O tom jak Ukrajina a demokracie slavně zvítězila, aneb alternativní dějiny.

Autor
Štítky

Rekapitulace vývoje končící první svobodné demokratické desetiletky.
Po vzorném a demokratickém majdanu, kdy se konečně vláda lidu k Tobě slavná Ukrajino navrátila, začali konečně Tvé světlé zítřky.
Ano na východě a jihu naši rozlehlé země se v té době vyskytovali obyvatelé, kteří nechtěli s námi v našem skvělém státě žít a hlavně budovat naši světlou budoucnost. Nu což, byli pomýlení a tak jsme se správně rozhodli, že je necháme svému osudu.Každý strůjce svého štěstí.
Jejich území jsme oplotili, udělali kontrolní stanoviště, aby se k nám z jejich území nešířili ty stále stejné nešvary, kterých jsme se naši revolucí úspěšně zbavili.
Vím zní to již v dnešní době zvláštně, hesla typu demokracie, budování světlých zítřků, Sláva Ukrajině, ale náš národ neměl na růžích po celá staletí ustláno. Byli jsme obětí našich agresivnějších sousedů ať z východu, jihu, západu či severu a každý se nás snažil předělat k obrazu svému. Proto žilo na Ukrajině tolik lidí, kteří neměli ukrajinštinu jako svoji rodnou řeč.
Což, staletí jsou staletí a historii jsme nechali minulosti a přestali se na ni vymlouvat. Vzali jsme to jako prostý fakt, že různé části země měli jiný historický vývoj a snažili se z toho poučit. Myslím, že úspěšně, dnešní lidé se ukrajinštině rozhodně naučili, používají ji nejen v kultuře, ale i v běžném životě. Další generace ji bude brát již jako samozřejmost. Pak ty jiné dnes používané jazyky zůstanou již jen u babiček a dědečků, ve starých knížkách, prostě vývoj jako jinde v Evropě..
My jsme demokrati a rozhodli jsme se správně, že násilí se zcela vyvarujeme a dnešek nám dává již zapravdu.
Byl rok 2014 a co dál?
Nejdůležitější bylo uspořádání demokratických voleb, které o našem osudu rozhodli.
Skvělé, zvítězili jsme v nich, všechny zpátečnické reakce byli na hlavu poraženi.
Vyhlásili jsme 1. desetiletí obnovy.
a) stop úplatkům
nejdřív provedli rozsáhlou kampaň proti tomuto nešvaru a po půl roce, se již dostavili první výsledky.
Oligarchové nebyli schopni nic koupit a ovládat, nu kdokoliv kdo přesto bral dál úplatky byl po zásluze odsouzen k veřejným pracem, takže měl z ostudy kabát a byl vyřazen z demokratického života a obchodování.
b) naše zákony jsme zjednodušili, aby jim každý rozuměl.
c) z prvních zahraničních půjček jsme spustili rozsáhlou obnovu naší infrastruktury - výstavu dálnic a železnic nového typu, rekonstrukce vodních cest.
(protože, tam kde je stavba je i práce! Tam kde je práce, tam jsou peníze! Kde jsou cesty, tam je jednoduchý pohyb nejen lidí, ale i zboží! Tam je následně obchod, kde je obchod, tam jsou peníze, mír a prosperita).
d) po prvním nejistém období začali u nás zahraniční partneři investovat do rozsáhlé obnovy našeho průmyslu a služeb.
e) zcela respektovali naše rozhodnutí, že zemědělství zůstane v domácích rukách, protože jsme dělný lid a vidíte dnes. Vyvážíme obiloviny do celého světa a zabraňujeme hladomorům, kterému byla naše drahá vlast v historii nejednou vystavena.
Jsme rádi, že západní společenství nakupuje toto naše "přírodní zlato", které zde díky přírodě vypěstujeme a pomáhá svými skutky šířit mír po celém světě.

Takže se stačí podívat do minulosti. V roce 2019 naše demokratická fronta obnovy s ústavní většinou zvítězila v dalších svobodných volbách a tím byl potvrzen, že náš směr byl zvolen zcela správně.
Většina Ukrajinců, kteří ještě pracovali v zahraničí se vrátili domů do vlasti, protože je tu víc práce, než lidí.
Píše se únor 2022 a za více než rok nás čekají další demokratické volby, již třetí v pořadí a tak bychom mohli začít hodnotit jak jsme na tom a kam se vydáme dál..
Z geopolitického hlediska jsme obstáli na jedničku.
Celistvost země byla zachována. Východní oblasti se zcela vylidnili a odešli za prací a životem do zbývající Ukrajiny. Je jen otázka času, kdy se lidí budou chtít vrátit do svých domovů na Donbasu a vyženou odtamtuď ty vyžírky co je celou dobu strašili, že z nich uděláme občany druhé kategorie. My jim v tom bránit nebudem, každý si má udělat pořádek doma sám.
Krym je na tom sice z hospodářského hlediska obstojně, přece jenom tam tečou peníze z celého Ruska, ale obyvatelé přesto nedokáží jen tak zapomenout na naší bezplatnou pomoc ohledně dodávek elektřiny a hlavně vody v zásobovacím kanálu pro krymské zemědělství. Ruské vedení se snažilo naší pomoci zabránit, ale následně se jim tam začalo vše hroutit a tak opět využili naši opravdu bratrské pomoci.
Navíc když tamní hoteliéři vidí jak na našem krásném černomořském pobřeží vznikají zcela nové podniky zábavy a oddechu a naši pracující je v plné míře využívají, sami vidí kde se lépe žije.
Navíc celé příhraničí s Ruskem a Běloruskem, jezdí za lepší prací a výdělkem k nám.
Takže osobně si myslím, že je to sice otázka dalšího desetiletí, ale již teď je na Krymu silné naše hnutí za návrat domů do lůna Ukrajiny.
Z vnitro hospodářského hlediska:
páteřní dálniční síť se začíná rýsovat, mnohé úseky jsou již v plném provozu, železniční tratě taky a hospodářství vzkvétá. Ano, není to jenom naši zásluhou, ale též zásluhou našich západních partnerů, kteří nám přesvědčili, že je lepší investovat do vlasti, do vzdělání dětí než do zbraní.
Dále, že nám pomohli s obnovou našich strategických podniků jako např. musím zmínit Antonov a jeho letadla díky své jednoduchosti a spolehlivosti brázdí oblohu po celém světě.
Je vidět, že jsme se vydali správným směrem a stali jsme se po zásluze opravdovými světlonoši v ruském světě. Přece jenom Kyjevská Rus byla první vlastí všech Slovanů na východě a Kyjev je matička všech ruských měst,
Sláva Ukrajině, sláva Kyjevské Rusi.

A jelikož se nikdo takový na celé Ukrajině nenašel a hlavně se nenašel nikdo ze "západu", aby takového člověka podpořil a umožnil mu takový výsledek. Za 8let se dá spousta věcí stihnout, aby bylo vidět kdo je kdo. Tak jsme tam kde jsme a čteme zprávy co čteme. To není chyba Ruska, ale "západu", že se z Ukrajiny stala Ukradina.
Nedělám si iluze o Rusku, ale krom pár nacionalistů ať sovětského nebo carského ražení neslyším od nich ty válečné bubny.
Ovšem stačí se zaposlouchat do letošní mírové  "Mnichovské konference" (ten kdo vybral místo a název konference měl opravdu smysl pro zvláštní humor, místo odčinění historické hanby, se to stane místem trvalé historické hanby) a není slyšet nic jiného než Rusko, Rus se nikdy nezmění ať je v jakékoliv podobě a musí se sním jednat jen se silou.
Jak nápadně my to připomíná mluvu z Třetí říše či Rakouska-Uherska. Jaké následky tato mluva ponese to si každý rozumný dokáže představit.  

 

 

Hodnocení
Průměrný počet slepic: 4.4 (141 hlas)

Komentáře

Trvalý odkaz

příjmení gruzínských šlechticů.

A kníže Bagration byl carský vojevůdce, který proslul svým válečnickým uměním.

https://cs.wikipedia.org/wiki/Pjotr_Ivanovi%C4%8D_Bagration

Na wikině rovněž najdete pod tímto heslem největší německou ostudu, neboli majstrštyk Rudé armády.

https://cs.wikipedia.org/wiki/Operace_Bagration

Neboli největší bitva v dějinách lidstva (4,5 mio vojáků).

Postupně se toto příjmení stalo gruzínským křestním jménem. Takže je docela možné, že jste se setkala s Gruzíncem. Proč ne, nikdy jsem s Gruzínci neměl problém.

Průměrný počet slepic: 4.3 (12 hlasů)

.... Bagration byl "potomkem gruzínských carů" Kutuzov si ho velmi vážil a svěřoval mu ty nejobtížnější úkoly, například při ústupu Rakouskem v údolí Dunaje za "Slavkovského" tažení (pokud si dobře vzpomínám, nechce se mi to teď hledat). Výborně to popisuje Uhlíř ve svém "Slunci nad Slavkovem". Mám k tomu báječnou "veselou historku z natáčení" z roku 1993 s francouzským generálem, ale sem se to dnes nehodí.

Průměrný počet slepic: 4.2 (12 hlasů)

Taky jsem natáčel francouzský historický film o bitvě u Slavkova. V Náměšti. Měl jsem uniformu, opravdovou, nějakýho Gorana, příjmení si už nepamatuji. Chtěli mi ostříhat vlasy, to jsem nedovolil. Tak jsem hrál zraněného vojáka s ovázanou hlavou. Měl jsem na tváři mour, umýval jsem ho na zámku půl hodiny. Celý autobus čekal na nějakou dívku markytánku, byla nepostradatelná. Byla mladá, ale pěkně vyvinutá samice. Dodnes si vzpomínám, jaká měla ve francouzském kroji prsa ...

Průměrný počet slepic: 3.4 (10 hlasů)

In reply to by Anonym (neověřeno)

Trvalý odkaz

..... v mém případě šlo o opravdového generála a "veselá historka z natáčení" byla míněna jako "terminus technikus", neb o žádné skutečné natáčení nešlo.

Průměrný počet slepic: 4 (6 hlasů)

"Bagration" is probably a greek root word. The word "Bagration" is probably a greek-root word, comes from "pangration" or in greek script "pagkration", from words "pan" means all and "kratos" means power.

Průměrný počet slepic: 3.2 (13 hlasů)

Kdysi, na střední, blahé paměti bolševika, jsme museli povinně shlédnout asi pětihodinový snímek sovětské provenience "Bagration". Už si to moc nepamatuju, ale to, že mi málem upadla dupa, velice dobře. :-)

Průměrný počet slepic: 4.3 (12 hlasů)

A -Operace Bagration se aktivně účastnil přímý potomek generála Bagrationa - tuším taky v hodnosti generála, bylo to ve filmovém dokumentu z ruské produkce, ale na netu v češtině nedohledatelné.

Průměrný počet slepic: 5 (3 hlasů)

jeden brtníku. Zaparkujete v brlohu, beztak v něm nemáte wifi, a divíte se, že nemůžete nic najít.Bodejť by ne, když tam nemáte signál!!!

Zatím bez slepic
Trvalý odkaz

..... dnes jen nemnozí přiznávají, že v referendu hlasovali pro vstup do EU (jak mi vyplývá z vašeho vyjádření, ačkoliv to přímo netvrdíte).
Tehdy to vyšlo cca 2/3 pro vstup cca 1/3 proti. Dnes, když se bavím s lidmi, tak to vypadá, že tehdy pro vstup nehlasoval skoro nikdo.
Ne že by na tom dnes už nějak záleželo, EU se tehdy skutečně jevila až sympaticky, špatnou volbu nelze dnes, po skoro dvaceti letech, nikomu vyčítat. 

To bylo jen tak na okraj. K dnešnímu tématu nic, snad jen tolik, že Putin zase všechny analytiky, ruso/kremlo/logy a další odborníky překvapil a zaskočil. Myslím, že západní politiky postavil prostě před hotovou věc (myslím, že "fait accompli" se tomu v diplomacii říká?).

Píšete "česká politika" (je taková nebo maková). Máme parlament jaký jsme si zvolili a z něho vyhřezlou vládu/pětikolku - také jako důsledek voleb (plus jedné kulišárny). Při příštích "korespondenčních" volbách už to může být jinak.

Průměrný počet slepic: 4.9 (20 hlasů)

To bylo pro Stridora

Průměrný počet slepic: 5 (8 hlasů)

A stale jsem z te volby rozpolcena duse.
Dodnes si pamatuji tu naladu v republice, kdy vse smerovalo k ukrainizaci, az se zdala nevyhnutelnou.
Odpudivost ceskych klanu, jez si zprivatizovaly ruzne oblasti verejneho zivota v porovnani s idealistickym pohledem na zapadni pravni stat mi nedavaly ani vterinku k vahavosti.
Ovsem tem, co volili proti, tem bych rad vyjadril obdiv, ze videli tak daleko, ja to tehdy nedokazal.

Průměrný počet slepic: 4.3 (23 hlasů)

jsem to stejně.

Průměrný počet slepic: 5 (3 hlasů)

In reply to by fotrák (neověřeno)

Trvalý odkaz

i já

to je opsaný z mýho života

Průměrný počet slepic: 4.5 (2 hlasů)

v devadesátkách, byla o něčem jiném, než co z ní udělali, jakmile se státy demiograticky připojili. Ono mám dojem právně vzato, bylo to klamné jako ti šmejdi a být nějaký snad planetární soud, museli by je všechny pozavírat a ejúnii rozpustit, protože .......

Průměrný počet slepic: 4.6 (14 hlasů)

Nkdo nam ji nemaloval...zcasti takova byla doopravdy, druhou cast jsme si domalovali sami a radi, kazdy dle svych predstav.
Vzhledem k pritomnosti socbloku se tehdejsi Unie musela zcasti chovat vzorne. To, jak se chova dnes, to by si tehdy dovolit nemohla.

Průměrný počet slepic: 4.7 (15 hlasů)

Jak si to pamatuju ja, tak toho dost malovali, a za nase penize, a nasi tehdejsi politikari. Samozrejme, ze to byla jina unie, nez ted.
Ja jsem nevolil. Vnitrrne jsem byl pro, ale v televizi, na billboardech a vybec vsude byla takova masirka, ze mi to zaclo trochu zapachat. Stejne, kdybych volil, tak bych tam hodil pro.
V mem okoli byla vetsina lidi pro, tak jsem si rikal, proc proboha nalili takovou spoustu penez do neceho, co lidi sami chteji...

Průměrný počet slepic: 4.6 (12 hlasů)

In reply to by Sakura (neověřeno)

Trvalý odkaz

Ja uz si to uplne nepamatuji, je to preci jen dlouho, zbyl mi jen muj dojem a stripky obrazu.

Průměrný počet slepic: 3 (1 hlas)

Ale nebyla! Jen to chtělo nesledovat jen propagandu, ale dát si tu práci a přečíst patřičné dokumenty o EU a jejich cílech. Potom by asi podpořil vstup málokdo. Nicméně je otázka, co by pak následovalo.

Průměrný počet slepic: 4.4 (7 hlasů)

Následovala by další referenda, dokud by nedopadla podle přání eurověrchušky...

Průměrný počet slepic: 4 (8 hlasů)

Zásada subsidiarity. Tenkrát to vypadalo velmi rozumně. Pak se to zvrtlo. A rozkrádačky v devatesátkách se mi vůbec nelíbily. A mylsel jsem si, ža tak nějak budeme bez hranic se Slovenskem. Rozpad republiky jsem nerozdýchal dodnes.
Z těch předpisů jsem dokonce absolvoval jakési testy v ránci výběrových řízení.

Průměrný počet slepic: 4.7 (10 hlasů)

Lisabonské smlouvě ani vidu, ani slechu. Takže členství se zdálo poměrně perspektivní záležitostí a navíc i potenciální příležitostí, jak se přes Ojrosoudy a přes Ojrosměrnice pokusit změkčit zlodějský kapitalizmus, který zde tehdy vládl.

A co by následovalo? To je přece jasné! Referendovalo by se tak dlouho, až by Ojrosoudruhům vyšel potřebný výsledek!!!

Průměrný počet slepic: 5 (12 hlasů)

Ale nebyla! Jen to chtělo nesledovat jen propagandu, ale dát si tu práci a přečíst patřičné dokumenty o EU a jejich cílech. Potom by asi podpořil vstup málokdo. Nicméně je otázka, co by pak následovalo.

Průměrný počet slepic: 4.5 (15 hlasů)

Byl jsem mladý a totálně blbý. Dnes už jsem jen blbý.

Průměrný počet slepic: 4.5 (15 hlasů)

V podstatě zopakoval šachový tah "Krym"

Průměrný počet slepic: 5 (8 hlasů)

A lituji toho.

Zatím bez slepic
Trvalý odkaz

dozvěděli, že autor zřejmě u zdejší gramatické a literární komise neprošel. Super. Jako tankistovi gramatiky mi je to šumák a budu se věnovat obsahu. 

Ukrajina je rozkradená do posledního šroubku. Lidé nemají žádnou budoucnost. Demograticky "Západ" je používá jen jako beranidlo proti RF a jako polootroky za misku rýže na ty nejodpornější práce. Ale....nasvitili jsme Ajfelofku ve žlutomodre. Paráda. 

Já nevim, jak se to bude vyvíjet dál. Ale něco mi říká, že by se ti lidé měli s Ruskem lépe.

Průměrný počet slepic: 4.3 (36 hlasů)

Obsah a formu nelze odddělit. Je-li forma neformálně odporná, stává se obsah bezobsažným.

Průměrný počet slepic: 3.1 (18 hlasů)

In reply to by Zapadlo (neověřeno)

Trvalý odkaz

Co je platný pravopis a forma když obsah je lživý a nám nepřátelský?
Takový fyjala, fišér nebo rakušánek jako vzory.

Průměrný počet slepic: 4.2 (21 hlas)
Trvalý odkaz

ale co? 

Tak prý u nás pracuje 150 tisíc Ukrajinců. Na podřadných, těžkých a méně placených profesích. Kolik jich takto asi pracuje v celém Eurosvazu? A nejen Ukrajinců. Podnikatelé, ekonomové,politici už brečí, že pokud Ukrajinci narukují, tak se naše ekonomika zhroutí. No to se podívejme, jak je ten Putin mazaný. Protože jsem hloupý a pomalu chápající člověk, musím si to celé zopakovat  Takže Ukrajinci, místo toho, aby zvelebovali svou vlastní zemi, dělají za misku rýže v EU , čímž startují naší ekonomiku, udržují v dělnických profesích nízké mzdy, aby se evropská rozmazlená mládež mohla válet na zbytečných školách, popřípadě doma na dávkách....Vracím se ke své původní otázce. Něco je na tom kapitalismu špatně. Ale co? Jo, už vím. Úplně všechno.

Průměrný počet slepic: 4.7 (43 hlasů)

Mandaladan - tak tak, úplně ganz všechno. Tedy až na naši životní úroveň - průměrný rusák se má hůř.

Průměrný počet slepic: 3.1 (15 hlasů)

In reply to by Zapadlo (neověřeno)

Trvalý odkaz

možnosti, které mu systém nabízí, nemá se hůř ani náhodou. Tedy pokud máte na mysli RF.

Nižší výdělek mu v poho vyrovnávají nižší ceny.

Průměrný počet slepic: 4.4 (15 hlasů)

Targusi, když se mají rusové stejně dobře jako my, proč v průměru umírají o sedm let dřív ? Dokážete to vysvětlit ?
A to se bavíme jen o střední délce života, která není ovlivněna dětskou úmrtností - ta je totiž v Rusku oproti ČR zhruba trojnásobná
(Rusko : něco přes deset dětí na 3000 živě narozených se nedožije pátých narozenin, u nás jsou to tři děti. I počet mrtvě narozených děcek mají rusáci vyšší)
Dalšími snadno dohledatelnými fakty je emigrace a sebevražednost .
- z Ruska i za Putina (kdy už byli z nejhoršího venku) utíkají ročně statisíce lidí na západ, počet obyvatel Ruska už třicet let setrvale klesá.
- rovněž sebevraždy jsou v Rusku mnohem častější než u nás, čísla mohu dodat.
Targusi, Vy VĚŘÍTE, že rusáci se mají stejně dobře jako čecháčci, ale VÍRA nemusí být realitou.

Průměrný počet slepic: 2.1 (13 hlasů)

In reply to by Zapadlo (neověřeno)

Trvalý odkaz

nic nejde na hned a včil. Není to tak dlouho co byly v tehdy ještě české TV, dokumenty z ruska, jaká je tam bída, jak to vypadá. Prstě všechno rozvrácené po Gorbo-Jelcinovi. Nic nefungovalo, až puťkovci to začali dávat do snesitelnějšího pořádku. A nezapomeňte, jak velká je to země a co to muselo stát. Čili, napřed bezpečnost a pak další, pěkně postupně.

Průměrný počet slepic: 4.8 (5 hlasů)

A vódka, vódka. I když ta je lepší než denaturák

Průměrný počet slepic: 1 (3 hlasů)

ema - z mého pohledu - jinými slovy říkáte, že teď se rusáci mají hůř a dělají na tom, aby se to zlepšilo.
V tom s Vámi nepolemizuji, tvrdím že TEĎ se rusáci mají hůř než češi.

Průměrný počet slepic: 2.3 (3 hlasů)

In reply to by Zapadlo (neověřeno)

Trvalý odkaz

Pro malou představu, jak to je ve světě, aby se Targus nemlátil jedním číslem:
2020   5,14   Rusko
2020   5,69   USA
2020   2,12   ČR
2020   2,67   Německo
2020   2,84   Francie
2020   3,6   Anglie
2020   4,41   Slovensko
2020   3,5   šýcarsko

Průměrný počet slepic: 5 (2 hlasů)

In reply to by Zapadlo (neověřeno)

Trvalý odkaz

Data jsou dohledatelná, ale Vy jste nehledal! Ve skutečnosti do roku 2020 počet obyvatel RF utěšeně rostl. Rusko má totiž dlouhodobě pozitivní saldo migrace. Nyní mají propad kvůli covidu.

Průměrný počet slepic: 5 (2 hlasů)

In reply to by Zapadlo (neověřeno)

Trvalý odkaz

člověk.

To jsou úplně stejná hovna, jako ty vaše počty tanků.  Napíšete číslovku a myslíte si, že jste právě vyhrál třetí světovou. Nějaká opravitelnost, replikovatelnost, výroba ocelových polotovarů, dostupnost barevných kovů a surovin pro chemickou výrobu, vycvičenost jednotlivých složek armády v bojové součinnosti, to všecko jsou věci, o kterých jste v životě neslyšel, jinak byste nemohl mlít taková hovna. 

Já v nic věřit nemusím, já jsem se zajel do Ruska podívat! Jak prosté, milý Watsone! Spojovat délku dožití s pojmem "mít se dobře" může jen mamlas.

Vy se chcete dožít uslintaný a s pamprskou mezi nohama, někde ve starobinci průměrného věku?

Děkuju pěkně, nemám zájem. Mně je úplně jasné, kdy se naplní můj věk takovým způsobem, že můj život bude zcela k hovnu. Viz pleny, skleróza a haldy tablet na tlak, cukrovku a podobná hovna. A určo to nebude ve věku, kdy budu na průměru.

Ad emigrace a sebevražednost - jak se vyrovnáte s emigrací v ČR, když počty dorovnávají Ukrové a sebevražednost mají vyšší v severských zemích?

Průměrný počet slepic: 4 (4 hlasů)

Targus
1) sebevražednost - to že do toho taháte třetí stranu (severské země) je důkazem Vašeho zoufalství. já srovnávám počet sebevražd na hlavu v ČR a v Rusku.
Rusáci se zabíjejí o dost víc než my, to je neoddiskutovatelný fakt.
Se severskými země jako celkem lžete, ve skutečnosti se mírou sevražd vymyká pouze jedna z nich - Finsko.
2) migrace - ano, máte pravdu, že u nás je odchod našich lidí na západ více než nahrazován příchodem slováků, poláků a ukrů.
Dokonce tolik, že to vyrovnává převis přirozených úmrtí nad novorozenci. V Sajuzu však lidé ubývají, proč asi ? Proč rusky přestávají rodit ?
Nedokážete a asi ani nechcete si však položit otázku, proč slováci, poláci a ukrajinci lidé jdou radši k nám a ne do Ruského velkostátu,
kde je podle Vašeho tvrzení stejná životní úroveň jako u nás ? Povím Vám sladké tajemství - když je někde opravdu špatně, jde se tam kde to vypadá že bude líp.
Říká se tomu hlasování nohama. Podle našich migrantů jim bude líp v ČR, ne v Rusku.
Ročně jsou to tisíce debílků, kteří Vaší pravdě o tom že v Rusku je dobře evidentně nevěří. A to před emigrací žili k rusákům blíž než Vy.

Průměrný počet slepic: 2 (4 hlasů)

In reply to by Zapadlo (neověřeno)

Trvalý odkaz

Rusko ma vic sebevrazd, nez Cechy, takze v Rusku je bida - V tom pripade jsou Finove a Japonci proti Cehcum uplny zebraci.

Proc Cesi utikaji za praci do Nemecka, Rakouska, Anglie.... a ne do Ruska? No prece protoze tam dostanou vic penez a to hlavne v prepoctu na svoji menu. Proto taky prece utikaji z Cech Protoze valna vetsina se chce vratit domu. Na trvalo se v zahranici planuje usadit minimum Cechu. Proto taky Cesi z zahranici porad prepocitavaji.
Proboha vy jste nikdy s Ceskymi emigranty nemluvil?

Jinak ohledne Ukrajincu, kteri jdou ochotne k nam a ne do Ruska prachsproste lzete.
V Rusku pred Mejdanem pracovaly miliony Ukrajincu. Pak se jich tam cast prestehovala natrvalo a cast to vzdala, protoze Kyjev jim zacal delat hodne velke problemy.

V Rusku je bida, takze Rusky prestavaji rodit... boze, do ceko jsi tu dusi dal...
Cesky prestavaji rodit, Nemky prestavaji rodit, Japonky prestavaji rodit, dokonce uz i Cinanky prestavaji rodit...
Ale v Rusku je to proto, ze je tam bida!

Ano, v mnoha zemich je vyssi zivotni uroven, nez v Rusku. Ale to prece neznamena, ze to tak bude naporad. Myslici lidi taky znamena trend. Kdyz se podivam, co maji za sebou, tak bych jim jeste dal trochu casu, nez je budu soudit.
Pred deseti lety nechtel v Cine pracovat nikdo, naopak Cianani kteri sehnali praci na Tajwanu to povazovali za vyhru. Dneska je Tajwancu pracujicich v Cine NEPOCITANE.

Rusove utikaji za praci do zahranici, Cesi utikaji za praci do zahranici, Polaci utikaji za praci do zahranici... proc? Odpovedel jsete si sam - protoze doma je bida.

Vetsina z veci vyse je snadno dohledatelna na internetu. Nechapu proc tu takhle placate.

Průměrný počet slepic: 3 (2 hlasů)

Nedávno byl článek, nevím kde o míře bezdětnosti. Východ, střední Evropa, tedy bývalý východní blok má míru bezdětnosti okolo 5%. I my, ale začíná se zvedat.
10 a více % mají Německo, Rakousko a země s kterými sousedí.
Nejvyšší míru bezdětnosti 20% mají USA, Kanada, Velka Británie, Španělsko.

Zatím bez slepic

In reply to by Zapadlo (neověřeno)

Trvalý odkaz

Dcera mé sestřenice s jedním žila, rozvádí se. Oni jsou fakt zdegenerovaní magoři. Jakmile začne podzim je ten mamlas na lécích a není s ním řeč.
Ve Stokholmu zase žije neteř sestřenice z Řecka, kupodivu jí moc nevadí dlouhé noci a normálně funguje. Severští lidé byli prostě po generace vystavení příbuzenským sňatkům. Nutily ji k tomu přírodní podmínky.

Zatím bez slepic

In reply to by Zapadlo (neověřeno)

Trvalý odkaz

psát s velkým eR?  Jak píšete  o kousek výše "Je-li forma neformálně odporná, stává se obsah bezobsažným".  Ale k obsahu. Pokud je naše životní úroveň vyšší, než úroveň r/Rusáku, jak píšete, není to právě potvrzení mé teorie o hanebnosti kapitalismu? Neřadíme se tímto vedle Američanů, Britů, Francouzů...kteří bohatli z práce jiných? Nejsou Ukrajinci vlastně jen našimi indiány a černochy? 

Průměrný počet slepic: 4.7 (14 hlasů)

Mandaladan - máte pravdu. V zásadě se chováme k východním pronárodům (slováci, ukrajinci, rusové) stejně hovadsky jako "vyspělé západní demokracie" ke tschechische schweinerei.

Průměrný počet slepic: 3.6 (9 hlasů)

In reply to by Zapadlo (neověřeno)

Trvalý odkaz

My? Já se k chovám ke slováků, tedy k polovině rodiny hovadsky? Fakt?

Průměrný počet slepic: 4 (4 hlasů)

jsou-li vyhledávače závadných textů nastaveny na byť gůglovskou češtinu, tak tyhlety změny nezaregistrují. A proto to jimi projde . Proto mnohdy opisně, případně s gramatickými chybami. Smysl je jiný a kontroloři utřou nos.

Průměrný počet slepic: 3.7 (3 hlasů)