto že v návěsu máte migranta-lgbt-inženýra, kterému tam hrozí basa :)

A nedej bože by se tam ta bomba našla...

Průměrný počet slepic: 4.3 (15 hlasů)

Napsal uživatel sh0tek (neověřeno) dne Út, 25. 05. 2021, 08:25

Zejména, když měl zmatek na palubě.

U PC jsou všichni geroji.

Průměrný počet slepic: 4.7 (3 hlasů)

na palubě nebyl zmatek ale zmetek.

Průměrný počet slepic: 5 (2 hlasů)
Trvalý odkaz

война́ !!!

Průměrný počet slepic: 3.3 (12 hlasů)

In reply to by Leonid Brežněv (neověřeno)

Trvalý odkaz

Jaký byl rozdíl ve vzhledu a schopnostech posledních let Brežněva a nyní posledních let Bidena?
Každý měl a má za sebou trochu schopnější náhradu.
Jinak oba geronti.

Když se tak rozhlédnu po světě, kdopak je asi tak stejná liga, jako Vladimír Vladimírovič?
No Merkel, ale ta za pár měsíců končí únavou, a potom ještě čínský Si. A to je tak asi všechno.

Průměrný počet slepic: 5 (8 hlasů)

In reply to by Laco G. Mlynář (neověřeno)

Trvalý odkaz

VV a Si, nejsou solitéry, mají okolo sebe docela pěkně silnou partičku a většinu ovčanů. Nebudou-li oni, jistě je někdo podobného myšlení nahradí.... A navíc, krom těch zepár aktivistů se dá lehce zpacifikovat, mladí zestárnou a ..... začnou myslet. Taky nejsou k zahození výsledky demogratizační tak kol dokola. A no je toho víc.

Průměrný počet slepic: 3.5 (2 hlasů)

In reply to by Laco G. Mlynář (neověřeno)

Trvalý odkaz

VV a Si, nejsou solitéry, mají okolo sebe docela pěkně silnou partičku a většinu ovčanů. Nebudou-li oni, jistě je někdo podobného myšlení nahradí.... A navíc, krom těch zepár aktivistů se dá lehce zpacifikovat, mladí zestárnou a ..... začnou myslet. Taky nejsou k zahození výsledky demogratizační tak kol dokola. A no je toho víc.

Průměrný počet slepic: 3.5 (2 hlasů)

In reply to by Laco G. Mlynář (neověřeno)

Trvalý odkaz

VV a Si, nejsou solitéry, mají okolo sebe docela pěkně silnou partičku a většinu ovčanů. Nebudou-li oni, jistě je někdo podobného myšlení nahradí.... A navíc, krom těch zepár aktivistů se dá lehce zpacifikovat, mladí zestárnou a ..... začnou myslet. Taky nejsou k zahození výsledky demogratizační tak kol dokola. A no je toho víc.

Průměrný počet slepic: 4 (3 hlasů)

In reply to by Laco G. Mlynář (neověřeno)

Trvalý odkaz

Napsal uživatel Laco G. Mlynář (neověřeno) dne Út, 25. 05. 2021, 10:59

Pane Mlynáři, na schopnostech nezáleží, francimór chce být u moci.

Průměrný počet slepic: 1 (2 hlasů)

In reply to by Laco G. Mlynář (neověřeno)

Trvalý odkaz

N

Průměrný počet slepic: 3.1 (13 hlasů)