Sledujete, co se vylezlo z Epstein files? Celá kauza je jako revoluce, která požírá vlastní děti. Epstein byl svého času taková globální celebrita – všechno znal, všude byl, od všeho měl klíče a teď stačí, aby jméno kohokoliv objevilo v těch statisících oddajněných materiálech a začíná hon. Už nezáleží na tom, jaký vztah dotyčná osoba měla s Epsteinem, stačí, když její jméno figuruje v momentálně nejsledovanější kauze světa. To víte, je to stejný šok, jako kdyby se ukázalo, že Havel byl alkoholik nebo Pavel bil svoji první manželku…
Ti, kteří v tom jsou namočeni, jsou samozřejmě naštvaní, protože se z globální epsteinovské pravdy a lásky stal mávnutím kouzelného proutku globálního kanibalismus a satanský kult smrti a tak se potřebují očistit tím, že rychle najdou někoho, kdo byl ještě horší. Veřejnost, tvořená mééédii je pak samozřejmě patřičně zděšena, začínají hysterické fejsbůkové a twitterové hony na čarodějnice… já už vlastně chápu, proč Trump tak dlouho otálel se zveřejněním. Asi tušil, co to spustí a jaké následky to bude mít. Celá věc už přetéká i k nám a přesně stejným způsobem, jako v Americe. Hledají se jména, aby bylo koho obvinit.
Takhle nějak to vypadalo po Stalinově smrti, když přišel Chruščov. Najednou byl z velkého generalissima vlastně zločinec a každý se snažil, aby se nezjistilo, že ho miloval, obdivoval ho a prováděl před jeho jasnou tváří sebekritiku… Něco jak Ledecká před Pavlem… Hlavně aby Černý Petr zůstal v ruce někomu jinému, o ničem jiném už to teď není.
Co si budeme povídat, každý systém i každý režim má své třinácté komnaty, kam je lepší nevstupovat. Koncentráky nevymysleli Němci, ale Britové. Nacisté nebyli jediní, kdo řešili problémy vyvražďováním a genocidou. Sibiřské gulagy nejsou báchorky. Američané si také nezabrali zemi tím, že k Indiánům byli hodní a Churchill neměl problém, když se do Ghándího příznivců v Indii střílelo kulomety. Konflikt Izraelců a Palestinců také není žádný černobílý boj dobra se zlem, ale je plný sviňáren a úskoků. O Stěpanu Banderovi na Ukrajině je zbytečné mluvit. Bandera párty a Bandera burgery máme i tady u nás.
Že končí nějaká éra, to se pozná i tím, co se děje v kauze Epstein. Režim už prostě není schopen tutlat své vlastní hříchy a není schopen si svou krutost před Bohem i před lidmi odůvodnit. Před deseti lety bylo in, prznit nezletilé holčičky, teď najednou je to zločin. Epstein ztratil krytí a protože to byl skutečný arcilotr, pro jistotu s ním žádný soud neriskovali. Tohle nebylo selhání jednotlivce, ale součást liberální demokracie a globalizace. Oni to považovali za zaslouženou zábavu po těžké práci pro liberální blaho lidstva. Zločin se z toho stal až tím, že se přestal dařit ten Fukuyamův konec dějin.
V Padesáti odstínech šedi je miliardáři Greyovi také dovoleno mlátit svou milenku a ona z toho má ještě orgasmus. Kdyby se k ní stejně choval popelář Franta, šel by sedět. Rozdíl mezi pikantní kratochvílí a trestnou činností je mnohdy dán jen výší konta viníka.
V Sovětském svazu znamenala výměna za Chruščova uvolnění poměrů. Kult osobnosti byl u konce, na Letné se odstřelila jedna hodně velká socha, všichni se tak trochu uklidnili z budovatelského nadšení a začala nová doba. V současných Spojených státech to ovšem takhle nepůjde. Epstein je po smrti vlastně ještě mnohem horší a nebezpečnější než zaživa. Je horší než covid nebo rakovina. Teď teprve začíná žrát lidi, ničit kariéry a rozvracet zřízení. Pro „ameryckou demogratyckou společnost“ existuje jen jedno osvědčené řešení – Válka. Ta nasměruje pozornost mééédií i veřejnosti jinam.
Problém je ovšem v tom, že i toto řešení postupně ztrácí na účinnosti. Nejlépe totiž funguje krátká a vítězná válka. A nebo trvalý mír. Pokud se někde v Hindukúši nebo v Bagdádu zabetonujete na dvacet let, vytvoříte tam Abú Ghraib a nakonec stejně musíte s ostudou odejít, je to na houby. Pokud se zapojíte do války na Ukrajině, která je dražší než veškerá rozvojová pomoc pro Třetí svět za posledních dvacet let, začne to být kotraproduktivní. A pokud vlastně jako jediného nepřítele pro pořádné (ale ještě bezpečné) válčení máte devadesátimilionový Írán, tak to prostě není dobré.
Když Američané v roce 2003 zaútočili na Irák, trvalo jim tři čtvrtě roku, než si tam pro plnohodnotný útok navozili vojenský materiál a zásoby. A to byl Saddám Husajn jen stín své bývalé síly. Iráčané tehdy neměli hypersonické rakety ani roje dronů. To všechno ovšem dnešní Írán má a i když se k Perskému zálivu stahují americké letadlové lodě, bombardováním můžete zničit zemi, ale málokdy tím zničíte režim. Na to potřebujete pěchotu, kterou musíte odněkud odvelet a přesně na to Čína čeká.
Američané dnes mají v oblasti Perského zálivu dvakrát tolik sil, než kolik jich měli loni při bombardování íránských jaderných zařízení. Izraelci už mluví o tom, že zaútočí klidně sami. V Británii to vypadá na předčasné volby. Evropské královské rodiny byly v celém tom znásilňování dětí také plně angažované. Ano, jednoho dne prostě někdo první vykřikne, že král je nahý a jediný způsob, jak to ukončit, je zahájit Třetí světovou válku. A nebo tvrdit, že za Epsteina může Putin a doufat, že to na zblblé libtardy zabere.
A nebo… ještě je možné vnutit mír Ukrajině. Zaslechl jsem nějaké nepotvrzené zvěsti, že za týden by se tam mělo uskutečnit referendum o válce, volbách a územních otázkách. Prý enormní americký tlak…
____________________________________________________________________________________
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém blogování, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle příslušnou částku, může si na oplátku vyžádat knihy z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“
Kdo preferuje jednoduché placení, nabízím možnost přes tuto platební bránu: https://donate.stripe.com/28E4gzekn7mlgjS0g3g3600
Komentáře
Komenty k článku
V rychlosti jsem přeletěla očima - vidím zase dokolečka Epstein - svinstva dělají vesměs lidi, kteří se nudí, nebo mají v palici bramboračku.
Mne spíš zajímá proč máslo z Polska stojí 29, 90 korun a v Česku pečený chleba ze 3 surovin stojí 120 korun. To mě zajímá mnohem víc, než rozmazávání úchylaren zbohatlíků.
Včera jsem na tv Bureš shlédla povídání Jandejska a jako příznivce a trochu i znalého zemědělství mi to dávalo logiku. Mělo by nás zajímat co se děje našich luzich a hájích a ne v trenclich zbohatlíků a jiných zmetků.
Jinak PePa k rozpočtu dnes v tv - vypadal jako pacientka z filmu Requiem pro panenku🙈
Říkala mi žena
že PePa dnes v televizi říkal že nový rozpočet na rok 2026 je nezákonný.
Baxa to jistě rád potvrdí :
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/-Nezavisly-predseda-US-Ba…
X TV / Vrchol oddanosti divačky
- o Pávkovi: „Útočí na něj, protože se ho bytostně bojí. Pavel je na rozdíl od nich charakter, štítem demokracie.“
Petr Holec: „Štít demokracie už patří na politických hřbitov. Je to hnusný fialovsko-rakušanovský totalitní harampádí. Oni sice pořád dál sajou naše prachy, ale už jsou aspoň v opozici a mimo moc. Petr Pavel, totalitní rozvědčík, komunista, kolaborant se sovětskou okupací svojí vlastní země, jako charakter…no to je geniální.“
Včelka
Ha, zdá se že jste zvítězila:-)! Gratuluji:-)
Vytváří tu šílený kult osobnosti, resp. figury. Je to figura. Nazvala jsem to jinde tím, že se snaží tvořit jakéhosi "otce národa":-). Dokonce jedou tak na sílu, že se "JEHO" kvality a "božství" dostávají před "přínos ukrajinců" u nás:-)
...
" Dokonce jedou tak na sílu, že se "JEHO" kvality a "božství" dostávají před "přínos ukrajinců" u nás:-)"
No,to aby nepřetahli strunu .... 😊
Blc
V to právě doufám:-). Jestli pojedou tu masírku okolo NĚHO tímhle tempem, tak se snad musí začít zvedat žaludek i těm nekritickým obdivovatelům:-)! Tak jen houšť! Ještě přitvrdit:-)!
ad Itkica
Díky. Byly tam 2 účty. Chrome při přihlašování vybere jeden, někdy podle pořadí, někdy podle posledního použití. Jeden jsem zrušila.
Včelka
Skvělé:-). Já v těchhle případech volám přítele ajťáka na telefon:-). Od toho jsou:-)
Itkica
Dlouho jsem neměla komu zavolat :-)
>včelka Mája dne Čt, 12. 02. 2026, 12:18
Bože, Májo, používat Chrome.... (neumím zvracejícího smilníka) Zkuste pro vlastní bezpečnost raději Firefox (i když to je jen základ).
Mimaka
To musím nechat udělat přítele (nebo spíš ajťáka), já tomu nehovím (přítel PC neřeší, používá ho minimálně), jedu na to, co je v PC..., ale díky, asi to bude nutnost. (🤮 to je snad ten zvracející smajlík :-))
...
Na Windowsu se smajlíci do textu nejlépe dělají tak že zmáčknete a držíte WIN klávesu (to je to okynko vlevo dole mezi CTRL a ALT) a k tomu stisknete tečku. Pak si vyberete co chcete ...
Jede to na plné koule
Na iDnes jedna fotka bodrého motorkáře z výletu na motorce https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/prezident-petr-pavel-dovolena-spanelsko-motorka-motocykl.A260209_151842_automoto_fdv/foto
a další foto moudrého otce národa s informací, že mu věří 62% národa. Já jsem také národ a mne se nikdo neptal.... zatím. Média rozdávají voňavá lízátka co tak sladce chutnají ... jako to s těmi děvčaty. Čím vyšší trůn... tím bolestivější dopad.
*ZdeDa
Doufám ve zkažený zoubky 🙏
...
Klidně si pak zahraju na zoubkovou vílu.
Petr Pavel
Dneska jsem narazila na článek z "Médium", tedy mainstream. Jmenuje se to "Zachránil 53 Francouzů. Petr Pavel v Jugoslávii prožil nejtěžší chvíle kariéry." Jestli máte někdo silnější žaludek, než já, klidně si to přečtěte, já to nezvládla. PP tam z tý ódy vychází, div ne, jako řecký hrdina z bájí. Pak se nedivte, když nějaká pomýlená divačka vyplodí takový bláboly.
Já pod podobný článek na Seznamu napsal....
.... že je to prostě a jednoduše hrdina a jednou mu bude v Praze stát pomník. Třeba na Letné. Obratem mi napsali, že museli příspěvek smazat. Už to jede naplno.
*ZdeDa
Smazat?😱
Pomník je vulgární?🤔
Írán a Irák aneb harašení od Trumpa zbraněmi
V tom prvním státě jsou převažujíc Peršané a jako šíité a v tom druhém podobně Arabové ... a převažují také jako šíité a je tam také navíc ... velevýznamné pro šíity poutní město Karbalá! Něco podobného, jako je významem vůbec hlavní poutní Mekka pro sunnity a také i pro šíity. Takže z Íránu šíité putují od nepaměti do ... irácké Karbaly!
Tehdejší irácká armáda a poražená Američany, za Saddáma a který byl ale menšinový sunnita, byla také sunnitskou záležitostí a Saddám ji používal mocensky i proti iráckým většinovým šíitům.
Takže tehdy šíitská část irácké armády neměla příliš motiv USA vzdorovat: totiž pro irácké šíity a v tom počátku to naopak mohla být cesta, jak se nenáviděného Saddáma zbavit!
Dnes je však situace už jiná, kurdskou otázku dávám stranou. Pokud Trump nebo Izrael opravdu zahájí útok na Írán tak jim (a světu) hrozí, že bojovat se bude i v Iráku kde se zaktivizují šíitské vyzbrojené milice. USA tam mají základny.
U šíitů je hodně zdůrazněna věc mučednictví ... tedy i sebeobětování a i jako proto velká motivace vojáků ... ostatně té šíitské motivace se Izrael proto tolik bojí ... tudíž Trump i Izrael si opravdu zahrávají s odkrytým ohněm! Jako někde v prachárně a víka od sudů s prachem jsou už sundaná.
Riziko, že někomu i jen ujedou v napnuté situaci tam nervy nebo přijde provokace je velké. Pokud se to tam rozhoří tak ten vedle Irák, významná část, půjde s Íránem.
A odskáčou to navíc asi tamní Kurdové, kteří pracovali až dosud pro USA a které škodolibě podporoval i Izrael.
Tak doufejme, že se to tam nakonec nějak dohodne, bez prskavek?
Kauza Epstein
*Sif
Kauza Epstein nemusí být pouze odhalení nějakého podniku zábavy pro bohaté. Zatím to tak vypadá, ale je zveřejněná jenom půlka dokumentů. Oběti zneužívání přitom naznačují, že tato půlka se týká výhradně těch co přežili. Pro mě to znamená, že v druhé půlce bude zřejmě něco daleko horšího. Svého času jsem viděl sérii videí (zkusím najít odkaz, ale bylo to skoro určitě na Otevři svou mysl), kde insider popisoval pyramidu moci. Tvrdil, že pro nejvyšší globální pozice musí dotyční lidé být vydíratelní, takže musí spáchat nějaký hrozný zločin, který je natočen na video. Jinak nemají šanci se do vrcholné funkce vůbec dostat. Vzniká tak klub mocných spojených ošklivým tajemstvím. Ti lidé si pak připadají jako bratři a drží neskutečně při sobě.
Další zajímavá informace se našla v mailu Epsteina Petru Thielovi (Palanteer), který začíná slovy: "Jak jistě víte, zastupuji Rothschildy......". Epstein není jen nějaký nýmand, ale pohybuje se v nejvyšší špičce pyramidy moci. Teď ani nechci říkat jaký pas má Epstein a k jakému etniku tedy patří. Přesně k tomu, které má ve svých svatých knihách takové chování vůči gojímům přímo přikázané. A že Talmud nemá na tyto podezřelé žádny vliv a že se rasami vůbec nezabývají? V jednom mailu Epstein někomu odpovídá: "Ano, na párty budou bohužel i gojímové" . Řekl bych, že to od něj bylo dost rasistické, ale nám vadí hlavně komentáře Filipa Turka na Fejsbůku. To je totiž ten opravdový rasismus.
Když se tedy vrátím obloukem až k bizarním tvrzením Henryho Makowa, tak najednou všechno do sebe jakoby zapadá. Ten pán totiž dlouhodobě tvrdí mimo jiné, cituji: "Naši vůdci nejsou vybíráni pro svou inteligenci nebo úspěch, ale spíše proto, že jsou schopni ziskat důvěru lidí a jsou ochotni ji zradit. Jsou vybíráni malým satanským kultem- kabalistickými bankéři a svobodnými zednáři -který ovládá světové finance a média. Naši "vůdci" jsou mladšími členy tohoto mezinárodního kultu, nazývaného Řád Iluminátů", nebo taky: "Mnoho "vůdců" je drženo v šachu tím, že se oddávají děsivým okultním rituálům včetne lidských obětí, sexuálních orgií, pedofilie znásilňování, mučení a vražd." (Henry Makow PhD - Illuminati: The Cult that Hijacked the World). Teď už mi to jako bizár moc nepřipadá. A přestože jsou na světě důležitější věci, jako třeba kolik stojí máslo, vězte že o tom právě rozhodují tito nechutní pedofilové, kteří manipulují cenou peněz, spekulují na komoditních burzách a vysávají naší společnost prostřednictvím nesplatitelných dluhů.............Howgh
Zlé jazyky tvrdí, že slovo…
Zlé jazyky tvrdí, že slovo Kanibalismus pochází ze spojení Canaan Baal, uctívači boha Baala z Kainaanu.
Když Hospodin vyvedl Israelity z Egyptského otroctví, navedl je do Kainánu a přikázal jim vyhladit ty Kainánce, uctívače Baala, do posledního muže, ženy, a nemluvněte. To je ta slavná genocida v Bibli, jenž se používá kdýž má někdo potřebu argumentovat že je Hospodin z Bible zlý Bůh, zpravidla vytáhnou tohle.
Starověcí Israelité ovšem v té genocidě ucívačů boha Baala v Kainaanu selhali. A nevyvraždili je všechny. Hospodin potom říká - že z toho bude problém.
Takové byly události někdy mezi lety 1400-1100 př.n.l.
Tím chci říct, že si myslím, že pokud ten Kanibalismus chtějí hodit na "Židy", potom si vybrali "etnikum", jenž ve svých svatých knihách má příkaz tyhle Kanibaly zgenocidovat. Tudíž - pravděpodobně jsme svědky dlouhodobé snahy odvrátit pozornost jinam, hodit to na "nevinné". Neříkám že jsou Židi sněhobílí jak lilie, ale toto je podle mě potřeba taktéž, vzít na vědomí.
Epstein na svém ostrově neměl synagogu, ale Fénický Chrám. Féničani byli ucívači boha Baala z Kainánu. Ti, které měli Židé zgenocidovat do posledního, ale ve svém úkolu selhali.
A aby toho nebylo málo, Rudá je barva Jakubovo bratra Esaua. Esau byl dvojče Jakuba zvaného Israel, byl to zrzek, a byl to údajně pěknej hajzl. To že zrzci nemají duši bude zřejmě důsledek toho jak starověcí Israelité pohlíželi na své dvojče, Esaua. To zmiňuji v souvislosti s těmi "Roth Shieldy".
Esau totiž udělal jednu zásadní chybu. Ačkoliv byl prvorozený a měl dědit, rozdal si to z holkama z Kainaanu, a dal se na stranu uctívačů boha Baala, až musel být po zásluze "vyděděn". Esau je Jakubovo dvojče. Na pohled jsou od sebe k nerozeznání. Ale když se potkaj, tak se porvou. Rvali se spolu údajně už v břiše své mámy. Lze je možná rozlišit pouze tím že člověk kouká, co kdo doopravdy dělá.
*Hermes
Děkuji za historický exkurz, je vidět že máte slušně načteno 👍. Vyplývá tedy z obou našich komentářů, že židé mají svaté knihy ve skutečnosti dvě - a to Starý zákon a Talmud. Rozdíl je hlavně v tom, že Starý zákon je svatá kniha sepsaná božími proroky, kdežto Talmud je sepsané ústní učení potomků farizejů, tj. lidí které Ježíš nazýval Satanovo synagogou. Nejsem kovaný historik, takže jako laik to chápu prostě takto.
já to chápu podobně, nejlépe…
já to chápu podobně, nejlépe to možná ztvárnil George Lucas ve Hvězdných Válkách, kde rytíři Jedi jsou ve skutečnosti rytíři "Judy". Rozhodně to nejsou žádní kolenovrti, naopak, jsou nejrovnější z rovných. A to je to co Hospodin v Bibli po Židech požaduje, aby byli - absolutně bezúhonní. A pak jsou ve hvězdných válkách ti zlí rytíři, co se dali na "temnou stranu síly", a slouží Impériu. Babylonský Talmud je zřejmě právě produktem Babylónského Impéria. Ty první 3 díly hvězdných válek jsou zkrátka tak trochu "biblické", lidé to nevidí protože jsou tam hvězdné lodě a tak podobně, ovšem jinak je to udělané na základě této nejstarší mytologie.
Taky v těch Hvězdných Válkách moderní progresivní Hollywood musel udělat pěknej brajgl, v nejnovějších dílech úplně přerušili dějové linie, staré hrdiny v těch nových dílech nechali pozabíjet... Asi protože někdo pochopil, o čem jsou doopravdy, "Hvězdné Války", že je to taková trochu krypto-tóra. Alespoň tedy ty první tři, pak už se to asi nepočítá.
iw23/Hermes
Pánové, zajímavé čtení... iw23, velký souhlas, takové vysvětlení je srozumitelné a jeví se mi jako pravděpodobné a logické i vzhledem k dějům (lepší je vyvolávat války než aby se pozornost soustředila na ně jako na všechno to zlo). Hermes, to je rozbor hodný historika, pro mě vzdálený a informačně složitý..., nechtěla bych z toho být zkoušená :-)).
Když jsem byl ještě malý kluk,
tak mi říkali, že jsem jak Izák (ale u nás skutečně Ezau). Časem jsem se změnil na fešného Jakuba bez ochlupení.
S Izákem se to mělo tak, že jako prvorozený byl právoplatným dědicem, ale maminka fandila fešákovi Jakubovi. Izáka připravila o dědictví podvodem, když umírajícímu , slepému manželovi podstrčila miláčka, kterému nasadila kozí návleky. Aby se tento zločin ospravedlnil, bylo vyprávěno, že Izák je blb a padouch.
To známe i z dnešní historie.
A s tím poměrem Židů k Baalovi to taky nebylo jednoznačné.
>Hermes (neověřeno) dne Čt, 12. 02. 2026, 06:32
Zajímavé, zajímavé, už je to nějaký čas, co jsem zde psal, že je jedno jestli ti " ...kabalističtí bankéři a svobodní zednáři - kteří ovládají světové finance a média..." (jak uvádí iw23) jsou nazýváni židy, či jsou skutečně z toho etnika, (někteří možná ano jiní možná ne) těm mocným se to zřejmě i hodí, když si to lidi všeobecně myslí, protože: a/ odvarcí pozornost od sami sebe a skutečných vládců ; b/ část skutečných židů je tak brání a vystupují v této nečisté hře jako užiteční idioti. Zmatení mezi skutečností a fikcí je tak ještě větší a oni mají více klidu na práci.
Babiš to tak nenechá
Statečný a neohrožený bojovník za práva utlačovaných Andrejko Babisch z Haliče to tak nenechá a nejpozději zítra proti tomu bezpráví zahájí svatou válku. Zavolá do londýnské City tomu nejvyššímu z nejvyšších a postaví ho do pozoru. Potom zavolá svému nejlepšímu příteli Bibimu do Judeje a pozve ho na návštěvu jeho svaté země pod Mahralem....čo to táram, samozřejmě myšleno do Prahy.
Ještě předtím zavede registraci a identifikaci všech uživatelů internetu v protektorátu Czechia, aby splnil svoje závazky svým protektorům. Prudce inteligentní Svědci Babišovi budou ze svého guru nadšeni, muži hýkat blahem, ženy dostanou opakované orgasmy. I bez vyzvání se všichni spontánně postaví do front před registračními místy, držíce v rukou pevně sevřené občanské průkazy, rodné listy, mobily s QR kódy a očkovací průkazy na důkaz, že absolvovali všechny bůstry proti covidu.
Babiš to tak nenechá
Myslím že se mýlíte - tady je důkaz, že jsme na správné cestě :-) :
Musíte počkat 100 dní a pak teprve pište :-)
Babiš se covidové minulosti nezřekl,
nic takového nikde nezaznělo. Pouze prohlásil, že kvůli covidu prohráli volby.
Žádné zřeknutí, žádné omluvy za zločiny napáchané jím v době jeho kovidové hrůzovlády, natož žádná odškodnění perzekvovaným. A už vůbec ne odškodnění mrtvým a zmrzačeným, jejichž krev má na rukou.
A nejen to, zločince Vojtěcha a jeho kovidové teroristy nominoval opět na ministerstvo zdravotnictví.
I kdybychom čekali 1 000 dní, tak nic takového jako omluvu nebo odškodnění se od něj nedočkáme.
Kdyby se zřekl kovidu, tak by nejmenoval Vojtěcha
a ten by neměl za poradce největší kovidovou svini Maďara.
*Konzerva.tivec , *KIMJAN
Použil jsem dva smajliky jako že to je nadsázka, ale koukám že to tady nikdo nezná :-)
V písemné diskusi se špatně vtipkuje,
ono je to mnohem složitější než v mluvené diskusi, kde se vtipkování pozná podle změny intonace hlasu, tónu dikce, mimiky, atd.
Aby nevznikala nedorozumění, tak se raději závěrem napíše, že je to nadsázka apod.
>uživatel iw23 dne Čt, 12. 02. 2026, 14:37
ježíš, promiň, to mě nenapadlo, já dávám :-) , když se na někoho usmívám :-) ..... existuje nějaký všeobecně uznávaný smilník pro vyjádření ironie? Pokud ano sem s ním.
*iw23/je to ale dvousečné od Rajchla...
Podle tohoto výroku by (bohužel) musel být velkým politikem i PePa 107, který se taky zřekl své minulosti.
*iw23
Díky za Vaše řádky, považuji Vás za zajímavého a slušného diskutéra.
Přečetla jsem si Váš příspěvek a jen se zeptám - co my obyčejni lidi můžeme dělat s účastníky kauzy?
Chápu, že se najdou labužníci, kteří budou projíždět fotky a videa a nad nimi se "pohoršovat" a lamentovat.
Být na mně - žijici účastníky zbavit majetku, funkcí a za mříže. Pokud mi řeknete, že to nejde, v tom případě se vrátím k tomu máslu. Ne že bych si nemohla koupit máslo za 60.💪💪 Možná přijde čas, kdY už jiné nebude ale přece bychom se měli zabývat tím, co ovlivnit můžeme a ne být dalšími loutkami ve hře mocných.
Mne mnohem víc zajímá, jak pomoct naším zemědělcům a potravinařům, než nějaká úchylná videa a fotky, kde jsou možná někteří vystupující už na onom světě.
*Sif
Podle mě teď už nemůžeme dělat vůbec NIC. Nejsem nějaký fatalista, ale jsme tak řádně v p.deli, že se z toho nelze normálním způsobem vyhrabat. Možná to vidím moc černě, možná mě někdo zmanipuloval abych tomu věřil, ale prostě nevidím kudy z toho ven. Proto taky chodím sem jestli tady náhodou někdo neví :-) . Jakmile se někde začne někde něco organizovat, okamžitě to rozbijou v zárodku. Zbývá než každý za sebe nespolupracovat na jejich agendách, nenechat se očkovat Mrna, nekupovat si elektomobil, neplatit kartou, neposkytovat žádná data korporacím apod. A doufat, že nás nakonec bude tolik, že žádné jejich tunely už nebudou schopni zrealizovat. Protože jich je málo, všechno co oni sami chtějí dosáhnout děláme my. Oni to jen narafičí tak, abychom to udělat buď museli, nebo chtěli. Oni sami nesvedou nic, a bez nás to nejde. Možná tohle vědomí když se rozšíří nám může nějak pomoci. Zatím ale nikdo z lidí ani netuší že nějaké nepřátele vůbec máme. Takže nejspíš budeme zase po letech potřebovat zásah ala Sodoma/Gomora od Nejvyššího :-)
iw23
Ano, jsme v prdeli. To by souhlasilo. Ještě přidám - můžem si za to sami, jak napsala ve své písni Poláková.
Jsme v prdeli, můžem si za to sami.
Jsme v prdeli, zvolili jsme je sami.
Jsme sami a cesta tudy není, dokud vládnou morálně pokroucení.
> Sif dne Čt, 12. 02. 2026, 11:29
No i mě napadá jen to co napsal nademnou iw23 a Mája. Také mě zajímají každodenní starosti zde v kotlince, ale obávám se, že na ně nemáme dostatečný vliv. Takže mi z toho vychází "zařídit se po berrnardovsku" potažmo po "vidlákovsku" prostě soběstačnost, dobré vztahy v rodině a se sousedy, no a těch pár desítek let co nám ještě zbývá snad nějak dožijeme :-)) Moje manželka říká "svět je vlastně zařízený spravedlivě, protože všichni nakonec stejně zemřou" :-)))
*Mimaka
Bohužel já si myslím, že ani ve smrti si nejsme rovni. Lepší lidi si umí pořídit milosrdnou smrt a taky to jak člověk svůj přidělený život prožije se nedá srovnávat. S tím samo nic neuděláme. Prý “každý strůjcem štěstí svého”…neplatí vždy 100%.
Sif
To nejsme, ani před smrtí si nejsme rovni, neb zacházení + absence empatie s nemocnými lidmi zaviní jejich předčasnou smrt. Za prachy sice zdraví nekoupíš, ale lepší zacházení často ano.
Od čeho nás odvádějí, když nám hážou takové kosti?!
Pro les není vidět stromy...
...
Epstein to je brácha toho co vymyslel slogan E = MC2 ? 😁
Bratranec
A jmenoval se Eisenstein. Narozdíl od Einsteina, který natočil ten slavný film "Ledoborec Lenin"
Nepřeháněj to s ironií!
Riskuješ, že řada tomu uvěří.
Nastupuje dopolední směna, noční selhala
Vidláčku, ty kluku zlatý boubelatý, nezapomněl jsi v tom článku na něco? Noční směna v tomto smyslu zcela jasně selhala, protože nikdo z úderníků se tě na to nezeptal.
Proč to ten Epstein dělal? Pro koho vedl dokonalou evidenci o všech zločinech zúčastněných potentátů? Komu to bylo, je a bude ku prospěchu?
Ty to samozřejmě víš, ale ta autocenzura je sfiňa, viď? Bojim, bojim. Zakázaná slova se nesmí pod pohrůžkou trestu odnětí svobody používat. Úplně stejně jako za německého nacistického Protektorátu Čechy a Morava...
No, Putin to nebyl...
Ale někdo z ruských stepí ano.
Vidlák nám zase valí klíny do hlavy
Výňatek z článku: "Tohle nebylo selhání jednotlivce, ale součást liberální demokracie a globalizace. Oni to považovali za zaslouženou zábavu po těžké práci pro liberální blaho lidstva."
Kecy v kleci. Naprosto zdrcující většina těch účastníků dobře věděla, o co se jedná a do čeho jdou. Politici, celebrity i ti řadoví lokajové a poskoci věděli, kdo to platí, komu je to ku prospěchu a že svou účastí na těch prasárnách si zajistí politickou moc, filmové role, přízeň producentů, investorů a bankéřů, vysoké společenské postavení atd. Prostě ti sluhové věděli, že podepisují smlouvy s ďáblem, který je potřeboval mít ve vydíratelném postavení, aby se mu nevyvlékli z ohlávky a poslouchali na slovo.
Toto co teď píšete - a vidíte, že to jde bez urážek -
... má asi nejvíc hlavu a patu. Je to tom psáno výše - kdo chce s vlky výti... musí se stát členem smečky. A tak cestovali na ostrov smečky. Část té smečky byla nedávno zastižena ve vlaku na UA s nosama od mouky. Také spříznění v nějaké smečce, rozhodně ale je to smečka pro blaho jejich voličů.
Ubohé..
"Takhle nějak to vypadalo po Stalinově smrti, když přišel Chruščov."
Vidláku, srovnávat J.V.Stalina, vítěze 2.svv. s Epsteinem, pedofilem, "hodné ubohé"...
pokr.
"V Sovětském svazu znamenala výměna za Chruščova uvolnění poměrů."
A začátek jeho cíleného, postupného a potupného konce... Za nedlouho ho ve všem následovalo i Československo....
Přidat komentář