Ukradina

Autor
Štítky

Dnešním článkem zařídím všem scallopům noční službu a střídání na směny. Zítra nás v diskusi oblaží všichni tři či čtyři hoši, které na nás Kartouz nasadil. Budu totiž psát o Ukrajině. Ono se to tam začíná zase hrotit, vypadá to na další kolo mocenského zápasu a když už má pohotovost ruská i ukrajinská armáda, zcela určitě mají pohotovost i všichni podřízení Krvavé Madly. Scallopové, přeji vám příjemné křeče. Dejte si záležet, ať si své prémie zasloužíte. 

Na Ukrajině se totiž vyhrocuje situace a to tak moc, že majstrým už dostal notičky jak o celé věci informovat. Včera jsme byli oblaženi několika články o tom, kterak ruská armáda přesouvá divize na západ a naši vždy pravdomluvní novináři začali spekulovat o ruském útoku na Ukrajinu. To víte, Putin má ty svoje imperiální ambice, chce obnovit Sovětský svaz a tak potřebuje zaútočit na zbídačelou zemi plnou nepřátelsky smýšlejících lidí, protože Sovětský svaz se bez Ukrajiny asi vybudovat nedá... 

Začnu několika střípky... 

Když to na Ukrajině naposled jiskřilo, hořelo a umírali tam ve velké lidé, byl u toho Biden. Právě on  jako Obamův viceprezident dělal na Ukrajině lorda protektora, zbavoval se tam prokurátorů a zařizoval kariéru pro svého synka Huntera. Za peníze amerických daňových poplatníků, které se měly dát jako pomoc Ukrajině si zařídil svoje lidi v justici i státní správě. 

Ono to tenkrát totiž nemělo takhle dopadnout. Ukrajina měla posílit, měla své území otevřít pro základny NATO... tohle bylo zadání pro Bidena. Dopadlo to poněkud jinak. Ukrajina sice instalovala američanům přátelský režim, ale NATO se nekonalo. Rusové si naopak vzali Krym a postarali se, aby zbytek Ukrajiny měl poněkud jiné starosti než šturmovat na Moskvu.  Válku na Donbase jsme u Vlka rozebírali tolikrát, že není nutné se k tomu vracet. 

Ale řekl bych, že pro Bidena je to pořá ještě osobní. I když je to starý senil, co padá ze schodů, nepamatuje si lidi okolo sebe a neví, co dělá (a to tak moc, že o tom píše i český majnstrým), stejně má hluboko v sobě, že partii s Putinem tenkrát prohrál. Zcela určitě je teď velmi vstřícný jakékoliv myšlence na revanš. 

Nebudeme tady spekulovat o tom, jak by vypadala válka mezi Ruskem a Ukrajinou... vypadala by zcela jednoznačně a všichni to vědí. Tedy kromě Ukrajinců... Na celé věci nic nemění ani fakt, že Ukrové dostali spoustu vojenských hračiček z USA. Předpokládám, že Putin o tom ví a postaral se, aby příslušné protihračičky obdržela i Doněcká a Luhanská republika. 

Princip je totiž strašně jednoduchý - přímý střet mezi Rusem a Ukrajinou je jednoznačný. Rusko jakoukoliv ukrajinskou sílu zadupe do země.  Ale pokud by Rusko muselo oficiálně vystoupit na ochranu Krymu, Doněcka a Luhanska, což je dle iure pořád ukrajinské území, bude Rusko vypadat jako agresor. A když bude Rusko oficiální agresor, nebude žádná dostavba Temelína ani Dukovan, nebude žádný Nordstream 2 a nebude i ledacos dalšího.

Říkám tu na plnou hubu, že celá taktika USA je založená na tom, donutit Putina, aby se angažoval oficiálně a celá taktika Putina je založená na tom, aby se oficiálně angažovat nemusel. 

Ukrajinská armáda nemá za úkol vyhrát a zaútočit na Rusko. Má vystoupit s dostatečnou silou, aby se Doněcká a Luhanská republika nedokázaly bránit  bez pravidelné ruské armády - aby z toho Rusko vyšlo jako agresor na ukrajinském území. Z hlediska diplomacie je velký rozdíl, jestli se s ruskou materiální pomocí ubrání jedni Ukrajinci proti jiným Ukrajincům, nebo jestli Rusko bude muset s velkým množstvím zbraní přejet hranice a nechat se u toho vyfotit. 

Předpokládám, že Putin tohle ví a že také nezahálel a teď je Donbas plný poradců instruktorů i drahých elektronických hračiček na rušení signálů bojových dronů. A že je Donbas plný žoldáků zaplacených ruskými penězi. 

Putin to má totiž také jednoduché - Ukrajina buďto bude Russian friendly... a nebo bude rozvrácená. Ukrajina nebude v NATO, protože pokud se o to bude pokoušet, bude ničena a devastována, protože Putin prostě nedopustí základnu NATO 500 km od Moskvy.  Bělorusko může být samostatné, ale jen do té doby, dokud bude s Ruskem kamarádit. Pokud nebude, dopadne stejně jako Ukrajina. Lukašenko to pochopil, ale Zelenský (stejně jako ti ostatní) to nechápou. 

Průměrní protirusky naladění Ukrajinci mají pořád pocit, že jim USA  pomůže v jejich svatém boji proti Rusům. Nechápou, že je to naopak. To oni mají Američanům pomoci v jejich hegemonii. Nechápou, že jsou jen mouřeníni, kteří půjdou, až dodělají svojí práci. 

Dnešní situace, kdy se na Donbase střílí a obě strany přisouvají vojska jak to jen jde, to není nic nového. Tohle jsme tu měli už mockrát. Rusové vždycky okamžitě reagovali, když se Ukrajina o něco pokoušela. Proto si myslím, že ani z tohoto mráčku nezaprší. Putin prostě dává jasně najevo, že je připraven a že se žádná ukrajinská jednotka do Doněcka nedostane. 

Pokud bude Biden blbej a přitlačí na svého podřízeného prezidenta Ukrajiny, aby zaútočil, bude se krev prolévat zase na Donbase a pokud Putin nebude muset, opět se nebude konfliktu účastnit. Samozřejmě dodá zbraně, munici i tajné služby. Ale pokud to jen trochu půjde, oficiálně se angažovat nebude. Naopak... bude telefonovat o nových minských dohodách.  

Ale kdyby fakt hrozilo, že Ukrové Donbas obsadí, pak myslím, že by Putin raději zaútočil ofiko, než aby dopustil silného nepřítele před branami. Ale zcela jistě nebude Ukrajinu obsazovat. Bylo by to kontraproduktivní.  

Nejpravděpodobnější je, že se Ukrové teď právě přesvědčují, že Rusko je bdělé, že sice mohou bojovat, mohou za Amíky vytahovat horké kaštany z ohně, ale nikdy nevyhrají a žádný překvapivý útok směrem na Doněck nebude. Putin sám první nezaútočí. Nepotřebuje to. Stejně tak si dovedu představit, že nechá Ukrajinskou armádu pár dní řádit, aby bylo nade vší pochybnost, že Rusko si nezačalo. A nejde o to co napíší novináři, jde o to, kolik krve vyteče v Luhanskýcb ulicích. To je totiž víc než jakákoliv propaganda. 

Ale Biden je samozřejmě dost blbej na to, aby něco spustil a aby pak Zelenského opustil, až se ukáže, že Putin byl připraven. Proto si myslím, že žádné překvapení nebude.  Vše zůstane při starém. Putin nebyl zastižen v nedbalkách a právě to dokazuje vojesnkým cvičemím u ukrajinských hranic .  Na Ukrajinu nezaútočí, protože to nepotřebuje, Ostatně on sám vyjádřil, že čím víc jdou Rusové na západ, tím víc jsou okupanti. Na Ukrajině není nic, co by Putin neměl přímo v Rusku. A od doby, kdy peče s Čínou, je mu celý Západ ukradený. Vlastně ho na nás zajímá jediná věc - dolary co z nás vyždíme. Proto bude zdrženlivý a dokud to jen trochu půjde, oficiálně do konfliktu nepůjde. 

Dokud bude mít šanci na Nordstream a Dukovany, nebude zbytečně hrotit situaci. Putin si může dovolit ztratit nějaké Donbasany. Může si dovolit vojenské ztráty. Na nějaké pěšáky v poli sere pes. Putin si v zájmu kšeftu může dovolit nechat Ukry pár týdnů řádit a vraždit. Ale nikdy je nenechá vyhrát. Nikdy nedovolí, aby se z Ukrajiny stala nepřátelská a k tomu silná země. 

 

Hodnocení
Průměrný počet slepic: 4.7 (135 hlasů)

Komentáře

Trvalý odkaz

Vidláka zde, pod tento příspěvek.
Ťukacího mamlasa z trolí farmy nastartoval naprosto úžasným způsobem.
Akorát mě sere, že jej za chvíli vypne masterovo elektrický hlídací čokl...

Průměrný počet slepic: 4.8 (22 hlasů)
Trvalý odkaz

Bohužel,až takhle jsou nuceni Ukrajinci bojovat za zájmy USA.
USA jsou nucené k vůli své hegemonii,finančnímu kolapsu,jít do tak tvrdého střetu s Ruskem.
Jak se někde píše o velikém přísunu USA zbraní,je nutno k tomu dodat,že musí k těm složitějším zbraním být nasazení i USA specialisté.
Takže,jde jasně doložit,že půjde střet USA-Rusko a může dojít až na mezikontinentální rakety.

Průměrný počet slepic: 5 (11 hlasů)

In reply to by zemedelec (neověřeno)

Trvalý odkaz

pane zemědělče.
Soudruzi z Ušákova zajisté ještě nezapomněli na potupu, které se jim dostalo v Gruzii, když OMON-áci pochtytali dva spešl Hummery s propojením na satelitní systém GPS, jehož pomocí naváděli gruzínskou protivzdušnou obranu v reálním čase na útočící letecké síly RF.
Ušáci se vztekali docela nahlas a docela dlouho, aby jim taťka Putin navrátil soudruhy turisty, kteří údajně bloudili po Gruzii výlučně z důvodů poznávání místních krás, pamětihodností a tradic. Pochopitelně i se zabavenými tereňáky.
Problém je, že se o tomto incidentu v ČR dosti pilně mlčelo.

Průměrný počet slepic: 4.9 (17 hlasů)

Dovolil bych si připomenout masivní U.S. nálet tomahawků na Sýrii, jehož výsledkem byla zabitá sedlácká rodina na statku vedle letiště.
Vojenské škody zanedbatelné.
Oproti tomu, když rusáci zkalibrovali naše spojence z ISILu v Sýrii, tak provokativně poslali střely přes irácké území pod US kontrolou.
A jejich technika Kalibry nezaznamenala.
A torpédoborec Donald Cook, snad netřeba připomínat.

Průměrný počet slepic: 4.9 (10 hlasů)
Trvalý odkaz

a na Minske dohody si uz nikdo ani nevzpomene.

Průměrný počet slepic: 4.1 (7 hlasů)

vzpomínat na zcela nevhodné kapitolky naší nedávné minulosti?
Za trest nedostanete v pondělí ani jedno malované vajíčko, já vám ukážu!

Průměrný počet slepic: 5 (2 hlasů)
Trvalý odkaz

Souhlas. Nicméně přidal bych ještě jednu rovinu.
Minské dohody.
Ratifikovaný dokument, který mohou rusové použít aby přitlačili na německo a francii aby si s pa-státem UA udělaly pořádek. Doteď je tak nevyužili, byť ukrajinci minsk-2 zvesela porušují. Jsem zvědavý, jak je RF použije, protože podle mě otevřený útok ukrů na východ by je jednoznačně porušil a protože rusko, frantíci a germáni mají zajistit jejich vymožení se na to rusáci mohou odvolat a zavádět své pořádky i s pravidelnou armádou zcela legálně. A ani OSN by na to neměla říct ani bů.

Průměrný počet slepic: 5 (12 hlasů)

In reply to by PzKpfw (neověřeno)

Trvalý odkaz

"dohody"

Průměrný počet slepic: 3.9 (8 hlasů)

Nyní jsou pro možnost války podstatnější (dle mne) spíše ti, co tyto "dohody" nepodepsali..
A už pět let (spíše více) minimálně se bohužel i pro nás velice činí....

Příležitostný partner NATO....., to je "pěkný eufemismus".

https://www.armyweb.cz/clanek/joint-endeavour-2020-vojenske-cviceni-na-…

Odtud:
"Cvičení Joint Endeavour 2020 se zúčasnilo celkem na 8000 vojáků z Ukrajiny a Velké Británie, malý počet vojáků vyslala také Kanada a Spojené státy.
Jedná se o první mezinárodní cvičení v novodobé ukrajinské historii, jelikož v Ukrajina v červnu tohoto roku dosáhla na status NATO Enhanced Opportunity Partner.
Jako příležitostný partner NATO tak získává možnost účastnit se společných cvičení NATO, stejně tak i sdílení osvědčených postupů a výcvik vojáků podle standardu NATO.
Spojené Království a Ukrajina se v posledních letech staly silnými partnery.
Během posledních pěti let Velká Británie na Ukrajině vede Operaci Orbital, v rámci které vycvičila na 18000 ukrajinských vojáků.
Britský ministr obrany Ben Wallace v srpnu tohoto roku oznámil, že Velká Británie povede nadnárodní vzdělávací kurz pro ukrajinské námořníky.
Kurz povede hlavně Royal Navy, ovšem k iniciativě se připojilo i Švédsko, Kanada a Dánsko, které bude také v některých odvětvích ukrajinské námořníky školit."
**************
A pak se někdo hrozně "diví", že Rusko stahuje vojska na hranice....
Neřekl Putin jasně, že žádnou válku na území Ruska už nepřipustí?!
Není přece jeho chyba, že mu to váleční štváči nevěří...

Průměrný počet slepic: 5 (11 hlasů)

odkaz na toto:
https://www.prvnizpravy.cz/zpravy/zpravy/izraelsky-vojensky-odbornik-do…

Neboli kdo doufá, že opolčenské území budou opět bránit vatnici s loveckými brokovnicemi, jak tomu bylo na počátku konfliktu, bude asi nemile překvapen.
Celková palebná síla nějakého vojenského uskupení má sice malou vypovídací hodnotu, nicméně není záhodno takový signál zcela ignorovat.

Průměrný počet slepic: 5 (5 hlasů)

Nač posílat vojáky (a počítat pak pytle krotit příbuzné atd., v neposlední řadě ale také nahrávat na smeč západu invazí) když stačí zpoza hranice odstřelit každý kus techniky který se přiblíží na (dosaď číslo) km k hranici. S odkazem na Второе минское соглашение.
T

Průměrný počet slepic: 4 (5 hlasů)

In reply to by PzKpfw (neověřeno)

Trvalý odkaz

Slováci - aj tak sa muóže...
Tímto se Slovákům a milovníkům všeho slovenského omlouvám za písemné komolení jejich jazyka, bo nevím, kde se dělá na mé klábosnici potřebná stříška nad "o".

Průměrný počet slepic: 4 (4 hlasů)

Alt 147 ? >> ô << yup, funguje to
alt 147, alt 0244, alt 0212

Průměrný počet slepic: 5 (4 hlasů)

Kliknete na pravé tlačítko myši (nebo WIN + tečka) nahoře v nabídce je EMOJI. Otevře se okno kde jsou všechny symboly. Potom Ω nahoře, pak dole symboly jazyka Ç a pak je to abecedně ô.

Zní to komplikovaněji než když to je vidět.

Průměrný počet slepic: 5 (3 hlasů)

Jak málo stačí člověku k radosti 👍😊

Průměrný počet slepic: 5 (1 hlas)

Když nějaký stát začne přemisťovat svá vojska uvnitř svého území na jiné místo uvnitř tohoto území.
To by se mělo zarazit.
Ale jak ?!!?? A nemít přitom svá vojska na území jiného státu, prostřednictvím Schellenberg...eh, Stoltenberga. Když je jeden až ze zámoří.
Těžký oříšek, to chce nějakého kabalistu. Nebo dva.

My naštěstí máme už tak malý stát, že každé přemístění našich zupáckých vojsk (pár set vojínů se mezi těmi všemi důstojníky a poddůstojníky občas najde, když zrovna není čas vánoční) jakýmkoliv směrem je vlastně stahováním vojsk na hranice...
:-D)))

Průměrný počet slepic: 3.9 (7 hlasů)
Trvalý odkaz

Pomalu se do sporů s Ukradinou vkrádá i Říše středu, viz anabázi s Motorem Syč, a zrovinka byla na Krymu i nějaká delegace z Číny, kde se jednalo o navýšení jejich spolupráce.

Průměrný počet slepic: 4.3 (6 hlasů)
Trvalý odkaz

Vidlák udělal velmi dobrou analýzu. Zdali to tak dopadne, zatím nevíme. Zcela jistě se však pro Rusko otevírá okno příležitosti jednou pro vždy vyřešit problém Novorosie, území, kde povětšinou žijí odjakživa etničtí Rusové, které současný režim podstatně diskriminuje a dokonce jim odepírá v úředním styku používat rodný jazyk. Tato situace nemohla vydržet navždy. Okno příležitostí, stejně jako v konfliktu Azarbejdžán-Arménie bude trvat jen několik dní. Je omyl si myslet, že pro získání taktických cílů bude nutné použít nějaké velké vojenské jednotky, nedej bože tankové sbory, či něco podobného. Dnes rozhodují situaci na bojišti malé jednotky specnaz, drony , prostředky REB a další cílené systémy. Armáda se ani nepohne a již bude po boji. Pravděpodobně se čeká jen na vyvolání 1. konfliktu-provokace .Rusové chtějí aby první začali Ukrajinci, Ukrajinci chtějí totéž, ale obráceně. US je to jedno, hlavně, že se bude válčit a mediálně vše bude pokryto v neprospěch Ruska. Na to jsou dokonale připraveni.
Putin, jako vždy je mimořádně ostražitý a čeká na to správné okno příležitostí. Zde např. nesouhlasím s Tarasem. Sleduje nejen okamžitý zisk získání Novoruska, ale i další cíle v oblasti tj. např. likvidace ukrajinské státnosti, problém Podněstří a Moldávie, Halič a další. Zde je takový propletenec zájmů, že ani nelze stanovit, který krok je nejlepší nebo měl by být první.
Vše přitom musí dokonale korelovat s mezinárodním děním, kde i ten Covid dobře rozdává karty.
Zatím se nic neděje, čeká se na lepší počasí, a také zda se něco nestane v samotných USA. Zde sice Bidetův pes pokousal dalšího pracovníka-hlavní zpráva, ale je to klid před bouří.
Okno příležitostí se určitě na pár hodin otevře...

Průměrný počet slepic: 4.6 (14 hlasů)
Trvalý odkaz

Od 7. hodiny ráno 2. dubna udeří ozbrojené síly Ukrajiny na předměstí Doněcku.

Informovala o tom zastupitelská kancelář DPR v JCCC.

Nepřítel používá 120mm minomety.

V současnosti ostřelování severních předměstí hlavního města republiky pokračuje.

„Ruské jaro“ sleduje vývoj událostí.
https://rusvesna.su/news/1617346387

Průměrný počet slepic: 3.4 (5 hlasů)

Siiiiiim, je to pravda nebo vidlákovina?

Průměrný počet slepic: 1.4 (10 hlasů)

Scallop je putinovým agentem.

Schválně tady mele takové blbosti, abychom se nad tím museli zamýšlet víc a sami si vytvořili žádaný názor, přesně opačný než tan co naoko hlásá.

Rafinované.

Průměrný počet slepic: 5 (6 hlasů)

Tohle píší opolčenci - https://dan-news.info/en
a tohle nějaký ukrotlampač - https://www.ukrinform.net/rubric-defense/3219894-russialed-forces-launc…

A protože pravda je někde na půl cesty, tak je tam asi docela rušno.
Co se týče Azovského moře, tak tam stačí pár obrněných říčních bagrů a je po válce. Bo to "moře" má průměrnou hloubku asi 7 metrů a nejhlubší místo asi 14m.

Průměrný počet slepic: 5 (3 hlasů)

poslední dobou Ukrajina ostřeluje Donbas skoro denně.

Jednotky ukrajinské armády ráno střílely na Doněck pomocí mobilních minometných posádek pohybujících se podél linie kontaktu. Oznámilo to dnes velení NM DLR

Ráno se uvádělo, že ozbrojené formace Ukrajiny (VFU) v ranních hodinách podnikají intenzivní minometné útoky na severním okraji Doněcku. Od začátku dne zahájili ukrajinští vojáci 58. brigády pětkrát palbu na území obce Spartak a obce Oktyabrsky. Celkem bylo vystřeleno 39 min ráže 120 mm.
Jednotky ukrajinské armády ráno střílely na Doněck pomocí mobilních minometných posádek pohybujících se podél linie kontaktu. Oznámilo to dnes velení NM DLR

Ozbrojené síly Ukrajiny provedly dělostřelecký úder na město Gorlivka v Doněcké oblasti. Záběry byly zveřejněny na telegramovém kanálu „Obszvedlennaya“ dnes, 2. dubna. Místní obyvatelé hlásí, že nejméně tři ukrajinské granáty zasáhly Gorlivku

http://aktualnikonflikty.cz/viewtopic.php?f=14&t=5&sid=3e0ed3d88b5ade26…

Průměrný počet slepic: 5 (4 hlasů)
Trvalý odkaz

S kým má hranice Rusko? S kým chce.
S kým chce mít hranice? S nikým

Průměrný počet slepic: 2.5 (15 hlasů)

Agrese (sovětského) Ruska

1918 - okupace Běloruska
1918 - okupace Ukrajiny
1919-1921 - napadení Polska
1920 - okupace Ázerbájdčánu
1920 - okupace Arménie
1921 - okupace Gruzie
1929 - vpád Rudé armády do Áfghánistánu
1929 - Čínsko-sovětský konflikt
1931 - 36 - španělská občanská válka(vojenská účast na straně Republikánů)
1939 - okupace Polska
1939 - napadení Finska
1940 - okupace Estonska
1940 - okupace Lotyšska
1940 - okupace Litvy
1940 - napadení Rumunska(okupace Besarábie)
1945 - okupace Mandžuska
1950 - 53 - Korejská válka(podpora a vojenská účast na straně agresora)
1956 - napadení Maďarska(potlačení protikomunistického povstání)
1964 -75 - válka ve Vietnamu(podpora komunistického agresora)
1968 - okupace Československa
1969 - Čínsko-sovětský konflikt
1979 - 89 - Sovětská válka v Áfghánistánu
1994 - 96 - Ruská agrese v Čečensku
1999 - 2009 - Druhá válka v Čečensku
2008 - Ruská invaze do Gruzie
2014 - Ruská okupace Krymu
2014 - vojenská účast Ruska na destabilizaci Ukrajiny

Odpovědět

Průměrný počet slepic: 2 (15 hlasů)

"Agrese (sovětského) Ruska"
1931 - 36 - španělská občanská válka(vojenská účast na straně Republikánů)

To jako že se měli účastnit na straně frankistů? Zoufalý malý český Goebbels Kartouz vysílá "do boje" čím dál větší trotly. Určitě byste tohle vmetl do tváře třeba takovému Hemingwayovi. Asi tak půlvteřiny předtím, než by vás smetl pravým hákem.

Průměrný počet slepic: 4.3 (18 hlasů)

Zjevně Vás ani nenapadlo, že by se impérium mohlo jednoduše neúčastnit války vůbec. Příznačné.

Průměrný počet slepic: 1.9 (13 hlasů)

... typu Guernica jste se opět projevil. Teď už jen zahavlujte Heil Havel (vidíte, ani iniciály nemusíte měnit) a podejte hlášení na Elfstapu.

Průměrný počet slepic: 4.4 (21 hlas)

Hele, šéfiku, kde jsem psal něco o Guernice?.
Nebo mám začít křičet, že Vy obhajuhete komunistické vraždění řadových sester ve stejné občanské válce, a pak to po vidlákovsku/geobbelsovsku stokrát zopakovat?

Průměrný počet slepic: 1.9 (9 hlasů)

Jestli mi ve španělský občanský válce není sympatická ani jedna strana, tak pomoc oficiální vládě pořád ještě není agrese cizí mocnosti. Navíc ta pomoc byla jen ve formě prodeje zbraní, takže takhle agresorem každej stát co někde prodává své zbraně.

Tedy i my jsme agresorem proti ubohým USA, kde prodává česká zbrojovka.

Průměrný počet slepic: 5 (11 hlasů)

Třebas tak, jak se občanské války ve Španělsku neúčastnily Malá Británie a Francie, zatímco usilovně přehlížely jak družstevní lány účast Německa a Itálie.
Něčí zlé pero k tomu napsalo část výkladového slovník (škeblí) diplomacie:
„Lokalisovat konflikt: ponechat oběť jejímu osudu. Likvidovat konflikt: podrazit jí nohy.“

Průměrný počet slepic: 5 (6 hlasů)

četl jste Komu zvoní hrana pořádně? a četl jste Hold Katalánsku. Asi ne. Jinak by ste věděl, že rozbroje na republikánské straně šly dost často na vrub sovětských a komiterňáckých komisařů, kterým byl osud španělů celkem lhostejný.

Průměrný počet slepic: 2.6 (8 hlasů)

In reply to by rk (neověřeno)

Trvalý odkaz

Teď jde o to, jestli to byla úplně stejná lhostejnost jako u pilotů Legie Condor, kteří na Španěly házeli bomby a šili do nich z kulometů.

Průměrný počet slepic: 5 (7 hlasů)

události padají z nebe,nic jim nepředchází a nic na ně nemá vliv a všichni ti napadení jsou beránci s nevinnými úmysly

Průměrný počet slepic: 3.8 (11 hlasů)

In reply to by Historik (neověřeno)

Trvalý odkaz

Vždycky to musíte vnímat v těch správných ideologických souvislostech. Například bestiální agrese Čechů vůči nebohým Němcům od poloviny roku 1945 je po zcela bezkonfliktním mírovém soužití, když dokonce Němci Čechům během války vyvolané Ruskem dávali práci a efektivně spravovali jejich území (například míra kriminality byla snad nejnižší v historii), je naprosto nevysvětlitelná. Naopak boj proti mezinárodnímu terorismu na území Afghánistánu předcházela celá série nejrůznějších nepřátelských aktů a teroristických útoků, které vyvrcholily (opět) bestiálními útoky afghánských teroristů se saudskými pasy (🤔🤔), které byly náhodou nalezeny zcela neporušené v místech největších explozí na území USA, nepočítáme-li testy v Nevadské poušti.

Průměrný počet slepic: 4.3 (13 hlasů)

Nebudu tu seznamem, který by vyšel minimálně na celou stránku, ne-li dvě, spamovat diskusi. Takže jen odkaz:

https://www.euserver.cz/articles/1099-200-let-terorismu-usa-prehledny-s…

Průměrný počet slepic: 4.3 (12 hlasů)

Až do roku 56 vše se odehrálo na historickém Ruském území, které bylo na Rusku historicky zcizeno. Po roce 1956 jen obrana ruských zájmů, stejně tak USA zaútočila na Grenadu. To je ovšem v naprostém pořádku. Jinak platí to, co bylo uvedeno přede mnou. Hlavně, že Rusko(míněno Ruský svět) nemá hranic.

Průměrný počet slepic: 4.4 (13 hlasů)

Již od počátku věků a zrození matičky rudí platí, že historické hranice Ruska jsou kus za hranicímemi, které jsou teď zrovna na bumážce.

Průměrný počet slepic: 2.7 (14 hlasů)

Scallop je putinovým agentem.

Schválně tady mele takové blbosti, abychom se nad tím museli zamýšlet víc a sami si vytvořili žádaný názor, přesně opačný než tan co naoko hlásá.

Rafinované.

Průměrný počet slepic: 5 (1 hlas)

Chybi ti tam sovětská účast v Waffen -SS (Buňačenko a spol.) , tedy v útvarech tvých alte kameraden.
A samozřejmě vpád Rudé Armády do tvé hitlerovské Evropy, rok 1944. Za to by asi měli jít do Haagu, ne ?
No a agrese proti tvým novým kamarádům z Islámského státu, to byl také vážný zločin proti tvé lidskosti.

Co nějaké to kropení lidí a přírody napalmem či Agent Orange, nevyhrabal bys to taky odněkud , ze svého deníčku záznamníčku? Nebo aspoň ze dvě atomovky shozené na civilisty ?

Malé poučení ze stalinistického vývoje : V Rudé Armádě bojovalo proti tvým několik set tisíc osob židovského původu (patřili k nejvíce vyznamenávaným , někdy samotným Stalinem) , co s nimi ? Zapeklitá to věc, aby jeden ochránce evropských hodnot nakonec nebyl podezírán z antisemitismu, že ? Safraporte, to by ale byla blamáž !!

Ehm...a to Finsko (stejně tak některé pobaltské země)bylo tehdy demokratické...nebo fašistické ?
A to Pilsudského Polsko bylo humanitární, anebo kriminální ?
A kdyby SSSR místo řádně zvolené španělské vlády podpořil tvého Franka - to by sis výskal ?
Atd atd. (např. okupace Persie /Iránu/...ovšem má to háček, vojenská akce byla podniknuta ve spojenectví s Brity...:-D)))) .)
No a něco na druhé polokouli, po vzoru USA (válčit když tak na opačné polokouli) , nebylo by to také uvedeno - v zápisníčku malého zpravodajce ? Kuba třeba.
No vidíš , a máš to zadarmo !!

Průměrný počet slepic: 4.2 (17 hlasů)

Nejdřív, než začnete sepisovat seznamy, se podívejte na mapu Evropy z roku 1913. Možná se Vám rozsvítí.

Průměrný počet slepic: 4.4 (14 hlasů)
Trvalý odkaz

aby se o tom mluvilo, ale je tu ještě jedna parta, která má Ukraruinu ve svých plánech.
Počítají s ní stále zcela vážně jako se záložním houmlendem a většina ukraruinských oligarchů je jejich; vč. Poroše a Zelenskyho. Zhroucená Ukraruina jim vyhovuje, protože je snáze ovladatelná.
Pozn.: Svého času dokonce jednali se Stalinem o Krymu jako o houmlendu; to sice neklaplo, ale povolil jim si tam založit pár zemědělských osad. ( Za WWII je nacisté ruku v ruce s Tatary a Ukraruinci vyvraždili; měli na to i ukrajinské a tatarské jednotky SS. Stejně jako nemalou část Rusů žijících na Krymu.).

Téhle partě nebude ruskojazyčný východ Ukraruiny chybět. Rusové totiž mají sloní paměť a docela dobře si pamatují, kdo byli za stalinismu Jagoda (vlastním jménem Yenokh Gershevich Iyeguda, NKVD), Naftaly Aronovich Frenkel (Gulag), Lazar Moiseyevich Kaganovich (politické čistky v resortu dopravy) a další. A také sakra dobře vědí co jsou zač Khodorkovsky , Abramovich a další oligarchové a co od nich mohou čekat.
Takže by to nefungovalo a východ Ukraruiny oželí. Jejich tradiční oblastí je západ Ukraruiny - Halič. Tam potřebují základny NATO a jsou ochotni do toho investovat.

Konflikt, ke terému se schyluje a pro jehož realizaci dělá "demokratický západ" co může, nejspíš povede k definitivnímu rozdělení Ukraruiny.
"Legrace" nastane, jestli si Polsko začne nárokovat vrácení území až po Lvov. Už to několikrát zkoušelo.
To pak "demokratům" a "houmlendistům" zbudou jen ty základny kolem Kyjeva v lichoběžníku cca Charkov, Kyjev, Luck, Chmelnicky, Kirovograd. Bez přístupu k moři. S hranicemi s Bělorusy (kteří se Ukry snaží ignorova), s Poláky (kteří Ukry nenávidí za zločiny během WWII) a Rumuny (kteří na ně také nemají úplně dobré vzpomínky).
Lajna Kišiněv, Dněpropetrovsk, Charkov bude vylidněná neprostupná demarkační linie a Ruskem.

To je furt ta lepší varianta.
Taky se to ale může zvrtnout v mnohem větší konflikt, který rozvrátí Evropu. Ne, že by to některým skupinám nevyhovovalo...

Průměrný počet slepic: 3.4 (8 hlasů)

zajímavou alternativu pro smysluplnou investici, než budování nového fátrlandu.
Pokud vše půjde, jak má, budou trosky Ukradiny k mání za doslovných pár šupů...

Btw. docela by mne zajímalo, na kolik vyšly investice do ukrácké armády od výprasků u Ilovajska a Debalceva.

Průměrný počet slepic: 3.7 (6 hlasů)

Nikde jinde na světě si totiž nemohou vytvořit ozbrojené "osady", zcela izolované od sousedů a s vlastní jurisdikcí.
Neprošlo jim to ani v USA, ani v UK, ačkoli to zkusili. Tam "jenom" vyštvali všechny sousedy jiné víry, ale nikde nezískali povolení si výsledek oplotit a vyjmout ho z jurisdikce hostitelského státu.
Zkusili to i v ČR. U Aše plánovali "osadu" pro 20 000 lidí a v Praze Holešovicích pro 10 000 lidí. Hodně se v tom angažoval bývalý ministr pro kdeco Jindřich Vodička z ODS. Naštěstí to nevyšlo.

Ukraruina je dostatečně rozvrácená, takže jim nikdo nebude bránit si tam vytvořit to, co v okupované Palestině. Osada k osadě a najednou to bude souvislé území zbavené původního obyvatelstva a mimo dosah státní správy. Pak už nebude cesty zpět.

BTW: Podle toho, jak vypadá a co se občas prolákne o (ne)zásobování potravinami, oblečením a zbraněmi, tak asi na moc ne.

Průměrný počet slepic: 3.5 (6 hlasů)

Dostat židovské intelektuály k manuální práci na poli nebo co?

Muset žít v nějaké osadě na palestinském území mi přijde jako za trest.

Jestli na okupovaných územích je to o získávání území, v konečném důsledku pro stát, všude jinde je to jen znovu výstavba ghet, že vším, co to zase riskuje přinést.

Průměrný počet slepic: 3.7 (3 hlasů)

Dostatečně velké.
Oni moc dobře vědí, že Izrael na BV je neudržitelný.

Ano, "osady" jsou ghetta. Sice komfortní, ale ghetta. Mají to tak nějak v sobě; kdekoli se usadí, okamžitě začnou kutat na vyštvání jinověrců a vytvoření izolované enklávy. Na Haliči tomu říkali "štetl", na západě to jsou "čtvrti", na BV "osady" - princip je ale všude stejný.

Průměrný počet slepic: 3.3 (4 hlasů)

Skutečně hledají záložní území. Nebudou to ale žádná gheta, nýbrž luxusní centra řízení, kam domorodci budou chodit na práci. Na poli určitě pracovat nebudou.

Průměrný počet slepic: 3 (4 hlasů)