Ovce alespoň přežijí

Autor
Štítky

Ne, nikdo mě od Aeronetu neoslovil. Ani nemám žádnou mabici stát se tam kmenovým autorem. Bohatě mi stačí, že si mě do huby bere skoro celý zbytek alternativy. A ti, co mě nepřetiskují, ti mě alespoň čtou. Ale dost té samolibosti. I když... zrovna dneska to bude velmi samolibý článek plný despektu a pohrdání. Sarkasmus ze mě jenom poteče. Kydy dneska budou připomínat Aeronet. 

Ano, půjde o koronavirus a očkování. Mám totiž za sebou druhou dávku Fajzra. Chorvatsko jsem sice zrušil, o důvodech pohovořím v samotném článku, ale kupodivu ani nemagnetuju, ani nevedu proud, ba ani střelka kompasu se nepohnula. K tomu jsem neměl žádné další vedlejší účinky, jen mě trochu bolelo rameno. Moje žena je na tom stejně. A mojí dceru přihlásím do systému co nevidět. 

Víte, já tam dneska seděl, protože po tom pigáru se má čtvrt hodiny čekat, kdyby se náhodou projevila nějaká alergická reakce a tak jsem přemýšlel o tom, že mám vlastně štěstí, protože celu tu genocidu a depopulizaci přežiju. Narozdíl od Vlastimila, Dana a dalších odpůrců očkování. Přežiju to, narozdíl od Volného a celého jeho bloku, narozdíl od všech těch, kteří ve středu demonstrovali před sněmovnou. Budu sice ovce, ale živá ovce. 

Já si tam totiž tak přebíral v hlavě všechno to, co jsem se od Vlastimila a dalších v posledním půlroce o koronaviru dozvěděl.  Jak tu máme neviděné elity, které jsou schopné naplánovat depopulizaci planety. Které mají tajný plán (uniklý na internet), že k tomu použijí farmaceutické firmy, použijí k tomu řízené epidemie a podobně. Že ten koronavirus nechce odejít ani když to Peková říkala, protože každý týden se vypustí pomocí chemtrails, 5G sítí a nebo nějakého jiného způsobu nová verze viru. Jak to mají ti ilumináti vymakané, jak se jim to skvěle daří, jak to ale Vlastimil a Volný prokoukli a nenaletěli jim na to. 

A tak jsem si říkal, že přesně takhle bych to dělal, kdybych byl ta globální elita. Umím vytvořit řízený virus. Umím ho efektivně vypustit mezi lidi. Umím řídit média, aby vytvořily patřičnou hysterii. A mám plán, který jsem dlouhá léta promýšlel. Ano, už jsem si tuto metodu vyzkoušel. Vypustil jsem SARS a MERS v jihovýchodní Asii. Abych vyzkoušel, jak na to reagují lidi, jak se budou bránit, jestli to někdo neprokoukne. Spolu se svými globálními spolupracovníky v laboratořích jsme to poladili a rozhodli jsme se, že to teď bude naostro. 

Samozřejmě jsme inteligentní. Tak inteligentní, že umíme koordinovat kroky na celé planetě v tak různých sytémech a vládách, jako jsoou USA, Japonsko, Austrálie, Čína, Indie, Rusko i EU. Všude máme svoje lidi, majnstrýmová média mluví všude stejně.  Samozřejmě víme, že existuje i alternativa. Že existuje Aeronet a že lidi to čtou a nejsou žádné ovce. Prostě je tu sice nevelká, ale přesto značná sorta lidí, kteří pochopí, co tu na ně chystáme, ti pak polezou na Kydy a Pravý prostor a tam budou lidi burcovat a varovat před tím, co já globální prediktor chci udělat. 

Víte, já potřebuju planetu depopulizovat, ale také potřebuju vhodné otroky, aby na mě dělali ne? Nepotřebuju jich sedm miliard, stačí mi jich miliarda, možná ani to ne. Potřebuju lidi, kteří jsou dostatečné ovce aby se nebouřili, ale zároveň aby kurva něco uměli, protože nějaký africký nefachčenko mi dvousetmetrovou jachtu a Veyrona nepostaví. Potřebuju přesně ty ovce v západních zemích, co chodí každý den do práce, co nepřemýšlejí a konzumují oficiální propagandu z České televize. Rozhodně nechci, aby mezi nimi seděl kupříkladu Vlastimil, který by mi je mohl svést, který by jim mohl otevřít oči. Nechci, aby jim velel Volný a jeho blok. 

Uvědomte si, že umím viry vysílat dle libosti. Zapnu 5G sítě a zařídím pandemii jak budu chtít. Ve Wuchanské laboratoři už mám nachystané viry pro příští rok. Kvalitní mutace. A tak udělám to, co je nejjednodušší a nejefektnější. Očkování. 

Postarám se, aby Sputnik nikdo nechtěl, ale uvedu do distribuce Fajzr, Astru a ostatní mě podřízené farmaceutické firmy. Všimněte si, že všechny ty vakcíny vůbec neobsahují covid. Obsahují jakousi genovou sekvenci a na covid to funguje tak podivně. Virus nemizí, pořád se šíří i očkovaní se mohou nakazit... Neočkovali nás náhodou proti něčemu úplně jinému? Třeba proti viru, který přijde teď vzápětí, až bude celosvětově naočkováno dost ovcí? Teď jich je 800 milionů. To by mohlo být tak akorát. 

A pak vypustím ten skutečný virus. Ten pořádný. Ten co se nezakecá. Žádný neškodný kovídek, na který jsem nalákal pracovité a hloupé ovce. Vysílače a chemtrails zaberou a bude tu pandemie co svět neviděl.

Která pobije všechny neočkované.

Co čumíte chřipečkáři? Vy jste tvrdili, že globální elity jsou toho schopné. Vy jste tvrdili, že jsou schopni vypouštět epidemii. Tak já jen ukazuju, jak by to vypadalo, kdyby ty elity disponovaly alespoň průměrnou ynteligencí. V západním světě jsou už naočkovaní prakticky všichni důležití zaměstnanci, všechny pomocné elity, kvůli práci se nechal naočkovat lecjaký řemeslník a kvůli dovolené se nechal naočkovat i lecjaký zemědělský Vidlák. 

Takže globální prediktor už má přesně co potřebuje... Dostatek ovcí, co se nechaly naočkovat očkováním nikoliv proti covidu, ale proti skutečnému viru, který bude vypuštěn přesně 11. září a který provede tu skutečnou práci. Vyhubí země třetího světa, vyhubí blbé černochy a nechá jen ty spřátelené elity a dostatek ovcí na práci, které budou rády, že to přežily. 

Takže vám milí neočkovaní chřipečkáři přeji příjemnou smrt v pravdě. Sice to máte všichni spočítané, ale alespoň můžete říci, že jste neumřeli vkleče, že jste zemřeli v pravdě jako Mistr Jan Hus. Doufám, že z toho v hrobě budete mít radost. 

Já jsem ukázková ovce, já to přežiju. Budu muset makat pro globální elity, ale mám alespoň šanci, že se jednou z toho otroctví vymaním. A když ne já, tak moje děti. A nebo jejich děti. Prostě kdo žije, ten se třeba i něčeho dožije. I když s ohnutým hřbetem... 

A teď vážně... 

Chtěl jsem vám názorně demonstrovat, jak mohu pomocí stejných údajů, které rozšiřuje Lubomír Volný a ostatní chřipečkáři dojít k poněkud jinému závěru než oni. Stačí, když těm jejich elitám přiznám kapku inteligence. Když už jsou schopní koordinovat po celé planetě tak rozsáhlé spiknutí, tak by mohli být dost chytří na to, aby tu depopulizaci udělali dobře. Mohli by být dost chytří na to, aby věděli, koho potřebují nechat přežít a koho potřebují zabít. Že k tomu mohou využít vrozenou debilitu chřipečkářů, kteří se svým odporem k očkování sami odsoudí. 

Alespoň takhle bych to dělal já, kdybych byl ten globální elitář a chtěl dosáhnout všech těch plánů, kterými mě chřipečkáři oblažovali. 

Takže milí chřipečkáři... pokud jsou globální elity jen trochu schopné, tak já přežiju. Sice jako poslušná ovce, ale přežiju. Ale vy všichni jste v prdeli... 

 

 

 

 

Hodnocení
Průměrný počet slepic: 3.1 (148 hlasů)

Komentáře

Jen teď komické, když ministr, jehož resort prohrál několik soudů o zákonnost opatření, obviňuje úředníčka z protiprávního jednání. Jeden za osmnáct, druhý bez dvou za dvacet.

Průměrný počet slepic: 2.3 (3 hlasů)

Nebylo by lepší, kdyby úředník nezneužíval svého postavení? Jestli si chce hrát na aktivistu, tak by měl nejdřív podat výpověď, a hrál si jako normální občan.

Průměrný počet slepic: 5 (6 hlasů)
Trvalý odkaz

Pane Vidláku, to jak stále řešíte své očkování mě jen utvrzuje v tom, že sám nejste v hloubi duše přesvědčený o tom, že jste udělal dobře a svou neustávájící ventilací na internetu se o své volbě potřebujete ujistit. Kromě těchto trapných očkovacích článků, Vaše jiné příspěvky moc ráda čtu a oceňuji.

Průměrný počet slepic: 4.6 (16 hlasů)

aby se ho někdo zastával.
Ale...

V tomto dilematu zdaleka není sám.
Mnozí z nás si podobně obracíme zda ano, či ne. Zda jsme udělali dobře. Co to s námi udělá do budoucna.
Většina si dobře uvědomuje, že jsou nám aplikovány nevyzkoušené a neprověřené vakciny a že jsou na nás zkoušeny nové vakcinační technologie.
Ale co s tím, když sjou jen dvě možnosti?
Tak si o těch dilematech alespoň pokydáme.

Průměrný počet slepic: 4 (8 hlasů)

Stačí si Občane představit, že by dosud nebyly žádné vakcíny (třeba že vlády a vědci by se nestarali), jako se např. zatím nepodařilo vyrobit vakcínu na AIDS. Co by lidé s touhle nemocí dali za to, aby mohli být alespoň pokusnými králíky.

Průměrný počet slepic: 4 (4 hlasů)
Trvalý odkaz

O tohle mě vůbec nejde. Tento článek mi nic neříká, vlastně mu asi moc nerozumím. Mě osobně nejde o 5G nebo co nebo jestli to je nebo není spiknutí je mi to úplně jedno. Já myslel , že jde o to jestli je očkování moje svobodně rozhodnutí nebo není a to je celé. Chci tak mám , nechci nemám . Tvářit se jako že ty jsi ten chytřejší který aspoň přežije je pro mě mimo. Nech lidem svobodnou vůli a netvař se že víš něco víc… asi jako ti kuřáci jsou kokoti tak ať si na tu rakovinu chcipnou já kouřit přestávám já budu živý. Nechme každému o svém zdraví a těle rozhodnout samostatně… dík

Průměrný počet slepic: 4.4 (13 hlasů)

In reply to by Jay kay (neověřeno)

Trvalý odkaz

Ano nevíte, jak Vidláka hluboce chápu. Mezi lidmi se šíří drzá blbost. Všichni hledají spiknutí, emoce, za všechno může Šoroš, všichni všechno ví nejlépe. Ještě před nějakým časem se dalo s drtivou většinou lidí racionálně mluvit. Dnes je naopak drtivá většina lidí jak přeprogramovaná sektou a ještě navíc zdrogovaná. Tvrdí totální pitomosti, které by došly i ústavu z mentálně retardovaných. Není s nimi řeč. A neustále se dovolávají toho, že to všichni musí vědět, protože to zachrání lidstvo, svět, vesmír. Je to jejich morální povinnost. Škoda, že jsou to blbosti, až kosti praští, a často pochybujete, jestli ten člověk má nějaké IQ, jestli má nějaký úsudek. Dříve to byla výjimka, dnes je to mainstream.

Já když napíše nějaký jasný názor - jakýkoli, tak mi volají i píší lidi. Nadávají mi, někdy i vyhrožují napadením či smrtí. Prostě jasný názor je něco jako kacířství.

Teď už to podporují i instituce, soudy, vlády, policie. Prostě už berou, že je správné mít zgleichšaltovaný názor a odpověď. A cokoli jiného je přitěžující okolnost.

Alternativci a alternativní zdroje už tvrdí takové blbosti, že by to dříve byly poukázky do psychiatrické léčebny a skotských střiků. Vědci k tomu míří také - genderové vědy, globální oteplování, protiruské nebezpečí od omnipotentního Putina, opičí láska k islámu, feminismus, dekolonizace hnusného bělocha co uráží rasismem černochy už svou existencí, matematika coby rasistická pavěda, atd. Vědci mají jen tak tři roky zpoždění, pak budou vymletí úplně stejně.

Mně se běžně stává, že dlouholetý normální kamarád a známý najednou mimo téma začne vytahovat věci "Největší nebezpečí je Rusko", nebo "Je nutné odstranit všechny regulace státu". Jsou jak počítač, který to prostě čas od času musí sdělit, jinak by umřeli - ať je nebo není řeč. Jak naprogramovaní členové sekty. Vím, že jakmile někdo takto začne reagovat coby robot bez vůle, je otázkou max. 1/2 roku až 1 roku, kdy naše kamarádství či jen občasné bavení se končí.

Třeba takoví ajťáci jsou celí žhaví do toho vás zcenzurovat, omezit, naprogramovat vaši kontrolu. V linuxové komunitě vznikli Piráti mimochodem. Názory Pirátů věčně kopírují názory ajťáků.

Člověk přichází o známé a lidi, protože čtou Deník N a Respekt - a pak vyžadují AKTIVNÍ zapojení se do toho, co tato politbyra píší. Připomínajíce Hitlerjugend svého času.

Mě už to SÝŘÍ. Protože v tomto budeme muset žít - taková bude většina lidí, takto vás budou soudit instituce, takto budete kydat na diskusích a s lidmi. Nedivím se Vidlákovi. Prostě už je z toho unavený, a já také.

Čtu a hledám odborné knihy o matematice, programování, atd. Ale čím dál více je to hnůj. "Dekolonizace matematiky.", "Jak dostat více žen do IT." (Jakoby to nebylo buřt, žena nemá v IT překážky, ale nebaví je to.), "Genderové předsudky v matematice", ...

Přemýšlející lidé se stávají disidenty proti své vlastní vůli. Idioti věřící, že koronavirová epidemie je nový světový řád. Idioti věřící, že ve vakcínách je to zmagnetizuje. Na druhé straně idioti věřící, že kdo se nenaočkuje je satan, a měl by být mučen nejhorším způsobem.

A hlavně: Všichni jsou dědové Vševědové. Všichni jsou odborníci. Všichni všechno ví. A budou to prsazovat.

Lidé jsou schopní vás vyhodit z práce, nebo vám odepřít službu, protože nemáte správné politické názory. Ne nějaký manažer, ale obyčejný dělník a vidlák, který sotva vyjde z penězi. Nemusíte mu říkat své názory, on si vás vyzkouší, zda jste stejně nadšeně kopie Deníku N nebo České televize jako on sám. Těch lidí je čím dál více.

Průměrný počet slepic: 4.6 (25 hlasů)

In reply to by Jay kay (neověřeno)

Trvalý odkaz

rád přiznám.
Ale pojďme se dohodnout na smlouvě.
Vy jako neočkovaný nebudete chodit mezi očkované, zejména do míst, kde je to rizikové.
Platí?

Průměrný počet slepic: 2.7 (9 hlasů)

Aby ho očkovaní nemohli nakazit ? To je ten důvod ?
Och, taková starost o bližní nenaočkované !!

Nebo proč by tam neměl chodit ?
Protože si to přeje malý diktátor Lacso ?
-----------
Fikce :
Když by se neočkovaní drželi tvého drzého přání, všichni a neustále....tak kde by vůbec bylo nějaké rizikové místo, kam chodí očkovaní (" chodit mezi očkované, zejména do míst, kde je to rizikové"), dle tvé zvrácené logiky ? Taková místa (i jejich rizikovost) by pak vytvářeli POUZE očkovaní, že ? :-D)))))))))
Pokud totiž explicitně tvrdíš , že existují místa, kam chodí očkovaní - a tato místa jsou riziková, tak na co by bylo to očkování ? Nešlo by jen o uspokojení plytkého narcismu ?

Já si zase můžu přát ať ty nechodíš mezi nenakažené, zejména do míst, kde je to rizikové. :-D)))

Technická.
Místa, kam chodí očkovaní - to se pozná jak ? Neměl by na to vydat nějaký ministr opět nějaký nezákonný předpis ? S povinností označovat taková místa a označovat nenaočkované ?

:-D))))))

Průměrný počet slepic: 4.5 (13 hlasů)

In reply to by Rodinné Štěstí (neověřeno)

Trvalý odkaz

ale zasloužil byste celý kurník. Dobře se bavím :D .

Průměrný počet slepic: 4.7 (3 hlasů)

oni si chřipečkáři už na sebe svůj bič upletou. Jestli jsem dobře rozuměla, tak takoví Němci se s vakcinací chtějí vypořádat po svém. Do konce září prý plánují obeslat pozvánkami na očkování všechny neočkované a pak rozvolní všechna opatření, vč. respirátorů a roušek, bez ohledu na proočkovanost, aby prý každý jednotlivec přijal spoluzodpovědnost. To pak bude fofr :-).

Průměrný počet slepic: 2.6 (5 hlasů)

In reply to by Alice (neověřeno)

Trvalý odkaz

To je reakce na Laco Mlynář v 16:31

Průměrný počet slepic: 3.4 (5 hlasů)
Trvalý odkaz

Jen dvě poznámky: 1) že očkování nemá následky hned, neznamená, že je nebude mít za x let - je to pořád jen experimentální očkování.
2) žádný lidský plán nikdy (někdy díky Bohu) zcela nevyjde.

Průměrný počet slepic: 4.8 (13 hlasů)

In reply to by Vladimír (neověřeno)

Trvalý odkaz

Já navrhuji,vyhnout se očkovaným,ti to budou roznášet,vědomí si toho,že to už nechytnou.

Průměrný počet slepic: 3.9 (11 hlasů)

In reply to by zemedelec (neověřeno)

Trvalý odkaz

Je tomu tak ?
:-D

To už fakt nemá obdoby, a takoví hajzli (jeden chce segregovat fyzicky , druhý ekonomicky a třetí sociálně) se pasují za vlastence a chtěli by prý, v případě vážného nebezpečí hájit stát.
Dyť by stačilo vyhlásit že je tu nový kmen covid nemoci, který se nejvíce šíří ve vojenských útvarech a že nepřítel má na něj účinnou vakcínu - a rázem je tu vylidněno a nepřítel má přeplněno..
:-D)))

Průměrný počet slepic: 3.4 (5 hlasů)

Pane Rod.Štěstí.
Trefil jste se.
Všichni mají obavy o neočkované,tak mne tohle napadlo.

Průměrný počet slepic: 3.2 (5 hlasů)

"OK, takže kdo se bývalým komunistům odváží připomenout jejich členství ve straně a činnost za minulého režimu, toho je potřeba domlátit? PěknéQ"

Průměrný počet slepic: 3 (8 hlasů)

In reply to by A (neověřeno)

Trvalý odkaz

generálu Pavlovi
Svěrákovi
řediteli ČT Dvořákovi
Teličkovi
plavcovi Štětinovi
osmašedesátníkům
nalož taky Dubčekovi, Čalfovi, Tošovskýmu - tý kurvě estébácký.

Českej internetovej antikomunista.
To by jeden blil.

Průměrný počet slepic: 4.9 (12 hlasů)

Soudružky a soudruzi, přeji nám, aby svět šel nalevo, řekl Zeman na sjezdu komunistům
21. 4. 2018, 11:00
A ještě tenhle
Přiznání miliardáře Babiše: Byl jsem komunista, protože mě matka donutila.

Průměrný počet slepic: 1.6 (7 hlasů)

Zvracel po návratu od Zemana, říká vdova po Kuberovi. Načapaný Ovčáček i Mynář s Alex zuří

Věra Kuberová s dcerou Vendulou promluvily v pořadu 168 hodin na ČT, Zemanův mluvčí Jiří Ovčáček se naopak notně rozčílil.Dcera zesnulého šéfa Senátu Jaroslava Kubery Vendula v pořadu 168 hodin na ČTNora Fridrichová v pořadu 168 hodin na ČT rozebírala "hradní mlčení" kolem tlaku na Jaroslava Kuberu.Zemanův mluvčí Jiří Ovčáček v pořadu 168 hodin na ČT
Autor: simao - 5. května 2020 • 05:02

Průměrný počet slepic: 2.5 (13 hlasů)

Kuberu jsem měl docela rád, zdál se být normální. A proto jsem docela rád, že se nestihl stát Tajvancem, že za něj tu estrádu odúčinkoval nedorost, co se stal jeho nástupcem.

Politici mají právo "tlaky" vyvíjet a nezbývá jim sem tam také tlaky snést.

Zeman budiž příkladem. Zvládá tu disciplínu dobře z obou stran. Pokud to A nechápeš, nech si to vysvětlit.

Průměrný počet slepic: 3.2 (11 hlasů)

až málem poblil korunovační klenoty.

Průměrný počet slepic: 1.8 (10 hlasů)

Před rokem 89 byl členem KSČ, kozel zahradníkem.

Průměrný počet slepic: 4.9 (7 hlasů)

Kubera přeměnil Teplice na islámské ghetto. Takže celkově mínus.

Průměrný počet slepic: 4.7 (3 hlasů)
Trvalý odkaz

Jaké jsou vlastně dvě současné verze?
Vidláci říkají, že covid a očkování není projekt, nachystaný pro zásadní depopulaci
Protividláci naopak tvrdí, že ano, je to projekt, a je nachystaný právě pro tu zásadní depopulaci.

Vidláci nedávají nějakou faktickou argumentaci, možná proto, že ani nejde.
Protividláci pro faktickou argumentaci předkládají především čísla, kdo to dostal znovu, umřel, měl vedlejší účinky po očkování.
Jistě takoví jsou. Nicméně, na jednu stranu se zpochybňuje a nevěří tomu, kdo všechno toho debila covida měl, a kdo na něj měl umřít, ale na druhou se nezpochybňuje a věří tomu, kdo všechno byl očkovanej, a debila znovu měl, způsobilo mu to špatný věci, nebo taky umřel. To je objektivní? Již řečeno, takoví jistě jsou. Dá se nějak spočítat, jaké tvoří procento? Každá vakcína (když tomu budem tak říkat) má na někoho negativní účinky, myslím, že se to udává na 100.000 napíchnutejch. Dá se teda z dostupných čísel nějak poznat, jak to celý hrčí? Ptám se, protože to nevím.

I principiální antipíchač, kterej už u mýho psaní jistě průběžně zuří, by si aspoň sám sobě na to měl zkusit odpovědět. A taky na to, jestli to nějak hodnotit vůbec jde. Jestli na takový počty ještě není brzo. Že je sice spravedlivě nasranej na to, jakým, slušně řečeno ku@evsky divným a ujetým způsobem, to celé probíhá, a nasranej na to, že se nehledí na možný dlouhodobý účinky. Že teda nasranej na to je, ale že ty skutečný čísla vlastně nezná, a nějakej čas (pokud vůbec) znát nebude.

K tomu “depopulačnímu” nasrání ještě, že se tomu říká vakcína, jenže jeden po tom nepřestane být neinfekční, může to znovu chytit, a ke všemu tuhle se v telce “prokecli”, že to snižuje ten vážnej průběh “možná”, přestože jinak furt tvrděj, že určitě.
A k tomu nasrání taky ještě všechny možný klíny, který do lidí valej všechny možný mluvící hlavy. To je opravdu mimořádnej cocktail klínů.

Jo. Celý to vypadá, že si celou tou propagandou z bigošů někdo dělá vošklivý hýždě. Ale plyne tím pádem z toho celýho, že je jasný jak sviňa, že se tím rozjíždí ta depopulace?

Pro mnohé asi budu trouba, kterej si jen neumí spočítat, že to je přece jasná věc, kterou každej chytrej jednoduše pozná. Že buď mezinárodní židovstvo, dípstejt, nebo samotnej Rotšíld či Gates s Faucim tohle dávno maj nachystaný. A blbá ovce že jsem. Tak ať mi sem teda chytrej neovce nedává jako odpověď nasranej názor, ale něco konkrétnějšího. Protože ještě nejsem rozhodnutej, jestli to je poměrně zvrzaná a nedůvěryhodná proticovidová akce, nebo jasnej důkaz planetární depopulace, tak se těch konkrétních věcí chci dozvědět co nejvíc.

Průměrný počet slepic: 4.4 (8 hlasů)

Co máte pořád všichni s tou depopulací? Jak by jako měla probíhat? Depopulace je blbost.

Průměrný počet slepic: 3.4 (5 hlasů)

In reply to by dejds (neověřeno)

Trvalý odkaz

No, o depopulaci to nejen po diskusích celkem dost valí. Že samotný covid, a následná vakcinace jsou de facto nástrojem depopulace. A to ne ledsjaký. Má to prej hrčet v miliardách. Já si tím taky nejsem úplně jistej, proto se i touhle formou vyptávám na všechny dostupný indicie či rovnou důkazy

Průměrný počet slepic: 3.7 (3 hlasů)

Každopádně když už něco (třeba i průser) uděláte - tak je to udělané. Když ne, tak se to dá udělat později, nebo vůbec ne.
No a obdobně je tomu tak s tou vakcinou.
S vírou tomu tak není, proto je věřit či nevěřit tak snadné, respektive rozhodnout se pro víru či nevíru.

Takovou jakousi gigalaboratoří , vlastně megavýzkumem in situ , opravdu ve velkém, je Izrael. Mají dokonce smlouvu s farmaceutickým gigantem, že ten jim dodal levnějc a oni mají dodávat data. Jak s nima ale obě strany naloží, to je věc jiná. Asi ne tak, že by byli proti svým zájmům.
Takže zase nejistota . Ale aspoň něco (aktualně to vypadá všelijak, nějaké zprávy jsou - ale že by měly hodnotu vědeckou...no comment).

Moc prý přitahuje psychopaty apod. Ti ji pak ve velkém spoluvytvářejí.
Velká moc tedy zřejmě přitahuje velké psychopaty.
Takže je docela možné i to, že se rozhodli pomoct Zemi a zároveň i sobě, 8 miliard lidí zřejmě v Božím království na zemi žít nemůže, natož devět. Možná jde ale zatím jen o verzi 1.0. O test. Protože zatím ještě roboti vše potřebné pro Boží království nevyrobí, a také je zatím třeba lidských konzumentů - dlužníků.
Vy byste asi ale chtěl,. aby s k tomu dotyční přihlásili, že ? Pod přísahou to potvrdili...
Zas až takovými idioty nejsou. :-D))
------------
Ani Izrael a jeho zkušenost neprezentuje však dvojitě zaslepenou studii, ba taková studie ani není možná (leda pod nějakou diktaturou).
Zkuste tu korunu. Radši si ale po hodu hned umyjte ruce, co kdyby....nikdy nevíte kdo ji komu předtím dlužil.
:-D

Průměrný počet slepic: 4.8 (6 hlasů)

Něco konkrétnějšího: http://pialpha.cz/CVG-cz
V komentáři kus vedle jsem to vysvětloval, ale dal jsem tam odkaz na anglickou verzi tohoto textu...
πα½

Zatím bez slepic
Trvalý odkaz

Každý člověk je jiný. Každý má v těle nějaké odchylky od normálu/ideálu, o nichž neví, nezpůsobují mu žádné problémy a klidně by se s nimi dožil sta let, pokud bude mít to štěstí, že na ně nepřijdou doktoři a nezačnou se v něm vrtat.

Průměrný počet slepic: 2.8 (4 hlasů)
Trvalý odkaz

https://www.cbdb.cz/kniha-96286-tajne-stezky-smrtonosu
pravé neštovice, obrna, černý kašel, tuberkulóza, záškrt... spousta lidí by už dnes svá moudra nepsala. Ostatně, i dnešní migrační vlny mají svůj původ v takové maličkosti jako je lékařská péče (prostě by bez očkování nebylo tolik lidí).

Průměrný počet slepic: 3 (4 hlasů)

antibiotika

Průměrný počet slepic: 5 (1 hlas)

Mimořádné opatření – ochrana dýchacích cest, s účinností od 1. 7. 2021 do odvolání
29. 6. 2021
Mimoradne-opatreni-ochrana-dychacich-cest-s-ucinnosti-od-1-7-2021-do-odvolani

Zatím bez slepic
Trvalý odkaz

...plně očkovaní Češi(Češky atd prominou) absolvovat test , ani nemusí držet karanténu, bez ohledu na zemi, ze které přijíždějí.
Zaměstnavatelé nesmí na pracoviště vpustit ty neočkované - ze zahraničí se vracející, kteří neprokážou se negativním testem.

Zde ale vzniká jistá obava (samozřejmě , že , stejně jako většina obav , týkajících se obdobných záležitostí těžko potvrditelná....málokdy se podaří zjistit kdo koho nakazil) :
Pakliže dojde k šíření nákazy, dejme tomu že na dotyčném pracovišti - nebudou to právě očkovaní, které by bylo možné uvažovat - že to oni byli zdrojem nákazy (neočkovaní MUSÍ mít negativní test - samozřejmě , už i jen několik minut po jeho provedení může být negativně testovaný pozitivním).
Dalo by se to zobecnit ?
Tedy kdyby rostla, za takovéhoto stavu - když jsou očkovaní , sice nijak fakticky nezabezpečeni v tom, že nemohou být nakaženými, ale právně takto nahlíženi a ubezpečováni - čísla ohledně nakažených (nedejNEO že i s vážnými zdravotními příznaky a komplikacemi !!) - mohli by za to hlavně očkovaní ?!? S přihlédnutím také i k tomu , že by jich bylo v populaci více jak neočkovaných.
Co když takový, dle mého špatný předpis (nevím kdo ho vydal) spoluzapřičíní, že se v rámci návratů z dovolených,. kde občas panují volnější mravy jak doma, " podaří" zavléct sem znovu epidemiologicky neradostný stav, celoplošně ?
I tak se budou očkovaní stále domáhat výlučnosti ? A různé nezákonné předpisy je v tom budou podporovat ?
Nemůže zde vzniknout nežádoucí reakce - neočkovaných ?

Průměrný počet slepic: 3.8 (11 hlasů)

Vydrzi to aspon tyden ?

Nebo prijdou dalsi super mutace na ktere ockovani nepomaha, ale treti a ctvrta davka uz urcite pomuzou

Průměrný počet slepic: 3.9 (7 hlasů)
Trvalý odkaz

Sice nejsem chřipečkář ani konspirační teoretik, tak se mi moc nelíbí, že jsem kvůli svému rozhodnutí se nenechat naočkovat do tohoto houfu navalen, ale beru Vidláka za slovo.

Já jsem prý v prdeli, jeho naočkovaného už čekají pouze lepší zítřky.

Máme tady samé nové variantičky viru, to se mám na co těšit.
Já se toho sajrajtu nebojím a vsadím se, že vás tady budu srát ještě příští letní prázdniny.
Pochopitelně, mohu se mýlit, ale může se mýlit i on.

Ale jak psal, jak jsme my všichni neočkovaní vypatlaný palice, tím mě dost nasral.

Průměrný počet slepic: 3.9 (11 hlasů)

In reply to by berrnard (neověřeno)

Trvalý odkaz

Generace před námi díky očkování zajistily následné generaci bezstarostný život, z hlediska nakažlivých nemocí.
Nikdo se moc neptal, píchalo se o sto šest. Zájem společenství byl nadřazen zájmům jednotlivce
A vono to šlo!
A my jako skoro poslední takto zajištěná generace, plus následné, se najednou stavíme na zadní s řevem- já mám svoje právíčka - a když dojde k maléru, společenství má povinnost se o mě v nemocnici postarat! Mám na to svoje právíčko!!!!
Je to ten samý příběh jako s pojištěním majetku. Někdo si ho zaplatí a někdo jen čerpá ze společné kasy.
Je to prostá ubohost, prosté vyžírkovství.

Průměrný počet slepic: 2.3 (15 hlasů)

Ještě že vás, morální etalone, máme. Co bychom si bez vás počali...

Průměrný počet slepic: 3.6 (14 hlasů)

Nic by se nezměnilo, dál byste se nechali nosit na zádech druhých.
Na tohle jsem velký realista.

Průměrný počet slepic: 2.3 (9 hlasů)

Povinná očkování
Mezi pravidelná očkování dětí podle vyhlášky o očkování proti infekčním nemocem patří očkování proti záškrtu, tetanu, dávivému kašli, invazivnímu onemocnění vyvolanému původcem Haemophilus influenzae b, přenosné dětské obrně a virové hepatitidě B, proti spalničkám, zarděnkám a příušnicím a u rizikových dětí proti tuberkulóze.

Průměrný počet slepic: 4 (5 hlasů)

ale ty moderní ženské, které se vzpírají očkovat svoje děti vyzkoušenými vakcínami, jsou u mě krávy.

A já ani netvrdím a nikdy jsem netvrdil, že současné vakciny na covid jsou nebezpečné, pouze tvrdím, že mohou být a mohou se ukázat jako neúčinné. Nebo to bude spása lidstva.
To ukáže čas. Já se s covidem střetl 2x, pouze mě na pár dní unavil, tak se moc nehrnu do nějaké hurá akce, abych si dal nabodat něco nevyzkoušeného.

Z mé strany je to čistě individuální rozhodnutí a odmítám se přiklánět k jakékoli straně tohoto lítého boje.
Je to moje věc!
Ovšem v případě, že za mé rozhodnutí mě začne někdo napadat, že jsem vychcanej vyžírka, budu se bránit. A věřte mi, já se bránit umím, když musím.

Průměrný počet slepic: 3.5 (11 hlasů)

In reply to by berrnard (neověřeno)

Trvalý odkaz

Omlouvám se berrnarde... nechtěl jsem Vás naštvat. Ale kde jsem napsal, že jste vy neočkovaní vypatlaný palice? Já chtěl jen napsat, že kdyby nějaké globální elity opravdu pomýšlely na ovládnutí lidstava pomocí covidu, tak by postupovaly tak, jak jsem popsal. Že by si očkováním zajistily otroky a ovce na práci a všechny neočkované rebely by pak pobil nějaký důkladnější virus, co už je nachystaný k vypuštění. 

Průměrný počet slepic: 1.9 (10 hlasů)
Trvalý odkaz

a hned je vidět jak se všichni "chřipečkáři, antivakcináři a konspirátoři" naježili a berou to jako osobní urážku.
Takže se bavím.
Díky Vidláku.

Průměrný počet slepic: 2.1 (14 hlasů)

mně se článek vcelku taky líbil. Ale co bylo Vidlákovi platné, že hned v úvodu inzeroval sarkasmus, když to polovina čtenářů úmyslně či neúmyslně nepochopila či ignorovala?

Já jsem se při čtení naježených reakcí víceméně taky bavil, ale i celodenní nadbytek srandy kolikrát unaví...
To máte jako s deštěm: Když začalo pršet, zaradoval jsem se, že dnes nemusím zalévat.
Když začalo fučet a zatékat i zavřenými okny a já lítal s hadrem, zjistil jsem, že jsem to asi se svou radostí přehnal.

A to jsem ještě nenašel odvahu pročvachtat se zahradou!

Průměrný počet slepic: 3.1 (9 hlasů)

Lidé, kteří slaboduše věří tomu, že z nich někdo chce udělat antény, museli přehlédnout, že Vidlák jen názorně předvedl jak by to vypadalo, kdyby někdo ty jejich jejich fantasmagorie uvedl v život. Podle nich tím vlastně zlehčil celou jejich snahu, aby je někdo bral vážně. Těm už o pravdu nejde ani náhodou.

Průměrný počet slepic: 3.5 (11 hlasů)
Trvalý odkaz

Zásadní spor nevedeme o to, zda existuje globální plán na likvidaci části obyvatel planety, ale o to, zda má člověk právo odmítnout nevyzkoušenou chemickou látku manipulativně vydávanou za vakcínu nebo je mu vnucena a ještě k tomu musí podepsat informovaný souhlas, že si nevyzkoušenou chemickou látku nechá aplikovat dobrovolně.
Základní rozpor je nevyřešitelný bez dlouhodobých testů, a ty teprve probíhají a výsledky budou k dispozici až tak v roce 2025. Do té doby je názor každého na očkování/neočkování stejně relevantní.
Proto by měl mít každý opravdu svobodnou volbu, zda si nechat či nenechat aplikovat podmínečně schválenou nevyzkoušenou chemickou látku a zda k tomu podepíše nebo nepodepíše informovaný souhlas.
Až v roce 2025 bude možné říci, kdo měl z dlouhodobého hlediska pravdu. Do té doby nechť si každý o očkování rozhodne sám, ale ať ke svému názoru nenutí nikoho jiného!

Klíčoví je fakt, že neočkovaní chtějí jen být neočkovanými a nenutí zastánce očkování, aby se očkovat nenechali. Ovšem opačně tomu tka není. Zastánci očkování nutí očkování všem jak KSČ svou třídní ideologii nebo prodejce předražený hrnec.

Průměrný počet slepic: 4.6 (10 hlasů)

Gerde, ale tento spor je minimálně prozatím přece jasný - očkování je dobrovolné. Nikdo nikoho nenutí, aby se nechal očkovat. A já jsem obklopen spíše bublinou, která toho kdo se nechal naočkovat  odsuzuje a dokonce to vidí jako vážný prohřešek nebo vážnou chybu.  Ale zatím nikdo očkování nenařídil povinně a co se týče omezení, potvrzení o očkování je na stejné úrovni jako potvrzení o testu a potvrzení o prodělané nemoci. 

Spor se vede o to, zda se má člověk podrobit mimořádným opatřením a tento spor je již také víceméně rozhodnut. Nikdo se podrobit nechce. Proto na podzim očekávám další covidovou vlnu, která ale už nezahltí nemocnice a bude spíše vlnou pozitivních testů. Starší a neočkovaní ale už nemohou očekávat, že se kvůli nim celá společnost dobrovolně podrobí opatřením. Proto z nich bude nejohroženejší skupina. Viru bude dost, aby se k nim dostal a mezi nimi a nákazou nebude žádná rouška ani omezená mobilita ani dvoumetrový odstup. Očekávám proto, že podzimní covidoví pacienti  na JIPkách budou takřka výhradně neočkovaní šedesátníci až osmdesátníci.  

Průměrný počet slepic: 2.7 (7 hlasů)