Tak se nám vládní politici zahemžili, jak ty zlé nevyzbrojené, lepící páskou slepené, papundeklové drony, co doletěly do Polska rychlostí sto kilometrů v hodině a byly ve vzduchu celé hodiny, sestřelili pomocí super, hyper, mega, skvělých, nizozemských stíhaček F-35… a podávali to jako důkaz prozíravosti naší ministryně Černochové… Zatetelili se nad dobrým nákupem, kdy jsme vyhodili sto padesát miliard, letadal budeme mít (možná) za deset let a vůbec jim samozřejmě nedošlo, že tyto drony by sestřelilo i hadrové letadlo z První světové války… jen by každý sestřel nestál miliony dolarů…
Já se vlastně nedivím, že evropští papaláši se předhánějí v silných prohlášeních na adresu Ruska, protože jaksi jinou sílu už nemáme. To, co jsme měli, už dávno shořelo na Ukrajině a to, co nám zbylo, se do války proti Rusku jaksi nehodí. Moc jsem se nasmál nad jedním analytickým článkem, který dokazoval, že NATO má nad Ruskem obrovskou převahu, kdyby šlo o konflikt jako v osmdesátých letech dvacátého století, ale ti šmejdi, Rusové, začali válčit pomocí jiných zbraní, ve kterých mají navrch… vskutku objevná analýza. Dezoláti o tom, mluví poslední tři roky a jediný, komu to nedošlo, jsou generální štáby.
Americké vojenské servery už nepokrytě píšou o tom, že polský král je nahý. Ať už se drony nad Polsko dostaly jakkoliv a z jakéhokoliv popudu, Gerasimov je s výsledkem určitě velmi spokojený. Po třech letech řečí, že jsme ve válce a že pevně stojíme za Ukrajinou, si NATO neporadilo s Gerberami, které někdo poslepoval z dílů ze smetiště…
U nás jsme si v rámci předvolebních debat užili spoustu moralizování o tom, zda přijít na pomoc polskému spojenci v případě napadení. Intervjuci i Votápkové kvalitně lomili rukama nad ruskou drzostí a co je výsledek? Pošleme do Polska sto padesát vojáků a tři vrtulníky… Za tři roky, co jsme podle Fialy ve válce a za dvě stě miliard korun, vynaložených na pomoc Ukrajině, pomůžeme nejbojeschopnější armádě Evropy stovkou vojáků… Jak by řekl Bolek Polívka s Pelíškách (to bylo ještě předtím, než ho začala ODS uplácet dotacemi): „bude to stačit, myslíš?“
V televizi ta prohlášení zněla moc hezky, ale kdyby tu větu někdo dokončil, bylo by to k zblití. V případě napadení Polska Ruskem, půjdeme bránit svého spojence pomocí sto padesáti vojáků… Nebo všech čtyř a půl tisíc? Víc jich totiž jakž takž bojeschopných nemáme. Kdyby Rus příští týden napadl Polsko, půjdeme mu na pomoc bez tanků, protože tank Tomáš shořel i s posádkou někde u Bachmutu a Leopardy zatím nejsou. Pojedeme tam bez děl, protože francouzské houfnice Cézar nesplnily armádní požadavky. Pojedeme bez batohů, protože ty armáda odmítla. Pojedeme bez polních kuchyní, protože je Sehnal nedodal… Tři roky jsme prý ve válce… tak určitě.
Správná otázka nebyla, jestli pojedeme polského spojence bránit, ale čím ho případně pojedeme bránit. Správná otázka zní, kdo další ještě přijede polského spojence bránit a co si vezme sebou, protože v poslední době mám pocit, že všechny země Evropy mají armády podobně mizerné. Podle toho se pak moudrý státník rozhodne, jestli má smysl bojovat a nebo raději žádat o mír hned, protože je vždycky lepší žádat o podmínky míru než obětovat půl národa a dopracovat se k bezpodmínečné kapitulaci… (Viď, Volodymyre?) Hubou v televizi se to bohužel nevybojuje. Obzvlášť ne proti ruské kultuře, která si kolem svého vítězství nad fašismem postavila v podstatě náboženství, která je semknutá kolem svého vůdce a která tuto válku bere jako existenciální konflikt.
Hodněkrát tady padlo, že náš Foltýn má stejnou úlohu jako Goebels, ale není to pravda. Nacistická propaganda skutečně národ semknula. Goebels skutečně dosáhl toho, že německý národ věřil ve vítězství nad sovětskými podlidmi a věřil tomu až do hořkého konce. Víra ve vítězství Němce opustila, až když měl frontu pět kilometrů od baráku. Až v té chvíli propaganda jaksi selhala. Německo do poslední minuty fungovalo jako dobře promazaný stroj. Takřka do posledního dne války rostla zbrojní výroba.
Nám naše výroba klesá už teď… Otíkovi totiž selhala propaganda hned na začátku. Nikdo nerozklížil českou společnost jako to dokázal on. Nikdo nevykopal tolik příkopů, nikdo nezasel tolik nedůvěry v Ó Velkého Petra Fialu, jako tenhle tupý zelený lampasácký debil. Chtěli by bojovat s Ruskem, ale nebyli schopni ani přesvědčit vlastní obyvatelstvo, že to zvládnou. Putin tady nepotřeboval žádnou hybridní propagandu. Foltýn mu bohatě postačil. Naše společnost je rozhádaná, že už jen čekáme českého Cintulu, v armádě se krade po miliardách, kdejaký obejda se dostane do nejstřeženější čáslavské letecké základny, strategický komunikátor označuje větší půlku národa za svině a prezident říká, že se na jejich názory nemusí brát ohled. Fakt bych chtěl vidět tu bojovou morálku… Internetoví válečníci nasávající sójové latté, Polsko před ruským útokem fakt nespasí…
Říkám to nerad, ale my nebudeme o míru jednat, my budeme o mír prosit!
____________________________________________________________________________________
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle příslušnou částku, může si na oplátku vyžádat knihy, samolepky a odznaky z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“
Kdo potřebuje jednoduché placení, nově nabízím možnost přes tuto platební bránu: https://donate.stripe.com/28E4gzekn7mlgjS0g3g3600
A protože prezident vyhlásil volby a je třeba vyhovět byrokratické buzeraci, tož doplňuji: Zadavatel, zpracovatel – Daniel Sterzik.
- Log in to post comments
Komentáře
Komentáře k Vidlákovu článku..
--
Sestřely
Danieli, buď prosím trochu opatrnější při silných prohlášeních. Sami Poláci říkali, že stříleli jen na ty drony, u kterých měli podezření, že to jsou typ Geran. Čili 4. Ostatní jen sledovali.
Neklesni k těm FB mamelukům, kteří postují fotku spadlého klamného cíle a hledají průstřely.
Netuším, jak to bylo, ale sám si nabádal k opatrnosti před velkohubými výstupy. Vše co napíšeš může být použito proti tobě. Nedávej jim munici zadarmo.
Mmch na tyhle hračky by byl dobrý náš L159 s tou novou brokovou municí.
...
To s tím tankem Tomáš mně zaujalo .... nikde nemohu najít informaci, že by bylo po něm. Máte někdo bližší info? Dle mého zkoumání stále drandí , zničili Tvrdáka ...
Vražda Charlieho Kirka
Paul Craig Roberts, 12. září 2025
https://www.paulcraigroberts.org/2025/09/12/the-assassination-of-charlie-kirk/
Charlie Kirk nebyl zabit nějakým bláznem z publika. Jednalo se o organizovanou vraždu. Střelec byl na střeše, což naznačuje plánování a promyšlenost. Střelec byl expert. Jedna rána stačila. Střelec zmizel, což naznačuje plánování. Kirkova vražda nese znaky profesionálně naplánované vraždy.
Proč byl Charlie Kirk zavražděn? Protože byl vůdcem, který se vymykal kontrole vládnoucího establishmentu. Vládnoucí establishment nikdy netoleroval vůdce, kteří nebyli jeho loutkami. Vzpomeňte si na Martina Luthera Kinga. Byl to vzestupující vůdce černých Američanů a někteří bílí Američané v něm začínali vidět určité přednosti. Jako všichni lidé měl King své chyby, ale hovořil o smíření nejen mezi černými a bílými Američany, ale také mezi USA a světem. Establishment odstranil hrozbu, kterou představoval jako vůdce.
Vzpomeňte si na osm let trvající snahu o politickou vraždu Donalda Trumpa: Russiagate, documents gate, insurrection gate, čtyři trestní obvinění, civilní žaloby o zabavení jeho majetku, neustálá nepřátelská kampaň médií.
Kirkovi se připisuje zásluha, že vedl americkou mládež zpět k Bohu a rodinným hodnotám, pryč od drog, násilí ve videohrách a pornografie. Ohrožoval tak důležité komerční zisky. Pokud má Andrew Anglin pravdu, Kirkova nevýhoda spočívala v tom, že byl loutkou Izraele.
Kirk byl možným budoucím prezidentem, který mohl mít dostatečnou podporu veřejnosti k rozbití americké vládnoucí třídy. To by mohl být důvod, proč byl Charlie Kirk zavražděn.
Trumpovi příznivci by se měli snažit pochopit obrovskou výzvu, před kterou Trump stojí. Pokud budou i nadále projevovat svou nespokojenost s ním, vládnoucí establishment se rozhodne, že nastal správný čas pro třetí pokus o atentát.
Tři dny po vraždě Charlieho Kirka
- byl pachatel zločinu konečně nalezen
Ukázalo se však, že to nebylo zásluhou policie ani FBI, které byly nuceny s prosbou o pomoc zveřejnit množství videí podezřelého.
Nakonec ho prozradili jeho rodiče a jeho známý kněz. Podezřelý je transgender-aktivista, který na náboje své pušky napsal příslušné slogany. Kirk byl důsledným kritikem rasové a genderové agendy a vyzýval k úplnému zákazu operací změny pohlaví ve Spojených státech…
https://cz24.news/tri-dni-po-vrazde-charlieho-kirka-bol-pachatel-zlocinu-konecne-najdeny/
Chudák kluk
je to nastrčená volavka, aby zametli stopy od profesionálního odstřelovače - jedna rána a přímo do krku - to se netrénovanému "aktivistovi" asi těžko podaří. Obětní beránek - chudák kluk.
*Jarda.....
”chudák kluk”
To je zajímavé, že když se jednalo o Trumpa - neměl zrovna čas 🤔
Jardovi.
https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/zavrazdeny-kirk-utok-cekal-mel-pod-trikem-neprustrelnou-vest/r~15914af48fd911f0a1910cc47ab5f122/
Z odkazu:
Byla to asi vesta používající menší ocelový plát, který má vyřezaná oka, do nichž se dají kšandy a dáte si to na sebe. Ten plát z oceli má výhodu, že vydrží více, je to levné a tenké. Ale střela se od něj odrazí. A to se podle mě právě stalo. Dostal zásah do trička někde, kde je nápis, nazdvihl se plát, a střela se svezla po oceli nahoru a zasáhla ho do krku zespoda.
Pokud to všechno bylo tak, jak si myslím, keramická vesta by mu zachránila život. Střelec střílel z asi 130 metrů. Puška (obyčejná kulovnice) neměla dvojnožku, takže pravděpodobně nemířil s oporou. Pokud nebyl trénovaný snajpr, mířil v takové situaci velmi pravděpodobně na trup - to je rána na jistotu. Krk nebo hlava jsou riskantní. Jsou to menší cíle, navíc hlavou více hýbete. I průměrný střelec se z téhle vzdálenosti se zbraní s optikou do trupu trefí.
Od určité vzdálenosti..
.. i školení snipeři míří na tělo, protože tím eliminují možnost minutí cíle. Ale máte pravdu, na 130 metrů s optikou a zastřílenou zbraní se musí trefit každý, kdo si alespoň pátkrát zastřílel na puškové střelnici. Jako malý kluk jsem střílel z malorajdy na 50 metrů, bez optiky a docela jsem se trefoval.
Kulka do prostředka čela je holywoodské klišé, na kořen nosu se střílejí jen magoři, co mají v ruce bouchačku u hlavy rukojmí a je to práce pro toho nejzkušenějšího střelce v jednotce.
Jardo, to jako čekal, že zrovna tam bude zastřelen?!
Anebo tu vestu-jestli ji měl- nosí na takovéto akce "normálně", z opatrnosti?!
Nechce tím být naznačeno, že se nevydařil plán "nezdařeného" atentátu, který by posílil jeho pozici?!
Říká se tomu předběžná opatrnost..
.. na jeho místě bych také nosil vestu, a k ní ještě košili z neprůřezné tkaniny, pepřák a pistoli. Osobně se domnívám, že mnozí progresivističtí pseudoliberálové jsou často magoři a frustrovanci, nic praktického neumí, vzdělání mají nepraktické, a když přicházejí o práci u strýčka Sörose a na něj navázanách (ne)ziskovkách s perspektivou příští zaměstnání s mopem v McDonalds´ či Burger King, tak se dá předpokládat, že budou agresivní.
Zajímavé je, že statisticky drtivou většinu násilí proti oponentům páchají, až na výjimky, jako byl Breivik, hlavně progresivističtí liberálové. Dokud na ně nedopadne ruka zákona, tak si nedají pokoj.
Konzervatici nemají zapotřebí inscenovat "nezdařené stentáty". Žádný člověk s trochou zdravého rozumu by nesouhlasil s tím, aby po něm někdo střílel. A konzervatici jsou většinou lidé se zdravým rozumem.
Nepochopili jste
že tím "chudákem klukem" jsem psal toho zatčeného aktivistu, protože ten to podle mne neudělal a jen se chce zakrýt profesionální odstřelovač. Vůbec jsem nemyslel Kirka - toho je mi samozřejmě líto, jako smrti každého člověka. Je to přesně obráceně než tu píšete.
...
Právě že byl netrénovaný, možná mířil jinde a svezlo se to na krk ...
lidi, neblbněte..
.. máte na internetu málo konspiračních teorií?
Roztleskávači (redaktoři) pražského Respektu..
.. kteří ve svých statusech na (a)sociálních sítích radostně hýkají nad vraždou Charlie Kirka si takhle jednou přiletí na J.F.K. International Airport, a zjistí, že jsou v USA nežádoucí osobou..
Nebo, v lepším případě, vůbec nedostanou do USA vízum.
Inu, algoritmy a Karma..
Okamžité referendum o vystoupení z NATO:
- k čertu s ním, jasný důvod!
Liberální sběř, kterou chrání NATO, jejíž úkolem je vraždit, válčit a plnit kampeličky místo pomáhat občanům našeho státu!
Ukažte jediného politika, který poslal své syny pomáhat na Ukrajinu. Komunistický prezident Petr Pavel? Extremistický premiér Fiala? Kdo z těchto protičeských kolaborantů poslal na pomoc své syny na Ukrajinu, když nás vyzývají do války?
- Naši vládní kolaboranti válčí krví mladých, osmnáctiletých Ukrajinců, které povolává v počtu 122 000 terorista Zelenský do zbraně a do masomlejnku .
K čemu je NATO, když část teroristické ukrajinské armády napadá ropovody a plynovody a žene naší zem do chudoby a bídy? Ani jednou šíleně placení důstojníci odtržení od normálních lidí nedokázali teroristickým útokům zabránit.
Jaký trest stihl Zelenského a Ukrajinu, když ukrajinská raketa napadla Polsko s úmyslem vyvolat třetí světovou válku?
- A co dělala partička lukrativně placených generálů, kdy zjistili nálet papundeklových vlaštovek, které vyvolaly poplach jak po jaderném útoku v Hirošimě? Je vše docela jednoduché: drony nevybuchovaly, protože neměly nálože. Hádejte, co stálo sestřelení papundeklového dronu údajně v rekordním letu přes celé Bělorusko? A víte, proč mnozí tvrdí, že tyto komické drony letěly z Ukrajiny? Protože dosah dronů je 700Km a tyto záhadně překonaly 100m a vyplašily i Černochovou s Pirátem Lipavským. Dnes prý zase přítelem Řeporyjce.
Držte se pevně, a aby divadlo bylo dokonalé, startovala letadýlka Černochové! I Ukrajinci se smějí, co to bylo za debilitu!
Sestřelení ruského šáhedu v Polsku stálo NATO (NÁS) 400 tisíc eur. Zničení jednoho ruského dronu, který 10. září vlétl do vzdušného prostoru Polska, stálo země NATO 400 tisíc eur. Bild píše, že takové náklady jsou iracionální a zvažuje alternativy. Podle německého vydání piloti stíhaček F-35 použili střely AIM-9 Sidewinder. Náklady na jednu takovou munici přesahují 400 tisíc eur.
- Vážně ti degeneráti půl noci sledují papundekly z Ruska bez nálože a bomb a pak na ně vyrazí F-35? A Jiřína Pospíšil kvílí v Řezníčkově televizi o strašném ohrožení? Divíte se, že i Ukrajinci se třískají smíchy a pozvali Poláky, jak sestřelovat tyto komické papundekly?
Upřímně, pokud tyto papundekly pozorovali celou noc a nějaký magor na ně pošle F-35, nejenže by měl z armády vyletět na minutu, ale ještě jít do kriminálu, protože nejen náklady na střelu, ale i start letadla a navíc střelou ohrozí i civilisty, je zločin proti míru, nikoliv obranný zákrok. A vlády potvrzují, že skutečně F-35 vypálil šílenou střelu proti tomuto prdítku.
A samozřejmě tito (naši) tupci a degeneráti včetně Černochové vyrazili ve vítězný ryk! Je normální, abychom cpali do chřtánu zeleným mozkům miliardy a biliony korun, kdy si sami žijí jak prasata v žitě a ochrana je nulová?
Kde bylo NATO, když teroristická skupina Zelenského z Ukrajiny zlikvidovala Nord Streamy, kdy se válelo NATO na Seyšelách za naše peníze, nebo když ukrajinští teroristé napadají ropovod, vedoucí do Maďarska a Slovenska? Banda flákačů, co ostatní posílá bojovat a umírat a válí se na rautech je pro naši zem naprosto nepotřebná.
Žádám okamžité referendum o vystoupení z NATO: jděte k čertu a jasný důvod!
Petr Pokorný skrytapravda.cz https://skrytapravda.cz/…vod
Obvinil Ukrajinu z vypuštění dronů
❗️🇵🇱Bývalý polský europoslanec Janusz Korwin-Mikke obvinil Ukrajinu z vypuštění dronů směrem k Polsku.
„Dolet bezpilotních letounů ‚Gerbera‘ je až 600 km, ale pravděpodobně kolem 300 km. Byly na 100 % vypuštěny z Ukrajiny, s největší pravděpodobností na příkaz válečných zločinců Tuska a Sikorského, kteří se rozhodli za každou cenu rozpoutat Třetí světovou válku,“ napsal na X.
@neCT24
Přesně to samé říkal nad mapou východní Evropy..
.. u Petra Bureše emeritní rakeťák od PVO, pplk. ing. Ivan Kratochvíl..
A co se týče té rakety, co zasáhnula polský traktor, tak vysvětlil, že když protivzdušná raketa mine cíl, tak se stočí nahoru, vyletí do co nejbezpečnější výšky (co jí dovolí zbývající palivo) a tam způsobně exploduje, aby dole na zemi způsobila CO NEJMENŠÍ ŠKODU.
Pokud má být protiletadlová raketa použita jako taktická raketa proti pozemnímu cíli, MUSÍ BÝT PŘED STARTEM přepnuta do režimu "ZEMĚ". Tato možnost je u raket PVO proto, aby se osádka protiletadlové baterie mohla bránit proti útokům dělostřelectva či pěchoty a tanků nepřítele. Oni totiž rakeťáci umí lépe střílet své rakety, než bojovat se samopaly.
S bojovými drony totiž létají i klamné cíle, a ty, když jim dojde palivo, tak se holt někde snesou na zem. A když je místo jejich přistání louka nebo pole, tak stačí jen doplnit palivo a heknout elektroniku, vyspravit to, co se při přistání rozbilo, a mohou znovu letět, například znepokojovat polskou PVO a nervy paní Černochové.
Navíc, běloruská PVO, která to hejno zachytila dříve než Poláci, dala polským soudruhům echo, že se děje něco nepatřičného.
*včelka.....
Mám rada ironii ale tohle už je na mne moc🤔
*Co je dneska už moc...
Pro mě bylo moc odpálení právě dokončeného Nord Streamu. Nebo pokusy o vraždu Trumpa a Fica, manipulace s volbami v Rumunsku, střelba do lidí na pláži v Sevastopolu...atd. a nedovedu si už představit, že je v této hysterické době něco nemožné. Co je na mě moc úplně nejvíc, to je úmyslné vypuštění sajrajtu, zvaného covid, na lidi a jejich následné oblbování. Začínáme si zvykat na cokoliv, co by nás ještě před r. 2019 ve snu nenapadlo.
Mája
no, já si nezvykam, já budu obezretny pořád, obzvlášť po roce 2020.
*Chuck
Jsem taky obezřetná, ale pokud nás staví před hotové věci bez ohledu na nás (stále a stále o nás bez nás), můžu si svou obezřetnost naložit.
Bezpilotní letouny
Jsem asi naivní jako motýl, ale drony mi připadají jako hračky. Někdo asi vymyslel, že lidi se mezi sebou zabíjet nebudou chtít. Tak vymyslel hračky, které můžou ničit majetky a likvidovat finance států i bez použití lidí. Ti nejsou podstatní - ba, bych řekla, že jsou na obtíž, protože někteří ještě myslí.
Když jsem hledala práci v rekvalifikačních kurzech úřadu práce - videla jsem kurzy na operátory dronů ( hradí stát), tak jsem si říkala- k čemu tolik - asi jak Jurečka bude zpět na kombajnu - bude se mu hodit pomoc při vyhledávání srnčat - chvalim, dobrý napad.
Proč o tom píšu. Dnešní článek o papundeklovych hračkách, které dovedou rozdivočit davy, mne k tomu přiměl. Nevím, jestli jsem na "správné adrese" ale jak dlouho trvalo, než se u lidí, mladých, i dětí, vybudovala závislost na digitálních střílečkách? Nevím, možná tomu nerozumím - ale v době, kdy se vojáci nehrnou do služby a mladí do práce - možná se takový "byznys" dá obsluhovat na dálku - home office z lehátka plážového resortu na druhém konci světa - to je teď moderní aktivita u mladych.... Stačí jen podat ten správný "inzerát".
Jako děti jsme se ve škole učili o neutronové bombě, která má pozabíjet lidi a neničit majetky. Teď mi to připadá naopak. Na lidech nezáleží - ty může pozabíjet "správné nastavená lékařská věda". Teď jde jen o to, zničit majetky, potažmo přesunout finance statů do kapes těch "správných" lidí....🤔
Tak vám nevím - je na Zemi ještě dobré místo k životu?
Sif
omlouvám se za včera, popletl jsem si Tomankovou a Wolfovou😞
Chucku...
..., to se stává. Já si taky občas spletu jalovici a dojnici.
Opatrně s tím hrdinstvím.
Pokud se najdou zvrácení zbabělci, kteří předpokládají, že budou na dálku likvidovat nepřítele v pohodlí kancelářské sedačky s joystickem v pravé a šálkem kafíčka v levé ruce, tak to budou určitě takoví, co jim nedojde, že řídící signál včetně místa jeho původu se dá vystopovat. No a pustit tam drona protivníkem není zas takový problém. Dojde jim to až ve chvíli, kdy jim bude střecha padat na hlavu. Teď nemluvím o těch skutečných bojovnících-operátorech na obou stranách fronty, kteří jsou si vědomi tohoto nebezpečí. Mluvím o těch, co zmiňujete Vy. Mluvím o nich jako o zvrácených zbabělcích, protože takoví si představují svou pozici za kniplem dronu typu MQ-9 Reaper, který má dolet cca 1 900 km a berou to celé jako PC hru. Smrad páleného masa necítí. Kulový. Dostali by maskáče, něco malého, přenosného a to by odpalovali a řídili z polorozbořeného sklepa po rodinném domku. Do té doby, než by se z toho polorozbořeného stal rozbořený. I s "kolaterálními účinky".
Před lety jsem viděl rozhovor s Amíkem,
ve kterém vysvětloval, proč odešel z armády. Jako operátor dronu měl zabít pár Talibánců někde v Pákistánu. Našli je na dvoře rodinného domu, pěkně kolem stolu - a nedaleko nich si hrál asi tříletý kluk. Zbytek rodiny byl v domě. Tak to tam poslal - a z obrazovky zmizeli nejen talibáni, ale i onen malej kluk a vlastně celá rodina.
To mu dodalo a už to nechtěl dělat.
A později jsem se dočetl, že Amíci kvůli jednomu "teroristovi" vyvraždili v Jemenu celou svatební společnost.
*Aqualung
Nevím, jsem jen laik. Jen mne nebylo jasné proč ÚP potřebuje nutně podporovat operátory dronů a ne profese, které mají něco vyrábět, tvořit, udržovat v chodu, pečovat...
Nevím, možná je to hloupost. A je fajn, když sem přijde odborník. Nemyslím tím odborníka na všechno 😁
To byl neodborný, laický hlas
nasštvanýho jedince, který právě ví o takových případech, jako uvádí KIMJAN. Vraždit lidi z bezpečné vzdálenosti, kde nehrozí žádná odveta může jen zbabělý sráč. Ke KIMJANovým příkladům ještě přidávám tu vraždu iránského generála v Sýrii - na veřejném prostranství. všichni ti kolemjdoucí se určitě něčím provinili. Ty příklady nejsou z žádného speciálního zdroje - všechno bylo uvedeno i v mainstreamu, akorát je potřeba nezapomínat.
*Aqualung
... naštvání můžeme být, ale co ti naši paploni, kteří chtějí bojovat a bránit a ví, že jich a jejich rodin se to nedotkne. Ti taky "bojují z bezpečné vzdálenosti?"
Dle mého názoru to byly "hračky"..
.. přesněji řečeno klamné cíle.. O kousek výše máte podrobnější vysvětlení.
*RichardCZ
"hračky" ......Zkuste to říct v médiích a nestihnete počítat schody 😱
Trump na rozcestí.
Teď se musí Trump rozhodnout: přitvrdí anebo uhne?!
Uhne-li, ztratí své voliče, neuhne-li, může způsobit občanskou válku.
Ale jsou chvíle, kdy se zaseklá věc musí rozseknout, lepší hrozný konec než hrůza bez konce.
Ale: co si zaseli, to sklízí.
Vítězství Trumpovy deportační politiky:
Nejvyšší soud USA zrušil soudní zákaz hlídek imigrační agentuřy ICE. Tři soudci Nejvyššího soudu nominovaní demokraty se nyní obávají, že Trumpovo „masivní vítězství“ učiní z Latinoameričanů „férovou kořist“. Spor uvnitř soudu se stále otevřeněji vyostřuje.
Nejvyšší soud Spojených států nařídil dočasné pozastavení soudně uloženého zákazu mobilních hlídek ze strany Imigrační a celní správy (ICE), čímž znovu potvrdil politiku prezidenta Donalda Trumpa v oblasti deportací.
V červenci 2025 okresní soud rozhodl, že nikdo nemůže být zadržen ani uvězněn bez důvodného podezření z nelegálního pobytu. Spoléhání se při kontrolách na rasu, etnický původ nebo přízvuk je nezákonné. Tím se dočasně zastavilo intenzivní úsilí Trumpovy administrativy o deportace v Los Angeles a jinde.
Soudce Nejvyššího soudu Brett Kavanaugh, který hlasoval s většinou, ve svém prohlášení zdůraznil svůj odmítavý postoj k aktivistickému souzení. Tvrdil, že role soudců v otázce imigrace by měla zůstat úzce definovaná. Soudci nejsou povoláváni k přijímání politických rozhodnutí – i když je podle jejich názoru konkrétní „politický požadavek lepší nebo spravedlivější“. Jediným úkolem soudu je „zajistit, aby výkonná moc jednala v mezích ústavy a federálního zákona“. Přesto zdůraznil, že „vnímatelná etnická příslušnost“ nemůže sloužit jako jediný důvod k podezření z trestného činu.
Tříčlenná levicová menšina soudu prohlásila rozhodnutí za „závažné zneužití naší nouzové jurisdikce“. Proces odvolání je stále častěji obcházen. Soudkyně Sotomayorová, sama Latina, naznačuje, že tento vývoj vychází ze soudců nominovaných Trumpem, když píše, že „chuť soudu“ „zasahovat do důležitých otázek“ od Trumpovy inaugurace vzrostla. Tím obrací konzervativní varování před politickým soudem: Právě tím, že dává výkonné moci volnou ruku, soud aktivně ovlivňuje politické směřování země.
Tři soudci nominovaní Demokratickou stranou se obávají, že toto rozhodnutí by z Latinoameričanů, španělsky mluvících lidí a osob s nízkými příjmy udělalo „lovnou zvěř“. Argumentují, že by do kategorie byla zahrnuta „velmi velká kategorie pravděpodobně nevinných lidí“, pokud by kritéria pro podezření nebyla dostatečně úzce definována. Tento přístup je podle nich v přímém rozporu se čtvrtým dodatkem Ústavy USA. Tato část Listiny práv zakazuje svévolné prohlídky, zatýkání a zabavení majetku.
Má poznámka: netýká se náhodou Ústava USA občanů USA?!
https://apollo-news.net/sieg-fr-trumps-abschiebepolitik-supreme-court-hebt-ice-patrouillenverbot-auf/
Informovaly o tom naše média?
Komu věřit
Přikládám moji korespondenci s AI
Já:
Kolik podrizenych vojaku bylo v nasi armade na 1 generala v roce 1989 a kolik je dnes
AI:
📊 Porovnání počtu vojáků na jednoho generála v Armádě ČR: 1989 vs. 2025
Rok 1989
📅 Rok 2025
Počet aktivních generálů je 35
Nicméně jiný zdroj uvádí, že poměr může být až 1 generál na 120 vojáků, pokud se započítají všichni povýšení v posledních letechTento rozdíl vzniká kvůli různému způsobu výpočtu – někteří zahrnují i generály ve výslužbě nebo v administrativních funkcích.
🎯 Shrnutí trendu:
Z toho plyne, že počet generálů v poměru k počtu vojáků výrazně vzrostl, což vyvolává debaty o efektivitě a smysluplnosti takového velení.
Chceš se podívat i na srovnání s jinými armádami, třeba USA nebo Německem?
Já: Ano
AI:
🇨🇿 Česká republika
🇺🇸 Spojené státy americké
USA mají tedy výrazně vyšší poměr než ČR – generálové tam skutečně velí rozsáhlým strukturám.
🇩🇪 Německo
Německo je tedy někde mezi USA a ČR, ale stále má efektivnější poměr než Česko.
Co z toho plyne?
Chceš se podívat i na historický vývoj těchto poměrů nebo třeba na srovnání s Francií či Polskem?
Já:
Jen si vzpominam jak tito "odbornici" kritizovali pred lety tehdy presidenta Zemana za jeho vyjadreni , ze pripadna pristi valka bude valka dronu
AI:
Ano, pamětníci si jistě vybaví, že prezident Miloš Zeman už v roce 2016 opakovaně prosazoval myšlenku, že budoucí války budou vedeny pomocí dronů, a že by se česká armáda měla této technologii přizpůsobit. Ve svém projevu tehdy řel, že „armáda bez této techniky v budoucnosti nebude zcela plnohodnotná, podobně jako kdysi nebyla plnohodnotná armáda, která neměla tanky“
Reakce odborníků:
📈 Dnes? Realita se Zemanově vizi přibližuje:
Takže ano, tehdejší kritika se dnes jeví v jiném světle. Někdy je snadné smát se vizím, dokud se nestanou realitou.
Ale moje úvaha musí vést k tomu , komu dát hlas ve volbách. "Odborníkům", kteří nevidí ani na 10 let dopředu ho určitě nedám
*Dědek
....to vypadá tak hrozně pravdivě, až se mi to nechce číst do konce ☠️
Možná by nebylo od věci to téma probrat s Černoškou ve 360°.
Sif
Doufám , že někoho ze Stačilo to zaujme a téma kvality našeho GŠ armády rozvede na předvolebních debatách.
*Dědek
... A k čemu nám jsou dobří? Že jen sedí na vysluhách? Nj, sedí ale dobrovolně se jich nevzdají ( aby jako dýchali se společností 🤣) a pro STAČILO by to bylo příliš vydané energie. Já bych to nebrala jako prioritu po volbách.
Sif
Pokud zbrojni vydaje ve 100 mld Kc na zezezny srot pro Stacilo nejsou důlezite , tak asi prehodnotim svoji volbu. Tady nejde o platy vyslouzilych generalu ale o to , ze tito lide tvori obranou strategii CT
*Dědek
Nejsem mluvčí STAČILO. Byl to jen můj názor. Možná by bylo fajn se zeptat přímo jich na nějaké akci v kampani.
celý západ
sází na to, že ruská 5 kolona s prodejnými oligarchy rozpoutá občanskou válku a s její pomocí se zopakují devadesátky. Jó milí zlatí, leda houby. Tenkrát byl u moci ožrala Jelcin, který v americkém kongresu provolával "Bůh ochraňuj Ameriku". To Vovka zcela jistě dělat nebude. Je pravdou, že ruští podpindosové jsou rozlezlí ve všech důležitých funkcích, ale je také pravdou, že ruský národ ve většině stojí za svým gosudarem a ta prodejná verbež nemá šanci to změnit. Bohužel zákon času potřebuje na změny čas a všechny události mají dojezd, i tato. Tak budou dál umírat na obou stranách fronty Rusové (protože co jiného jsou Ukrajinci i když drmolí suržikem?) a celý svět se na to bude dívat.
Michal Klusáček ulevil mému svědomí
tím, že upozornil na skutečnost, že referendum bylo o jiné EU!
Je to jako s Ukrajinou a tzv. Budapešťským memorandem: toto memorandum garantovalo bezpečnost NEUTRÁLNÍ Ukrajině a samozřejmě ztratilo platnost, když Ukrajina škrtla neutralitu z ústavy a začala se kámošit se Západem.
Takže i můj souhlas se vstupem do EU pozbyl po Lisabonu platnosti a necítím se jím nijak vázán a očekávám stejný postoj referendu od vlády ČR.
Já vím, Klaus nakonec podepsal, ale nás se nikdo neptal! Teď si vzpomínám, že před Lisabonem to zkoušeli s Ústavou EU a voliči, kterým to bylo umožněno (Holandsko, Francie?) to odmítli, tak šli zadními vrátky.
Milionová demonstrace v Londýně.
https://youtu.be/LLpgGqX-rWU?si=y0kppdEJFTsGo-8E
Copak nám asi o tom řeknou na ČT ve zprávách?
Tak mi Seznam.cz pohrozil BAN-em
"Tak proč s ním diskutujete? Stačí mu dát nějaký ošklivý smajlík, nebo ani to, a soustředit se na něco, co dává smysl. Troubové, kteří naskakují na vlnu (zmrdo) liberální propagandy a kteří vlastní kritické myšlení zamykají do prasečího chlívku si nezaslouží pozornost.
Potřebujeme pořádnou armádu bez korupčních skandálů a lemplovských lampasáků, co nejsou schopni zajistit bezpečnost ani na letišti v Chotusicích u Čáslavi, kde máme to nejcennější, co naše armáda vlastní."
Publikovaný dne 13. 9. 2025, 10:29.
Důvody závadnosti příspěvku:
V souladu se Smluvními podmínkami byl váš příspěvek smazán, neboť je v rozporu s dobrými mravy, nepatří do slušné, věcné a kultivované diskuze, a to z jednoho či více následujících důvodů:
Při opakovaném porušování Smluvních podmínek vám může být udělen dočasný nebo trvalý ban.
Případná blokace se týká všech služeb, které využívají službu Seznam Diskuze. Jde například o tyto služby: Novinky.cz, SeznamZpravy.cz, Sport.cz, Stream.cz, ProŽeny.cz a Garáž.cz.
S pozdravem
Tým služby Seznam Diskuze
Odepsal jsem jim..
Dnes 19:52Re: Seznam Diskuze - smazání příspěvku
"Chápu vás, konec konců, dobře vím, že Seznam a Novinky je hnízdo (zmrdo)liberálních sněhových vloček, které smí lhát, podvádět, dezinformovat a urážet své názorové oponenty, ale nesnesou žádnou kritiku ani jemný náznak nesouhlasu či pohrdání. Byly doby, kdy jsem měl i svůj blog a zrušil jsem ho, přestože měl slušnou čtenost.
Jen tak dále, a přijdete o ještě více sledovatelů, uživatelů a poté i inzerentů. Nakonec skončíte jako podřadný poštovní server, a to jen proto, že si spousta lidí udržuje poštu u vás z čirého konzervativismu a nostalgie, tak jako já. Pro práci mám už roky vlastní poštovní server a seznam.cz používám jen jako soukromá osoba.
Upřímně řečeno, už mnoho let nemám seznam.cz jako startovní stránku svého prohlížeče, a vrátil jsem se sem jen do voleb a jen proto, abych podpořil Vidláka a Stačilo. Po volbách k vám zřejmě opět přestanu chodit.
- Reflex jsem si také před mnoha lety přestal kupovat a hle, už se přestěhovali do paneláku na periferii..
- Když chtěl Shell, někdy v polovině devadesátých let, potopit vysloužilou těžní plošinu Brent Sparr v severním Atlantiku, přestal jsem u nich kupovat benzín a naftu. Nepomohlo jim ani to, že nakonec přeci jen Brent Sparr odtáhnuli do Norska a korektně rozebrali.
Vrátil jsem se k nim až loni, a jen proto, že přestali podporovat LGBT+ neziskovky, a že ji mám necelý kilometr od kanceláře a mají stojan na LPG.
Pamatujte, že každý, koho naštvete či odradíte od vás odejde na celé roky, ne-li desetiletí, a často i navždy.
Z nějakého BAN-u se rozhodně nevyvrátím. Upřímně řečeno, to co dám u vás na diskusi publikuji i v diskusi na Vidlákových kydech, jen to mírně zrecykluji a naopak. Nestojíte mi za to, abych u vás psal něco, co bude jen u vás.
Na FakeBooku jsem v reakci na BAN zrušil účet..
Nebohé YouTube už, z nedostatku sledovatelů, začíná mně, českému uživateli, zobrazovat anglické, německé a polské reklamy, až žádný z těchto jazyků neovládám a algoritmy, které mne sledují, to musí dobře vědět. Jsou zoufalí, jak jim ubývá českých zadavatelů reklamy.
Chcete přicházet o další další inzerenty? O.K., máte na to právo, zničit sami sebe, konec konců, jste přece soukromá firma. Váš prostor, vaše pravidla.. Banujte, mažte, jen tak dále..
Dokud se nevrátí zpátky starý dobrý "Seznam, najdu tam co neznám", tak ani firma, jejímž jsem jednatelem si u vás žádnou reklamu neobjedná, obejde se bez vás, jako elektrikáři to nepotřebujeme, díky inkluzivnímu (zmrdo) libeálnímu školství a přemnoženým absolventům fakult humanitních studií si již už několik let my vybíráme zákazníky, namísto abychom je hledali.
S pozdravem,
Richard Pech"
Odpovědělo mi AI..
"Dobrý den,
rozumíme, že je vám nepříjemné, že jsme smazali váš příspěvek. Konkrétní důvody porušení pravidel Diskuzí jsme vám zaslali v prvotní zprávě o zamítnutí příspěvku.
Kompletní informace ke službě Diskuze naleznete na stránkách: https://o-seznam.cz/napoveda/diskuze/
Pokud máte dojem, že některé příspěvky (nebo jejich autoři) nepatří do slušné, věcné a kultivované diskuze, nahlašte jej (tři tečky vpravo u příspěvku, tlačítko Nahlásit) a naše administrace je znovu vyhodnotí.
Děkujeme za pochopení a přejeme vám pěkný den.
Tato odpověď byla vygenerována AI mailbotem fungujícím na bázi technologie chatGPT.
S pozdravem
Tým administrace služby Seznam Diskuze"
TEDY, BohaPustá reakce AI, člověk, který by se mohl zastydět, to nikdy neuvidí, tedy, ztráta času. Zcenzurování také provedla určitě AI. Vzhůru na planetu strojů, kde lidé slouží počítačům..
Když jdu do TESCA
tak mi tam z tlampače hlásají, že bych měl nakupovat s rozumem a střídmostí (zbytečně neutrácet) a být tak šetrný ke svému okolí, přírodě atd..
Zisk už zřejmě nebude jejich hlavní motivací...
Tak mi Seznam.cz
Takových pozdravů ze seznam. novinky mám možná dodnes v mailu celou sbírku.
Poslední zní takto už několik roků: Váš účet je trvale zablokován za porušování smluvních podmínek.
Závadný text zněl: "Nikdy nezapomenu na 2. květen 2014 Oděsa"