Tomuhle nemohu odolat

Autor

Čtenář Jirka mi poslal následující odkaz a já nemohu odolat, abych mu okamžitě udělal reklamu. Čeští elfové verbují do svých řad. Se zájmem jsem si přečetl následující řádky a myslí, že stojí za to přerušit žňové historky a udělat českým elfům reklamu. Následující text kopíruji tak jak je: 

Přidej se k nám

Není ti jedno kam naše země směřuje? Díváš se také s obavami, jak někdo stále přilévá benzín do ohně, který rozděluje naši společnost do nesmiřitelných táborů? Chceš proti tomu něčím sám aktivně přispět?

Máš dvě možnosti – můžeš sám přispět k pozitivní kultivaci našeho kyberprostoru vlastním chováním nebo se můžeš přidat k nám.

Chci jít vlastní cestou

  • V diskuzích na netu se budu chovat kultivovaně, nebudu nikoho napadat a urážet. Budu se vyjadřovat k myšlence, nikoli k osobě.
  • V diskuzích budu mít odvahu „vystoupit z řady“, hájit demokracii, právo, prozápadní ukotvení naší země v EU a NATO. Není důležité přesvědčit kohokoli, natož hlasité trolly, důležité je ukázat těm třetím, kteří diskuze jen tiše sledují, že lidé jako my existují a nebojí se vystoupit.
  • Nebudu šířit nepravdu, zprávy pochybného původu, řetězové maily, indormace z dezinformačních serverů, a to ani kdyby byly sebevíc šokující, zajímavé nebo vtipné.
  • Budu se snažit spojovat, nikoli rozdělovat. Drtivá většina sympatizantů dezinformací jsou oběti, nikoli jejich tvůrci. Soustředím se spíše na to, co by nás mohlo do budoucna spojovat, nikoli na to, co nás aktuálně rozděluje.
  • Cílem Českých elfů není zvítězit nad konkurenčním „táborem jiných Čechů“. Našim cílem je sjednotit občany na takové pozitivní platformě, která by byla proti cizím manipulativním kampaním imunní.

Chci se přidat k Českým elfům

  • Ozvi se nám na email cesti.elfove@gmail.com. Napiš nám něco o sobě, svých schopnostech a zkušenostech, abychom věděli, jak jich nejlépe využít (grafika, databáze, zkušenosti se sociálními sítěmi, programování, psaní textů, investigativní hledání informací na netu, řízení projektů a lidí, atd.)
  • Nováčkové začínají na základních pozicích, později, když se osvědčí (především jejich vytrvalost a spolehlivost) se rozšiřuje jejich zařazení, pole působnosti a zodpovědnosti.
  • Je to nenáročné – stačí jen pár hodin týdně tvého času. Sám si určíš, na co stačíš a na co máš čas. Ceníme si však spolehlivosti – co sám slíbíš, měl bys dodržet.
  • Činnost Českých elfů je pro skutečné patrioty a vlastence, nikoli pro pozéry, trolly a mluvky, co se rychle nadchnou a rychle vyhasnou. Pro ty, kterým jde o pozitivní věc, nikoli o osobní prospěch. Protože jsme neustále pod nepřátelským tlakem trollů, pracujeme anonymně v utajení a s veřejností komunikujeme pouze prostřednictvím našich mluvčích.

 

https://cesti-elfove.cz/pridej-se-k-nam/

 

Vidlácky bych celý tento verbuňk shrnul asi takto: 

 Kdo máte rád EU, NATO a celé to naše úžasné, skvělé a dokonalé západní zakotvení, neváhejte o tom všude mlít pantem a všude zdůrazňovat jak je to skvělé, jak se soudruzi v SSSR   euroatlantická civilizace nikdy nemýlí a co dělá, to dobře dělá. 

Pokud o tom máte pochybnosti, kupříkladu vám vadí americké drony bombardující svatby, americké stíhačky bombardující Bělehrad, vadí vám povinná solidarita, vidíte jak se základny NATO blíží k Rusku a jak demokraticky ničíme jednu zemi za druhou, jak jsme zadlužení až po uši, dostali jsme sami sebe do klece a cesta ven bude hodně hnusná, pokud si tohle všechno myslíte, jste troll, dezinformátor a je nejvyšší čas, aby vám nějaký elf vysvětlil, co si máte myslet. 

 

 

 

 

Hodnocení
Průměrný počet slepic: 4.8 (146 hlasů)

Komentáře

In reply to by Alena Z. (neověřeno)

Trvalý odkaz

byl dřív u Svobodných.
To je diagnóza...

Průměrný počet slepic: 4.7 (3 hlasů)

In reply to by Josef (neověřeno)

Trvalý odkaz

Disidenti byli bývalí svazáci. Vždyť i ČT vysílala Havla jak vede nějaký svazácký proslov, už po komunistickém puči.

Už je to nudný to připomínat.

Průměrný počet slepic: 4.5 (8 hlasů)

In reply to by zemedelec (neověřeno)

Trvalý odkaz

Dobrý den. Jak Vás tohle mohlo napadnout pane Zemědělče? To se přece nedá srovnávat! I když se mezi disidenty našli lidé různých charakterů, nikdy neovládali média, jejich slovníkem nebyly vulgarity, neubližovali lidem. Nevystupovali pod falešnými profily, ale za své názory a činnost ručili svými pravými jmény. Tyhle spojují jen prachy, závist a nenávist. Vystupují pod falešnými profily, ve velkém šíří dezinformace, práskají a dští pomyslnou síru v provokativních, urážlivých a jakoukoliv logiku postrádajících komentářích prakticky na každé téma, protože elftroll má spoustu času….“ Jsou to jen pohrdáníhodní lokajové.

Průměrný počet slepic: 3.9 (16 hlasů)

Pane Alice.
Nikdy to není přesně tak,jak to bylo,doba pokročila,možností je více.
Asi všechno nevíte,jak to bylo s disentem,jak provokovali,ale máte pravdu,neměli prostor v médiích,jen přes zahraniční vysílání.To udávání bylo také,co mnohé dokumenty dokazují o spolupráci s STB s režimem víme také.
Je tu jen jeden rozdíl,ti dřívější,vychvalovali,bojovali za západní hodnoty,tito dnešní se to snaží udržet.

Průměrný počet slepic: 3.9 (9 hlasů)

In reply to by zemedelec (neověřeno)

Trvalý odkaz

Já se nerada přu pane Zemědělče. Vypadá to tedy, že Vy oběma těm skupinkám přisuzujete stejný cíl – podřízenost západu? Upozorňuji, že jsem mezi tyhle politicky se angažující lidi nikdy nepatřila, ani nikdo z rodiny ne. Ale bohužel jsem mladá už dost dlouho na to, abych si pamatovala, že do tehdejšího disentu patřili většinou inteligentní lidi s integritou, kteří se postavili tehdejšímu režimu. l oni byli nejspíš placeni lidmi s nekalými úmysly, jak se to děje v celém světě, když se chce rozbít nějaký stát, ale neudávali, neměli propracovaný systém vyvolávání nenávisti, a tím i polarizace společnosti. Snažili se přesvědčovat a to z lidského hlediska bylo legitimní Ale to by bylo na jiné povídání.

Dnešní marginální skupince elftrollů slouží jen pár nenávistných hlupáků bez vlastního názoru, opisujících slepě texty z ústředí. Jsou to obyčejní práskači jako bývali domovní důvěrníci, vytahovaní ze spodiny, kterým nic není cizí, mají-li z toho prospěch.

Elftrollové sami o sobě říkají: "Působíme v tradičním veřejném i kybernetickém prostoru. Monitorujeme činnost nepřátel na internetu a získáváme informace o konkrétních osobách napadajících hodnoty, na nichž stojí Česká republika. Nepřátelské sítě nejen sledujeme, ale i aktivně podrýváme…"

Znáte člověka, který by přijal takovou ideu a chlubil se s ní? Když jsem ráno četla Vidlákův článek, napadlo mne, že ho mohl pojmenovat „Esence pokrytectví“.

CO tím chci říct - že možná s cílem máte pravdu, ale to přehánění, nerozeznávání míry hodnot, ignorování mezí toho, co je ještě přípustné, nerespektování reality a naopak nezakrytá nenávist a lež jako zbraň, vnáší chaos do myšlení lidí v době „přeifomovanosti“ a tím elftrollové (na rozdíl od tehdejších disidentů) nejvíc škodí celému národu. Míra naší otrlosti vůči nepřijatelnému stoupá (nebo klesá)úměrně s jejich drzostí a my si příliš rychle zvykáme na agresivitu, vulgaritu a přízemní možnálegraci, za což oni beze studu berou bakšiš.

Jestli si někdo v této bláznivé době zaslouží pohrdání, je to tahle skupinka elftrollů.

Zase se moc neshodnem pane Zemědělče, ale není všem dnům konec. Tak třeba zas příště:-) Hezký den.

Průměrný počet slepic: 3.7 (7 hlasů)

In reply to by Alice (neověřeno)

Trvalý odkaz

Paní Alice.
Díky za odpověď,Musím k tomu dodat,někteří byly disidenti z přesvědčení a někteří se jen v tom vezli.
Znal jsem některé,co se angažovali v roce 1968,pak je vyhodili ze strany ze stranických postu z postu profesora na gymplu,ti pak jen sledovali dění v disentu,ty bych do pomahačů cizí mocnosti nepovažoval.

Průměrný počet slepic: 5 (4 hlasů)

In reply to by Alice (neověřeno)

Trvalý odkaz

Havel přes 10 let nepracoval, vyjma necelého roku v pivovaru. Rodina Bendů taky. A další. Živila je nadace Charty, kterou založil Janouš ze Švédska a US "odborářské" fondy, placené přímo CIA. Chartistické špičky jako Havel nebo Bendovi, měly 60 000 Kčs v době, kdy průměrný plat byl 2 500 Kčs. Prostě disidentství byl kšeft a dobrý. Proto měli všichni chatičky, mercedesy, proto chlastali, kouřili jak o život a š.kali s děvkama. Jejich večírky byly pověstné. Spousta z nich byli alkoholici, za peníze západních daňových poplatníků. Olga doma jen ležela a kouřila a měla služebnou. Za socíku. Skutečnému disidentovi, Jiřímu Wolfovi a jistě i dalším, byly tyto zdroje odepřeny.

Jistě, trollové elfové to dělají u entuziasmu, mladičké nerozvážnosti a blbosti. Ale většina zadarmo. Jak svazáci z 50 tek, zblblí, ale věřící. Disidenti po roce 68 to dělali jako tvrdý business a ti, co byli placeni a sledováni ze zahraničí, se skutečných postihů nemuseli bát.

Nedá se to ani v nejmenším srovnávat. Takže, Alice, jste hodně mimo.

Průměrný počet slepic: 5 (15 hlasů)

Dle anglického časopisu Spektator, který byl něco jako Parlamentní listy v lepším a editora v něm dělal TEN Boris Johnson, Soros dával na každou zemi východní Evropy 2 milióny dolarů ročně. Můžete počítat a dumat, kde ty prachy končily.

Samozřejmě, CIA porovnávala své příspěvky s jeho. Jen si zagooglujte.

Hádejte, jestli Soros na pádu komunismu (a tedy i na vás) vydělal nebo prodělal.

Průměrný počet slepic: 4 (4 hlasů)

No dobře pánové Jacku a Čmoude, přehlasovali jste mne, jsem tedy mimo :-). Tak se hrabte v minulosti, kdo byl horší a hýčkejte si ty dnešní elftrolly ať máte za čas při rozbití brýlí zas na koho nadávat i když dnes jsou pro vás jen nerozvážní a entuziastičtí (za prachy). To je to, o čem jsem psala panu Zemědělci - práh snesitelnosti se snižuje, možná zmizí úplně, až splynete. Jen Vám Jacku řeknu jedno - ta shovívavost k mladické blbosti není na místě, studentů a vůbec mladých je mezi nimi minimálně. Gró tvoří staří, pokřivení trollové plní nenávisti, které naverbovaly vlády ODS, TOP a VV a "hodnoty" je jen přetáhly, zorganizovaly a líp zaplatily. Věřte mi, že o tom něco vím.
Ale jak je libo, pánové, dávno už vím, že svět nezměním, píši jen své názory a nevnucuji je nikomu, natož lidem, kteří jen oživují svého dávného nepřítele a přes něj nevidí toho současného. Hezký večer.

Průměrný počet slepic: 3.5 (6 hlasů)

In reply to by Alice (neověřeno)

Trvalý odkaz

My jen říkáme, že jsou jedni jako druzí, nebo disidenti horší.

Disidenti pořád ještě vládnou. Kdyby chtěli, tak jsou elfíci ve vězení. Je to jeden a ten samý nepřítel.

Průměrný počet slepic: 3.5 (2 hlasů)

In reply to by Alice (neověřeno)

Trvalý odkaz

Tak mám pocit, že tu někdo nerozumí psanému slovu...

Zatím bez slepic

In reply to by Alice (neověřeno)

Trvalý odkaz

do tehdejšího disentu patřili většinou inteligentní lidi s integritou, kteří se postavili tehdejšímu režimu

- Máte nějaké příklady, abych si to dokázal představit?

---
Jedna žena byla kdysi v mládí na základce šikanovaná. Pak po nějaký dvaceti letech přihlásil ten dotyčný a chtěl s ní mluvit. Ona rozhozená tam šla, on se tam nějak nešikovně omluvil, pak to vysvětloval a říkal další sviňárny, co jí dělal. Bylo to celé takové trapné a pak už když nebylo, co říct, tak se zas rozešli.

Ve výsledku byla ona zpětně ještě nasranější, protože těch nespravedlností k vyrovnávání se je ještě víc a míra hnusu, co se dá od lidí očekávat je ještě větší. Samozřejmě se se šikanou vyrovnává dál, protože ji to v ničem nepomohlo, protože to nebyla ani upřímná omluva, ale předepsaná, protože on sám studuje psychologii a tohle měl za úkol jako součást nimrání se sám v sobě.

Taky to je to vydírání odpuštěním a rozhřešením.

Nezaplatil ji ty prachy co jí stojí terapie a podle Samkový, terapie vyjde tak na půl mega minimálně.
Nicméně se alespoň omluvil a uznal svý předchozí viny. Možná ne úplně upřímně, neochotně, z donucení, ale udělal to i když se mohl vykašlat na celý studia a jít studovat třeba ekonomiku. kde se tohle neřeší.

Slyšela jste kdy o nějakém chartistovi, který by se kdy za něco OMLOUVAL? Natož aby to dělal osobně a omlouval se jednomu každému, kterému udělal svinstvo? Viděla jste někde, že by někdo z nich symbolicky tahal šrajtofli a že vám pošle odškodnění? Já ne, ani jednoho. ale třeba jsem to promeškal.

Za to jsem viděl podlejzavého Lábuse, jak se omlouval, že hrál jednoho z Plastiků v Majoru Zemanovi.

Víte co se dělá, když něco nechtěně zničíte? Třeba knížku? Nahradíte to. Koupíte novou.

Pamatujete si na ten Italský seriál Chobotnice?
https://cs.wikipedia.org/wiki/Chobotnice_(seri%C3%A1l)
S tím sympatickým hercem Placidem ?
https://cs.wikipedia.org/wiki/Michele_Placido

Ta hlavní postava Cattani tam bojuje s mafií a v jeden moment mu unesou dceru. Tím ho vydírají a chtějí po něm, "aby to dal do pořádku tak, jak to bylo před tím, jakoby se to ani nestalo"?

Odhlédněme od toho, že tohle byli zločinní mafiáni, ale ten princip, že dáte do pořádku to, co jste rozesrali, tak, jakobyste to nikdy neudělali, to je to, co dělá inteligentní člověk s integritou, když už udělá někomu nějaké svinstvo, kterého pak LITUJE. Protože lidé s INTEGRITOU litují toho, co udělají špatně.

Viděla jste někde někoho z těch disidentů, že by se někde omlouval, snažil něco napravit, někoho chtěl odškodnit? - Já jsem to nezaregistroval nikde.

Postavit se režimu, když už nekouše, ale jen poštěkává a máte tam své kamarády, s kterejma jste dvacet let prasečili, jak utržení ze řetězu, to není žádný znak integrity, ale jen oportunismu.

Jeden můj známý měl tchána, co taky komunistoval v padesátejch+šedesátejch letech. Po 68 se taky nechal vyhodit, ale místo, aby zakládal další politické spolky a zas vymýšlel sračky, se na politiku vysral a šel dělat někde na Kladensku na šachtu. Protože on měl skutečnou integritu a když viděl, že ví hovno, šel dělat něco normálního.

Průměrný počet slepic: 3.5 (8 hlasů)

Média ovládli hned po revoluci a elfové jsou jejich plody.

Nebo si myslíte, že Rudá Fena Šiklová na FF UK káže proti elfům, práskání, donášení a třeba antixenofobní nenávisti.

Disidenti nikdy sami nepřipomínali, že jsou bejvalí stalinisti (bejvalí ve smyslu bývalý vrah) bývalí trockysti, bývalí zednáři atd. Taky nikde neříkalo, jak je to jejich disidentování výborně placený.
Jestli si nemohli změnit jméno, protože nebylo jak, tak si k němu vytvořili falešnou legendu.

Navíc na webu jsou přezdívky běžné.

Už jste přemejšlela, jaktože jim KSČ nikdy neskrouhla peníze nebo je nezavřela pro příživu, když měli viditelně nekalý zdroj obživy?

Kdo brání disidentům vylézt v TV a odříkat, jak to tehdy všechno bylo - bez všeho lhaní? - Jen lžou a lžou.

Elfové jsou sice osina v prdeli, ale tolik škod co disidenti, nikdy nezpůsobí.

Průměrný počet slepic: 4.2 (12 hlasů)

moc se mi do toho ani nechce (nerada dlouze okecávám jedno téma)… vidíte to strašně radikálně, já se na svět takhle nedívám. Samozřejmě, že v těch detailech máte pravdu, ale poskládal jste je do scénáře, který by vyděsil každého, kdo to nepamatuje. Mezi námi lidmi nejsou cherubíni a serafíni, ani satanáši a luciferové. Všichni děláme chyby, třeba se i toho přiznání disidentů jednou dočkáte. Neříkejte, že jste už kdysi věděl, že disidenti „působí zlo“, to můžete vyhodnotit až s odstupem času. Tohle, co sem vnáší elftrollové nás však poznamená na dlouhou dobu, jestli ne na vždycky. I Vy jste mi to bohužel potvrdil. Psala jsem o tom panu Zemědělci, tak se opakovat nebudu.

Jen ještě otázku nakonec – kdo z disidentů byl nebo je ve vládě? Naopak mezi jejich ideovými oponenty je bývalých disidentů hodně. Ale možná už mi paměť neslouží… taky Vám možná připadám naivní ( lidé se prostě liší) - víte, já jenom odmítám jen povýšeně kritizovat a lepit ze střípků obraz podle svého myšlení, snažím se porozumět a odlišovat podstatné a nevyhnutelné od banalit a ideologie. Nic ve zlém. Pokud byste mi to chtěl „natřít“, pak prosím bez agresivity. Děkuji:-) 

Průměrný počet slepic: 2.7 (10 hlasů)

Disidenti, ti vaši vzdělaní a chytří lidé, mají většinově pouze 2 společné jmenovatele. Mnohonásobně nadproporční zastoupení, oproti běžné populaci, židovského etnika. Proto je zřejmě obdivujete. Druhý společný jmenovatel byla chtivost peněz. V té si všichni byli rovni bez ohledu na to, jestli to byl Jozief, Lájoš, Honza, Anička nebo Jeremiáš.

Průměrný počet slepic: 4.2 (10 hlasů)

K čemu je přiznání viny "jednou"?

Mělo být v roce , než sepsali ten svůj pamflet. V roce 1967, než začali reformovat. V roce 1990, než se cpali do funkcí.

K čemu je přiznání viny, na smrtelném loži, když nic nenapraví? Nic neodčiní? Nic nenapraví?

Co si vy pamatujete? To, co jste sama prožila, co jste sama viděla. - Co ty případy, které jste neviděla, protože se nikde neukázaly a jen se o nich šeptalo mezi dospělými, jen některými a dětem se neříkaly už vůbec, ze strachu, že by se podřekli?

Už vás někdy znásilnili?
Doufám, že ne, ale dovedete si představit, co je to pro dotyčnou za trauma? (Třeba při sledování filmu Prci, Prci, Prcičky).

No a představte si, že ten znásilňující se při tom BAVÍ. Pro něj to je zábava a o nic moc nejde.

Když to pak má soudce, tak pro něj to je úředničina, "udělal tohle, napaříme mu tolik".

Pro psychologa, co ji pak léta léčí, to jsou peníze, ale i trochu trauma, když to s ní rozplétá a uvědomuje si její ponížení, utrpení a strach o život.

Pro jiného psychologa to je jen jeden příklad, na kterém může vysvětlovat svou teorii, že "za vším je na začátku dobrý úmysl" a jakkoliv to je znechucující, i to je pravda (další komponenty jsou třeba bezohlednost).

Je její pohled příliš radikální?
Nebo čí pohled je ten správný a určující? Soudcův, psychologův nebo snad posluchačů veselé písničky, co o tom pak napíše Jahelka?

Znáte případ James Bulger? Je to o dvou klucích, co umučili batole. K čemu je přiznání viny "jednou"?

Mělo být v roce , než sepsali ten svůj pamflet. V roce 1967, než začali reformovat. V roce 1990, než se cpali do funkcí.

K čemu je přiznání viny, na smrtelném loži, když nic nenapraví? Nic neodčiní? Nic nenapraví?

Co si vy pamatujete? To, co jste sama prožila, co jste sama viděla. - Co ty případy, které jste neviděla, protože se nikde neukázaly a jen se o nich šeptalo mezi dospělými, jen některými a dětem se neříkaly už vůbec, ze strachu, že by se podřekli?

Už vás někdy znásilnili?
Doufám, že ne, ale dovedete si představit, co je to pro dotyčnou za trauma? (Třeba při sledování filmu Prci, Prci, Prcičky).

No a představte si, že ten znásilňující se při tom BAVÍ. Pro něj to je zábava a o nic moc nejde.

Když to pak má soudce, tak pro něj to je úředničina, "udělal tohle, napaříme mu tolik".

Pro psychologa, co ji pak léta léčí, to jsou peníze, ale i trochu trauma, když to s ní rozplétá a uvědomuje si její ponížení, utrpení a strah o život.

Pro jiného psychologa to je jen jeden příklad, na kterém může vysvětlovat svou teorii, že "za vším je na začátku dobtý úmysl" a jakkoliv to je znechucující, i to je pravda (další komponenty jsou třeba bezohlednost).

Je její pohled příliš radikální?
Nebo čí pohled je ten správný a určující? Soudcův, psychologův nebo snad posluchačů písničky, co o tom pak napíše Jahelka?

Znáte případ James Bulger? Je to o dvou klucích, co umučili batole. V Británii.

V češtině velmi zkrácená soft verze, co se stalo.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Vra%C5%BEda_Jamese_Bulgera

Tohle je v anglině, je tam vidět, jeho fotka. Text je velmi nepříjemný ke čtení
https://en.wikipedia.org/wiki/Murder_of_James_Bulger

Těm klukům to v ten moment přišlo taky jako dobrá zábava. Určitě v nich je i něco dobrého. Ovšem matka ho batolete to viděla úplně jinak. Jen proto, že by se justice u lidí už totálně odrovnala si nedovolili nijak trestat její veřejné výzvy k tomu, ať ty dotyčné někdo zabije, ale jak je to svrbělo.
Byla podle vás příliš radikální?

---------

Ony jaksi jsou chyby, kteří všichni neděláme. Jsou "chyby", které většina z nás nikdy neudělá.

----
Já jsem kdysi nevěděl, že disidenti působí zlo, ale taky jsem nikdy nechápal, co se vlastně děje, protože je komunistický režim zjevně nechával na pokoji, když je mohl zlikvidovat lusknutím prstů, jako všechny ostatní před tím a to byli jinší nepřátelé.

Disidenti byli divní od samého počátku. To bilo do očí. I normální teenageři se jim vyhýbali. Ne ti zasvěcění, co se chodili nechat ojíždět k Muchovi, ale ti normální nezasvěcení jo. S pány se na led nechodí.

Dodneška se objevují podivné situace, za kterých se lidi dostávali do kontaktu s disidentama a nejčastější dojem byl provokatéři.

Už pár měsíců po revoluci noví papaláši mluvili z pódia a z davu na ně řvali lidi, proč lžou, že to tak nebylo a papaláši si dál mleli svou a dělali, co chtěli a pak se divili, že je v zemi "blbá nálada" a ta je tady dodnes.

V říjnu 1990 vydal svoji analýzu Dolejší.
http://analyza.wz.cz/
Pak už nebylo, co řešit.

Jak víte přesně, že disidenti neudávali? Jak to, že mezi nimi bylo tedy větší procento agentů StB než v normální populaci, jak jsme si připomněli při úmrtí Chramostové?

Koho se Charta snažila přesvědčovat? Kdy? O čem? - Vždyť jsou jak z Kryla: "Vrah o morálce káže." Není v nich nic legitimního. Jo, možná Jiří Wolf, kterej byl jeden z těch troubů, co neviděl, jak jsou divní. Možná nějací další mlčící. - Proč se tu o disidentech vůbec bavíme na webu a nesledujeme nějakou takovouhle debatu v televizi ? - Protože by se systém zhroutil. Oni jsou úhelný kámen moci a tedy všeho zlého v téhle zemi.

----

Chartisti snad nezačínali jako malí práskači vytahaní (v padesátých letech), ze spodiny? Četla jste, jakou rychlou kariéru udělal třeba právě ten Kohout? - Takhle se v padesátých letech dělalo plno kariér.

-------
"Působíme v tradičním veřejném i kybernetickém prostoru. Monitorujeme činnost nepřátel na internetu a získáváme informace o konkrétních osobách napadajících hodnoty, na nichž stojí Česká republika. Nepřátelské sítě nejen sledujeme, ale i aktivně podrýváme…"Znáte člověka, který by přijal takovou ideu a chlubil se s ní? - Ano, všichni ti hyperaktivní komunisti a svazáci z padesátých let.

Podívejte, vyhodíme z toho internet: "Působíme v tradičním veřejném prostoru. Monitorujeme činnost nepřátel strany a státu a získáváme informace o konkrétních osobách napadajících hodnoty, na nichž stojí Československá republika a naše socialistické zřízení. Nepřátelské jednotlivce a skupiny sítě nejen sledujeme, ale i aktivně likvidujeme (hlásíme příslušným orgánům)…"

Mě to přijde jak vystřižené z padesátých let, kdy disidenti dělali ve straně kariéru.

Nemám rád ani jedny.

----------------
Politici:
Havel, Dienstbieři otec i syn. Benda tam sedí dodnes. Ruml tam byl. Rychetský. Šabatová. Vondra. Kubišová seděla v parlamentu, ale rychle utekla (protože to bylo horší než pronásledování StB). Devátý byl v politice. Hájek. Jsou na wikipedii, tak si to rozklikávejte.

Plus všichni ostatní signatáři, členové jejich rodin či jejich dobří známí, co potřebovali dobře placené funkce - a tato potřeba byla za porevolučními čistkami, protože soudruhům disidentům bylo potřeba udělat místo.

Když nešli do funkcí, tak do státního aparátu a nebo do "Umění". Pro byly čistky.

Já jsem si nic nevymyslel.

To není o natírání a pravda není ideologie. - Jestli ji mám já nebo vy, to se musí zkoumat, ale když vrah začne kázat o morálce, tak tam ta vražda pořád zůstává a nemá cenu ji popírat.

V češtině velmi zkrácená soft verze, co se stalo.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Vra%C5%BEda_Jamese_Bulgera

Tohle je v anglině, je tam vidět, jeho fotka. Text je velmi nepříjemný ke čtení
https://en.wikipedia.org/wiki/Murder_of_James_Bulger

Těm klukům to v ten moment přišlo taky jako dobrá zábava. Určitě v nich je i něco dobrého. Ovšem matka to viděla úplně jinak. Jen proto, že by se justice u lidí už totálně odrovnala si nedovolili nijak trestat její veřejné výzvy k tomu, ať ty dotyčné někdo zabije, ale jak je to svrbělo.

---------

Ony jaksi jsou chyby, kteří všichni neděláme. Jsou "chyby", které vetšina z nás nikdy neudělá.

----
Já jsem kdysi nevěděl, že disidenti působí zlo, ale taky jsem nikdy nechápal, co se vlastně děje, protože je komunistický režim zjevně nechával na pokoji, když je mohl zlikvidovat lusknutím prstů, jako všechny ostatní před tím a to byli jinší nepřátelé.

Disidenti byli divní od samého počátku. To bilo do očí. I normální teenageři se jim vyhýbali. Ne ti zasvěcění, co se chodili nechat ojíždět k Muchovi, ale ti normální nezasvěcení jo.

Dodneška se objevují podivné situace, za kterých se lidi dostávali do kontaktu s disidentama a nejčastější dojem byl provokatéři.

Už pár měsíců po revoluci noví papaláši mluvili z pódia a z davu na ně řvali lidi, proč lžou, že to tak nebylo a papaláši si dál mleli svou a dělali, co chtěli a pak se divili, že je v zemi "blbá nálada" a ta je tady dodnes.

V říjnu 1990 vydal svoji analýzu Dolejší.
http://analyza.wz.cz/
Pak už nebylo, co řešit.

Jak víte přesně, že disidenti neudávali? Jaktože mezi nimi bylo tedy větší procento agentů StB než v normální populaci, jak jsme si připoměli při úmrtí Chramostové?

Koho se Charta snažila přesvědčovat? Kdy? O čem? - Vždyť jsou jak z Kryla: "Vrah o morálce káže." Není v nich nic legitimního. Jo, možná Jiří Wolf, kterej byl jeden z těch troubů, co neviděl, jak jsou divní. Proč se o nich bavíme na webu a nesledujeme nějakou takovouhle debatu v televizi ? - Protože by se systém zhroutil. Oni jsou úhelný kámen všeho zlého.

----

Chartisti snad nezačínali jako malí práskači vytahaní (v padesátých letech), ze spodiny? Četla jste, jakou rychlou kariéru udělak právě ten Kohout?

-------
"Působíme v tradičním veřejném i kybernetickém prostoru. Monitorujeme činnost nepřátel na internetu a získáváme informace o konkrétních osobách napadajících hodnoty, na nichž stojí Česká republika. Nepřátelské sítě nejen sledujeme, ale i aktivně podrýváme…"Znáte člověka, který by přijal takovou ideu a chlubil se s ní? - Ano, všichni ti hyperaktivní komunisti a svazáci z padesátých let.

Podívejte, vyhodíme z toho internet: "Působíme v tradičním veřejném prostoru. Monitorujeme činnost nepřátel strany a státu a získáváme informace o konkrétních osobách napadajících hodnoty, na nichž stojí Československá republika a naše socialistické= zřízení. Nepřátelské jednotlivce a skupiny sítě nejen sledujeme, ale i aktivně likvidujeme (hlásíme příslušným orgánuům)…"

Mě to přijde jak vytřižené z padesátých let, kdy disidenti dělali ve straně kariéru.

Nemám rád ani jedny.

----------------

Havel, Dienstbieři otec i syn. Benda tam sedí dodnes. Ruml tam byl. Rychetský. Šabatová. Vondra. Kubišová seděla v parlamentu, ale rychle utekla (protože to bylo horší než pronásledování StB). Devátý byl v politice. Hájek. Jsou na wikipedii, tak si to rozklikávejte.

Když nešli do funkcí, tak do státního aparátu a nebo do "Umění". Pro byly čistky. No a tam dělají zase politiku. Nrebo co má být to, co předvádí Šiklová na FUK nebo v televizi?

Já jsem si nic nevymyslel.

To není o natírání a pravda není ideologie. - Jestli ji mám já nebo vy, to se musí zkoumat, ale když vrah začne kázat o morálce, tak tam ta vražda pořád zůstává a nemá cenu ji popírat a založení Ligy proti vrahům mrtvé nekřísí.

Průměrný počet slepic: 2.9 (9 hlasů)

Nějak se to propírovalo do textu ještě jednou.

Průměrný počet slepic: 3.7 (3 hlasů)

kvalitní spolupráce gůglu s woknama, taky jsem s tím zápolila, dokud jsem gůgl neodstavila a nepřešla na ie

Zatím bez slepic

… nevím Čmoude, je mi jasné, že kohokoliv sem napíšu, určitě na něj něco najdete. Za všechny snad Jan Schneider, Jar. Bašta, Bělohradský, Marvanová, atd. Nemusím s nimi souhlasit vždycky, ale pořád jsou to lidé konzistentní, kterým třeba já můžu lidsky věřit.
A abyste si nemysleli, že jste mne v přesile ukamenovali – v tom vašem zaťatém přístupu vidím jen velkou pošetilost, protože tím si zužujete prostor pro alespoň přiblížení se k nějaké pravdě. Disidenti nejsou „mí“, jak tu jeden z vás píše a ani je nijak neobdivuji, osobně nikoho z nich neznám. Přijde mi jen absurdní dohadovat se o tom, kdo jaký byl před dávnou dobou a přehlížet to, co se děje dnes. Vždyť jsme začali elftrolly a vy jste došli k tomu, že oni jsou to vlastně jen takoví nevinní nadšenci. No toto!

Já taky čtu noviny Čmoude, už léta, nepíšete mi tu nic nového, jen od Vás to má bohužel jakýsi ideologický nátěr.
Život pro mne není jen vymezování se a informace pro mne nejsou prostředkem k pošpinění oponenta, ale k vytváření si vlastního názoru. Mou prioritou je neotravovat život sobě a druhým negativními emocemi a snažím se přitom nebýt lhostejná. Vážím si života a chci ho prožít pokud možno rozumně a příjemně, to by těžko šlo dohromady s nenávistí. O té si ostatně myslím, že je jí v poslední době kolem nás víc, než je zdrávo a vůbec mě to netěší.

Tím končím, díky všem za diskuzi. Dobrou noc.

P.S. Čmoude,napsal jste to dlouze, ale jsou to jen střípky, vytržené a sestavené tak, aby podepřely vaše názory. Na to já nehraju. Nic není jen černé nebo jen bílé.
A o jedno Vás poprosím – odpusťte si příště ty osobní otázky, jestli jsem zažila to, či ono (abych měla snad právo udělat si názor?), neznáte mne, nic o mně nevíte.

Průměrný počet slepic: 4.2 (9 hlasů)

Disidenti nikdy neřekli, jak to bylo. A komunisti si je pěstovali. S Havlem a chartistickou šlechtou měli korektní vztah. Přitom proti jiným odpůrcům zakročili nekompromisně. Souhlas. Dodnes nevíme, 30 let po "revoluci", jak to bylo s plyšákem.

Jakmile se chartisti dostali do čela státu, okamžitě začali ničit a rozkrádat. Vondra, Kolář, Švancemberg, Havel, Šiklová, Jana Petrová, pak Marcová, a další. Duch zákonů, ne jejich znění. Zákony jen pro někoho. Lehké topné oleje jsou hlavně chartistický tunel. Kecali o duchu a morálce a přitom jen kradli. Jan Ruml udělal práva v Plzni, Marcová na KÚ.

Jestliže mladí elfové praskají a monitorují spoluobčany, je to díky tomu, že si idealizují historii a disidenty. Školství a historii nejdříve zfalšovali v 90 tkách bývalí disidenti. Bez toho by dnešní existence Boba Kartouze a jeho smečky udavačů Kartouzjugend Havlojugend, nebyla možná.

Průměrný počet slepic: 4.5 (10 hlasů)

In reply to by Jacek (neověřeno)

Trvalý odkaz

Možná nevíme, jak to bylo s plyšákem, ale protože se o tom pořád mlčí nebo mlží, žádný zdroj nemluví o hrdinství chartistů, můžeme si to domyslet.
Útoky chartistů na Gotta, po jeho smrti, taky o něčem svědčí. Přitom Gott chartisty finančně podporoval.

Průměrný počet slepic: 5 (7 hlasů)

In reply to by Jacek (neověřeno)

Trvalý odkaz

Čím víc se o nich mluví (jedno z jaké strany,) tím víc to na ně leze.

Průměrný počet slepic: 5 (2 hlasů)
Trvalý odkaz

Usínám v roce 2020 a probouzím se v roce 1950.

Průměrný počet slepic: 4.6 (18 hlasů)

Andrej Babiš chce zrušit superhrubou mzdu.
"To jsme moc rádi, že se pan premiér přenesl strojem času do minulých let a chce přednést náš návrh na zrušení superhrubé mzdy, který jeho vládla dříve zamítla."
Superhrubá mzda byla zrušena a s účinností od 1. 1. 2015 měla platit daň z hrubé mzdy 19 % a měl být sjednocen základ pro sociální a zdravotní pojištění. To bylo v platném zákoně, který měl odloženou účinnost, aby se na to všichni stihli připravit.“
„Vláda ČSSD a ANO to zrušila. Zrušili zrušení superhrubé mzdy a od té doby pořád říkají, už 6 let, jak je to třeba zrušit. A neudělali vůbec nic,“ dodal Kalousek.

Průměrný počet slepic: 2.4 (14 hlasů)

In reply to by anonymní 2 (neověřeno)

Trvalý odkaz

troubo, superhrubou mzdu zavedla roku 2007 TOPOLÁNKOVA vláda, ve který byl ministrem financí hovado KALOUSEK!
Já vím že nejseš nejbystřejší, ale zkus si to přečíst:

https://cs.wikipedia.org/wiki/Reforma_%C4%8Desk%C3%BDch_ve%C5%99ejn%C3%…

První, kdo chtěl superhrubou mzdu zrušit byl Babiš na jaře 2015:

https://www.idnes.cz/ekonomika/domaci/babis-chce-vyjednat-vyjimku-o-pre…

Tak táhni s tou zkurvenou propagandou do hajzlu, vosle...

Průměrný počet slepic: 5 (23 hlasů)

In reply to by pithart (neověřeno)

Trvalý odkaz

Nechte ho bejt, von má naištalovanej ve flašinetu jen jeden váleček.
Babiš, Zeman, Putin, Babiš, Zeman, Putin, Babiš, Zeman, Putin,
Co jiného by jste od něj chtěl.

Průměrný počet slepic: 5 (16 hlasů)

In reply to by pithart (neověřeno)

Trvalý odkaz

Pamatuji se na Kalouska jak neustále mlel, jak ta superhrubá mzda bude obrovsky výhodná pro prosté zaměstnance ...
Prostě "kam vítr tam plášť" ...

Průměrný počet slepic: 5 (13 hlasů)

už vůbec nezáleží na tom co říká, mele ty svý srance ve kterejch není ani kousek smyslu nebo logiky.
Pravicoví novináři jsou z něj hotoví - je to prej nejlepší rétor (no twl!)
A tydýti jako anonym2 ty hámotiny bezmyšlenkovitě opakujou.

Nebejt Kalouska a jeho blbejch antiBabiš slintů (a slintů různejch anonymů2)
už tady Bába nemusel bejt.
Všichni se vždycky leknou, že po něm přijde kalous a TOP0,9 a radši to hodí Bábovi.

Menší zlo.

Dovedete si představit, že by tady tomu bačoval zase Kalda a jeho fans?

Průměrný počet slepic: 4.9 (20 hlasů)

In reply to by pithart (neověřeno)

Trvalý odkaz

pithart.
Blíží se volby!
Jak už bylo jinde napsáno,bude to znamenat výpadem příjmů do stát. rozpočtu v řádu přes 90 mld.
Tak jsem zvědav na bitvu v parlamentu,ale tuším jednu lumpárnu.
Jak se psalo při navýšení státního dluhu o 500 mld.že není jasné,na co bude použito přes 120 mld.takže ten výpadek se schová do dluhu na koronavirus a Babiš bude slavný,jak snížil daně.

Průměrný počet slepic: 3.5 (8 hlasů)

In reply to by anonymní 2 (neověřeno)

Trvalý odkaz

Zavedení superhrubé mzdy 2008 minfin Kalousek (začátek krize)
Vývoj státního dluhu:
2012....1 667,6
2013....1 683,3
2014....1 663,7
2015....1 673,0
************** končí Kalosek a spol. začíná Babiš a spol.
2016....1 613,4
2017....1 624,7
2018....1 622,0
2019....1 640,2

Na konci roku 2014 pravicový kabinet odhlasoval, že v 2015 by mělo dojí ke zrušení superhrubé mzdy
cit.
Kalousek, který podle něj věděl, že už sám nebude ve vládě, záměrně plánoval poškodit rozpočet na rok 2015. „Jeho zákony proto skutečně obsahovaly nášlapnou minu pro budoucí vlády v podobě poklesu celkového daňového zatížení o zhruba 40 miliard Kč. Povinností jakékoli vlády samozřejmě bylo zrušit tyto zákony, kterými jí „rozpočtově zodpovědný“ exministr ordinoval nejen vyšší deficit a dluh, ale které obsahovaly velké množství nedokončených úprav a chyb vedoucích k významné erozi daňového základu,“ ohradil se ministr financí. (Babiš)

O zrušení daňové přirážky se marně pokoušeli poslanci opozičních pravicových stran ODS a TOP, to když sněmovna schválila zvýšení daňové zvýhodnění pro rodiny s více dětmi
(Daň. přirážka - Lidé s příjmem nad zhruba 1,2 milionu ročně kromě toho odvádějí sedmiprocentní solidární přirážku k dani z příjmů, což prosadila bývalá vláda Petra Nečase.)

„Koalice zruší koncept superhrubé mzdy a solidární přirážky zavedením druhé sazby daně z příjmů fyzických osob. Tato sazba daně bude stanovena tak, aby byl rozpočtový dopad zrušení superhrubé mzdy a solidární přirážky neutrální (tj. nedojde ke zvýšení daňového zatížení fyzických osob),“ píše se doslova v koaliční smlouvě ČSSD, ANO a KDU-ČSL i v programovém prohlášení vlády.
Jenže právě to, aby byl rozpočtový dopad manévru zapsaného do vládních dokumentů neutrální, se zatím koalici nepovedlo vyřešit.

Domnívám se, že dopad zrušení superhr. mzdy rozhodně nebude neutrální ani nyní pokud bude opravdu zrušena, ale v té celkové dardě 500 miliard už je to celkem jedno. Protože konečně dojde ke zrušení té zrůdnosti dvojího zdanění mezd, kterou nejlepší ministr financí všehomíra Kalousek v r. 2008 vydával za velké plus pro zaměstnance s nižšími příjmy kdy zavedl tzv. rovnou daň 15% (ačkoliv ve skutečnosti činí 21%), když před zavedením této špinavosti byla nejnižší sazba 12 %. (původně 12 %, 19 %, 25 % a 32 %)
A 19% by měla být podle původního návrhu z Kalouskovy dílny po zrušení superhrubé mzdy + plus zrušení výše uvedené přirážky pro lidi s vysokými příjmy.
V této souvislosti bychom neměli zapomenout ani na zastropování sociálního pojištění, které bylo zavedeno také od r.2015.

Mně osobně bude velmi zajímat jak budou po zrušení superhr.m. řešeny všechny tyto bonbónky, které tehdy pravicová vláda do systému vložila. Když před tím mmch. Kalousek s Topolánkem předstoupili před národ a pravili, že nadcházející krize se nás příliš nedotkne, že prý to bude jen menší rýmička. Jako dneska je vidím. Takže pan Kalousek a spol. ať nyní raději drží pysk.

Průměrný počet slepic: 4.9 (12 hlasů)

In reply to by anna2 (neověřeno)

Trvalý odkaz

Připomněla jste mi Kalouskovu hlášku - "My bychom ty důchody nastavili na víc (po "úpravě výpočt.pravidel" na +40,-Kč), ale ta vláda po nás by na to neměla... :-)
Nebo Topolánek po zavedení superhrubé mzdy - Už nás kontaktovalo několik okolních států, abychom jim poskytli recept. Prostě všichni od nás chtějí opisovat.. :-)

Průměrný počet slepic: 4 (5 hlasů)

Ale to samozřejmě Kalouskovi a spol. nebránilo protlačit v r. 2012 (pominu jakým nehorázným způsobem) parlamentem církevní restituce jimiž všechny následující vlády na několik desetiletí dopředu zavázali platit miliardy.
Raději nevzpomínat. Co např. velká trojka Julínek, Šnajdr, Cikrt? To jsou taky koně z jejich stáje.

Průměrný počet slepic: 5 (9 hlasů)
Trvalý odkaz

Husák by to tu poznával. A ti před ním také.

Jiné kulisy, stejné metody.

Elfové. musím vás upozornit, že i ty konce budou stejné.

Průměrný počet slepic: 5 (13 hlasů)

Myslíte Husáka z první republiky, Husáka za války, Husáka ve vězení, Husáka v Moskvě a za normalizace či Husáka po smrti jeho manželky?

Průměrný počet slepic: 3.6 (7 hlasů)
Trvalý odkaz

....tak ať si třeba Elf- manni (baba Sauerka promine) zřídí i svou hiearchii, nakoupí uniformy (co třeba u Hugo Boss ?), vymyslí logo (působivá je zejména černo-červeno- bílá kombinace barev), snad by jim nějaká ta star nazpívala i hymnu.
Za své, samozřejmě, jak jinak. Aby jejich případný úspěch nebyl zkreslen tím, že bylo ho dosaženo za peníze vyžebrané či zdefraudované (sponzorské apod.). Takový úspěch by nebyl sportovní, férový, byl by z roviny úspěchů dezinformačních (klamali by nejen veřejnost, ale i sami sebe).

A neměli by se stydět, skrývat se za fasádu líbivých slov a přihlouplých nicků. Měli by jít do boje s otevřeným profilem, uvést i své postavení, jaké zaujímají v Elf Abteilung, svou hodnost vystavovat na odiv by měli. Stydlivý Elf-Mann žádný Elf- mann.
Jiná by byla , kdyby časem musili do ilegality. To je jasné. To by se pak musili začít chovat jak dnes.
:-D))))

Průměrný počet slepic: 5 (5 hlasů)

Krásný novotvar, Elf-mann, s dovolením si ho upravím na ElfElf-mann a budu ho šířit světem.

Průměrný počet slepic: 4.9 (7 hlasů)

" Možná" proto, protože sám tápu v tom, koho zájmy vlastně hájí a jak jsou na tom ve vztahu k militantním projevům západních liberálních humanitárních nezávislých adt. tkzv. " demokracií".

V tom případě by se nehodilo označení Elf Abteilung. Trefnější by pak bylo ElfStaffel.

Ale jak píšu výše - pokud za své , bez udávání a blokování....tak ať se nudící se pitomkyně a pitomci vyřádí, pořád lepčí než kdyby na ulicích okrádali stařenky či uřezávali zaživa ouška králíkům.
Mám však obavy , že mají vyšší a ambicioznější cíle.
Pokud by pak byli placeni, tak asi by jejich činnost musela být nějakým způsobem měřitelná, vágní hlášení typu " dnes jsem od 8.00 hod . až do 18.00 hod. dohlížel na nezávadnost diskusí na Kydech a u Vlka :-D)) , diskuse byly dezinformacemi infiltrovány středně přiměřeně, nikdo nevyzýval k násilnému svržení Bruselského dvora, co se týče našich akcí na Východě nikdo nenavrhl ať se do sídla NATO propašuje pekelný stroj, situace je tedy na střední frontě klidná..... zítra opět nastupuji a to v 8.00" .
Takováto obecná hlášení může totiž Elf-mann, respektive ElfElf-mann vypotit i během pauz mezi nelegálním stahováním porna a pařením (krátké " a" !!!!), to by celý ten podnik brzy zkrachoval, na to by nedal jidášsky či hedgeovský peniz ani Soros, natož bankrotářský uhlobarona jeho sebranka. Jména, adresy, kompro materiály atd. - to již vyhodnotit jde, zde už by příslušná mzdařka měla vědět co a jak.
A o to jde , o to jde nám všem, aby - když už by musili jejich činnost měřit, tak ať si to změří, ale ať je to taky konečná !!! Prostě změřit a vyplatit, ale dál už nic (žádné udávání na gesta...eh, na policii či na Romancovavovavěvové abwehr, žádné hackování a blokování, žádné rvačky v ulicích , žádné střílení nepohodlných , žádné mučení svědků atd. apod....prostě zjistit, změřit, vyplatit...a konec zábavy chudých duchem, respektive jednoho z kol takovéto zábavy).
Což by ale zřejmě vyžadovalo , aby byl zřízen příslušný kontrolní a regulační úřad.
Co třeba SD ?

Průměrný počet slepic: 4.9 (8 hlasů)
Trvalý odkaz

- V diskuzích budu mít odvahu „vystoupit z řady“, hájit demokracii, právo, prozápadní ukotvení naší země v EU a NATO. Není důležité přesvědčit kohokoli, natož hlasité trolly, důležité je ukázat těm třetím, kteří diskuze jen tiše sledují, že lidé jako my existují a nebojí se vystoupit.

- Protože jsme neustále pod nepřátelským tlakem trollů, pracujeme anonymně v utajení a s veřejností komunikujeme pouze prostřednictvím našich mluvčích.

Tak teda nevím: nebojí se vystoupit nebo bojí se vystoupit?

Průměrný počet slepic: 4.8 (16 hlasů)

Nachytáni na švestkách.

Průměrný počet slepic: 4.9 (10 hlasů)

In reply to by Anonym (neověřeno)

Trvalý odkaz

Práce kvapná, ...

Průměrný počet slepic: 5 (1 hlas)

Může být také platná! :)

Průměrný počet slepic: 5 (1 hlas)

Elfové se bojí vystoupit z řady elfích ovcí. Pod tlakem trollů nejsou, jsou jen pod tlakem reality, kterou nechápou a všechny její zvěstovatele označují za nepohodlné osoby. Chtějí nás jen umlčet podle hesla: "не человек не проблема." A ve svém svatém boji si nevšimli, že se sami stali tím, proti čemu bojují. To je s podivem, protože značná část z nich kouká na Star Wars. A tak se zařadili do řady a reprezentují temnou stranu síly.
Říkejme jim dobrák Ackermann https://www.youtube.com/watch?v=VXo37wc3Aqs

Průměrný počet slepic: 4.3 (10 hlasů)

v násadě starého krumpáče objevili jeho protihabsburský pamflet "Svou pravdu nebudeme skrývat"

Průměrný počet slepic: 5 (6 hlasů)
Trvalý odkaz

to žvanění na netušil brát tak vážně

Průměrný počet slepic: 2.5 (4 hlasů)

In reply to by Gaia (neověřeno)

Trvalý odkaz

Netu

Průměrný počet slepic: 3 (4 hlasů)