Dnes bude jmenována nová vláda Andreje Babiše. Petr Fiala si na závěr vydal svou zprávu o stavu České republiky, ve které ještě naposledy oslavil svoji genialitu a tím jeho vliv na české dějiny končí. Vliv jeho kolegů už upadl, což bylo vidět z jejich spanilé jízdy na Slovensko, kde o nich raději nereferoval ani Michal Šimečka. Ale MArek Benda prý dostal dopis… jen nechce říct, co v něm bylo napsáno. Jediná opozice proti Babišovi je Hrad. Ale i tady už zaúřadovala vojenská policie a vyslala Stosedmičce jasný signál, že ani on není nedotknutelný. A kdyby to náhodou nechtěl pochopit, mohou mu to vysvětlit ještě názorněji na čertovi s hodností vraníka… totiž… bílého koně.
Přátelé, vláda národní katastrofy je za námi. Otevírám si dneska lahev portského a budu mimořádně hodný na lidi i zvířata.
Je mi jasné, že o nejdůležitějších záměrech bude nový premiér mlčet. Ne proto, že by je nechtěl říct svým voličům, ale rozhodně je nebude chtít říkat majnstrýmovým intervjukům a politickým nepřátelům. Proto mi nijak nevadí Babišovy hezké fotky s Uršulou Leyenovou a výstupy z tiskové konference, kde si jednání se šéfkou Evropské komise pochvaluje. To se tak dělá. Když jste se nedohodli na ničem, říká se, že rozhovory byly užitečné a produktivní. Bohatě mi stačí, když pak Andrej na svém fejsbůku oznámí, že Česká republika za žádnou půjčku Ukrajině ručit nebude.
Stejně tak se spokojím s tím, že Andrej zapaluje třetí svíčku na vánočním věnci a na sobě má tričko s nápisem “ NO WAR.“ Pro tohle jsem poslední čtyři roky obrátil svůj život naruby, pro tohle jsem skončil v práci, pro tohle jsem zanechal doma ženu i děti a šel jsem se hrabat v tom nejhorším politickém bahně. Žádné administrativní odvody, žádné zvyšování napětí, žádné prodlužování konfliktu do posledního Ukrajince! Pro tohle jsme šli do války s mééédii, pro tohle jsme objížděli sokolovny a nechali si nadávat od pravdy a lásky.
Spousta věcí se nepovedla, naše vítězství nebylo ani zdaleka tak velké, jak bychom potřebovali, ale jedna věc se podařila. Ne z naší zásluhy, ale spíš ze zásluhy Donalda Trumpa. Prakticky nic z toho, co liberálové kázali, už není svaté. Donald Trump sundal z piedestalu globální oteplování, sundal z oltáře Rusko jako odvěkého nepřítele a začal plivat na liberální demokracii s jejími bezpečnými diskusemi, které vedly jen k jinému pojmenování cenzury.
Před třemi měsíci bylo ještě zcela nemožné říct, že se EU rozpadá a i SPD muselo tvrdit, že z EU či NATO nikdy neodejdeme a je to základ naší orientace i bezpečnosti. A ejhle, najednou se mluví o americké strategii, která chce z EU vytáhnout Polsko, Maďarsko, Rakousko a Itálii… (a další země, jen se o tom nemluví). Všude se cituje Elon Musk, který vyzval k rozpuštění EU. Americká administrativa se pro Německo i Francii stala vlastně větším nepřítelem než Vladimír Putin. Evropě přibyl vedle Ruska a uhlíku třetí protivník – USA.
A lidé jsou podstatně nedůvěřivější než byli před dobou covidovou…
Když jsem někde vystupoval na konferencích, mluvil jsem o tom, že je zapotřebí změnit atmosféru. Nejde ani tak o konkrétní zákony, jde o to, aby lidé začali přemýšlet jinak. Aby začali přemýšlet v jiných souvislostech, jiném rámci a aby se k nim dostaly i jiné informace. To se nakonec v podstatě stalo. Koneckonců, hezky se to ukázalo na raketě DANA 1 i na dronech NEMESIS. Už to prostě není svaté, už to není nedotknutelné. Ukrajina se za poslední čtyři roky stala ze zkorumpované díry nejdemokratičtější zemí světa a teď už je zase zkorumpovanou dírou se zlatými hajzly Timura Mindiče. Kruh se uzavřel.
A tak přeji nové vládě, aby splnila co nejvíc z toho, co si napsala do programového prohlášení. Aby opravdu na svém prvním zasedání odmítli migrační pakt i emisní povolenky pro domácnosti. Aby se odmítli zaručit za peníze na pokračování války. Aby zrušili koncesionářské poplatky a kdyby to nešlo jinak, tak i s Českou televizí. Aby zrušili státní financování všem politickým neziskovkám. Seznam těch, kteří se zapojili do cenzury a omezování svobody slova, jim dodá Společnost pro obranu svobody projevu.
Teď se rozhoduje, jestli bude pokračovat válka na Ukrajině. Teď se rozhoduje o budoucnosti celé EU. Teď se rozhoduje o migraci i o nevratném poškození našeho průmyslu. Mnohé se rozhodne v nejbližších dnech, týdnech i měsících.
Tož vám, páni ministři, přeji odvahu. Budete ji potřebovat.
Hodně štěstí vám i nám!
____________________________________________________________________________________
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém blogování, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle příslušnou částku, může si na oplátku vyžádat knihy z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“
Kdo preferuje jednoduché placení, nabízím možnost přes tuto platební bránu: https://donate.stripe.com/28E4gzekn7mlgjS0g3g3600
Komentáře
Kolik je v cizině politických uprchlíků z Krymu?
Mohl byste předložit nějaká statistická data, kolik a kam uprchlo z Krymu politických uprchlíků poté, co se Krym připojil zpět domů k Ruské federaci?
Nechci vás nějak ovlivňovat, ale odpověď zní - žádný a nikam. Pokud by totiž nějací političtí uprchlíci z Krymu perzekvovaní krymskou státní moci existovali, tak by byli v ČT non - stop.
Měl byste totiž vzít na vědomí, že za posledních 35 let se na Krymu konalo o autonomii či státní suverenitě několik úspěšných referend, která ukrajinská státní moc anulovala.
Nic z toho co říkáte nemění…
Nic z toho co říkáte nemění průběh okupace Krymu popsaný výše.
Vy tvrdíte, že z Krymu neuprchnul po začátku okupace ani jeden člověk. To je vaše tvrzení. Je tedy vaše odpovědnost "předložit statistická data". Ne moje. Argumentace ve stylu "kdy existovali, tak by byli na ČT non - stop" je úsměvná.
Několik úspěšných referend? Kolik je konkrétně několik a kdy proběhla?
Dokázat lze jen to co existuje
To je prastará logická zásada při hledání pravdy.
Pokud tvrdím, že žádný krymský uprchlík neexistuje, tak to nelze dokázat. Dokázat se dají pouze fyzicky existující uprchlíci, takže máte možnost. Tuto skutečnost by lžidovize v celé Evropě propagandisticky vytěžovaly a vysílaly o tom speciály 24/7.
Zjevně ani nevíte, že Krym jako autonomní republika v rámci Ukrajiny a Sevastopol jako statutární město měly ústavou UA zaručené právo na referendum o odtržení. Referendem z roku 2014 vykonávaly své ústavní právo.
To není prastará logická…
To není prastará logická zásada, ale obyčejná výmluva. Navíc průběh okupace popsaný výše nemění.
Hypotetické právo na referendum nemění průběh okupace popsaný výše.
Rád bych vaše tvrzení podpořil:
nejen že neutíká, dokonce se tam jeden náš budulín chystá dojet! - https://www.novinky.cz/clanek/valka-na-ukrajine-zacharovova-se-vysmiva-lipavskemu-vas-pokoj-na-krymu-je-pripraven-cekame-40435881
Staré mapy nelžou
Na mapách z 19. století nenajdete ani to Československo, ani tu Ukrajinu. Země Čechy a Moravu ovšem ano.
Území tzv. Ukrajiny, protektorátu Německa, osvobodilo od osmanských otrokářů a hrdlořezů Carské Rusko.
Osvobodilo! Protože po celá staletí tam byla Kyjevská Rus, Malorusko, území Kozáků.
Tato území okupoval kde kdo. Polsko, Uhersko, Rumunsko, Turecko.
Příkladem magorů, válečných zločinců, maximální genocidy bez národních důvodů je existence USA.
Tato společnost vyvraždila zcela původní obyvatelstvo! Nikdo z těch liberálů demokratů jim to dodnes nevyčítá!
Nikdo ze západních hodnot tímto děsivým koloniálním spolkem psychopatů neopovrhuje.
Pouze skutečně svobodné národy mají odvahu pálit jejich slavnou vlajku a vyhánět jejich apoštoly demokracie ze svých zemí.
Ukrajinští pašové oligarchové tohle neudělali. Teď jejich obyvatelé platí krvavou daň v cizí válce.
Kdo měl možnost, ten utekl.
Ejhle, paralela.
"Čtyři jižní regiony Ukrajiny nesouhlasili s politikou vlády. Po roce 2014 se chtěli osamostatnit."
"Po vzniku Československa v roce 1918 se velká část sudetských Němců cítila zklamaná a frustrovaná, protože se ocitli v novém státě, který byl řízen převážně Čechy a Slováky. Mnozí z nich se stavěli proti začlenění do Československa a postupně se přiklonili k požadavkům na autonomii či připojení k Německu "
Takže je to vlastně to samé. Tudíž, když budu souhlasit s násilným připojením některých ukrajinských území k rusácku, patrně bych pak měl šupito presto poslat klíče od svého baráku sudetoněmeckému landsmanšaftu. Ale to se mi vůbec nechce.
Srovnáváte nesrovnatelné. Musíte srovnávat stav ve stejné době
a za stejných okolností.
Ukronacisté prokazatelně vraždili v letech 2014 až 2022 ruskojazyčné obyvatelstvo na Ukrajině.
Čechoslováci v letech 1918 až 1938 nezavraždili ani jednoho spoluobčana německé národnosti.
Na Ukrajině tedy nikdy nenastaly okolnosti pro srovnávání se sudetskými Němci.
Rusové na Ukrajině využili právo národů na sebeurčení garantované Chartou OSN a v roce 2022 vyhlásili samostatné republiky Donbasu, kterým přišlo Rusko na pomoc proti agresi UA.
Postupovali přesně podle mezinárodně právního precedensu založeného v případě vyhlášení státní suverenity Kosova, kdy nebyl ze strany OSN k tomu vyžadován souhlas domovského státu Jugoslávie.
U Ruska máme jednu důležitou jistotu - vždycky koná v souladu s mezinárodním právem a Chartou OSN. Na rozdíl od USA, GB, Francie, Izraele a dalších.
Jinak v celé vaší úvaze máte jeden docela podstatný rozpor. Pokud máte obavy o svůj majetek v pohraničí v bývalých Sudetech po Němcích, tak jako jedinou záruku, že o něj nepřijdete, máte u SPD. Byla to právě Fialova ODS a její vláda, která pozvala Sudetoněmecké krajanské sdružení uspořádat svůj letošní sjezd v Brně. Adorací ODS si tedy docela vážně koledujete o odnětí svých vlastnických práv k uvedenému majetku, a to nejspíš bez náhrady.
To jsou paradoxy, pane Vaněk, že ano?
Vznik České republiky
Berrnard:
"Po vzniku Československa v roce 1918 se velká část sudetských Němců cítila zklamaná a frustrovaná, protože se ocitli v novém státě, který byl řízen převážně Čechy a Slováky. Mnozí z nich se stavěli proti začlenění do Československa a postupně se přiklonili k požadavkům na autonomii či připojení k Německu "
Dotaz Berrnarde: Kolik Němců žijících společně s Čechy bylo povražděno po vzniku Československa. v roce 1918 ?? Kolik Rusů bylo zabito novou nacistickou vládou od roku 2014 do roku 2022:????
1918 ne, ale 1945 je zajímavější.
Historici odhadují, že po skončení druhé světové války bylo při tzv. „divokém odsunu“ a v souvislosti s poválečnými excesy v Československu zavražděno nebo zahynulo mezi 15–30 tisíci civilistů německé národnosti.
A uvědomte si jednu věc. Jsem Žid, Němci nám šli po krku, nebo s tím souhlasili, případně proti tomu nezasáhli. Ale vraždění civilistů se mi nelíbí odkudkoli.
Poválečné excesy podle historiků
Nikoliv podle odhadů, ale podle skutečných dokumentů bylo z Brna odsunuto 15 000 židů do německých koncentračních táborů.
Vrátilo se jich po osvobození Rudou armádou do Brna 60. Zbytek byl zavražděn.
To jen informace pro ty, kteří vyčítají lidem untermensch ten divoký odsun zvaný Pohořelický pochod smrti.
Takových pochodů smrti na konci války putovalo naším krajem několik.
Pořádali je ovšem Němci a oběťmi byly ženy a muži z pracovních táborů.
Umírali na pochodu bez cíle hladem a zimou. Kdo nemohl jít, byl zastřelen.
* berrnarde
Trochu to zpřesním. Moderní historický výzkum (Stanislav Motl, Adrian von Arburg, Tomáš Staněk, Jan Gebhart, Jaroslav Kučera aj.) se shoduje na tom, že: reálně doložené oběti poválečného násilí na Němcích v Československu jsou v řádu jednotek tisíc, nejčastěji se uvádí 4 000–6 000 obětí, vyšší čísla (10–30 tisíc) pocházejí z politizovaných odhadů z 50.–90. let, často bez archivních podkladů.
Některé starší německé prameny uváděly až 30 000 obětí, ale tato čísla byla později vyvrácena systematickým archivním výzkumem.
Naopak, po Mnichovské dohodě muselo Československo odstoupit pohraničí Německu a začal masový odchod (vyhnání) Čechů, Židů i německých antifašistů. Do července 1939 bylo evidováno přes 171 tisíc uprchlíků, z toho 141 tisíc Čechů, skutečný počet byl ale vyšší (jen státních zaměstnanců odešlo asi 50 tisíc).
Odsun nebyl pokojný — už během září 1938 henleinovské bojůvky útočily na české úřady, pošty a stanice, při čemž zemřely desítky českých policistů a úředníků. Po Mnichovu pokračovalo násilí v podobě bití, rabování a vyhánění z domovů. Mnohé rodiny musely odejít jen s tím, co unesly.
Celkově šlo o chaotický a násilný proces, který měl reálné oběti na životech a znamenal jednu z největších humanitárních krizí předválečného Československa.
No a když k tomu přičteme 6 roků okupace a 360 000 lidí, které Němci zabili, nelze se nad tím „divokým“ odsunem nijak „podivovat“.
Otázka byla formulována, jak…
Otázka byla formulována, jak byla, ale určitě nebyla zaměřena na násilí PO druhé světové. Tam lze chápat, že když vás nějaká skupina přes šest let ponižovala a terorizovala, že se najde spousta takových, kteří se budou mstít. Ale to už byla díky Jaltě otázka odtržení Sudet zcela passé.
berrnardovi.
Já to co popisuješ vidím trošičku jinak:
Čtyři východní původně Ruské regiony, nesouhlasily se státním převratem podporovaným ze zahraničí, a na základě referenda se staly součástí Ruské federace. Rusko souhlasilo se začleněním do Ruské federace. Ukrajina své bývalé regiony vojensky napadla.
Rakousko Uhersko, se po prohrané válce rozpadlo na několik samostatných států. Německému obyvatelstvu v Československém pohraničí se to nelíbilo, ale Rakousko ani Německo nemohlo po prohrané válce kterou samo vyvolalo, co mluvit do poválečného uspořádání.
Německé obyvatelstvo se s tím nesmířilo, a ve velké většině se odklonilo od demokratického a prosperujícího Československa k Německu, které bylo k Československu nepřátelské a usilovalo o jeho zničení, a zotročení českých občanů.
Po další prohrané válce, kterou opět vyvolalo Německo, bylo vítěznými mocnostmi rozhodnuto, o odsunu německého obyvatelstva z Československého pohraničí do Německa.
Je to napsáno zkratkovitě, ale rozbor do detailů by zabral mnoho času, ale jistě si detaily najdeš sám.
*Freud
Tak nějak si to pamatuju z dětstvī. Aktuálně mám tušení, že by si to Němci rádi zopakovali.😡 Teda bez těch odsunů potom…..👎
Berrnarde, má to chybu
že Němci imigrovali do českého státu - na rozdíl od dnešní Ukrajiny, kde jsou od pradávna doma Rusové -včetně tzv. Ukrajinců.
Co vím, tak území Českého státu je již tisíc let více-méně neměnné (a když, tak spíše bylo větší) - ale území Ukrajiny je bolševický zločin! Stejného názoru jsou i Poláci - ale ti z jiného důvodu.
Historickým faktem ale je, že státní útvar, tzv. Kyjevská Rus, na který se dnešní Ukrajinci odvolávají jako na svou pravlast, byla federace 12 ruských knížectví a jednoho ruského městského státu. Dokonce i dnes nejzuřivější Ukrajinci jsou původem Rusové a uznává to i Masarykova univerzita: „Po rozpadu staroruského státu ve 12. století na jednotlivé regionální formace Haličsko-Volyňské knížectví převzalo na sebe státotvorní tradice Rusi.“
https://is.muni.cz/el/ped/jaro2017/RJ2BK_DRS2/um/Halicsko-Volynske_knizectvi.pdf
A jak nazíráš na Kosovo?
Rusové nejsou na cizím území. A co Ukrajinci?!
:
"Město v plném blekautu, ale: v noci je vidět, kdo je zde hlavní"
https://x.com/evergreen_dn/status/1999920418074022220
berrnarde, máš právo na názor
ale "rusák" se mi nelíbí. Co takto židák?!
Já si ale myslím, že ty žádný Žid ani žid nejsi.
KIMJANE,
mysli si co chceš. A židák mi nevadí, jsem zvyklý.
Případné pochybnosti o mém původu sděl kdyžtak mojí mamce. Ale chraň se, ona je už sice dost letitá, ale stále temperamentní, takže patrně pak několikrát na tebe zaútočí svojí holí.
Já označení židák nepoužívám
Ale doopravdy si myslím, že cítíš Čechem.
Jako já.
Použiji američtinu.
Jsem čechožid. Oba národy mám rád, v obou mám kořeny.
Já to mám jednodužší: jsem čechoslovák
.
x
C
Koukám Mike06,
že ti tady ty tvoje texty krapet osekávaj.
Kurvá, když chceš bojovat, musíš se umět přizpůsobit situaci. Na tvém místě bych zvolil kratší úderný text a každé písmeno bych přiřadil k novému postu. Bylo by to sice na výšku dost dlouhé, ale bylo by to tady. Šedé buňky mozkové to chce občas používat. Věř zkušenému bojovníkovi, mám zkušenosti z Litterate. Tam mi nemazali příspěvky, tam pan Alef rovnou vymazal mě. 3x.
D
A
Scott Ritter:Osvobodili jsme vás hajzlové. ...
Scott Ritter:Osvobodili jsme vás hajzlové.USA i Rusko. Nesmysly ze strany Evropy tolerovat nebudeme!
https://www.youtube.com/watch?v=3Jg3rwWi7n4
berrnarde
a nejste vlastně nasranej hlavně na sebe ? Protože jste poslal 3000, ačkoliv:
1. žádný z těch peněz ukraj.vojákům nepomohl, naopak, poslal jich dalších X do nebe, protože o ty peníze se prodlužuje válčení, tudíž další agónie UA a ti mladí tam budou chybět při obnově, ta země je zmasakrovaná po všech stránkách, je to lidská tragédie. Už jsem to tu psal, já bych nikdy nevyměnil lidský život za pár metrů území, ještě navíc když to od počátku bylo území Rusů
2. kdoví kam šly Vaše peníze, ale je to celkem jedno, stejně ničemu nepomohly. A při Vaší inteligenci se divím, že jste je vůbec posílal. Samozřejmě je to Vaše věc co děláte se svými penezi, ale myslel jsem, že když si je tak tvrdě vyděláváte, že je nehážete do záchodu. Nekritizuji, jen se divím, nic víc. Já když používám peníze na pomoc, tak vždy na pomoc životu, ne smrti...(mluvím pouze za sebe).
Vy jste naštvanej na Rusy a je Vám úplně fuk, že se tam navzájem zabíjejí 2 slovanské bratrské, je to jedno jestli Rus či Ukrajinec. A kvůli čemu vlastně ?
Kdyby Zelenský nebyl blb ( a s ním mraky dalších), Putin by nikdy nezaútočil, protože by prostě neměl důvod. Lidé se mají mít rádi, ne nenávidět. Každá nenávist se vrátí, a Ukrajincům se bohužel vrátila mnohonásobně...vím, že to zní naivně, ale skutečná pravda se nikdy lidem líbit nebude...
No, ale co já s tím? Já k nikomu necítím nenávist (neznamená to ovšem, že někdo nenávidí mě, ale s tím také nic neudělám).
Chucku.
1. Pokud by někdo napadl můj barák, bránil bych se. Kdybych byl dobrý, nebo zlý, prostě bych ho bránil.
2. Tady máte pravdu, ale jsou to jenom peníze. Ty jsem si dokázal vydělat už na střední. Ve třeťáku díky svému podnikatelskému záměru s prodáváním překladů rockových desek jsem si vydělával víc, než moje máma, pracující v té době v managementu pošty. Po vojně na lodi jsem měl cca 2,5 x víc, než kámoši v kolbenkách. Pak jsem provozoval zverimexy a velkoobchod a v lese si umím též nadstandartně vydělat. Do toho vlastním činžák, takže mi ty prachy furt každý měsíc nájemníci posílají na účet.
Tudíž s výjimkou pár životních kolizí vlastně jsem nikdy nepoznal, co to je je nemít. Takže jsem pak mohl mnoho z nich probendit po hospodách, utratit za nepotřebné kraviny, nebo poslat na různé účty. Ale pozor, prvně se musí člověk pořádně zamyslet, umět si je vydělat a když je má, může občas pustiti chlup a ejchuchu. Takže máte pravdu, občas jevyhodím oknem.
Ale jsem individualista. Vím, že to tam venku moc ovlivnit nemohu. Co ale mohu? Vybudoval jsem kotelnu, takže moji nájemníci mají teplo a teplou vodu po celý rok za 1500 měsíčně, když přijde blackout, nahodím centrálu a celý barák bude mít teplo a světlo. Bude v létě nový vysoký plot a na zahradě posezení s grilem, kde si budou všichni kdykoli pozvat přátele a poveselit se tam. Nikomu nebude pršet na hlavu, nikomu nebude zima, zde musí být spokojeni. Toto je můj cíl a jestli mi u toho zbydou nějak´´e volné prachy, klidně je utratím zase za nějaké blbiny.
A jsem sobec. Seru na to, jak se má světová populace, to stejně změnit nemohu. Ale vliv na to, jak budou žít lidi pod mou střechou, to už do jisté míry ovlivnit mohu, tak to dělám. A pak se zase chovám jak uličník, nezodpovědně a rozhazovačně, ale to pouze do doby, dokud cítím hojnost a na tom průběžně makám.
To by ale musel být ten barák tvůj tvým přičiněním.
Doněcko-krivorožská republika ( DKR).
V srpnu 1918 argumentovali zástupci DKR proti začlenění do Ukrajiny:
„ Celá tato oblast, jak průmyslově, tak i z geografického a každodenního pohledu se zdá být zcela odlišná od Kyjeva. Celá tato oblast má pro Rusko svůj zcela nezávislý primární význam, žije nezávislým životem a administrativní podřízení Charkovské oblasti Kyjevské oblasti není absolutně ničím vyžadováno, ale naopak, protože je zcela odtrženo od života a pouze stíží celý život regionu, zejména proto, že tato podřízenost není diktována otázkami účelnosti a státních požadavků, ale výhradně národními nároky vůdců ukrajinského hnutí. “
Šalamoune KIMJANE, suď!
Můj barák kdysi postavili sudetští němci. Mám plány ještě psané švabachem. Fascinující na nich je, že prostory, které ve svém dvoupodlažním bytě obývám sám se svojí ženou tehdá dokázaly pojmout čtyři rodiny.
Po válce je nacpali do dobytčáků a odsunuli, dům majiteli odebrali a potom se o něj staral OPBH. Na začátku devadesátek jsme ten dům v dobré víře koupili za cenu, za kterou bychom dnes v Praze pořídili tak v paneláku hajzl a kousek koupelny bez umyvadla, na to by nám už nezbylo.
Komu by ten barák měl spavedlivě patřit? Dědicům toho, kdo se postaral o jeho zbudování, pak o něj pečoval, ale díky poválečné euforii o něj přišel, nebo mě, který ho v dobré víře koupil? Ať rozhodneš jakkoli, v obou případech budeš nespravedlivý k druhé straně.
*Chuck
Mne jenom udivuje, že Berrnard nejde sám zabojovat na UKR (společně s těmi nácky) proti Rusům, když je takový rusobijec a že ho serou(!) To je pouze morálně pokřivený zbabělec, který se alibisticky schovává za podporu (i za cenu vlastních financí) jiných subjektů. Takoví se mi z hloubi protiví a proto se vyhýbám jakékoli diskuzi či polemice s nimi. Doporučuji tedy všem tady, aby ignorovali jeho deformované názory.
Jsem možná "morálně pokřivený zbabělec",
ale vy asi neumíte číst, protože jsem výš psal, že jsou mi oba tyto východní národy šumák, tak nevidím důvod se tam osobně cpát.
Na této planetě jsou pouze dva státy, které v případě jejich napadení, bych šel bránit se svými dvěma kulovnicemi. První je Česká Republika a druhý si odhadněte.
Jen čumím
berrnarde. Já bych prachy na zabíjení nikomu dobrovolně neposlal a už vůbec ne Ukrajincům, kteří mají tak nějak v nátuře nenávidět se se sousedy, třeba s Poláky. Kdo četl nebo viděl Volyň tak ví, myslím že i Nabarvené ptáče je tak trochu o tom. Je mi to trochu záhadou, co tě k tomu vede, protože jak víš, ve všem ostatním se mi jevíš normální.
Vážení, dnes není co k…
Vážení, dnes není co k Vidlákovu článku dodat. Vystihl skvěle vše podstatné. Skutečně je to tak jak to popsal. Pánbůh zaplať. Někdy mne dost mrzí, že Vidlák nesedí v parlamentní lavici. Slušelo by mu to tam. Před delším časem jsem přestal s občasným psaním příspěvku na Vidlákovy kydy. Bylo to v době, kdy Vidlák začal koketovat se stranou, u které bylo dopředu jasné, že ho potopí. Je to jeho škoda, ale už je to za ním. Když se začal kamarádit, předpověděl jsem Stačilo! nejvíce 4,6%. Tenkrát jste mi dali co proto. Žel bohu jsem se trefil. Chválil jsem Motoristy, za to jsem to u vás také schytal. A vidíte ustavující sjezd byl před rokem, pan Macinka jasně pojmenoval co, jak a proč. Řekl a dodnes dodržuje oznámení, že pan Turek je pro Motoristy důležitý. Řekl čeho chce dosáhnout a snad, pokud se nestane nějaká obr sviňárna, tak v 9:00 toho dosáhne.
V příštích dnech bude potřeba, aby všichni dezoláti, vlastně teď už vládní dezoláti, se podporovali navzájem. Bez ohledu na politickou orientaci.
Dívám se na veškeré dění doma z dálky, přesto držím všemu co se stane palce. Nejskvěleší zprávou pro mne je fakt, že dnes už mají budocnost ČR v rukou PATRIOTS FOR EUROPE.
* Pražák
Pražák: ...Nejskvělejší zprávou pro mne je fakt, že dnes už mají budoucnost ČR v rukou PATRIOTS FOR EUROPE...
Absolutní souhlas !!!
Anoníne, dobrá fotka. Ta je…
Anoníne, dobrá fotka. Ta je důkazem. Je pořízena ve Vidni. Patrioti pro Evropu je pravicová politická strana. Založení oznámili na tiskové konferenci ve Vídni dne 30. června 2024 maďarský premiér Viktor Orbán, tehdy bývalý český premiér Andrej Babiš a bývalý rakouský ministr vnitra Herbert Kickl. Antoníne díky.
*Pražák
Ano příteli je to tak jak píšeš proto jsem tu fotku tam dal. "Patrioti pro Evropu" založili maďarský premiér Viktor Orbán, tehdy bývalý český premiér Andrej Babiš a bývalý rakouský ministr vnitra Herbert Kickl. To jen pro připomenutí pro ty kteří nevěří či mají obavy z Andreje Babiše.
Vzhledem ke zkušenostem
stále obavy mám, nicméně musím radostně konstatovat, že se zatím nepotvrdily. Budu moc rád, když se ukáže, že se pletu. Nejvíc se těším na to zrušení ČT (nebo alespoň poplatků, které jsou jen zbytečně zatěžující administrativou - stejně jako EET).
Výpalné pro českou bruselvizi
To by ě zajímalo, kolik skutečně pracujících obyvatel nedostává na svou činnost od státu, města, nadací, neziskovek ani korunu?
Ale je naprosto samozřejmé, že se cpou miliardy do činnosti sportovních klubů, divadel, uměleckých spolků, české kulturní frontě, jejich činitelé by si na živobytí nikdy nevydělali.
Pokud ale vydělávat začnou, nikomu z donátorů ze svých zisků nevrací.
www.hnutivize.cz
To Chuck :
Nenamáhejte se. Lidi podporující Ukrajinu nikdy nepochopí, že Putin udělal jenom to, co musel aby ochránil svojí zem. Tisíckrát jsem řekl, že je mi u prdele jak Rus, tak USA. Ale NATO je rakovina, která by pohltila celý svět. A proto opakuji : Pokud by Putim neudělal to, co musel, měl by nyní NATOsupermany a jejich rachejtle pár km od Moskvy na Ukrajině. Jen si vzpomeňte na Karibskou krizi. USA tajně dalo své rachejtle do Turecka. Rus to zjistil a dal svoje rachejtle na Kubu. Amíci ne mohli podělat vzteky, málem z toko byla třetí válka. Nakonec v tichosti rakety po dohodě odstranily obě strany.
Zapomeňte, že je zde nějaká Ukrajina. Je to VÁLKA VÝCHOD - ZÁPAD, která trvá od konce druhé svět. války. A Ukrajina je a musí zůstat jako NÁRAZOVÉ pásmo, oddělující tyto dvě soupeřící strany. Pokud sledujete občas Trumpa, ten to řekl také jasně, přesně tak. A dodal, že v tomto Putina chápe.
Jen zabedněnci toto nedokážou pochopit. A nemá cenu se s nimi hádat. Nepochopí ani zlořád a jednání EU.
Takže, Chuck, nechte to být. Ani Bůh se na ně nezlobí. Neboť v jejich zaslepenosti nelze hledati hříchu, jen omezené vidění světa a jeho skutečného fungování.
Milan Au.
Ukrajinci se brání před verbováním a jistou smrtí na frontě
Na Ukrajině verbíři ulovili mladého Ukrajince ale zasáhli jiní mladíci a osvobodili ho od ukronácků verbířů.
55 vteřinové video: https://t.me/marsalMalinovskij/14616
Trump pro Zelenáče: podepiš už konečně OK
5 vteřinové humoristické video: https://t.me/Miro_Del/40707
Vidlák
Vidláku, za dnešní váš komentář speciálně děkuji, za to vše co jste do toho dal a stále dáváte, za to co jste obětoval, děkuji a za ten další dnešní příliv naděje:-), taktéž děkuji. Vážím si toho. Tak ať už se nám konečně začne po těch 4 letech zemězkázy, více dařit. Držme pospolu a držme si pěsti a také hodně toho štěstí!
*Itkica
Itkica: ...Držme pospolu a držme si pěstí a také hodně toho štěstí!...
Souhlasíme všichni s vaším přáním paní Itkico.
Dnes se rodí nová vláda která bude konečně pracovat pro dobro ČR a ne pro cizí zájmy jako měla za prioritu předešlá prolhaná pětidemoliční vláda národní katastrofy.
Jsme rádi že na tomto webu jsou mezi námi ženy jako jste Vy paní Itkico, jako je paní Mája, Sif, Menhira a tolik jiných žen které jsou odvážné, jsou bojovnice a mají plný přehled současného dění.
Nádhera Tondo, nostalgie.
"Jsme rádi že na tomto webu jsou mezi námi ženy jako jste Vy paní Itkico, jako je paní Mája, Sif, Menhira a tolik jiných žen které jsou odvážné, jsou bojovnice a mají plný přehled současného dění."
To mi připomělo projev na večírku za komančů k MDŽ. Pak jsme zatleskali a zmastili se tak, že nám ještě dva dny bylo špatně. Sláva ženám!
Tonda si pravidelně dělá PR…
Tonda si pravidelně dělá PR jednak tunou barevných obrázků pro staříky a stařenky, jednak pochlebováním.
Itkica
to je to o čem jsem psala již mnohokrát. Nejdříve se musí změnit informační pole a potom se začne pracovat pro GP. Takže je to signál, že pro něj Vidlák pracuje.
J
T
Muslimové dnes nejsou vůbec šťastní.
Není den co den aby jsme se nedozvídali vraždy od muslimů ve světě. Včera zase vraždili 2 muslimové tentokrát v Austrálii kde zastřelili 15 lidí. Tyto časté incidenty násilí poukazují že muslimové nejsou vůbec šťastní.
Nejsou šťastni v Gaze.
Nejsou šťastni v Egyptě.
Nejsou šťastni v Libyi.
Nejsou šťastni v Maroku.
Nejsou šťastni v Íránu.
Nejsou šťastni v Iráku.
Nejsou šťastni v Jemenu.
Nejsou šťastní v Afghánistánu.
Nejsou šťastní v Pákistánu.
Nejsou šťastni v Sýrii.
Nejsou šťastni v Libanonu.
Jsou vůbec muslimové někde šťastní?
Ano, jsou šťastní ve Velké Británii.
Jsou šťastní ve Francii.
Jsou šťastní v Německu.
Jsou šťastní v Itálii.
Jsou šťastní ve Švédsku.
Jsou šťastni v Dánsku.
Jsou šťastni v Norsku.
Jsou šťastní v Austrálii.
Jsou šťastni v Kanadě.
Jsou šťastni v USA.
Ano, muslimové jsou šťastní v každé nemuslimské zemi.
A koho za to muslimové obviňují?
Ne islám.
Ne své vůdce.
Ne sebe.
Obviňují všechny země, ve kterých se cítí šťastní!
A chtějí je změnit, aby byly takové, jako země, ze kterých přišli, protože tam byli nešťastní.
Alternativa pro Německo (AfD)
Spolupředseda strany Alternativa pro Německo Tino Chrupalla připomněl Němcům, proč ve skutečnosti začaly boje na Ukrajině a kdo nese odpovědnost za to, že se německá ekonomika dnes řítí do propasti.
jednominutové a něco video s českými titulky viz zde: https://t.me/neCT24/83945
Přidat komentář