Proč nemohu volit Babiše

Autor
Štítky

Možná se vám bude zdát, že začínám psát o něčem jiném, ale nakonec souvislost vysvětlím.

Když jsem kdysi, jako mladý muž, přestal jezdit na lodi, šel jsem do lesa. Tam jsem se stal zaměstnancem Československých státních lesů. Když bylo potřeba, nahnali nás tam, když někde byl průser, šli jsme tam.

Pak se Slováci odtrhli a i v tom lese to začalo fungovat poněkud jinak. Lesy České republiky (dále LČR) začaly vypisovat tzv. pětileté tendry na veškeré práce v lese. Co si pod tím představit. Jelikož jsou zde jedinci, kteří mají představu, že my, když do lesa vlítneme, tak jako nadržení vlčáci skolíme vše, co vidíme, viď, Jožinku, tak bych to pro tyto neználky poněkud konkretizoval.

Pokud vyhrajete takovýto tendr, máte právo i povinnost se postarat o všechny lesnické práce. Budu se bavit o době před kůrovcovou kalamitou a o době, která nastane po ní.

Tak, pochopitelně, budete dělat mýtní těžby (ty má Jožinek nejradši, na nich se ukáže, co jsme za prasata, jak to tam zdevastujeme), pak musíte taky dělat nahodilé těžby, když někde foukne, nebo se objeví kůrovcové očko. Taky musíte dělat probírky, cca 40. letý porost, jak roste, je potřeba proředit. Tam z toho moc kulatiny nenaděláte, většinu musíte poslat do papíren. Musíte udělat u 20. letého porostu prořezávku, musíte udělat u 10. letého porostu prořezávku. Musíte po vykácených porostech zajistit jejich osázení. Musíte pak tam nahnat lidi, aby tyto malé stromečky neudusilo kapradí, nebo tráva, tak je nechat ožnout. Tyto malé stromky moc chutnají zvěři, takže tam musíte poslat maníky, kteří je stříknou nějakým sajrajtem, aby jim nechutnali.

A pak vám takhle jednou v noci dost foukne. Vichřice. Po celé republice. Tak se to musí sdělat. Sice to moc hitparáda není, když máte přes sebe klacky, kdy jeden je vyvrácený, druhý zlomený a nad nimi třetí, který vypadá že se rozhoduje, jestli spadnout teď, nebo až za chvíli, až pod ním budete. 

Ale zdělá se to. Sice to trvalo asi 3 měsíce, ale dali jsme to.

Ale jakmile jsme to zdělali, fouklo znovu. Abych to zkrátil, taky jsme to dali.

Jenomže, když pak fouklo potřetí, nastal problém. Jistě jste někdy slyšeli o nabídce a poptávce. Pokud ne, tak když je najednou něčeho moc, cena klesá. Jenomže vy jste majitelem firmy, která to dřevo nastojato furt kupuje za tu cenu, kterou jste podepsali při tom tendru. A zjišťujete, že to pomalu začínáte prodávat za míň, než jste to koupil. Což se vám, pochopitelně, nelíbí.

Tak jdete na LČR, aby vám cenou cukla.

LČR: tady jste to podepsal, necukneme

Vy: tak odstoupím od smlouvy

LČR: tak to bude penále, hele, tady dole je ta věta, tu jste taky podepsal.

LČR od smlouvy cuknout nechce, vy nemůžete, jelikož byste přišel na buben.

Tak si takhle sednete na kafčo s těmi, kteří jsou jinak vaši konkurenti, ale v současné době jsou stejně v hajzlu, jako vy a pak společně vlítnete na LČR. Ta má ale podepsané smlouvy a cuknout se jí nechce. Tak se handrkujete.

A teď se podívejme kousek vedle, co na to říká ten les. Tam je mraky kalamitního dříví. Jasně, je zima, nic moc se zatím neděje. My dřevaři jsme též v pohodě, jelikož naše firma se o nás postarala. Akorát si vezměte mapu. Já jezdil z Děčína denně dělat prořezávky nad Rumburk.

Pak se hoši dohodli. Ale to už bylo jaro a dost se oteplilo. 

On takový smrk se do jisté míry dokáže kůrovci ubránit, on ho zasmolí. Když cítí ten sajrajt, že ho napadl, prostě ho utopí ve smůle. Ale kalamitní stromy, vyvrácené a polámaně, jsou slabší a tudíž už se ubránit neumí. 

A do toho nám tehdá přišlo extrémně suché léto. Tady asi 2 měsíce nezapršelo. Dub je v poho, ten si svými kořeny pro tu vodu dosáhne, ale smrk je má dost mělké. A když na něj 2 měsíce praží slunce a ani nekápne, tak je rád, že přežije, ale na nějaké smolení brouka může zapomenout. Nemá vodu. Tak se nám to krásně rozlítalo. A další léto už je celkem jedno, jestli chčije. Pokud se na smrk vrhne stovka brouků, ty přepere. Když na něj vlítnou tisíce, nemá šanci.

Stalo by se toto, pokud bych já měl smlouvu s LČR a když ten průser nastal, hned by mi přikázali, ať na to vlítnu?

Asi ne. Systém je neohebný, vše dlouho trvá, ale v tom lese byrokracie není, ten funguje a reaguje hned.

A teď se konečně dostávám k tomu, proč Babiše volit nemohu. Protože i kdyby toto viděl, tak to nebude chtít změnit. Protože mu patří (pardon, jeho fondům), jedna z největších lesnických firem zde. A já ho plně chápu. Pokud bych já byl tam někde nahoře a měl prosperující firmu, díky jejíž ziskům nebudu jezdit na Mácháč, ale na Seychely, taky bych jí nezaříz. Já se na něj za toto nezlobím, rozumím mu.

A to vůbec nic nevím o masném průmyslu, o zemědělství, o oplodňování a co já vím, kde všude fungují jeho firmy. Tento člověk je prostě ve střetu zájmů. Z této podstaty by zde náčelníka dělat neměl.

 

 

Hodnocení
Průměrný počet slepic: 3.2 (84 hlasů)

Komentáře

Trvalý odkaz

Aby neuniklo pozornosti, interpretaci nechám na každém soudruhovi. Fascinuje mne nejvíc kolonka "rozpoznat jeden tweet Kalouska od jednoho tweetu tecesisty" (tedy dnes podle cca 240 znaků bez kontextu). Až mne mrzí, že jsem nebyl účastníkem výzkumu.
https://www.novinky.cz/domaci/clanek/ucitelum-chybi-medialni-gramotnost…

Průměrný počet slepic: 4.3 (7 hlasů)
Trvalý odkaz

Šéf lesů v Lánech dostal tři roky vězení za manipulaci se zakázkou
7. května 2021 9:23, aktu
Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/lany-lesni-sprava-balak-soud-vinny-m….
Mynář před poslanci odmítl tříletý trest pro šéfa Lesní správy Lány
11. května 2021 15:14
Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/kancler-mynar-snemovna-rozsudek-sef-…
----
https://img.cncenter.cz/foto/zeman-balak-mynar-lany-prezident-obora/Zml…

Průměrný počet slepic: 2.3 (6 hlasů)
Trvalý odkaz

Dokud Zlo bude produkovat mnohem větší zisk, než Dobro, bude Zlo vyhrávat.
V napohled zastupitelsky demokratickém, ale jinak naprosto zdivočelém kapitalismu určitě.

Průměrný počet slepic: 2.3 (7 hlasů)

In reply to by Leoš (neověřeno)

Trvalý odkaz

J

Průměrný počet slepic: 2.8 (9 hlasů)

In reply to by scallop (neověřeno)

Trvalý odkaz

se mi po tvých písmenkách stýskalo.
Máš tu konkurenci, tak se trochu vytáhni, volevole.

Průměrný počet slepic: 4.3 (11 hlasů)

In reply to by Leoš (neověřeno)

Trvalý odkaz

Leoši,
Zlo přestane vyhrávat nad Dobrem v okamžiku, kdy nebude co přerozdělovat. Ale k nápravě nedojde, dokud si lidé neuvědomí, že ty dotace přidělené politikem jsou jen peníze, které jim už předtím sebral. A nyní milostivě vrací jejich část.

Průměrný počet slepic: 4 (8 hlasů)
Trvalý odkaz

Berrnarde, problém je, že touto optikou vyautujete prakticky každého (a ten, který Vám zbude bude nějakej divnej).
Jak se do vrcholné politiky dostane někdo bez konfliktu zájmů? A potom až na premiéra?
A ten, který nebude v konfliktu zájmů přímo, tak ten bude největší průser, protože to bude jen maňásek, kterého si vodí ti, co sakra budou jen v konfliktu zájmů A většinou mají plán.

Průměrný počet slepic: 4.5 (15 hlasů)

Fiala? Bartoš? A Vy víte, kdo je drží za koule?
Až spustí Geer Deal, stroj to na peníze, abyste ještě se slzou v oku nevzpomínal na Babiše.
I když nejspíš všichni jedno jsou.

Průměrný počet slepic: 5 (7 hlasů)

In reply to by Eta (neověřeno)

Trvalý odkaz

Eta.
Už jste zapomněl ,co říkal Babiš,když se to rozjelo v Bruselu už vloni,když chtěl 8 bilionu na investice.

Průměrný počet slepic: 4 (2 hlasů)

In reply to by zemedelec (neověřeno)

Trvalý odkaz

Přiznám se, že nevím. Ale pokud vytáhne co nejvíc dotací z Bruselu, tak mu to nepřičtu ke zlému. I když si myslím, že veškeré dotace jsou zlo.

Průměrný počet slepic: 4.7 (3 hlasů)

Ta estébákova ejakulace ohledně Vrbětic - to byl jaký přesně konflikt zájmů?
Co přesně estébákovi samotnému, nebo České republice obecně přinese, vyřadit tímto způsobem Rusáka z tendru na dostavbu Dukovan? Když už všecky stávající bloky v ČR stejně jsou sovětského původu - tak k nim budeme přibastlovat cosi úplně jiného od Westinghouse? S jiným bezpečnostním systémem a jiným palivem? Jen protože Rusák?
Budu asi ten poslední, co by Rusáka jako takového v čemkoli hájil, bo roky a osobní zkušenosti.
Standardy jsou ale standardy a mně se nejeví být výhodnějším, namísto dvou typů reaktorů mít typy tři, namísto dvou typů palivových kazet tři a ve dvojí kvalitě - a nakonec to nejdůležitější: Dva navzájem nekompatibilní bezpečnostní standardy.
Čučkaři na příkaz zpoza oceánu vymysleli, estébák do kamer vystříkl. Hurá! Poslali jsme Rusáka "elegantně" do piče, tak přece nám tu nebude stavět reaktory kdosi, kdo nám mezitím posílá do luftu muničáky.
A určitě ten muničák poslali do luftu Rusáci?

Průměrný počet slepic: 3.7 (13 hlasů)

In reply to by Leoš (neověřeno)

Trvalý odkaz

Já jsem v tomto ohledu klidný - lidi co tomu rozumějí jednoznačně říkají, že další blok bude buďto Rosatom nebo nebude vůbec, protože to prostě jinak nejde. Ale v této chvíli je podle mě lepší, když se další blok ještě chvíli stavět nebude - v Rusku už dělají první modulární reaktory a ještě pár let a stane se to standartem. Bude lepší si za pár let koupit reaktory nové generace, které budou menší a mohou přijít na místa bývalých elektráren, než teď stavět obrovský těžkopádný blok. 

Při trošce štěstí se současné tanečky kolem Dukovan  za pár let promění ve výhodu. 

Průměrný počet slepic: 4.2 (19 hlasů)

Vidláku,
takovým optimismem neoplývejte. Westinghouse nějak tlačí na Ukrajinu své reaktory AP1000 a už tam dodává palivo. https://atominfo.cz/2018/07/ukrajinsky-reaktor-pouziva-poprve-celou-vsa…
Takže za pár let bude mít dost referencí, aby se úspěšně ucházel o výstavbu nových bloků Temelína a Dukovan. Bude jim to ale dost dlouho trvat, tak v roce 2030 budou schopni nejdříve. Kdo ví? Možná se jim bloky na Ukrajině povedou.

Průměrný počet slepic: 4.8 (4 hlasů)

In reply to by Gerd (neověřeno)

Trvalý odkaz

Za pár let bude na Ukrajině další Černobyl... v podání Wesninghauzu. 

Průměrný počet slepic: 5 (4 hlasů)

In reply to by Leoš (neověřeno)

Trvalý odkaz

Ještě přidám jeden aspekt. Musíte mít buď party odborníků ovládající oba dva typy, nebo dvě party, kdy každá bude znát a ovládat svůj typ.

Průměrný počet slepic: 5 (7 hlasů)

In reply to by Leoš (neověřeno)

Trvalý odkaz

Jak by se ve věci Vrbětic zachoval Fiala nebo Bartoš?

Průměrný počet slepic: 4.2 (10 hlasů)

Nebyl by důvod.

Průměrný počet slepic: 4.6 (14 hlasů)

Byly.
Bylo totiž ze strany IMEXu už akutně potřeba, nějak zamaskovat nelegální prodej zbraní do válečných zón. A také proto nevyletěl do luftu jen jeden barák, ale dva. Jeden barák by se totiž dal v případě potřeby svést na brutální porušení bezpečnostních předpisů, ale dva baráky a pár měsíců od sebe, to už na šlendrián nehodíte.
K tomuto závěru by nepochybně došli naši čučkaři, nebýt politicky ovládáni odjinud a někomu zavázáni.
Mně přijde až neuvěřitelné, že se šestiletou pauzou se daly Vrbětice napasovat na Rusáka a prošlo to. Bez jakýchkoliv přímých důkazů, jen na základě fotek z pasů, notabene pořízených na Heathrow.
Bez přímých svědectví, bez jediné kamery v areálu a bez jediné fotky přítomnosti nepovolaného člověka v muničáku.
Prostě neuvěřitelné.
Když prošlo tohle, takovým vidláckým způsobem (pardon, pane domácí), tak co dalšího ještě projde a jak?

Průměrný počet slepic: 4.7 (13 hlasů)

In reply to by Leoš (neověřeno)

Trvalý odkaz

"Jak by se ve věci Vrbětic zachoval Fiala nebo Bartoš?"

A já odpovídám, že kdyby byl premiérem Fiala nebo Bartoš, akce "duben 2021 Vrbětice" by se nekonala - nebyla by totiž "zapotřebí" - ti dva pánové odezírají svým loutkovodičům ze rtů a jejich přání plní promptně, ochotně a leckdy možná dřív, než jsou vyslovena.
Nebylo by tedy nutno, aby čučkaři "zasahovali".

Z toho mi vyplývá, že se Babiš a možná i Hamáček trošku cukali, a proto "bylo nutno" na ně zapůsobit opravdu "se vším důrazem"...
--------------
S Vaším příspěvkem jinak naprosto souhlasím.
A ano, je to neuvěřitelné...

Průměrný počet slepic: 4.7 (13 hlasů)

Z toho mi ale mimoběžně vychází, že ti případní loutkovodiči obou jmenovaných, nestojí ani za psí hovno.
Potrat z intelektuála Fiala, ten by nebyl v takovém srabu, v jakém je a Bartošovci by zase nebyli nuceni používat kvaziúderná hesla typu "Pusťte nás na ně".
Fiala/Bartoš 2014 nejsou Fiala/Bartoš 2021.
Současně si dovolím lehce zaspekulovat:
Rozběhlo by se vyšetřování celého případu vojenskou kontrarozvědkou, neboť ilegální prodej zbraní do zakázaných oblastí a následné zakamuflování chybějícího inventáře efektní demolicí skladů, by bylo první vyšetřovací verzí. Ostatně pro tu efektní demolici, tam toho špatně prodejného či prošlého, zbylo ještě docela dost. To bylo ostatně jasné hned poté, co hejno pyrotechniků vysbíralo rozházený matroš okolo těch vybuchlých baráků, pak porovnali intenzity i účinky výbuchů s tím, co tam podle papírů mělo být uskladněno a nakonec porovnali to vysbírané s papíry. Nemohlo to sedět ani omylem.
Proběhlo by vysledování a dohledání všech zbrojařských a překupnických nitek až kamsi na Blízký východ, nebo k nějakému Velkému Kozomrdovi, co má fůru prachů, lidí a je nadržený s někým válčit. Za všech normálních okolností by zřejmě došlo k obvinění IMEXu, nad kterým se jednu dobu skutečně stahovala mračna - ale nepršelo z toho..
No, dejme tomu, že by se tak stalo nejpozději asi tak koncem 2015, nejhůře 2016.
Pravděpodobně ani jeden ze jmenovaných ve funkci premiéra, by za ČR, jako člena NATO, neriskoval skandál mezinárodního formátu.
Připomeňme zde, že Sa. vz.58 byly spatřeny v rukou syrských Kurdů, ale ofiko se tam dodaly jen tuny, pro nás už zbytné munice.
Takže by se to nakonec zametlo pod koberec, možná s nepřesvědčivým odkazem na ten zbrojařský šlendrián (ten tam byl prokázán) a kauza by za měsíc zhasla.
Přijde mi proto neuvěřitelné, že to celé mohlo ležet šest roků u ledu, aby se to nakonec ještě použilo jako klacek na Rusáka.

Průměrný počet slepic: 3.4 (5 hlasů)

In reply to by Leoš (neověřeno)

Trvalý odkaz

Souhlasím s jedinou výhradou. A to je přítomnost samopalů vz. 58 u Kurdů. Tyhle samopaly jsme tam dodávali naprosto otevřeně a legálně. Domnívám se, že právě proto byli v Turecku vězněni Markéta Všelichová a Miroslav Farkas. To si z nich Erdogan udělal rukojmí. A naše diplomacie je tam nechala hnít. Přestože mohla a měla dupnout v Evropské radě. Opět se Evropa ukázala jako naprosto neschopná, neakční a nerovnoprávná. Když šlo o "solidaritu" s naprosto nevěrohodnou historkou o otrávení Skripala a jeho dcery tzv. novičokem, tak jsme hráli užitečného idiota. Když šlo o solidaritu s našimi občany, tak pro nás Evropská unie neudělala vůbec nic. Na její obranu ale musím uvést, že ji asi ani o "solidaritu" nikdo nežádal. Protože by si to naše diplomace vůči vrchnosti vůbec nedovolila.

Průměrný počet slepic: 5 (8 hlasů)

In reply to by Leoš (neověřeno)

Trvalý odkaz

Napsal uživatel Leoš (neověřeno) dne So, 18. 09. 2021, 15:06

Prodej zbraní pravděpodobně probíhal s posvěcením nejen našich tajných služeb, jinak by to byli Čučkaři, které je třeba reorganizovat.

Některým tajným službám se to nelíbilo, dál nebudu spekulovat, proto Vrbětice.

Průměrný počet slepic: 5 (6 hlasů)

In reply to by Leoš (neověřeno)

Trvalý odkaz

Ona tam byla velmi aktivní ještě jedna firma, o níž se raději vůbec nemluví (protože takový zvláštní majitel) a která měla rozjeté zajímavé obchody s raketovým palivem do USA nebo přes USA kdovíkam.
A je velmi pravděpodobné, že to byla ona, kdo zametal stopy. Ony mají totiž ty její obchody takové podivuhodné mezery pokud jde o různá povolení (kupodivu se to dá z veřejných zdrojů docela snadno zmapovat).

Průměrný počet slepic: 5 (11 hlasů)

In reply to by Leoš (neověřeno)

Trvalý odkaz

Fakt si myslíte, že vulgaritami dodáte svým argumentům váhu?
"Lex Dukovany" si opravdu nevymyslel Babiš.
A Vy jste zjevně pevně rozhodnut ignorovat vše, co ohledně nejen jaderek předvádí "demoblok" nejen letos.

Zapomněl jste na jednu, přičemž zcela zásadní, věc ohledně jaderek - likvidaci či recyklaci vyhořelého paliva.
Rusko nám štangle recyklovalo a dodávalo zpět, takže jsme desítky let nemuseli řešit VELMI NÁKLADNÝ problém.
Odteď Rusko nejenže nebude recyklovat, ale také nebude poskytovat servis.
Westinghouse si za podobné služby nechá zaplatit tak, že z toho bude ČR rozpočtově pěkně jurodivá. A nebude mít alternativu.

Průměrný počet slepic: 3.7 (15 hlasů)

In reply to by Leoš (neověřeno)

Trvalý odkaz

proto utáhli svěrák o několik otáček. A pak už vystříkl. Rozdíl mezi Babišem a jinými je v tom, že ti druzí by poslechli ochotně a hned.

Přece jen je obchodník, co počítá a jako správný oportunista volí nejpřijatelnější řešení v daném okamžiku. I když mu to hubu pěkně křivilo.

Průměrný počet slepic: 4.6 (18 hlasů)
Trvalý odkaz

KDU-ČSL. TOP09 atd. šlapalo vše jako hodinky, si nechte pro žáky prvního stupně ZŠ (na druhém stupni už někteří začínají samostatně myslet a neskočí na každý špek).
Máte to PŠM sice moc hezky zpracováno, ale sem chodí dost lidí, kteří devadesátky prožili na jedné ze stran barikády jako plně dospělí. A ti vědí svoje. Jak "etovití", tak ti, co se jim jejich "šibalství" snažili překazit.

To, co vím, by vydalo na knihu. Nebylo by to vůbec pěkné čtení a i po třiceti letech bych někomu mohl stát za to, aby mě zabil. Ostatně, někteří z nás si možná ještě vzpomenou, jak "byl dopadnut" Ing. Jaroslav Lizner; a to byl jen ředitel "Centra kuponové privatizace" - tedy zcela bezzubé instituce, která neměla na nic a na nikoho vůbec žádný vliv. Nebo David Rath, který věděl příliš mnoho o bačování na KÚ Stč. kraje jak za ODS, tak za ČSSD; ale hlavně za ODS, protože ta a nikdo jiný prováděla "modernizaci nemocnic" (kupodivu exhejtman Petr Bendl, za nímž jsou veškerá předražení a další zlodějny, nebyl nikdy vyslýchán ani jako svědek a dodnes si hřeje zadek v parlamentu).

Takže, Kebabe, všechna ta zlodějna a likvidace DOMÁCÍHO průmyslu, zemědělství, potravinářství, farmacie, odborného školství, řemesel, školních podniků, pracovišť praktického vyučování etc. začala hned zkraje r. 1990, kdy Klaus zrušil všem podnikům kontokorenty na TOZ. Tím je dostal do situace, kdy jednak nemohly vyrábět (a tedy dostát svým exportním zakázkám) a "druhak" nemohly platit materiál, polotovary atd. Tím ty podniky odsoudil k smrti; což také bylo jediným účelem "ekonomické transformace".
Zrušení všech §§ TZ týkajících se hospodářské kriminality v červnu 1990 a okamžitě následující "malá privatizace" daly neskutečný prostor "etovitým".
Tzv. "velká privatizace" už vlastně byla jen dominovou kostkou. Co se během ní dělo, byl opravdu horor - kupříkladu bezúplatné přenechání veškerého duševního bohatství podniků převážně zahraničním nabyvatelům, zaúčtování podnikových bytových s nulovou hodnotou, zahrnutí podniků, které ještě ani nespustily zkušební provoz do "kuponové privatizace" - to by byl opravdu nekonečný výčet "šibalství", k nimž došlo. Někteří z těch, co VĚDĚLI a VĚDÍ, toho využili ve svůj prospěch, jiní se marně snaží zapomenout (protože ne každá člověk je zlodějská svině).

No, a pokud jde o Kalouska a jeho "investice".
Žádnou jste neuvedl. Proč?
Zato já Vám zfleku vyjmenuji to, co Kalousek (spolu s Kybersadistou) poslali pravděpodobně nenávratně do prdele.
V první řadě to byl kolaps sociálních služeb a péče. Jak finanční, tak personální a materiální. Obor se z toho dodnes nevzpamatoval. Následovala privatizace většiny oblastí sociální péče, což vedlo ke vzniku tisíců parazitických firem, které dodnes jen sají veřejné dotace, odrbávají "klienty" a jejich rodiny a kšeftují s hlavně nemovitostmi.
Další oblastí byli zdravotně postižení, jichž statisíce bylo posláno na úplné sociální dno jen proto, že Kalousek s Kybersadistou potřebovali "ušetřit" bez ohledu na následky. Takže lidé po amputacích, transplantacích, chronici s nemocemi z povolání, onkologici a další byli "zázračně uzdraveni" změnou §§ a ponecháni osudu.
Hned v závěsu bylo VEŘEJNÉ školství - nejen rušení škol (tzv. "optimalizace sítě škol") a školek (jesle byly zrušeny již v 90kách jako "nežádoucí pozůstatek komunismu"), ale také masivní podpora soukromého podnikání ve školství na úkor veřejných škol, vč. dotací soukromým VŠ.
O úmyslném podfinancování policajtů a hasičů na takovou úroveň, že si museli kupovat PHM za své, toho bylo napsáno hafo.
Takže, synku, Kalousek&spol. hodlali poslat do prdele celý veřejný sektor a jen šťastná náhoda jim zabránila v dokončení jejich zločinného řádění.

Jo, ještě k nemocnicím.
Jejich privatizace a likvidace začaly v 90kách.
Krok jedna - převedení nemocnic pod okresní úřady.
Krok dva - zrušení OÚNZ.
Krok tři - "transformace zdravotní péče". Tedy hromadné rušení zejména venkovských ordinací a malých lokálních nemocnic, kejklování s fakultními nemocnicemi, rušení akutních lůžek a - opět - totální podfinancování ambulatního i klinického zdravotnictví. Zřízení sítě "zdravotních pojišťoven" už byla vlastně jen taková epizodka.
Krok čtyři - ořezání rozpočtů okresních a městských nemocnic tak, že musely zrušit svoje obslužné provozy. Po nichž pochopitelně okamžitě skočily firmy týpků z okresních a vyšších pater politiky - takřka výhradně z řad ODS a KDU-ČSL.

Takže, Kebabe, napíšu Vám něco, co jsem zde ještě nikdy "nevyslovil" a budu jen doufat, že to nebudu muset zopakovat:
S těmi lžemi o ODS, TOP09 a jejich úspěšnosti jděte do hajzlu. Pokud možno zkratkou.
Škody, které téhle zemi a jejím obyvatelům způsobily obě partaje, jsou nenapravitelné. KDU-ČSL jim zdatně funí na záda; byť se tváří, že "my nic, to ti ostatní".

Průměrný počet slepic: 3.9 (28 hlasů)

Od toho je (nejen) tady specialista Ponkrác! Nikdo to přece nedokáže líp, než bývalý politruk, mjr. v.v. Ponkrác!

Průměrný počet slepic: 2.3 (18 hlasů)

Já jsem s kamarády na VŠ naprogramoval software, který z teletextu převáděl data ohledně vývoje cen a počty prodejů akcií (v poledne a večer na Burze CP a v RM systému) a následně je uchovával a zobrazoval v různých grafech či tabulkách. Kupovali si jej jak investoři do akcií z kupónovka, tak i banky. Byla to původně moje bakalářská práce. Tím jsem si vydělal dost peněz a za ty jsem koupil byty (měl jsem ty peníze raději rozfofrovat?). Nikdo mi nic zadarmo nedal, Tak proč se do mě furt navážíte?

Průměrný počet slepic: 3.1 (12 hlasů)

Na Občana se vyserte.
Je to jen tapetář špalků textu, ožralý vlastní důležitostí. Čím víc písmenek, tím větší adidas.

Průměrný počet slepic: 2.9 (15 hlasů)

In reply to by Leoš (neověřeno)

Trvalý odkaz

jste docela kvalitní ocas.
Budiž vám přáno.

Průměrný počet slepic: 4.1 (13 hlasů)

Bez kvalitních ocasů, by svět byl pro holky smutným místem. Neberte se tak vážně :D
Každý z nás tady a jednotlivě, je pro svět důležitý asi tolik, co poslední zemák ve sklepě.

Průměrný počet slepic: 2.4 (8 hlasů)

In reply to by Leoš (neověřeno)

Trvalý odkaz

taky...

Průměrný počet slepic: 5 (8 hlasů)

v nichž se chlubíte chlubíte koho všeho a co všechno už jste "přešibalil" a ještě hodláte "přešibalit".
Ten klacek na sebe jste mi do ruky nikoli vložil, ale vnutil.

Průměrný počet slepic: 3.3 (14 hlasů)

A co Vás donutilo ten klacek použít?
Musíte v každém svém špalku dávat všem najevo, jak Vás osobně převrat semlel?

Průměrný počet slepic: 1.9 (14 hlasů)

Pokud narážíte na to, kdy jsem dával k dobru jaké nesmyslné dotace a příspěvky existují pro nájemníky bytů, jak tito nájemníci optimalizují aby čerpali maximum (třeba otec je jen na návštěvě a matka je chuděra samoživitelka), jak si babičky berou svoje vnoučky do pěstounské péče, potravinové banky, oblečení z charity, které neperou a raději jdou nafasovat další várku, ..., tak Vás ujišťuji, že já nic takového nečerpám. Jedinou výjimkou byla dotace na solár na mé střeše a to jsem si finančně vážně moc nepomohl.
I to psaní Vám nějak vadí a nasírá Vás?

Průměrný počet slepic: 2.8 (11 hlasů)

1. Ani písmenem jsme nenapsal nic o šlapání státu jako hodinky. Nikdy se to nestane.
2. Lizner, Rath - vůbec jsem tyhle marginálie neřešil. Netučím, proč se vám to připletlo do příspěvku. bendl - sám vyvracíte sebe, sice ho obviňujete, ale sám dodáváte, že mu nikdo nikdy nic nedokázal.
3. Pro mne je stěžejní to, že po 1990. měla ČR nejvýkonnější ekonomiku z postsovětského bloku, a to po Slovinsku. Někdy kolem 2000 naše ekonomika předběhla i tu Slovinskou a drží se na prvním místě dodnes. Vy to nazýváte zničenou ekonomikou, vaše volba. Od 1990 má dnes i přes privatizaci 1/4 majetku státu ČR dokonce větší majetek než za komunistů (v přepočtěné měně) a životní úroveň Čecha stoupla z asi 63 % průměru EU na 80 % průměru EU. tRAGEDIE.
4. Podmínky privatizace byli jasné - prodat něco ztrátového jste mohl jen tehdy, když jste přistoupil na podmínky i kupce. Nad tím je zbytné hořekovat, za to lze max poděkovat komunistům, kam českou ekonomiku skopali. A že bylo třeba privatzovat je jasné - viz třeba ČD : než bylo přistoupeno k oddělení dopravy a správy cetsy a k privatizaci regionálních tratí, stát dotoval ročně ČD 100 miliardami. Např. z privatizace vznikla ztráta cca 370 mld. Stejnou ztrátu tehdy vyprodukovalo jen ČD za 4 roky. A takových fabrik po soudruzích byly stovky.
5. Já ale nikde o Kalouskovo investicích nic nepsal. Já psal jen to, že když byl ministrem financí on, šlo i za recese na investice státu (primárně infrastruktura, btw. i zatavení stavby dálnic někdy 2011 bylo dílo Víta z Věcí veřejných jako ministra dopravy, ne Kalouska) ze státního rozpočtu větší podíl, než za Babiše za konjunktury. Nepřetahoval jsme se s konkrétními investcemi.
6. Já teď nemám čas řešit ty detaily, které následně uvádíte, školství, nemocnice, .... musím ven. Klidně se k tomu zkusím vrátit odpoledne nebo večer, ale znovu říkám - viz bod 3. To je to hlavní a postačující k vyhodnocení toho období. Samozřejmě že se nějaké chyby udělali, určitě je víc vnímali ti, jichž se pžímo týkali, ale takhle nemůžete posuzovat stát a jeho ekonomiku, dojmy jednotlivců, i kdyby oprávněnými.
7. Nikam nejdu. Pouze pokud své trvzení o škodlivosti ODS doložité lépe, než emočními výkřiky. Já zde píši z 90 % dohledatelná fakta (velmi často je přímo dokládám) zbytek je minimálně logická konstrukce. Ve vašem příspěvku mne z 60 % obviňujete z něčeho, co mi sám podsouváte - ve zbytku vyjadřujete svůj subjektivní dojem bez jakéhokoli doložení. Takhle se diskuse nevede.
Já chápu, že existuje dost lidí, kteří si myslí, že ODS v 90. letech rozkradla ČR. Bohužel, zatím jim nikdo nedoložil ani miliardu. Zato já vám doložím 1,6 bilionu (státní dluh) Z MÉHO POHLEDU rozkradených peněz těch, co pracují, ve prospěch prožrání jich (těch peněz) těmi, co nepracují nebo "chodí do zaměstnání. Z mého pohledu to je krádež.
Mimochodem, zda-li víte, proč je formulka, že provoz státu je financován z daní lidí , uvedena už v ústavním právu? Možná víte, já už musím jít, tak to rovnu dopíši : inu proto, protože kdyby to tam nebylo, ale jen v nějakém nižším zákoně, ukázalo by se, že to je PRACHOBYČEJNÁ KRÁDEŽ. Výběr daní je ve své podstatě ústavním prácvem legalizovaná krádež.
Stejně tak systémy sociálního a zdravotního pojištění.
To je největší rozkrádačka nejn v tomhle státě, realizovaná těmi vašimi.

Průměrný počet slepic: 2.7 (20 hlasů)

In reply to by kebab (neověřeno)

Trvalý odkaz

jako "O Smolíčkovi".
Hlavně ta životní úroveň. I když je pravda, že rostoucí počet občanů ČR už má životní úroveň tak vysokou, že na ni nedosáhnou ani se štokrdletem pod nohama...

Ještě nějakou, jooo? Prosím!

Průměrný počet slepic: 4.7 (14 hlasů)

Nekrmit.

Průměrný počet slepic: 4.4 (7 hlasů)

In reply to by lujjza (neověřeno)

Trvalý odkaz

Vidím vidím, děkuju lujjzo.

Průměrný počet slepic: 3.4 (10 hlasů)

In reply to by Leoš (neověřeno)

Trvalý odkaz

"Občane/občané, nekrmte ty troly".

Bylo by to asi přesnější a nedocházelo by k případným mýlkám.

Průměrný počet slepic: 3.7 (15 hlasů)

argumenty, Občane?
Bez nich to nemá cenu.

Průměrný počet slepic: 3.2 (9 hlasů)

Odpovědí na ně bylo "nevím", "nezajímá mě", "nedůležité" a pod.
Takže chlapec o devadesátkách a následujících letech buď nic neví, nebo je placený za odvádění pozornosti od aktérů, z nichž mnozí jsou politicky aktivní dodnes.

Průměrný počet slepic: 3.4 (10 hlasů)

Píp!

Průměrný počet slepic: 3.7 (3 hlasů)

Mně věřit nemusíte. Eurostatu, ČSÚ a těm, co tomu rozumí, byste ale měl

https://www.novinky.cz/ekonomika/clanek/od-revoluce-vzrostla-kupni-sila…

možná jsem si ta % nezapamatoval úplně přesně, ale moc se neliší.Mimochodem, dovolte mi otázku, o kolik myslíte, že se má průměrný Němec lépe než průměrný Čech?

Průměrný počet slepic: 1 (6 hlasů)

In reply to by kebab (neověřeno)

Trvalý odkaz

Kebab.
Tributy, daně, poplatky a výpalné platí porobené národy, keré nemají na ničem jednotlivě podíl. Podílníci dostávají podíly z rozpočtu, páč jim patří celá zem a všechno co se v ní urodí.
Jen v demosgrátických režimech berou podíly cizáci, zloději a bandy papalášů. Ostatním tihle říkaj, že si všechno musej stokrát zaplatit. Hotové

Průměrný počet slepic: 3.4 (8 hlasů)

Daně se platí všude. Podíly pro cizáky ap. jsou pouze z toho do čeho dotyční cizáci vložili vlastní peníze, a získávají ty podíly také až po zdanění. Nemusíš s enám to líbit, ale není na tom nic principielně špatně.

Průměrný počet slepic: 2.5 (8 hlasů)

Daně se platí všude. No, všude tam gde sou národy porobené. Tomu zkusili říkat hajzlové globalizace. Ale lidi podvědomě dycky budou vědět, že nechtěj globalizaci, igdyž budou mlet howna. Hotové

Průměrný počet slepic: 5 (1 hlas)