Tak to Petr Pavel stihne takřka na den ve stejném termínu jako Zeman. Vláda bude jmenována v pondělí patnáctého prosince. Fialova vláda vznikla čtrnáctého prosince. Tenkrát jsme byli rádi, že Zeman zdržuje, protože jsme si spolu s ním mysleli „Zeit gewonnen – alles gewonnen.“ Ale Babiš tehdy neměl zájem a nehrnul se do toho.
I před čtyřmi roky měl prezident problém s jedním jménem a to s bakalářem Lipavským. Měl pochybnosti o jeho schopnostech. Současný prezident má zase problém s Filipem Turkem. Má pochybnosti o jeho morálním ukotvení. Ale jinak jsme pořád v českém rybníčku. Hlasu voličů bylo učiněno zadost, válka mezi premiérem a prezidentem se nekoná, kohouti kolem sebe dva měsíce chodili a ukazovali si peří a nakonec nejsme ani banánová republika, ani Dolní Volta. Prostě normální demokratická země… Nuda, nuda – šeď, šeď.
Evropskou radu si už vyžere Babiš. Hned tam na něj zakleknou, aby souhlasil se zárukami Belgii ohledně krádeže ruských aktiv. Také se tam bude rozhodovat o grýndýlových věcech, emisních povolenkách i migraci… oni to tak mají. Vždycky to zabalí do moc pěkného lidskoprávního obalu, dají tomu úplně opačný název a chudák premiér leckdy ani neví, co vlastně schvaluje.
Odteď už budou Babiše jen zdržovat. Sněmovna bude muset přehlasovávat senátní i prezidentská veta, na ulicích se budou rojit Chvilkaři a jiní samozvaní zachránci demokracie, v europarlamentu budou Gregorová a Zdechovský pravidelně bonzovat Evropské komisi, naše opozice se bude lísat ke Starmerům, Macronům a nebinárním Šimečkům, studenti budou demonstrovat za klima a my budeme pomáhat a hlídat. Pomáhat a hlídat, aby se plnilo programové prohlášení vlády.
Vznik této vlády nebyl zadarmo. Andrej Babiš se musel vzdát svého Agrofertu a Filip Turek si oproti europarlamentu značně pohoršil. Ne, Turek se nestane ministrem. Proč myslíte, že mu vyhřezla ta plotýnka v (hákovém) kříži? To proto, aby se vyhnul přímému prezidentskému odmítnutí. Podle mě je to jasné už celkem dlouho. Já osobně jsem tento scénář čekal od chvíle, kdy mu dali funkci ve sněmovním zahraničním výboru. Od té doby je to jen hra a Turkova hospitalizace je takovou pěknou tečkou za tím naším případem. Nakonec neuhnul Babiš, ale rozumně ustoupili sami Motoristé.
Ano, celé se to dalo hrát takticky úplně jinak, už jsem to tu psal. Babiš mohl jít prezidentovi na ruku. Mohl na premiéra nominovat Havlíčka a na ministry ty, proti kterým prezident nic nemá. Tuto vládu by prezident jmenoval a ona by pak nedostala důvěru. Pak by se teprve začalo hrát o skutečnou vládu a Andrej by měl od začátku navrch… Inu, nestalo se. Jsme příliš spořádaná země, ať se na ynternetu odehrávají jakékoliv boje.
Filip Turek je zaplacená cena za vítězství. Politika je v tomto nemilosrdná. Nejenže se tam třeba vůbec nedostanete, ale můžete draze zaplatit i za to, že tam svoji stranu dostanete, jste součástí koalice a máte čtyři ministerské posty. Že by kvůli tomu šli Motoristé z vlády, na to zapomeňte. Víte, kolik jejich členů už má slíbený flek? Nepomůže ani titul čestného doživotního prezidenta Motoristů. Sorry jako.
Předpokládám, že Turek to také chápe a je součástí nikoliv problému, ale řešení. Pokud má být poražena EU, pokud se máme znovu stát svobodnou zemí a nemáme skončit v jaderném armagedonu, bude to stát ještě hodně podobných osobních obětí. V tomto boji bude obětováno ještě hodně mužů, protože bojujeme proti mocnému nepříteli.
Babiš ale může být zatím spokojen. Dva měsíce tady Chvilkaři vypisovali petice naprázdno. Spravedlivý hněv pravdy a lásky byl nasměrován do kanálu. Sice všichni z Turka vyskakovali jak na sjezdu mládeže za Kulturní revoluce, ale nakonec z toho není nic. Turek nebyl premiérem navržen, Macinka prý bude řídit dva rezorty a zřejmě z Turka udělá někde prvního náměstka a nechá ho tam bačovat. Osobně bych si myslel, že Turek nakonec usedne na druhé nejvyšší sesli na zamini. Je to nejjednodušší řešení a v rámci možností také nejlepší. Koneckonců, má přece vzniknout ta nejlepší vláda pro nejlepší místo k životu na Zemi, nicht wahr?
Babišova gravitační síla je prostě obrovská. Téměř nesnesitelná. Kdo se k němu do vlády přidá, ten bývá pohlcen, zužitkován a nakonec pohozen u cesty. To není žádná výtka, jen prosté konstatování politického faktu, že není snadné dělat šestiprocentního kováříčka pětatřicetiprocentnímu kováři. Obzvlášť když ještě nahlas říkáte, že chcete ponechat koncesionářské poplatky, protože veřejnoprávní mééédia přece potřebujeme… Kdo by nevěděl, o čem mluvím, zeptejte se Oty Klempíře. Ten sice obětoval celý svůj dosavadní život, aby byl ministrem, ale Českou televizi prý neobětuje… Nebo prostě řekl prezidentovi, co chtěl protokolář Kolář slyšet a bude pak dělat něco úplně jiného?
Prosím, všimněte si, že jsem rád za novou vládu, ale nijak hlasitě nejásám. Je to draze zaplacené a hodně se toho může podělat. Tak snad na prvním zasedání opravdu odmítnou migrační pakt i emisní povolenky. A pošlou Zahradila do Washingtonu… Snad si Babiš na té Evropské radě sedne vedle Fica a Orbána. Snad jsou už spolu domluveni.
Přeju jim zcela upřímně: hodně štěstí!
____________________________________________________________________________________
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém blogování, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle příslušnou částku, může si na oplátku vyžádat knihy z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“
Kdo preferuje jednoduché placení, nabízím možnost přes tuto platební bránu: https://donate.stripe.com/28E4gzekn7mlgjS0g3g3600
Komentáře
Karlovarský krajský úřad
V Karlových Varech - Dvorech zbouraly kasárna a postavily Krajský úřad.
Je o něj takový zájem, že tam není ani kde zaparkovat!
Je tam i karlovarská policejní kriminální ředitelna, krajská knihovna, krajská lidová jídelna.
Krajskou nemocnici máme státle uprostřed města za desítkou křižovatek a MHD má zastávku ve vzdálenosti 5 minut chůze zdravého člověka. Na placené parkoviště krajské nemocnice se vejde 40 aut.
Zbouraly secesní nádraží Dolní i Horní.
Na místě Dolního nádraží stojí jakási kostka, kde jsou vytrvale nedostupné záchody i restaurace.
Na místě Horního nádraží leží jakási šiška, kterou budovaly pět let.
vypadá
to nadějně, počkáme si na skutečnost a doufejme, že to nebude na bolení hlavy.
Jaromíre, to neděláš dobře!!!
Tak se nám po poslední Jarkově ,,častušce" liberálně-demokratické hnojomety velmi rozjely.
Takže asi ťala do živého a mnoho lepšolidí utvrdila v názoru co je to za proruského parchanta a že je ho třeba za každou cenu zdohenestovat.
Viz. dnešní mainstream.
*
A já si konečně stáhnul a skouknul tento dokument:
https://www.hellspy.to/?query=Jarek
*
Protože mi přijde, že v dnešní době je to něco jako Persona non grata a to v té blbé a zvrácené době velmi zajímá.
P.S. EU delenda est!
* Rafael
odkaz se neotvírá, opravte ho prosím
To není dokument,
ale odkaz k rychlému stažení toho dokumentárního filmu.
Jemu něco chcete vysvětlovat…
Jemu něco chcete vysvětlovat? To jste velký optimista.
Rafael
já byl na tom v kině. Výborný film. Jarek je tam naprosto upřímný, docela jsem byl překvapen jak až moc, v podstatě nic nemusel, ale on šel hodně s kůží na trh. Mám ho rád jako člověka. Filmem se mihnou celkem slavné osobnosti folkové scény, Merta, Kryl a další. Na Jarkovi sse mi vždy líbilo, že se nikdy nedal zlákat pražským světem, ale zůstal moravským patriotem. Drtivá většina umělců od nás odešla do Prahy za "lepším" životem. Jarek zůstal a to já cením. Je prostě náš, on nikdy (narozdíl od jiných) nezradil. Je skvělý textař a básník a je velmi lidský. Znám ještě pár špičkových českých a slovenských textařů, kteří jsou stejně dobří, takže není to jen Jarek, ale tito bardové jsou už staršího věku a z nových mladých se mi tu nikdo nerýsuje jako náhrada. Takoví lidé se prostě rodí jednou za století, možná za víc.
Nohavica vs. Hutka
Pokud by někdo náhodou neznal tvorbu toho správně ukotveného demokrata, tak tady malá ukázka:
https://www.hutka.cz/new/html/_texty/seznam.html
Plodný a pracovitý je, to se mu upřít nedá, ale..., ale poslouchat to...
(Teda až na pár výjimek)
A taky to jaký správný postoj už dříve zaujal k tomu pruskému šmejdovi a donašeči STB.
Omluva za překlep
Samozřejmě proruskému ne pruskému!
>Rafael (neověřeno) dne St, 10. 12. 2025, 15:08
Hele Rafaeli, když ono je to těžké, pro Hutku bylo to vystěhování (tuším do Holandska) osobní masakr. Hutkovi písničky jsem poslouchal snad od 12 let, (to už byl myslím "dobrovolně násilně emigrován")... 100x kopírované pásky a kazety z jeho dřívějších koncertů, měl jsem ho rád, stejně jako Sváťu Karáska, Charliho Soukupa a samozřejmě Karla Kryla a další, prostě jsem na jejich písničkářských textech vyrůstal. No a pak přišel Jarek Nohavica, to už mi bylo skoro o 10 roků víc a byl pro mě jak blesk z čistého nebe a zase jsme kopírovali 100x kopírované pásky a kazety z jeho koncertů, snažili se dostat na některý z jeho koncertů na živo (to se mi nakonec poprvé povedlo když hrál na nějaké VŠ SSM akci v Praze na kolejích jen pro studenty. S ním nastupovala nová generace písničkářů, mnozí byli a jsou fajn.
Jaroslav Hutka to prostě z osobního hlediska po návratu po plyšáku nezvládnul, nevydýchal to přerušení své kariéry, asi trochu záviděl nové generaci písničkářů, že mohli zůstat doma v republice a že si i přes různé ústrky komoušů (nebo právě proto) získali obrovskou popularitu mezi lidma.
Jaroslav Hutka je pro mě smutný příklad nešťastného člověka. Nesuďme neuváženě. Jeho starou tvorbu mám dodnes na nahrávkaách a mám jí rád. MMK
Nesoudil jsem,
jen konstatoval. Závist není dobrá vlastnost a pomlouvání už vůbec ne. A tím se u mě ,,proslavil".
Myslím, že po komunistech byl jeden z prvních který na Jarka začal útočit.
Text i hudba Jaroslav Hutka 2022
Putin přepad Ukrajinu
Ta má na tom sama vinu
zafejkoval před světem
Jenže teď, co dostal dardu
zděšen hledí na svou hordu
jak mu hnojí černozem
Prohrává, tak domy ničí
a teď ve slabošské křeči
dětem život osolil
Domovy jim bombou boří
Baví ho, že země hoří
Matky s dětmi vypudil
Vzrušuje ho krutost, zánik
Tuší však, že tenhle podnik
prohrál a teď bez kalhot
Kyjev se mu už jen směje
smrtka mu na housle hraje
velké prohry doprovod
Rusko padá do propasti
zlámalo si všechny kosti
bezzubé, popletené
rozpadne se mocným zmatkem
Putinovi v čase krátkém
Řekne širá Rus: S tebou už ne
Dějiny, tys nám je zničil
když sis pracky v krvi smočil
středověkou krutostí
Zabzučí tak, jako včela
kulka vprostřed tvého čela
a bude po starosti
... a svět se zblázní
radostí
Hutkovskyj bard Kyjevskyj
Když se v Afghánistánu bojovalo za Prahu a západní hodnoty, nevšimli si pražáci,
co se děje po revoluci na Majdanu v roce 2014 vůči vlastním občanům a obyvatelstvo mluvícím rusky, nikoliv kyjevsky.
Proč od vzniku Ukrajinské prezidentské republiky v roce 1991 neměli pražáci starost o své sestry a bratry v zemi zaslíbené?
Proč básník a pěvec Hutka neskládal tklivé balady o milionech Ukrajinců prchajících před bídou za prací do celého světa? Na východ i na západ.
Kolik má písní o zavražděných na Majdanu? O upálených a umlácených Ukrajinkách a Ukrajincích v Oděse 2,května 2014?
Zdechovský, vlastenec jak poleno!
Zdechovský říká, že jeho vlajka je vlajka Evropské unie, která prý symbolizuje svobodu a demokracii.
To je teda vlastenec jak poleno! A tato osoba ještě má tu drzost nazývat někoho kolaboranty...
Multipolární svět
"Evropskou radu si už vyžere Babiš. Hned tam na něj zakleknou, aby souhlasil se zárukami Belgii ohledně krádeže ruských aktiv. Také se tam bude rozhodovat o grýndýlových věcech, emisních povolenkách i migraci… oni to tak mají. Vždycky to zabalí do moc pěkného lidskoprávního obalu, dají tomu úplně opačný název a chudák premiér leckdy ani neví, co vlastně schvaluje."
Tak to jsem na něj zvědav jak to panáček zvládne, doufám že půjde s EU do ostrého střetu hned od začátku, protože jinak tady z toho udělají eurobyrokrati skanzen. Začíná se nám tady ten odpor proti dosavadní politice Bruselu docela rozšiřovat - vpodstatě Maďarsko, Slovensko a teď asi i Česko přešlo náhle z ideologické na pragmatickou politiku. A já si říkám, jak to vlastně všechno skončí. Bude to záležitost pouze "Východního bloku", který se politicky spojí do celku Trojmoří, který bude tvořit předěl mezi Ruskem a Západní Evropou, tak jak tady psal několikrát pan RichardCZ? Nebo se celá Evropa časem vzdá projektu tuhé federalizace a bude zase normálním sdružením suverénních států?
Osobně si myslím, že zvítězí nakonec druhá možnost a celá Evropa bude zase jeden normálně fungující kompaktní celek. Možná se pletu, ale to co se právě tady teď odehrává je přechod na multipolární uspořádání světa. Je to původně projekt Číny a Ruska (ve skutečnosti projekt Ředitelny světa), proti kterému ideologicky stojí model unipolárního světa s hegemonem USA. Multipolární svět se pomalu stává realitou, protože to co teď právě dělá Trump svojí zahraniční politikou je nepochybně stahování USA z role světového hegemona. Bude z nich teď regionální velmoc, jedna z několika. Další budou Čína, Rusko, Evropa a některé další regiony. Je to koordinovaný proces.
Možná se pletu, ale aby multipolární svět dobře fungoval, neměla by být žádná velmoc ani moc velká, ani moc malá oproti ostatním. Z tohoto důvodu si myslím, že "správná" velikost EU je nerozdělená Evropa (na Západ a Východ). Takže bych si myslel, že orbánovská politika zdravého rozumu se nakonec rozšíří na celý evropský kontinent (nejenom na Trojmoří) a ovládne ho. Rovněž by mi do modelu multipolarity nepasovala varianta, kterou straší hlavně chciválkové - že Rusko přepadne Evropu, dobude jí a spojí se do Eurásie, protože to by byl v tomto konceptu zase už moc velký celek a celé by to zase směřovalo k unipolaritě, která se ale Šéfům Zeměkoule z nějakého důvodu historicky moc neosvědčila. A jelikož základní premisou všech mých úvah je, že globální procesy jsou VŽDY ŘÍZENY NĚKÝM SHORA, tak tipuji, že Evropa se nerozpadne ani nezruší, ale stane se jednou z mocností nadcházejícího multipolárního světa...........Howgh
>iw23 dne St, 10. 12. 2025, 04:50
Zajímavá úvaha, možná, že i blízká realitě. No pro dobrý život obyčejných lidí bude nicméně vždy záležet na kvalitě místních politiků, protože s ředitelnou zeměkoule asi jen tak nepohneme... zatím.
J
C
Dnes z LinkedIn: "Nejistí…
Dnes z LinkedIn: "Nejistí šéfové se obklopují přikyvovači. Skvělí lídři se obklopují lidmi, kteří mají námitky k jejich myšlenkám." Ačkoli mně osobně přijdou Vidlákovy články zajímavé, je pozoruhodné, co za sektářskou a dohromady ne příliš inteligentní společnost se sešlo v diskuzi. V posledních dnech se tu objevily řeči o rozvracečích a už mi jenom chyběla výhružka, jak na ně tvrdě dopadne pěst dělnické třídy...
Vidlak je hlavne skvely…
Vidlak je hlavne skvely bloger. Jaky je sef - to je jina otazka. S dalsi vetou sice vlastne souhlas... ale jaky ma smysl, aby - napriklad - na opozicnim (stale jeste vzhledem k stavu ceskych medii a donedavna trvajici politiky) foru ze stovky prispevku bylo malem 50 "vysvetleni", proc Martina Bednarova byla vyhozena z pozice ucitelky "pravem" ?
To nevím, na co narážíte…
To nevím, na co narážíte. Nic takového jsem neviděl. Viděl jsem, že někomu se podařilo odeslat příspěvek několikrát, ale stalo se to diskutujícím bez ohledu na zastávaný názor.
Tobě by jedna nezaškodila, aby se ti rozsvítilo
že´s tady nastoupil pozdě.
Ahoj půlmozku. Výborně,…
Ahoj půlmozku. Výborně, milerád ti dám příležitost, jen napiš kdy a kde.
Půlmozek?! Tak to mám furt jednou tolik, jako ty.
.
Ha ha ha. Vždyť ty seš…
Ha ha ha. Vždyť ty seš inteligentní jak pucštok. Pořád aby ti někdo vysvětloval, že pokud považuješ někoho za trolla, tak ho nemáš krmit, a ty to stejně nedokážeš pochopit. Takže se možná mýlím: Pokud je Tonda bezmozek, tak on tohle aspoň neřeší a vždycky si jen zákeřně kopne po Vidlákově napomenutí. Ty tedy musíš mít v lebeni antihmotu.
Proč
se vždy necháte vyprovokovat?
Jinak děkuji za názornou…
Jinak děkuji za názornou demonstraci sektářského smýšlení.
Fungování kapitalismu
https://www.facebook.com/reel/1258045169685242?sfnsn=wa
Naprosto skvěle popsané prof. Budilem, proč jsme jen kolonie...
Turek v PL
Titulek je to trefny a vyvolava ve mne souhlas parlamentnilisty.cz/Vase-hloupost-presouva-slusne-lidi-na-nasi-stranu-Turek-zelenym-studentum i kdyz si nejsem jist - vhledem k medialnimu obrazu jeho osoby - ze v tom clanku jsou presne Turkova slova a ne jeho poradcu :)
Kdyby
zelenáči měli hradit škody, které svými nápady napáchali, tak se jich minimálně 2/3 musí rozprodat na orgány. V zásadě tuhle partičku tvoří směs fanatiků, vyděračů/šmelinářů a zblblíků/studentů chodících za školu. Je nejvyšší čas je ekologicky zlikvidovat (příkladně Hladíka natřeného medem pověsit na Křivoklátsku hubou do mraveniště).
Jedna známá z městskýho úřadu na Smíchově kdysi dávala k dobru, jak si nějaký drobný podnikatel přišel pro povolení na rekonstrukci dílny a před kanclem na něj čekali dva "ekoaktivisti" s tím, že když jim nezasponzoruje (tedy nekoupí) teréňák, tak mu to povolení na věky zablokujou. Bohužel je to běžné a máme tu celou kastu "ekologických" blokovačů veřejně prospěšných staveb, kteří se tím dílem živí a dílem dobře baví.
iz.ru
Mimochodem, ruska media - a specialne me oblibene Izvestia - jsou stale u nas (na vetsine ceskych webu, existuji chvalyhodne vyjimky) blokovany novinky.cz/cesko-bude-za-babise-protiukrajinske-okamura-by-mohl-prijet-do-moskvy-pise-rusky-komentator
To neděláte dobře
Novinky ßeznam ZZ by nic takového nemohly posledních 10 let vůbec číst.
Na Izvestia se slušný uvědomělý občan EU nepodívá ani za dolare.
V polovině května 2024 se zástupci členských zemi Evropské unie shodli na uvalení sankcí proti čtyřem mediálním subjektům, které šíří ruskou propagandu v souvislosti ruskou invazí na Ukrajinu. Kromě listu Izvestija jde o platformu Voice of Europe, agenturu RIA Novosti a list Rossijskaja gazeta.
Turek 2
na Xaverovi byl včera Petr Macinka a jasně řekl, že na Filipovi Motoristé trvají. Až se uzdraví tak bude ministr. Já s tím souhlasím, ať se ukáže. Kdo má zájem, nechť si poslechne, je to skoro 2 hodiny.
viz odkaz na stream: https://www.youtube.com/watch?v=lZnrvNFhsrw
Mimochodem, odkaz z Ústavy:
Prezident republiky
a) jmenuje a odvolává předsedu a další členy vlády a přijímá jejich demisi, odvolává vládu a přijímá její demisi
(1) Vláda je odpovědna Poslanecké sněmovně.
(2) Předsedu vlády jmenuje prezident republiky a na jeho návrh jmenuje ostatní členy vlády a pověřuje je řízením ministerstev nebo jiných úřadů.
Není zde nic o tom, že prezident může hovořit do složení vlády, není zde nic o tom, že může nejmenovat některého z navržených ministrů. Podstatné je, že vláda je odpovědná Poslanecké sněmovně nikoliv prezidentovi. Jinými slovy, Turek nemůže být nejmenován, protože není zde žádný závažný právní důvod. Prezident si osobuje nárok, který nemá. Tečka. Ústava hovoří jasně a jakékoliv výklady k tomu jsou irelevantní nebo účelové. Tečka.
Naprosto nejasné
Právě že ten text těchto dvou článků je naprosto nejasný. Co znamená vůbec to slovo "jmenovat"? Znamená to, že prezident je povinen orazítkovat to, co mu budoucí prmiér přinese nebo to znamená, že prezident určí premiéra i ministry? Kde je v ústavě nějaká definice slova "jmenovat", pod kterým si lze představit kde co?
Jiří
Jmenování
Jmenování či nominace (z lat. nomen, jméno) je jednostranný akt, kterým oprávněná osoba nebo grémium ustanovuje určitou osobu s jejím souhlasem do funkce, pověřuje něčím nebo zařazuje do úředního seznamu.
A co je to "ustanovování", je to rozhodování?
Jde ale přece o to, jestli to "jmenování" či "ustanovování" znamená také rozhodování. Pokud ano, pak prezident o složení vlády i o existenci premiéra rozhoduje. Pokud to "jmenování" či "ustanovování" neznamená rozhodování, pak je to akt naprosto zbytečný, není-liž pravda?
Jiří
Kdyby nebyl Turek ve vládě, tak se Babišovi koalice rozpadne
Turek členem vlády bude. Takové ponižující zacházení ze strany hradní loutky na provázcích si nezaslouží. Bez Turka by se Motoristé nedostali ani do tzv. europarlamentu ani do české sněmovny, proto je to pro ně principiální otázka.
Macinka jmenuje Turka prvním náměstkem ministra zahraničí a za pár týdnů bude Babišem podán návrh na jeho jmenování ministrem. Jinak mohou Motoristé uskutečňovat svůj volební program v koalici s ODS. Babiš to ví....
Hudebni vzpominka
(Hudebni vzpominka.) Byli - spolu s Paulem McCartneym - koncem 60. let slavnejsi nez Kristus idnes.cz/lennon-yoko-ono-slavna-fotka-leibovitzova-vrazda-chapman... Dokonce mnohem slavnejsi, rekl bych jako pametnik a fanousek - i kdyz jejich nehudebni aktivity vyvolavaji dnes, pocinaje uz jejich "indickymi" zalibami spis rozpacity (rekneme to vlidne) dojem. Potrebujete vedet, jaky meli Bach ci Beethoven zadek ci predek?
Ptám se
Ano,
máme svobodu shromažďování, tedy máme i právo veřejně demonstrovat své názory a postoje. Ale jak je možné, že studenti ve své "pracovní" době navštěvují demonstrace? Když půjdu na demonstraci, tak mě zaměstnavatel nepustí, buď mám volno, tudíž nemám šichtu, nebo volno nemám a tudíž si musím vzít dovolenou nebo třeba neplacené volno (nebo jsem nepracující důchodce). A studenti ? Tam žádná dovolená či neplacené volno neexistuje, pouze omluvenka lékaře či rodičů (úmrtí v rodině atd.), uvolnění na demonstraci žádný zákon neupravuje.
Jak je možné, že ředitel školy povolí studentům, aby místo učení demonstrovali ? Neměl by takový ředitel (děkan ad.) být hnán patřičným ministerstvem (resp. Krajem, Obcí atd.-tedy zřizovatelem) k zodpovědnosti ? Účelem každé školy je pouze učit, nic víc !!!
radil jim asi Rakušan
Ministr je veřejný činitel 24 hodin denně.
Když bude tzv. "soukromě" na protistátní demonstraci v cizině a dostane tam na budku, bude to napadení občana V.R. nebo inzultace ministra ČSR?
Či-li, ministr vnitra ČSR byl na demonstraci ve své pracovní době, kterou platí stát.
Takže účast na demonstracích v zájmu západních hodnot je omluvena a žádoucí.
Bylo by zajímavé, jak by se škola a ředitel zodpovídaly rodičům, pokud by došlo k úrazu jejich účastnice.
Turek
Turek ministrem bude. Hodit se marod, aby nezdržoval jmenování vlády je pouze šikovná taktika. Kdy to bude nevím. Motoristé ustoupit nemohou, ztratili by tvář.
Vzkaz Babišovi a jeho ministrům
"Každý, kdo se toho ještě nyní účastní, jedná zločinně!"
Níže zveřejňujeme dramatický otevřený dopis vědců Dr. Helmuta Sterze, Dr. Wolfganga Wodarga, prof. Dr. Sucharita Bhakdiho, prof. Dr. Stefana W. Hockertze a dalších, kteří naléhavě apelují na všechny odpovědné osoby, aby okamžitě zastavily a zakázaly „očkování proti COVID-19“. Nejedná se o konvenční očkování, ale spíše o geneticky modifikované injekce založené na modifikované mRNA („modRNA injekce“), které všechny potenciálně ohrožují život. Rozsah pravděpodobně největšího zločinu v dějinách lidstva se nyní ukázal. Signatáři jednoznačně prohlašují: „Každý, kdo se stále účastní, jedná zločinně!“
https://fassadenkratzer.de/2025/12/10/wer-jetzt-noch-mitmacht-handelt-verbrecherisch/
Delší, proto pouze odkaz. Německy, přeložitelné gúglem. Žádné bla-bla, fakta.
ale daří se jim hůř a hůř
https://www.banki.ru/news/lenta/?id=11019906
kdo je přítel a nepřítel :-D
Jojo je to tak.
https://www.youtube.com/shorts/T3lZJbCLluM
*Freud: poklona
V tom se opravdu shodujeme.
Proč jsou ceny v poměru k výdělku někde přiměřené a jinde ulítlé
Před pár dny se mě jeden diskutující ptal, zda si koupím ve Švýcarsku 100 gramů dobré mléčné čokolády pod 1 euro jako on v Německu, tuším uváděl v Lipsku.
Samozřejmě, že opravdu dobrou za takovou cenu nekoupím ani ve zdejším Lidlu. Švýcarský řetězec Migros nabízí ve stejné cenové hladině M-Budget (poživatelnou) kvalitu za 0.75 Fr. Opravdu dobré čokolády se ale pohybují na dvojnásobné cenové hladině než v Německu. Proč tomu tak je, vám vysvětlí každý německý kuchař, kterých tady pracuje opravdu hafo, když se ho zeptáte, kolik si ve švýcarském hotelu vydělá: dostávám dvojnásobek toho co doma ...
Švýcarskou nebo německou čokoládu si můžete koupit i v českém supermarketu. Dobrá otázka zní: za jakou cenu, když příslušné (přinejmenším minimální) platy jsou doma 5x nebo 2.5x nižší? Už jste se někdy zamysleli, kdo za to může, že cena je převážně vyšší než v Německu, což je naprosto ulítlé? Proč šroubují ceny čeští výrobci a obchodníci, když jejich mzdové náklady při výrobě, distribuci a prodeji jsou x-krát nižší?
Ryba smrdí od hlavy. Každý se snaží - jak barvitě líčí berrnard - maximalizovat svůj zisk, jak jen to je možné. Ve Švýcarsku je každé navýšení cenové hladiny diskutováno a veřejně zdůvodňováno, své zájmy prosazují nejen výrobci, ale i zástupci spotřebitelů. Tuším, že česká politika to přenechává "volné ruce trhu". A v tom bude zakopaný pes.
Tam, kde se lid nechává ve všem zastupovat a nemá odvahu sám hájit své zájmy, tam musí prostý člověk třít bídu s nouzí ...
Přidat komentář