Koudelka

Články

Nejvíc si toho udělají sami

Autor

Vy, co mě čtete pravidelně víte, že jsem zlehýnka angažovaný za SOCDEM ve vidllákovské komunální politice. Některé mé postřehy z tohoto soudku jste si již mohli přečíst. Víte, my tu ve Vidlákově máme mezi socany moc pěknou sešlost. Pravidelně se scházíme, náš lídr s námi opravdu všechno probírá a naše politické touhy, sny, taškařice i taktiku řešíme pěkně kolektivně jako za starých dobrých časů. U stolu se mnou sedává Matka, Povidlák a Ekonomický migrant. Čtvrtina vidlákovských socanů včetně mě čte tento blog...  

Ještě že máme Koudelku

Autor
Štítky

Kdybychom ho neměli, museli bychom si ho vymyslet... 

Myslím onoho Koudelku - šéfa BIS. Ten teď přišel zase s novou výroční zprávou, kde opět narostla špionážní aktivita Ruska a hoši si všimli, že tu operuje i čínská rozvědka. A také zjistili, že jsou tu proruští aktivisté, kteří vědomky i nevědomky pomáhají cizí státní moci. 

Samozřejmě jako obvykle nikoho nechytili, nevyhostili, jen označili všechny s jiným názorem za podezřelé elementy, které milují Putina a nikoho jiného si u nás nepřejí. 

Koudelku za každou cenu udržet...

Autor

Takhle nějak bych si představoval Putinův rozkaz ppro jeho zpravodajce, co se týče České republiky. Pochybuji, že by si rusové mohli přát někoho lepšího na pozici ředitele BIS. 

Michal Koudelka, ředitel BIS, uvedený do služby Bohuslavem Sobotkou už stihl ve funkci spoustu věcí. Zjistil, že učebnice dějepisu nám ais psala KGB, protože je v nich proruský narativ. Podařilo se mu ztrapnit ministra školství Plagu, který místo aby ho poslal do háje, tak mu začal přikyvovat a chtěl to řešit. Dále pak se BISce několikanásobně podařilo rozkrýt temné rejdy ruských tajných služeb. 

Čučkaři a jiný materiál

Autor
Štítky

Fakt mi to trvalo. Dumám nad tím už šest let. Jakou taktiku to ten Zeman vlastně má? O co mu jde? Proč dělá to co dělá? A myslím, že jsem na to konečně přišel. 

Došlo mi to minulý týden, kdy jsme se dozvěděli, že BIS se ve své zprávě nejen zmiňuje o ruském a čísnkém vlivu, ale také mluví o tom, že se ve školách učí ruská či sovětská verze dějin (oni sami nevědí, jestli je ruská nebo sovětšká) a že je to špatně. Také jsme se dozvěděli, že třídní kverulanti, co nevěří v posvěcený výklad dějin, jsou většinou jedničkáři a učitel se musí moc učit, aby s nimi udržel krok.