Nic

Autor

Jak je to dlouho, co přišli Slonková s Kubíkem s tou výbušnou reportáží o tom, jak Babiš odsunul svého synka proti své vůli na Krym? Tři týdny? Pak byly nějaké ty demonstrace, které se svezly se sedmnáctým listopadem a pak už bylo ticho. Ještě se demonstrovalo o týden později, ale už se zlomkem lidí a od té doby je ticho. 

Podobný pocit mám z incidentu v Kerčské úžině a z akce našich vojáčků v Afghanistánu. Nejprv e velké haló a za pár krátký dní už bylo ticho. Žádná demonstrace ani manifestace. Nic. 

Někteří reportéři se ještě pokoušejí probudit zájem různými dalšími informacemi, například teď dokládjí Babišovu vi nu dalším mailem a rozhovorem s jeho ukrajinskou přítelkyní.. ale síla této informace už je v podstatě nulová. Stejně tak, jakmile prosáklo, že Rusové na ukrajinských lodích zajali agenty tajnéí služby, je najednou ticho po pěšině. Z celé anabáze vyčnívá pouze bývalý kandidát na prezidenta Fišer, který prohlásil, že  v diplomacii je nejlépe jednat a vedle mít položenou nabitou pistoli. Ani sám neví, jak přesně se trefil. Přesně tohle dělá Putin už deset let. 

Zkrátka je ticho. Pár profesionálních aktivistů ještě plní svoje blogy výzvami, ale jinak se neděje vůbec nic. Žádené demonstrace, žádné protesty. Nic. 

Úplně se vnucuje myšlenka, nakolik to ti demonstranti mysleli vážně... Babiši odstup. šibenici na tebe... transparenty, pískání, řečníci.. Babiši odstup, nemáš naši důvěru. 

A Babiš neodstoupil. 

Co bylo pak? Nic. 

Tisíce lidí vyšly do ulic, v Praze to bylo možná i deset tisíc lidí. Možná dokonce i víc. Pískali, vyjádřili svůj názor... a nic se nezměnilo. Vláda je tu pořád, oligarcha je pevně v sedle. Všechno zůstalo při starém. Kdo pokračoval v protestech? Nikdo. Par fejsbůkových statutů, které nic nestojí, ale jinak ticho po pěšině. 

Kde jsou ti všichni, co požadovali odstoupení premiéra oligarchy? Kde jsou ty desítky tisíc lidí, kteří pískali, zpívali a vyjadřovali svůj pevný postoj, že Babiš nepatří mezi slušné lidi a měl by z politiky odejít? 

Jednou vzkypěly emoce. Jednou se podařilo udeřit na tu správnou strunu, ale už o týden později bylo vlastně po všem. Takhle se dělá revoluce? To je občanský protest? Z něčeho takového má padnout vláda? 

Pořád čekám, kde jsou ty davy nespokojených pražáků, kterých je údajně tak straně moc. Kde jsou? Kde protestují a demonstrují? Proč se vzdávají tak rychle?

Nebo je to jinak? Prostě jim média zahrála na emoce a jiné nízké pudy a tak šli? A jakmile nastoupily všední starosti a adrenalin vyprchal, tak se ukázalo, že jim ten Babiš a jeho oligarchická vláda nestojí  za námahu? Jak jim mám jako běžný televizní konzument věřit jejich upřímnost a boj za demokracii, když nejsou schopni stát na Václaváku pár měsíců a bojovat za svojí pravdu? 

Vidlácky bych řekl, že jsou to jen emoce. Davová psychóza jednoho okamžiku vybuzená médii a pllacenými rozeštvávači. A jak dojde na normální život, najednou se s Babišem dá docela dobře žít. Najednou jsou ta ruská témata jen snůška keců kvůli kterým nestojí za to mrznout venku. Zůstávají jen ti placení z US Embasy a dalších zdrojů. Normální člověk byť antiBabišovec a antiZeman jaksi chybí. Celé ty prostesty tak nějak ztrácejí punc legitimity.  

 

Komentáře

Trvalý odkaz

Když jsem zaslechl onoho Fišera samolibě řečnit o Krymu ze senátorských výšin a uvědomil jsem si že taky mohl být i prezidentem a rozdávat tato moudra z tohoto postu, tak jsem poděkoval osudu, že zařídil Zemana. Pokud si volíme lidi tohoto podřadného typu, nemůžeme se divit, že jsme celkově ve sračkách..
Organizace protestů z vyhřáté kavárny se jaksi nezdařila. Protestní předvoj zakopl o přírodní nástrahy. Opět se ukázalo jak velcí jsou nepřátelé pokroku jaro, léto podzim a hlavně ta zima.

Trvalý odkaz

Kde jsou ti lidé, ptáte se? Pracují v Babišových podnicích, co jiného....

Trvalý odkaz

Pane Vidlák.
To ticho může být nebezpečné.
Jak už jsem napsal včera,musí se to podařit podle jejich přání.
Už je tolik zbraní všeho možného kolem Ruských hranic,že se jen čeká na v hodný okamžik,snad nám nepokazí vánoce.
Babišovo Čápí hnízdo pokračuje dál,kavárna jen tak rychle nesloží zbraně a jak píše věštec o Fišerovi,senát v tomto složení,jim rád pomůže

Trvalý odkaz

jen připomenutí - slovenský ministr zahraničí Lajčák skutečně "splnil slib", že odstoupí, nebude-li schválen přístup Slovenska ke Globálnímu paktu. Parlament se pochlapil a neschválil a Lajčák podal demisi. Jsem zvědavá, co bude následovat, je to Sorošův chlapec a na tvorbě paktu se silně podílel. Jestli "Slušné Slovensko" vyrazí do ulic? Do stejné sorty patří i ten náš pinocchio Petříček, ovšem zdaleka nedosahuje úrovně Lajčáka. Taky je mi záhadou, proč ho Fico ve vládě /a následně Pellegrini/ tak držel. Asi příkazem.

In reply to by insegnante (neověřeno)

Trvalý odkaz

U Petříčka stačí sledovat jeho mimiku, když odpovídá novinářům. Zčervená a je hodně křečovitý, působí na mne, že se hodně bojí, že řekne něco šparně. Fakt skvělý sebevědomý ministr zahraničí.Nic je u nás i kolem Globálního paktu, slovenský Parlament s jeho odmítnutím zároveň požádal vládu, aby odstoupila z procesu přijímání dokumentu. Ono těch dokumentů o migraci je asi devět. Slovenská alternativa řeší, že pokud do Marakéše někdo pojede a podepíše i jen vstupní listinu, bude to znamenat přijetí, takže by tam za vládu neměl jet nikdo. Je to už za jedenáct dní a u nás je ticho.

In reply to by insegnante (neověřeno)

Trvalý odkaz

Lajcak je diplomat profik. Studovany, cely zivot robi v politike.
Ergo - Sorosa by som tu neplietol - v tomto. Fico chcel mat kvalit na tomto poste a ten chlap ju proste splna.
Soros je len trosku mozno namoceny v napade a tvorbe onej deklaracie. A co mi zatial unika, preco sa nik z novinarov nepyta, preco t olajcak pripravoval, komu o tom zvestoval, a co tym ak predseda VZ OSN chcel akoze dosiahnut.
To je to co mu vytyka Sulik(SaS), ze sedel na dvoch stolickach. Opat chyba v komunikacii medzi ministrom a premierom.
Lajcak nieco vypracoval, vsetci mu to otrepali o hlavu, a kedze je profik - jedina cesta ako z toho so ctou von, je odstupit. takto mu zostava vela moznosti na lavirovanie.

Zvedavec.
Lajčák může být studovaný,znalý zahraniční politiky,ale jakou zastává linii a to je problém.
Už je to snad dva roky,co ho snad Soros tlačil do OSN,jak víme jsou to velicí přátelé.
A právě to je ten problém,Lajčák je zastáncem migrační politiky OSN,Marakeše,Istanbulské úmluvy.

Lajčák sa narodil 20. maca 1963.
Študoval jeden rok právo na UK v Bratislave, neskôr vyštudoval medzinárodné vzťahy a diplomaciu na Moskovskom štátnom inštitúte medzinárodných vzťahov.
Študoval aj v Európskom Centre pre bezpečnostné štúdie G. Marshalla v Garmisch-Partenkirchene (Nemecko)

Od roku 1983 bol členom KSČ.
V r. 1988 (ako 25 ročný!) začal pracovať na česko-slovenskom ministerstve zahraničia.
Medzi r. 1991 a 1993 pracoval na veľvyslanectve v Moskve, najprv na česko-slovenskom, neskôr slovenskom.
Medzi r. 1993 a 1994 bol šéfom kabinetu slovenského ministerstva zahraničia.
V r. 1994 a 1998 bol slovenským veľvyslancom v Japonsku.
Medzi r. 2001 a 2005 podobnú funkciu zastával i vo vtedajšej Juhoslávii (Srbsku a Čiernej Hore od roku 2003), Albánsku a Macedónsku.

Od r. 2007 zastával funkciu vysokého predstaviteľa pre Bosnu a Hercegovinu.
V r. 2007 mu najväčší bosniansko-srbský denník Nezavisne novine udelil ocenenie Osobnosť roka. O takmer dva týždne neskôr mu titul Osobnosť roka udelil aj denník bosnianskych Moslimov Dnevni Avaz.

V r. 2009 bol vymenovaný za ministra zahraničných vecí SR
V r. 2010. bol vymenovaný za výkonného riaditeľa diplomatických zborov pre Rusko, Východné partnerstvo a západný Balkán.
Od r. 2011 bol generálnym riaditeľom Európskej služby pre vonkajšiu činnosť pre Európu a strednú Áziu.
V r. 2016 sa uchádzal o funkciu generálneho tajomníka OSN.
V r. 2017 bol zvolený za predsedu 72. zasadnutia Valného zhromaždenia OSN. Na jeden rok.

„Tri roky vediem bitky a hádky aj na európskej pôde, nechávam si nadávať za niečo, o čom som hlboko presvedčený, že naša pozícia je správna,“ povedal minister Lajčák minulý týždeň na tlačovej besede pri obhajobe podpísania Globálneho paktu OSN pre bezpečnú, riadenú a legálnu migráciu.

Šiesteho decembra sa má v marockom Marrákeši podpisovať Globálny pakt OSN pre bezpečnú, riadenú a legálnu migráciu (GCM). V tomto 34-stránkovom dokumente, v ktorom nájdeme 87-krát slová ako „zaväzujeme sa“ alebo „povinnosť“, sú aj formulácie ako napríklad záväzok „integrovať migráciu do plánovania rozvoja a sektorových politík na miestnej, národnej, regionálnej a globálnej úrovni“. Aby sa nezabudlo, väčšia časť prípravy dokumentu prebehla počas pôsobenia ministra Lajčáka v jeho čele, a takisto v tom čase bola zverejnená aj konečná podoba textu, v úvode ktorého je jeho podpis a poďakovanie zainteresovaným stranám.

Trvalý odkaz

Pane Vidlak stale je to rovnako a historia to potvrdzuje - revolucia zdola neexistuje. Vzdy t musi niekto financovat.
Ked sa v Kyjeve zacali demonstracie a nebrali konca kraja, dokonca demonstranti dlhodobo stanovali pytal som sa na viacerych diskusiach ci niekto vie, kto to cele financuje? Ved aj ti demonstranti musia niec zrat. Nikto z nich nema rodinu ktoru musi zivit? Vsetci su tak tazko za vodou ze nemusia chodit do prace? odpoved som samozrejme nikdy nedostal a vlastne ta vyplavala napovrch s kolacikmi od Nulandovej.
Takze v Cesku je to narovnako, ak to niekto naozaj zafinancuje bude zle.

Pro PL.
Přesně.
Stojí to hodně dolarů,že je Fed nestačí tisknou.
Jak jsem někde četl i tu Francouskou podporovali nosatí.
Lenina to samé,jenže to byla půjčka od Rokefelerů a Roschildů,kterou mělo Rusko splatit odevzdáním Krymu nosatým.
Někde jsem četl,že Rusko mělo i další půjčky od nosatých,který to nechtěli splatit ani zlatem,ale jen pšenicí,proto prý vznikl hladomor v Rusku.

In reply to by zemedelec (neověřeno)

Trvalý odkaz

Někde v minulejch dvou měsících byl na PL (snad si to pamatuju správně) článek o Řecku.

Bylo to o řeckém dluhu a ten ekonom v jedné větě poznamenal, že moderní Řecko už se státním dluhem vzniklo, protože na revoluci dostalo půjčku od bankéřů na revoluci/odtržení.

To o tom Rusku jsem četl na zvědavci.

In reply to by zemedelec (neověřeno)

Trvalý odkaz

Někde v minulejch dvou měsících byl na PL (snad si to pamatuju správně) článek o Řecku.

Bylo to o řeckém dluhu a ten ekonom v jedné větě poznamenal, že moderní Řecko už se státním dluhem vzniklo, protože na revoluci dostalo půjčku od bankéřů na revoluci/odtržení.

To o tom Rusku jsem četl na zvědavci.

Trvalý odkaz

Ukrajinští museli stanovat celou zimu na Majdanu, než se puč povedl. Naši si možná počkají na jaro, moc dobře vědí , že boj o moc je účinnější se stoupající teplotou. Nehrozí rýma, kašel ani chřipka. To se pak bojuje s větší chutí.

Trvalý odkaz

Něco přeci pane Vidláku máte podle mě chybu v článku. Zaměnil jste Putina za Trumpetu a ty předešlé blbečky z USA kteří se mohli honosit titulem president USA. Možná se mýlím. Nebo snad výrok Obamy o tom, že musí být Amerika tak silná, aby mohla zkroutit ruce každé zemi, která bude klást odpor je ryze diplomatické vyjádření přátelského přístupu ? Nemyslím si to. Možná by to chtělo samostatný článek o tom, jak Putin , potažmo Lavrov vyjednává z pozice síly. Jestli myslíte Ukrajinu, tak o tom prosím něco napište. Víte já si myslím, že Ukrajina je dnes ryze fašistická země a právě přístup RF je zde velice citlivý a na rozdíl od Vás si ani nemyslím, že RF(Putin) úmyslně udržuje konflikt na východě z pohledu svých zájmů, já si spíše myslím, že ten kdo tento konflikt udržuje je svoloč která dnes vládne Ukrajině. Putin nechce na Ukrajině poškodit nejen ty "své" ale ani ty občany stojící na té druhé straně právě s výhledem na to co bude potom, až zmrdi jako je Porošenko a spol zmizí v propadlišti dějin a proto se stále RF(Putin) snaží o vzájemný obchod a trpělivě vyčkává a podle mě na nikoho nenaléhá a už vůbec ne z pozice síly. Ta je pochopitelně poměrně velká a z pozice velmoci určitě i nějakým způsobem uplatňovaná, ale tak nějak jednají všechny velké země. RF určitě nebude nějakou vyjímkou, ale proč píšete, že zrovna Putin vyjednává s makarovem na stole mi nejde do hlavy. Ale možná se mýlím, možná jste neměl na mysli Vaši Ukrajinu, ale třeba jiné země. Já tedy nevím které, ale nejspíš nějaké budou, když jste to tak napsal. Mě prostě spíše připadá, že FR svou diplomacii vede výhradně z pozice respektu ke všem zemím, vzájemné výhodnosti a nevměšování. Nevidím Moskvou(Putinem) organizované Majdany a barevné revoluce nebo různá arabská jara(Já vím, u nás mají agenti Putina rejdiště). Ale jak říkám, napište něco o tom, protože by to chtělo nějak rozvést, možná se mýlím a to bych nerad, protože nejsem již nejmladší a nerad bych umíral v nevědomosti. Dobré argumenty samozřejmě přijmu, nejsem pokračovatel Sartra.
Nechci Vás pane Vidlák nějak zlobit, mám Vás rád. Taky chápu, že Vaše rodina nemá Putina moc ráda. Třeba mají i osobní zkušenosti a možná nejen oni ale také třeba i Vy. Mě jen zarazila Vaše poznámka a nerad bych zjistil, že nemáte daleko od Vlka. Ten svou frustraci z politiky směřuje na Zemana a Babiše. Přeji hezký den.

In reply to by Hnidopich (neověřeno)

Trvalý odkaz

Co je člověk platná veškeré IQ, když naprosto chybí EG, cit pro míru. Viz názorná ukázka poslední dny zde.

https://cs.wikipedia.org/wiki/Emo%C4%8Dn%C3%AD_kvocient

Senátor Fischer se mi jeví jedním z takových, strašně ráda bych se pletla. Když může demokracie pro některé lidi začínat až rokem 1990, a co bylo před tím „se nepočítá“ , pak tímto pohledem mohu já říci za sebe.
Raději anexe ve stylu prezidenta Putina a žít, než demokratizace západního střihu třeba bombami povahy humanitární.
Ale současně si jsem naprosto jista, že nemít Rusko zbraně, a nepoukázat na to při jednání s "demokratickými cvoky", už je dávno rozsápané.
A Lenina verze 2 pro dnešní dobu, již západ má (Chodorkovskij).

In reply to by Hnidopich (neověřeno)

Trvalý odkaz

Naprosto sdílím pohled pana Hnidopicha, sleduju to dost podrobně, dokonce i "propagandistická ruská media" jako Sputnik, nikde tam nevidím tu "agresi", hrubost nadávky obviňování - samozřejmě ale, že se tam chválí, ale asi by bylo nepřirozené, kdyby sami na sebe lili špínu. Myslím, že Rusko a i svět má štěstí, že současná ruská reprezentace je tak zdrženlivá. Myslím, že Merkel dostala od někoho přes prstíky, /že by zapůsobila "porucha" letadla?/ a dneska už se velmi obořuje směrem k Rusku. A ta propaganda - jak se od prostého faktu, že ozbrojené válečné lodi vpluly kam neměly, nereagovaly mnoho hodin na výzvy a proto byly zadrženy - udělá už skoro úplný opak - ruskou agresi. Nevím, zda platí, že zadržené lodi a posádka musí být vráceny - je to tak? Nevím o tom nic, pokud někdo víte, napište.

In reply to by insegnante (neověřeno)

Trvalý odkaz

vlítly do ruského svrchovaného prostoru s loděmi nesoucími palné zbraně, mají problém na desítky let.To je buď ozbrojená agrese nebo teroristický čin.
Třicítka v ťurmě, jen to fikne, následné vyhlášení válečného stavu u Vasilů na to vůbec nemá vliv. A jestli nafasujou lístky do Vorkuty, tak potěš klobásu. Ty budou zaručeně jednosměrné.
Co se týká tzv. mezinárodního tlaku, úkáčka jim drží kapitána civilní lodě a ten může dostat podle vyjádření Porocha až osmu, takže si můžete udělat obrázek, jak vstřícní Ivani budou...

In reply to by insegnante (neověřeno)

Trvalý odkaz

Nějak se o tom nemluví, ale pokud to nastane, bude to IMHO výměna. Ukrajinci už delší dobu zadržují ruské lodě, které podle Ukŕajiny porušily Ukrajinské zákony "zakotvením na Krymu", za což kapitánům hrozí cca 10 let ťurmy, takže nejspíš nastane jen výměna za ukrajinské kocábky. Tanker a obchodní loď za tři ozbrojené válečné lodě, to bude pro Ukrajinu pořád ještě výhodné, i když Stoltenberg, Makrela, Česká televize a další drzouni pořád nestydatě požadují, aby Rusko vydalo lodě zadarmo a jen přihlíželo, jak jejich lidé hnijí v žalářích Ukrajiny a jejich lodě jsou předmětem nestydaté dražby (podle Ukrajiny "podle práva").

In reply to by Hnidopich (neověřeno)

Trvalý odkaz

Pane Hnidopich.
Na Váš příspěvek a popírání,že by měl Putin schválně udržovat konflikt na východě Ukrajiny souhlasím.
Jen mě tak napadlo,něco jako Golanské výšiny.,vidět trochu dál do Ukrajiny.
Chtěl jsem to v pálit Sartrovi,něco o porušování mezinárodního práva a víme,kolik už bylo kolem toho nót z OSN a nic.

Stručný obsah -kdyby mohli, tak mají proti AB těžký kalibr. Zaměstnal načerno P. Vinše (smlouva na švagra) na generálním ředitelství Finanční správy, skvělého analytika na daňové podvody, který zároveň dělal pro AB špinavou práci na konkurenty. Od září je vyšetřován v jisté kauze s daněmi. Až bude soud kvůli daňovému zločinu, na kterém pracoval P. Vinš, bude muset být zrušen.
V daňové kriminalitě dosahují skupiny zločinců miliardové částky. Kontrolní hlášení pro firmy dokáže v řádu dní podvody zastavit. Je velmi účinné, ale obsahuje vysoce citlivá data. Mafie, když tato data získá, ví, kdo má prachy, koho vydírat nebo okrást. AB je může využívat proti svým protivníkům. V pořadu je zmiňován konkrétně Chovanec a lidi z Plzně (ODS) a Kalousek. Politické strany už nemůžou lehce prát provize od podnikatelů za získané zakázky. AB to vidí.

Trvalý odkaz

Ono by stálo za zamyšlení něco jiného. Nedávno se mě třeba jeden kamarád zeptal, Nevíš, co je se Savčenkovou? To je opravdu zajímavá otázka. Hrdinka z Donbasu, jednu dobu hvězda první velikosti a najednou ... ticho.

Další zajímavou otázkou by pak bylo, kdybychom se zeptali, kdože vlastně jsou ti protestující aktivisté? Pominuli Kradlouska a jeho crew, která sama má tolik másla na hlavě, že by to vystačilo na zásoby pro celou Evropu (a nejspíše i stačilo), je to taková vágně definovaná skupina složená poměrně často z vysokoškolských studentů dosti obskurních oborů a podivných aktivistů neznámého původu. Mám na mysli třeba toho týpka z Holandska, který vyhazoval do koše kytici prezidenta Zemana. Vnucuje se otázka, že minimálně část těchto „aktivistů“ není nic jiného, než pojízdný cirkus, který cestuje po Evropě a v podstatě „profesionálně“ demonstruje všude, kde je zrovna náhodou potřeba.

A aby toho nebylo málo. Když se média tak žhavě zajímala o Babiše a jeho psychicky postiženého synka. Jak dopadlo to schvalování posraneckých platů a podepisování globálního kompaktu pro migraci, kteréžto události běžely tak nějak na pozadí těch procesů s volume na maximum?

Poslední, co jsem zachytil, že byla prohlášena za nepřítele lidu proto, že jako poslankyně kritizovala Porošenka a kritizovala to válčení. Byla zvolen a za stranu Tymošenkové. Tymošenková je na tom v preferencích cca 2x lépe než Porošenko. Zajímavé tedy bude, bude-li zvolena, jak se postaví k tomu válčení s Ruskem. Souvislost s incidentem v Azovském moři může být ještě brizantnější stran dění před volbami, které se blíží.

In reply to by Alex (neověřeno)

Trvalý odkaz

chtěla na Donbas svého času házet atomovky. Asi proto, že Ivani vyžvanili, kolik ukradla plynu.
Takže bych takový optimista nebyl, z Kyjeva se válčí kapánek jinak, než na Donbasu, tam stačí pořádná sibiřská šuba a válenky, když to Ivan zastaví.

In reply to by Šmodrchel (neověřeno)

Trvalý odkaz

pane Šmodrchel, řídí ho Břetislav Olšer. Píše tam např- Stanislav Novotný a další. Olšer - trochu rozvláčný, ale myslím, že nezveřejňuje nepodložené

Myslím že ten poloholanďan co vyhazoval kytici je Otakar van Gemund.

Podle jména to je syn nějaký ty postelový emigranty a západního trouby. Jsou o něm k dohledání i jiné články. Někde vykládá jak přijel kolem revoluce a už zůstal. Jinde jak je problem se readaptovat. Okolo ohýnku si cesi zpívali to svoje klasiky, on pak dostal kytaru a chtěl zahrál nějaký hit od Oasis, že to má rád každej a pak byl strašně překvapenej, že to čechy nezajímalo.

Prostě mimoň, nejspíš i Holandsku, protože tam nezapadal s jeho poločeskou výchovou a pak i tady. Proto skončil u nějakej aktivistů/zhulenců

Mně Oasis taky nezajímaj. Další zhulený mozky co dělaj muziku, aby rádio dělalo nějaký hudební pozadí. Neumím zazpívat jedinou jejich písničku. Pro srovnání Qeeny nemám nijak rád, ale zaregistroval jsem jejich Bohemian Rapsody, We are the Champions, I want to break free.

Zdroj: https://eurozpravy.cz/domaci/spolecnost/240634-tento-muz-vyhodil-kytice…

Trvalý odkaz

Savčenková? Hnije někde v ťurmě. Nejdřív to vypadalo, že shnije v ruské, pak Vladimír Vladimírovič moudře usoudil, že si jí Ukrajinci sami rádi nechají shnít doma. A stalo se.

Vody i ty mediální se nad ní zavřely.

Kde jsi, Kalousku, aby si pro ni pozvedl hlas? Ani tvá dýka jí nepomohla.

Trvalý odkaz

Ty protesty, jak píše Vidlák, už jim fakt nejdou. Na dnešek svolával Pulse of Europe v čele s Tomaszem Peszynskim masivní demonstraci proti návštěvě Orbána v ČR.

Sešlo se jich asi 10.

https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Tohle-se-Peszynskemu-a-da…

Holt, když organizátoři nezajistí houpačky kolotoče, živou hudbu a občerstvení na místo demonstrace, tak se lidi nehrnou.

Trvalý odkaz

Jestli ono to není, Vidláku, zas trochu jinak. Co když spousta těch antiB a antiZ potřebují říct, co si o věci myslí, ukázat, že jich není nijak málo, a že třeba všechny ta "prostým českým venkovanem" nenáviděná Bakala/US Embassy/ etc. média vyjadřují jejich postoj a pohled na svět. Ale že respektují demokratické výsledky voleb, a tak via vox populi vyjadřují svůj nesouhlas, ale na rozdíl od euromajdanů a podobných věcí prostě jen věří, že další (řádné) volby zase kyvadlo přehodí na druhou stranu a Babiš a Zeman půjdou od válu.
Prostě jen obyčejný respekt "Pražáků" k demokracii...

JakuPe - pokud je vás spousta, těch od Bakala/US Embassy/, ukažte to u voleb. Téměř všechna média zpívají vaši notu. I ta veřejnoprávní, na které vám přispíváme. Přijďte k volbám a nandejte nám to. Pokud to zkusíte jinak, sejdeme se na bojišti. Do statků a hrdel.

Kéž by to tak bylo... 

Ale beru to. Jestli dnes Pražáci sedí doma z respektu k demokratickým hodnotám, tak je na tom naše republika lépe než bych si myslel.

Přesto mám  pochybnosti o respektu k demokratickým hodnotám tam na máněstích.  Jistě se v zástupu demonstrantů našli i tací, kteří prostě mají jiný pohled na svět než venkov a Vidláci. Ale na fotečkách jsem viděl  šibenice a plakáty že Zeman je hovno a Babiš je čurák. Organizátor demonstrace zase na fajsbůku vyjádřil, že se neskutečně těší, až Zeman chcípne (Pelsyňski), že se pak strašlivě ožere.  Na jiných demonstracích vypískali sociálně demokrtického zastupitele, když chtěl jen promluvit. Zkrátka mám obavy, protože nejsem schopen rozklíčovat, kolik lidí v tom davu jen vyjádřili svůj názor a pak z respektu k demokracii šli domů a kolik by jich šlo na Hrad pověsit Zemana na lampu, kdyby mohli. 

Ostatně i na Majdanu bylo hodně lidí, kteří prostě opravdu upřímně chtěli západní orientaci země a zároveň nestáli o nenávist k Rusku.  Pak se podepsala dohoda mezi Janukovyčem a demonstranty a garantovali ji západní státníci. A přesto stačilo pár odhodlaných bez respektu k demokratickým hodnotám a vše bylo úplně jinak. Kolik podobně odhodlaných je tam v Praze? Jak moc by byli ochotni vybičovat emoce ostatních, kdyby mohli? 

Na druhou stranu nevidím žádné davy Vidláků, kteří by potřebovali odsoudit Kalousky a Bakaly nějakými demonstracemi a nosit transparenty s nápisy, že Bakala je mrtvej nebo že Kalousek je debil. Stačí jim respekt k demokracii a volbám.  Stejně tak jsem viděl hodně lidí, kteří Zemanovi nebo Babišovi ruší jejich setkání s voliči. Pískot, transparenty, trenýrky, hlasitá hudba z okna. Ale neviděl jsem jediného Vidláka, který by stejně kazil setkání s voliči Kalouskovi nebo Ferimu. Ani Kníža či Drahoš neměli na svých mýtincích žádné vidlácké škůdce. Klidně si přijeď kandidáte, kecej si co chceš, volit tě nebudem, ale na náměstí si klidně mluv. 

Až bude moci Zeman se svými promluvit bez pískotu a trenýrek, Až bude moci Babiš jezdit za svými bez plakátů o tom jaký je to hajzl, až se na demonstracích přestanou objevovat šibenice a hovna s tváří prezidenta, pak se mé obavy o demokracii značně zmenší anapíšu třeba i článek o tom, jak pražáci i když mají jiný názor, respektují demokracii.  

 

Demokratické hodnoty nejsou tak úplně to samé jako slušnost. A mně přijde že spíše než o nerespektování těchto jde v Tebou uváděných případech o neslušnost. A demokracie tak úplně slušná být nemusí a ani nebývá. Není náhodou, že slovo demokracie je odvozeného od téhož, jako slovo vulgarita. Jen ze dvou různých jazyků.
Kolik lidí by šlo pověsit Zemana na lampu, kdyby mohli? Také nevím, ale... vždyť oni vlastně můžou. Nevěřím, že by se od střelby kuličkovou pistolí do prezidenta Kaluse něco zásadně změnilo. A dostat se k legální pistoli je tak snadné. Nejsme v Americe ani v Rusku, pokud by někdo chtěl vidět Zemana na lafetě a pod vlajkou, bylo by to snadné. Ale asi nechce. A sprosťárny na demonstracích nejsou o tolik odlišné od těch, co najdeme pod kdejakým článkem na netu... Od Sluníček i Nesluníček.
A proč Babiš a Zeman mají sprosťárny a trenýrky na demonstracích a Kalousek s Ferim ne? Nejspíš proto, že ti první jsou u moci a ti druzí jen u korýtek. "Vidláci" nemusí chodit držet sprosťárny na demonstrace, protože jejich volení zástupci je řeknou za ně. Mimochodem také nějak nepamatuji, že by před volbami 2013 chodili lidé mávat sprosťárnami na volební mítinky páně Zemanovi - asi že on byl tehdy jen kandidát. Drahoš teď byl také jen kandidát, zatímco Zeman prezident s jasnou minulostí výkonu funkce. Totéž se dá psát o Babišovi - na začátku demonstrace žádné, s tím, jak se dostal k moci, začala i reakce. A skoro by se chtělo dodat cosi o přísloví s hrubými pytli... ale to znáš sám.

Možná mě jen matou ty názvy - slušní lidé proti prezidentovi. Slušní lidé proti Babišovi... Pak tu a tam se někdo "prokecne" a řekne, že ti slušní jsou ta elita, která něco dokázala a ti Zemanovi voliči jsou ta lůza. Proto mám trochu obavy, jestli by v případě vybičovancýh emocí skutečně ta normální většina udržela své pudy na uzdě, kdyby měli možnost je rozvinout. V principu se nebojím té většiny, která tam stojí a tu a tam zatleská řečníkovi. Ale v poslední době jsem si stále méně jist, jestli v případě pražského majdanu prostě odešli domů z respektu k demokracii a nebo se přidali ke skupince odhodlaných a dobře zaplacených při šturmu na Hrad.  Pokud se od střelby kuličkovkou na Klause nic nezměnilo, tak je svět v pořádku. 

Také si nejsem úplně jist tím, že současné protesty se zaměřují na ty mocné z principu, že jsou u moci. U moci tu byla i ta druhá strana.. Co prosadila církevní restituce, co se přimykala k Evropské unii, dokonce byl u moci ministr financí, který zaťal největší sekeru do českého rozpočtu. Nepamatuji se, že by na Kalouska létala vajíčka nebo že by mu někdy v roce 2010 dělali randál na předvolebním shromáždění. Kalousek tehdy Vidláky naštval opravdu hodně a to nejen řečmi o demokracii, ale reálným propadem životní úrovně, zkrácením sociálních peněz a tak. A přesto ho Vidláci nechali na pokoji. Jen ho nevolili. 

Stejně tak Vidlláci nechali na pokoji Sobotku, kterého vinili z podlejzání Merkelové, z podpory a podkuřování američanům a majdanským, z podpory migrace. přesto se před volbami klidně mohl ucházet o hlasy bez randálu. A ten byl u moci. A přesto jen přišel o hlasy. Obešlo se to bez jediného vajíčka. 

Nechali na pokoji i Hermanna, který jel na sudetský sjezd a měl tam zajímavý projev, který si u nás díky Blesku přečetl asi každý. Přesto ho vidláci nechali plkat kde chtěl a jak chtěl. Jen ho vykroužkovali. Také jeden z těch vo byli u moci, nejen u korýtek, ale přesto neletělo jediné rajče.

Proto mám pocit, že neslušné protesty s trenýrkami a křikem jsou spíše znakem konkrétní skupiny lidí než běžným demokratickým protestem. Ostatně i představitelé "pražáků" se nerozpakují říci o těch druhých ledacos. Že by chudák pražák nebyl bez pískotu a trenýrek slyšet, to bych se neobával.   

 

 

Máme co dělat s fanatiky, kteří nenávidí. Nenávist z nich jenom stříká. To nejsou lidi zralí pro demokracii, stejně, jako nebyli zralí ti, co organizovali Majdan na Ukrajině. Zároveň jsme dostali šanci prokouknout, jak moc se liší proklamace a praxe na západě. Každé zlo je k něčemu dobré.

Klidně to můžete napsat i vážně. Viz Slovensko a Kuciak. Demonstrace skutečně mohou přispět někdy k pádu vlády, odstoupení premiéra. Důležité je o co jde a jaké jsou okolnosti. Třeba kdo je prezidentem v případě o úsilí po odstoupení premiéra.

Trvalý odkaz

JakuP, prostřednictvím Vidláka, u těch vašich posledních dvou vět jsem se smíchem až rozplakal, natolik jste mě rozveselil. Dobrá ironie potěší.

Trvalý odkaz

Vidlácky bych řekl, že jsou to jen emoce. Davová psychóza jednoho okamžiku vybuzená médii a placenými rozeštvávači.

--------------

Jako malé děcko jsem nevěděl přesně co je ta klaka.

Bylo to za slavného období 19 století, kdy nebyla ještě televize a divadlo se hrálo prostě všude. Velká divadla samozřejmě potřebovala vydělat a tak se najímaly klaky někteří se smáli každému vtípku, ženy brečely když to bylo smutné. Dneska to máme v každém druhém sitcomu jako pouštěný smích.

jak zjistily za studené války tajné služby - když to lidi ve skutečnosti nezajímá, tak takhle uměle vyprovokovaný zájem o nějakou událost rychle vzpění a pak zas rychle pomine. Prostě to nejde.

Na spoustu lidí už někam vystrčená kocábova, mádlova nebo bartoškova držka věc samu automaticky diskredituje.

Ještěže na národní nikoho skutečně nezabili, mohl by to mít vytesaný na náhrobku

1. V čele klaka, pak ctnostné rodiny a náruč chryzantém,
černá saka a žena hrdiny pod paží s amantem,
kytky v dlaních a pásky smuteční civí tu před branou,
ulpěl na nich pach síně taneční s bolestí sehranou.
Co tady čumíte? Vlezte mi někam!
Copak si myslíte, že na to čekám?
Co tady civíte? Táhněte domů!
Pomníky stavíte, prosím vás, komu?

2. Jednou za čas se páni ustrnou a přijdou poklečet,
je to trapas, když s pózou mistrnou zkoušejí zabrečet,
pak se zvednou a hraje muzika písničku mizernou,
ještě jednou se trapně polyká nad hrobem s lucernou.
Co tady civíte? Zkoušíte vzdechnout,
copak si myslíte, že jsem chtěl zdechnout?
Z lampasů je nám zle, proč nám sem leze?
Kašlu vám na fangle! Já jsem chtěl kněze!

3. Nejlíp je mi, když kočky na hrobě v noci se mrouskají,
ježto s těmi, co střílej' po sobě vůbec nic nemají,
mňoukaj' tence a nikdy neprosí, neslouží hrdinům,
žádné věnce pak na hrob nenosí Neznámým vojínům.
Kolik vám platějí za tenhle nápad?
Táhněte raději s děvkama chrápat!
Co mi to říkáte? Že šel bych zas? Rád?
Odpověď čekáte? Nasrat, jo, nasrat!

Koledujete si o cenzuru :-( od paní Madlen Brouserové (Krylové), která prostřednictvím pana advokáta Tomáše Bejčka pohotově rozesílá "poslední varování před soudním podáním" kvůli "neautorizovaným použitím" textů Karla Kryla.
"Soudruzi, to není fakt, to se skutečně děje!" :-(
(Nechci rejpat, jen varuji. Kryla cenzurovali a cenzurují všichni. Komunisti i ti současní. I když možná panu Bejčkovi jde jen o prachy. Jako vždy na prvním místě.)

Trvalý odkaz

Ano, Čmoude, v tom je ten problém. Babiše/Bureše z hloubi duše nesnáším a Zemana už pomalu taky, ač jsem ho volil. Ale jít do party s jejich odpůrci, které jmenujete (a nejen s nimi, ale se všemi kalouskovitými a spol.), to ani náhodou.
Těžká doba, být "stéblem ve větru". Není kam se uchýlit, není-li člověk zrovna úchyl....

Přidat komentář

Prostý text

  • Nejsou povoleny HTML značky.
  • Řádky a odstavce se zalomí automaticky.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.